Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Lad os hente Zidan til KBH!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    427

    Lad os hente Zidan til KBH!

    Jeg poster hermed et link fra onside.dk skrevet af Casper Hauge og lagt på onside.dk d. 02.11.05 kl. 15.20.

    Emnet der berøres i linket, omhandler Mohammed Zidan's situation i Tyskland. Som det er de fleste bekendt spillede Mohammed Zidan i FC. Midtjylland og AB noget af det bedste tekniske og pågående fodbold der er set i Superligaens historie.
    Det varede derfor ikke længe før udlandet fik øjenene op for den lille stjerne i Danmark, og Werder Bremen meldte sig på banen med en kontrakt til Zidan.
    Zidan skiftede til Werder Bremen hvor han efter en lidt trist periode med skader og manglende spilletid blev lejet ud til Mainz.
    Indtil videre er det heller ikke her blevet til meget spilletid, og Zidan er nu meget frustreret over sin situation, Han udtaler i historien på onside.dk at han må overveje sin fremtid hvis de næste to kampe heller ikke giver noget spilletid.

    I kan læse hvad han mere siger i nedenstående link.

    http://www.onsidedk.com/main/index.p...t2=1&id=147265


    Min argumentation for at hente Zidan er:
    1. Scorer mange mål.
    2. Super teknisk, volder alle forsvar problemer.
    3. Vil passe perfekt ind i en diamant formation bag Allbäck og Santos.
    4. Han kunne vældig godt lide Danmark, og især i København vil han stortrives, med super præstationer til følge.

    find selv på flere.

    Jeg vil tro at for at få fingre i Zidan skal FCK smide et beløb på bordet i omegenen af 20 mil. Et beløb som måske ikke er hverdag i København, men ville være givet godt ud.



    Må al kritikken fra sidelinens trådpoliti forstumme! Happy now???????
    Sidst redigeret af Poppelvig : 03.11.05 kl. 13:49


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    112

    Re: Lad os hente Zidan til KBH!

    Nej tak. Han er jo mere arrogant end Zlatan.
    FC 'TILL I DIE!


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    276

    Re: Lad os hente Zidan til KBH!

    Supe idé..

    For vores angribere scorer jo ingen mål.. Sådan en som Møller er bare ikke god nok som 4. valg i angrebet.. Han skal fandme være 5. valg!!!!!!!11111111

    [I.A]
    "Jag känner en Braat... Han heter Daniel, Daniel heter han"
    Fodsvamp's Avatar

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Lad os hente Zidan til KBH!

    Jeg er lidt splittet, for manden er unægtelig et gudsbenådet talent med en bold, en ener især i superligaen...

    Jeg er bare bange for hans personlighed ikke ville passe ind i klubben, slet ikke under Ståle hvor disciplinen tilsyneladende er noget der bliver lagt vægt på...

    Men skulle han komme ville jeg ikke græde snot...


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: Lad os hente Zidan til KBH!

    ›Jeg er lidt splittet, for manden er unægtelig et
    ›gudsbenådet talent med en bold, en ener især i
    ›superligaen...

    ›Jeg er bare bange for hans personlighed ikke ville passe ind i
    ›klubben, slet ikke under Ståle hvor disciplinen
    ›tilsyneladende er noget der bliver lagt vægt på...

    ›Men skulle han komme ville jeg ikke græde snot...

    Jeg kan se hvad du mener, men hvis han kan begå sig hos de tyske trænere, kan han vel også med ståle =D
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    118

    Re: Lad os hente Zidan til KBH!

    Han er og bliver et problembarn, uden nogen form for opdragelse for hvordan man skal opføre sig i en proffesionel fodboldklub. Dette er jo senest blevet tydeligt for enhver eftersom han ikke kan komme på holdet, på trods af gode fodbold egenskaber.

    Nej tak siger jeg bare!

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    825

    Re: Lad os hente Zidan til KBH!

    Jeg kan ikke se han i den smukke hvide trøje, men mon ikke Ståle om nogen ville kunne få noget godt ud af den knægt? Alle så jo op til ham og mange gør det stadig.
    Outlawed

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    140

    Re: Lad os hente Zidan til KBH!

    Måske var Zidan også kun en éner fordi at han kom fra en middelmådig klub. Når han ikke kan finde ud af at være i Mainz, kan han heller ikke være i FCK.
    Jeg siger også nej tak.
    Ijeh, Ijeh, Ijeh!

    Jeg disser ikke - jeg irettesætter ...

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: Lad os hente Zidan til KBH!

    Der står at det er fordi han er for dårlig defensivt. Det er vel de kvaliteter vi vil hente... Vi er dog godt besat på pladsen, men meget gerne for mig... han er forrygende offensivt.

    A
    Death by football!

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Lad os hente Zidan til KBH!

    ›Måske var Zidan også kun en éner fordi at han kom fra en
    ›middelmådig klub. Når han ikke kan finde ud af at være i Mainz,
    ›kan han heller ikke være i FCK.
    ›Jeg siger også nej tak.

    Midtjylland vandt bronze det år og spillede ret beset noget af det bedste bold i rækken, har det været pga. Zidan´s tilstedeværelse, er det vel ikke noget du kan bruge imod ham...

    Han var ekstremt effektiv foran kassen og havde en teknik, som vi ikke har set lige i superligaen...

    Er han stadig i besiddelse af de kvaliteter, mener jeg bestemt han er en spiller vi kan bruge da jeg ikke mener der er meget perspektiv i et par af vores angribere...

    Her mener jeg Ijeh, 32, Allbäck er rigtig god men også en aldrende herre.

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    160

    Re: Lad os hente Zidan til KBH!

    Han skal købes nuuuuu, inden Brøndby henter ham. Så kan han tulle rundt på andet holdet mens en knivskarp Møller scorer den ene kasse efter den anden suppen.

    Men spøg til side. Det ville jo være en katastrofe hvis han havnede på vestegnen. han ville jo være den perfekte afløsning for Elmander. Kan vi ikke omskole ham i Ståles nye tre mands angreb som hængende bagved Alvaro/Møller og Allbäck eller som luddoven midtbanespiller lige foran Silber og Linde (måske den samme plads men FUCK det). Hvordan resten af holdet så skal skrues sammen har jeg lige pt ikke fantasi til at gætte. Og så kan vi jo passende sende Ijeh ned til Benny. De kan vist altid bruge en "skarp" angriber.
    Who are you to judge me - sunget af to "fantastiske" svenske rappere i det ulidelige lange optaktsprogram til den famøse kamp på Brøndby stadion sidste sæson

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,455

    Re: Lad os hente Zidan til KBH!

    >Det ville jo være en katastrofe hvis han havnede på vestegnen

    Ganske ening, ville meget nødigt se Zidan i gult, man ved jo han ville en plage på alle måder. På den anden side har jeg svært ved at placerere ham en 4-4-2ala Ståle (sådan som jeg forestiller mig han kommer til at stille op), i FC Muuh fik han jo netop den her meget frie rolle og så var det ellers op til resten af holdet at rydde op efter ham. Man kan sige at en Elrio har den samme rolle hos os nu, men han gør det dog trods alt fra kanten hvor Zidan flere gange har udtalt at han kun vil bruges centralt...

    Med hensyn til hans lad os bare sige afslappede forhold til f.eks. den danske straffelov og generel god moral... tjaa, her tror jeg faktisk at netop Ståle kunne være manden der fik banket lidt fornuft ind i knoppen på den unge mand. Og mon ikke han i øvrigt også har lært lidt ydmyghed i det tyske...

    Men lad os nu se, mon ikke vi får en stak nordmænd anyway...

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Lad os hente Zidan til KBH!

    Nej!

    "Jeg gider ikke have, at han siger, at jeg gør det godt, når han vælger ikke at bruge mig. Så skal han hellere lade vær"
    Nåååå hvor er det synd for dig, Zidan. Jeg begynder også at græde :'(

    "Hvad er grunden til, at man bruger den angriber, som var her i forvejen, Det forstår jeg ikke,” siger Zidan og hentyder til, at klubben valgte at hente Zidan og Rômulo inden sæsonen gik i gang.
    Nå jo, det er da også rigtigt, Zidan. Real Madrid satte jo også Raul og Ronaldo til salg da Owen kom i sin tid. Man bruger KUN de nye angribere!

    Zidan bliver aldrig verdens bedste fodboldspiller med den naive og barnlige indstilling til tingene i det proffesionelle fodboldliv.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    473

    Re: Lad os hente Zidan til KBH!

    ››Jeg er lidt splittet, for manden er unægtelig et
    ››gudsbenådet talent med en bold, en ener især i
    ››superligaen...
    ››
    ››Jeg er bare bange for hans personlighed ikke ville passe ind i
    ››klubben, slet ikke under Ståle hvor disciplinen
    ››tilsyneladende er noget der bliver lagt vægt på...
    ››
    ››Men skulle han komme ville jeg ikke græde snot...

    ›Jeg kan se hvad du mener, men hvis han kan begå sig hos de tyske
    ›trænere, kan han vel også med ståle =D

    Det kan han jo så heller ikke, hvilket fremgår af linket...

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: Lad os hente Zidan til KBH!

    Lægger man det hele sammen, er det fuldstændig og aldeles urealistisk, at Zidan skulle havne i FCK inden for det næste års tid. Werder er ikke interesserede, Zidan er ikke interesseret og FCK er ikke interesseret.
    Kan kun tilslutte mig argumenterne for FCK på ingen måde kan hente Zidan, eller for den sags skyld vil

    Der er absolut ingen grund til at starte tråden uden på nogen måde at undersøge, underbygge eller argumenterer for hvorfor det skulle være interessant......At Zidan er utilfreds kan på ingen måde komme bag på nogen, han er et problembarn der kræver særlig pleje!! Og i en klub som FCK er der ikke plads til at varte ham op, som der i bondeklubben på Heden havde "direktøren" til pædagog.

    Jeg ser ham overhovedet ikke som et potentielt emne til FCK!!!
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Mohamed Zidan til Brøndby!?
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 09.01.07, 13:42
  2. Re: Lad os hente Zidan til KBH!
    By /Simon in forum Kontoret
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 03.11.05, 17:16
  3. Sang til Mohammed Zidan..
    By Dumle in forum Bazar
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 12.11.04, 14:05
  4. Fem hug til Zidan
    By 10Zuma in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 08.09.04, 22:31

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •