Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 25 af 25

Emner: Hvem skal Ståle købe?/Hvor skal vi forstærke os, og med hvem?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: Hvem skal Ståle købe?/Hvor skal vi forstærke os, og med hvem?

    Uden at have det store overblik over KBs kampe, men jeg erindrer noget om at ?Nicholai? Svendsen (staveplade.dk undskyld) er blevet rykket op i andenholdstruppen. Er han ikke en rimelig talentfuld venstre back? Jeg kender ham godt nok kun fra FM/CM, men hvis han en comming man, hvorfor skal vi så endnu engang ud og købe en ny venstre back? Mordbølge er stille og roligt blevet mere og mere stabil IMO, og det giver ingen mening at indkøbe en ny venstreback med mindre man vil bænke Møgbordel.

    At Rooba og Janne skal sendes på den første bus ud byen er vi fuldstændig enige om.

    Der hvor kræfter skal ligges må da efterhånden være midtbanen. Frede forlader os til nytår, og Røll har mentalt allerede forladt os. Pimpong kommer hvilket er fint, men jeg synes stadigvæk vi mangler lidt bredde i truppen, også mangler Silber IMO stadigvæk at træde i karakter centralt. En mere offensiv playmaker med gode afleveringer, et godt dybeløb og et godt hovedstød står højt på min ønske seddel.

    Desuden så mangler forlængelsen af Bo og Elrios kontrakter også, og de SKAL HAVE FØRSTE PRIORITET!!!

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,274

    Re: Hvem skal Ståle købe?/Hvor skal vi forstærke os, og med hvem?

    En central midtbanespiller må stå øverst på ønskelisten. Det var dertil man - eller jeg gjorde, ihvertfald - sad og ventede på forstærkningen. Hertil vil jeg ikke have en spiller som Martin Ericsson. Jeg mener ganske enkelt ikke han passer ind som type på en flad 4-mands midtbane. Det samme er iøvrigt grunden til jeg heller ikke vil have Elrio derinde.

    Spørgsmålet er så bare, om Ståle nærmest vil kopiere Hans Backes spillestil eller ej. For før vi ved hvordan han vil spille, kan man af gode grunde ikke udtale sig som hvem der passer ind, og hvem der ikke gør. Jeg vælger at tro, der ikke bliver de store drastiske ændringer, og vurdere derfor udfra hvem jeg synes ville være gode i det nuværende spillesystem. Fra Norge vel at mærke.

    Fredrik Strømstad er mit bedste bud. Som tilhænger af førnævnte 4-mands midtbane, hvor jeg synes en type som Mykland er optimal indi, kan jeg ikke komme uden om Strømstad. Har længe været en af de spillere jeg håber allermest på. Hårdtarbejdende, pasningsstærk og teknisk god. Lige sådan en spiller jeg gerne vil have. Har iøvrigt skrevet om ham før: http://sidelinien.dk/forums/showpost...8&postcount=91

    Som tidligere nævnt i tråden er en back-up til forsvaret også nødvendigt. Jeg har dog ikke nogle rigtig gode bud, da de fleste af dem jeg kender næppe vil være interesseret i at være reserve.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    15

    Re: Hvem skal Ståle købe?/Hvor skal vi forstærke os, og med hvem?

    ››Har tidligere været inde og snakke positivt om samme, det største
    ››minus må siges at være, at manden er stor bif fan..! - Derudover
    ››mener jeg ikke helt han har overblikket og nok rutine, modsat er
    ››han jo meget ung... Så ja.. Klart et aktiv, dog først om noget
    ››tid.

    ›Er han bif fan? Så kan vi ikke bruge ham.

    Christian Poulsen var melem af Brøndby Support indtil han skiftede til FCK, så hvad er det for noget fis at lukke ud med at han ikke kan bruges???

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    79

    Re: Hvem skal Ståle købe?/Hvor skal vi forstærke os, og med hvem?

    ››.....En ny venstreback! Tak!

    ›Hvad er begrundelsen for at du ønsker en ny venstre back.. Godt
    ›nok er Bergdølmo ikke verdens hurtigste, men hans placeringsevne,
    ›rutine og overblik, gør at jeg synes han gør det meget godt..

    Han gør det ikke dårligt, men hvis jeg kunne få PC tilbage ville jeg tage ham tilbage any day of the weekend and even twice on a playday!
    Berdolmø har et glimrende spark, men derudover bringer han INTET offensivt.
    Dette er blandt andet årsag til vores 100% lamme venstre side, hvorfra der intet farligt kommer.
    Berdolgmø - Nej tak. En ny offensiv venstre back - yes sir!

  5. #20
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    80

    Re: Hvem skal Ståle købe?/Hvor skal vi forstærke os, og med hvem?

    C. Poulsen, VFF
    Duncan (til sommer når 32 siger stop)
    D. Jensen, Werder B.

  6. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    87

    Re: Hvem skal Ståle købe?/Hvor skal vi forstærke os, og med hvem?

    ›Til angrebet kunne jeg godt tænke mig at se Duncan skifte til
    ›FCK, men først til sommer når verdens bedste 32 takker af...


    Det kunne være MEGET MEGET MEGET SPÆNDENDE at hente Duncan!!!!!
    Århusianer OG FCK-Fan og fandens stolt af det!

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: Hvem skal Ståle købe?/Hvor skal vi forstærke os, og med hvem?

    ›Det kunne være MEGET MEGET MEGET SPÆNDENDE at hente Duncan!!!!!

    Til hvad? Ølhenter? Han vil i mine øjne være fjerde eller femtevalg, og det vil nok heller ikke passe den kære hr Duncan. Jeg tror at Quist rykker op i førsteholdstruppen efter VM, og med mindre vi sælger Alvaro og Allbäck stopper er der altså ikke brug for forstærkninger af angrebet pt. Ud over det så har vi stadigvæk Bernburg, som vi ikke ved hvad er for en type endnu.

  9. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Hvem skal Ståle købe?/Hvor skal vi forstærke os, og med hvem?

    Enig i et tidligere indlæg, der påpeger, at forstærkninger ikke er strengt nødvendigt til vinter, men kan vente til sommer.

    Men, det ændrer nu ikke ved, at vores hold godt kunne bruge lidt forstærkninger. Det er måske bare ikke nødvendigt til at vinde DM, men vil være kærkomment, hvis vi skal øge vores chancer for at gøre noget godt i Europa til næste sæson.

    I den forbindelse undrer det mig, at der ikke er flere, der nævner de åbenlyse mangler på vores centrale midt. Vi mangler en klar spilfordeler, og jo før han bliver spillet ind på holdet jo bedre. Dernæst så jeg også gerne en mere offensiv vensteback og en ny angriber i stedet for 32.

    Specifikke emner er der andre, der kan finde bedre end mig, men en ny central midt i stedet for Silber, må have første prioritet!
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  10. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    53

    Re: Hvem skal Ståle købe?/Hvor skal vi forstærke os, og med hvem?

    Jeg af at sige det her men, min tillid til Silberbauer er ved at rende op. Okay, han har ganske fint inde på midten. Men på kanterne er hans teknik, speed og man mod man styrke bare ikke god nok i mine øjne.
    Godtnok får vi Pimpong "snart", men efter min overbevisning er han tiltænkt en rolle som Venstrekant eller bare som "Backup".

    Jeg ville derfor ønske de ville hente Daniel braaten fra Rosenborg, jeg ved ikke om Større klubber har været interesseret i ham. Men hvis vi har muligheder for at signe ham, ville det være fantastisk

    Jeg vil lade denne video tale for sig selv! http://media.putfile.com/braaten

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    248

    Re: Hvem skal Ståle købe?/Hvor skal vi forstærke os, og med hvem?

    ›Jeg af at sige det her men, min tillid til Silberbauer er ved at
    ›rende op. Okay, han har ganske fint inde på midten. Men
    ›på kanterne er hans teknik, speed og man mod man styrke bare
    ›ikke god nok i mine øjne.
    ›Godtnok får vi Pimpong "snart", men efter min
    ›overbevisning er han tiltænkt en rolle som Venstrekant eller
    ›bare som "Backup".

    ›Jeg ville derfor ønske de ville hente Daniel braaten fra
    ›Rosenborg, jeg ved ikke om Større klubber har været
    ›interesseret i ham. Men hvis vi har muligheder for at signe ham,
    ›ville det være fantastisk

    ›Jeg vil lade denne video tale for sig selv!
    http://media.putfile.com/braaten

    Jeg har stadig tiltro til Silberpower, og mener også at han er på vej op igen, men må da indrømme at videoklippen med Braaten er lækker at se på, det er altid rart at se en spiller som er teknisk dygtig men også virker som om han kæmper for hver en bold. Der bliver ingen hylen fra mig hvis han kommer til FCK :o)

    P:S

    Er der nogle der ved hvad det nummer der kører i baggrunden hedder? Kunstner eller sang ??
    Sidst redigeret af YmerdryZ : 03.11.05 kl. 23:26
    ~ Kun døde fisk flyder med strømmen ~

    Skal I bruge et mål, siger du?? Et vigtigt et?`Bare rolig: Vi sender Allbäck, han scorer altid, når det kræves.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem skal Ståle vælge
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 06.05.10, 17:21
  2. Men hvem skal så afløse Ståle?
    By Norlander in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 26.05.08, 11:59
  3. Hvem skal Ståle tage med fra Norge?
    By mikzki in forum De korte linier
    Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 02.04.07, 21:27
  4. Hvem skal Ståle og CV holde øje med til VM ?
    By Zuma summarum in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 15.06.06, 16:18

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •