Viser resultater 1 til 15 af 18

Emner: Ambitioner og perspektiver efterlyses

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    79

    Ambitioner og perspektiver efterlyses

    Hvad helvede er der sket med min klub, mit hold...

    Engang var vi dem med de største ambitioner og armbevægelser. Nu henter vi en træner som på 3 år har en 5. plads som sit bedste resultat og som i år med nød og næppe undgik at rykke ned.
    En mand uden erfaring og uden resultater som træner - og med et eftermæle som spiller der kun er så stort som det er pga. hans tragiske exit. Hvis han ikke var faldet om havde han været en parantes i FCKs historie og ikke en som nogen udenfor Aalborg og København havde haft de store minder om...

    Til gengæld ser man sin hadeklub, hyggeforeningen på Pestegnen... Da de præsenterede en træner uden den store erfaring var det i det mindste et VERDENSNAVN og som endda havde solid erfaring som assistent træner for landsholdet. De handler resolut når de render i skader (Trond), de køber ind til deres svage svage pladser (TR og TR)...

    Og det kammerateri som jeg troede var noget der hørte hyggeforeningen til er nu dagligdag hos os. Har man ydet noget på banen, tilbydes man straks en gloværdig karriere uden skelen til kompetencer og kvalifikationer...
    Lige nu overgår vi så os selv i rygklapperi ved at ansætte hygge Vagn som Sportschef... vi havde en direktør som stopper (og tak for det), nu får vi en sportschef - hvad fanden er det for en oprustning...

    Fuck jeg er skuffet...

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ambitioner omkring Europa
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 91
    Sidste Meddelelse: 22.12.05, 01:02
  2. Uhyggelige perspektiver omkring en konflikt!
    By Karsten CF1 in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 31.07.04, 21:27
  3. Storskærms-ambitioner
    By CF39 Thomas in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 17.07.03, 18:52
  4. FCK, Koncert vs fodbold ambitioner
    By FCFredericia in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 15.07.03, 10:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •