Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 33

Emner: Karakterer EfB-FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    284

    Karakterer EfB-FCK

    JC - 6 - Hans dårligste kamp til dato
    Lars J - 7 - Spiller som de andre under niveau og brænder straffe igen
    Bo S - 03 - Taler for sig selv
    Gravgaard - 7 - Målet trækker op
    Bergdølmo - 03 - Han er jo heldigvis en nødløsning
    EVH - 03 - Spiller meget meget ringe
    Linderoth - 7 - Laver fejl der koster
    Silber - 6 - Ved ikke hvad et mål er
    Bergvold - 03 - Det samme som Elrio
    Møller - 7 - Kæmper og kommer til chancer men er som de andre faldet i nivaeu
    Santos - 6 - Det samme

    HB: 6 - Tænker ikke logisk
    Anti 1964!
    DG-FC's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    244

    Re: Karakterer EfB-FCK

    JC - 4 - Han spillede RØV dårligt !!!!!!!
    Lars J - 8 - Er med ofensivt næsten hver gang, dog uheldig at brænde et straffe !!!
    Bo S - 03 - Misser en masse afleveringer, og ihvertfald et af målene skyldes en fejl af Bo
    Gravgaard - 8 - Målet trækker op, og syntes at han spillede fornuftigt !
    Bergdølmo - 00 - Han spillede SÅ DÅRLIGT, ikke bare i dag, han spiller altid ringe, han burde ikke spille !!!
    EVH - 1 - Spiller meget meget ringe, men er i dag med defensivt !!!
    Linderoth - 7 - Spille okai, men ikke prangende
    Silber - 8 - Efter min mening kampens bedste spiller, har masser af gode dribleture, men han skal sku score på de chancer han har !!!!
    Bergvold - 00 - Spiller lagsomt, upræcist, ukoncentreret !!!
    Møller - 8 - Var det eneste ofensive, sammen med Silber, men han SKAL score på nogle af sine chancer !
    Santos - 4 - Meget dårlig i dag !!!!!
    Allbäck - 6 - Kommer ind og fighter godt !
    Røll - 5 - Spiller okay, men SKAL score på hans kæmpe chance på overliggeren !!!

    HB: 1 - Tænker ikke logisk, og udkriftningerne skal komme noget før !!!!!!!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    Re: Karakterer EfB-FCK

    ›JC - 6 - Hans dårligste kamp til dato
    ›Lars J - 7 - Spiller som de andre under niveau og brænder straffe igen
    ›Bo S - 03 - Taler for sig selv
    ›Gravgaard - 7 - Målet trækker op
    ›Bergdølmo - 03 - Han er jo heldigvis en nødløsning
    ›EVH - 03 - Spiller meget meget ringe
    ›Linderoth - 7 - Laver fejl der koster
    ›Silber - 6 - Ved ikke hvad et mål er
    ›Bergvold - 03 - Det samme som Elrio
    ›Møller - 7 - Kæmper og kommer til chancer men er som de andre faldet i nivaeu
    ›Santos - 6 - Det samme

    ›HB: 6 - Tænker ikke logisk
    EVH -6
    Bergvold -00
    BS- 06
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,597

    Re: Karakterer EfB-FCK

    Øh, er det ikke 13-skalaen vi plejer at bruge? Der er altså ikke noget der hedder 4!

    Rasmus


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,929

    Re: Karakterer EfB-FCK

    ›Øh, er det ikke 13-skalaen vi plejer at bruge? Der er altså ikke
    ›noget der hedder 4!

    ›Rasmus

    Jeg mindes heller ikke, at karakteren "1" findes på 13-skalaen... :-)

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    120

    Re: Karakterer EfB-FCK

    Skandale!!!!111!!
    03- til hele holdet for den manglende indsats!
    "Vi har en bjørn i en lænke der holder rollinger fra fadene, skider i skoven og danser romerdans i bladene"

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Karakterer EfB-FCK

    Jeg prøver at gøre det en anelse mere seriøst!

    JC: Værste kamp for FCK. Virkede rystende usikker - 6
    LJ: Kan godt være sin indsats bekendt - 8
    AB: Uhyre ringe offensivt, til dels godkendt defensivt - 6
    BS: Skidt kamp fra hans side - stort 6-tal
    MG: Laver mål og gør det nogenlunde - 8
    EvH: Denne kamp viser at Elrio ikke er langtidsholdbar stamspiller i FCK - 6
    MB: Gjorde sit bedste men fik søreme ikke meget hjælp bagfra - lille 7
    MS: En af de bedre spillere, men lidt for ineffektiv - stort 8
    TL: Fin start, faldt mere ud - 8
    AS: Gemte han sig? - 5
    PM: Kæmpede, men til ingen verdens nytte - 7

    HB: Vi kan ikke klandre ham noget, og Bergdølmo er vores bedste venstre back for tiden. Synes det er på tide at få EvH ud - 7

    Det var holdet der gik ned i dag. Jeg havde forventet en møgsvær kamp og det blev det også. Men også al kredit gå til Esbjerg. De spillede med hvad de havde og det var en fortjent sejr.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    42

    Re: Karakterer EfB-FCK

    Alle spiler under normal standard, men Møgbordellet er satme ultra ringe IGEN. Holdets indsats er til et lille 7-tal, men møgbordel skal sq have en minuskarakter. Trænger sq snart til at spille med en venstreside, der vil noget (og kan noget). Jeg ved godt, at det første nederlag i sæsonen altid er surt, men jeg har aldrig haft fidus til Møgbordel. Røll og Bergvold fungerer heller ikke. Glæder mig til Pimpong kommer, og forhåbentlig også en ny venstre back.



    FORZA FCK

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    170

    Re: Karakterer EfB-FCK

    Meget skidt indstilling fra de fleste i dag er grunden til nederlaget. Specielt Bergdølmo er da helt fra den. Alt alt alt for langsom til at spille på det hold.
    Også defensivt!
    Og så irriterer det mig ekstremt at mange af spillerne nærmest virker ligeglade med nederlaget. Hvor var figtherviljen og vildskaben? Det er sgu for ringe.
    Det er kun Linderoth, Silberbauer, Graugaard, Møller og Allback der har lidt indstilling, resten var lige til at lukke op og sk.... i.

    Det er ikke fordi rønnebærerne er sure, men ENDNU ENGANG synes jeg at dommerstanden viser sig at være rystende dårlig. Er der da ingen anstændige dommere tilbage.
    Igen en usikker indsats fra manden med fløjten. Han skyder helt ved siden af i mange tilfælde. Eksempelvis overser han mange frispark, og Hoffmann skal da 100% vises ud. Santos advarsel for film er da også helt gal. (om der så er straffe er en anden sag)

    Desværre gik hovedparten af de forkerte kendelser igen ud over FC, selv om man nok ikke denne gang kan give ham skylden for nederlaget. Dertil var vi for ringe. Men elendig, det var han!

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    137

    Re: Karakterer EfB-FCK

    ››Øh, er det ikke 13-skalaen vi plejer at bruge? Der er altså ikke
    ››noget der hedder 4!
    ››
    ››Rasmus

    ›Jeg mindes heller ikke, at karakteren "1" findes på 13-skalaen... :-)

    Karakteren 2 til karaktergiverne!!!!!!!!!!!!!11 11
    Uhd
    The Long Range Patterson

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Karakterer EfB-FCK

    03 til hele banden. En kollektiv off-day. Mere fortjener de ikke.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    743

    Re: Karakterer EfB-FCK

    Enig bortset fra:

    ›EvH: Denne kamp viser at Elrio ikke er langtidsholdbar stamspiller i FCK - 6 Det er noget vrøvl! Hvordan kommer du frem til det? Alle kan vel have en dårlig kamp?

    ›AS: Gemte han sig? - 5 Jeg synes Alvaro var udmærket. Han løber meget men pga. resten af holdet bagved ham somn ikke har styr på meget, får han ikke meget arbejde med.

    Ellers synes jeg kritikken af Bergdolmø er forkert eller i hvert fald overdrevet. Ja, han går ikke meget med frem, det er selvfølgelig ikke godt. Til gengæld er han teknisk god og laver få fejl defensivt. I forhold til de venstre backs vi har haft siden Niclas, ser jeg ham som den bedste (ikke at det siger så meget). Når man ved hvor svært det er at finde gode venstre backs, kan jeg godt leve med ham her.

    Henriko

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: Karakterer EfB-FCK

    Klippet fra www.catw.dk :)

    Jesper Christiansen - 7
    Jesper spillede generelt en meget passiv kamp. Han udviste ikke sin sædvanlige udstråling, og var medvirkende til 2-0 målet.

    André Bergdølmo - 5
    Han er ikke langsom, han er meget langsom - det var hvad Jens-Jørgen Brink havde at sige om nordmanden, der spillede en meget skidt kamp.

    Michael Gravgaard - 8
    Ved to af målene var Gravgaard alt for passiv. Han var ikke særlig synlig i kampen - såvel defensivt som offensivt. Han havde en svær kamp, hvor ikke meget fungerede.

    Bo Svensson - 7
    Bo spillede en kamp lige under middel, sammen med Michael Gravgaard. Han havde det meget svært ved at dække Berglunds løbepositioner.

    Lars Jacobsen - 9
    Løvernes bedste - på trods af et brændt straffespark, var han med i kampen. Hans offensive fremstød var gode, og indlæggende var endnu bedre. På baggrund af kampens omstændigheder, gjorde han sit arbejde meget flot.

    Martin Bergvold - 5
    Martin Bergvold så meget skidt ud i dag. Hans afleveringer lå forkert, hans løb var der stort set ikke og ingen deciderede udfordringer så vi fra hans side. Han havde et par fine perioder i første halvleg, men det er og vil aldrig være ikke nok.

    Tobias Linderoth - 8
    Tobias gjorde det udemærket. Han stod godt i det defensive og i det offensive - men et par udsving med forkerte placeringer på banen, kom Esbjerg bedre med i form af kontraangreb.

    Michael Silberbauer - 8
    Silber spillede en udemærket kamp. Han havde et fantastisk løbearbejde og havde et par gode offensive fremstød. Defensivt kunne det have været bedre.

    Elrio van Heerden - 5
    Elrio var aldrig på banen. Han kæmpede og kæmpede, men forgæves. Defensivt faldt han på fysikken og i offensiven var hverken afleveringerne eller driblingerne på plads.

    Peter Møller - 7
    Vi kender Peter Møller - han kæmper en hvis legemsdel ud af bukserne. Det gjorde han også i dag, dog uden megen effektivitet. Han havde et par fine afslutninger og fik et straffespark, men desværre ikke mere.

    Álvaro Santos - 6
    I dag så vi en meget anonym brasilianer. Han virkede på ingen måde skræmmende overfor det jyske forsvar. En trist dag for Alvaro.

    Holdet generet - 5
    Holdet bestod bestemt ikke. Det korte af det lange: Såvel det defensive som det offensive var i dag skræmmende ringe. Der er flere aspekter at fremhæve. Kæderne stod alt for langt fra hinanden, og når afleveringerne fra forsvaret til de andre kæder ikke er optimale, falder spilelt fra hinanden.

    Forsvarsmæssigt stod vi ikke godt. I første halvleg kunne Esbjerg bryde igennem på kontraangreb stort set hver gang.

    I den modsatte ende var det også ringe. Vores midtbanekæde formåede ikke at levere deres arbejde i dag - primært pga. Martin Bergvold og Elrio van Heerden, der slet ikke var dem selv i dag. Vores venstre side var hæmmet. Hverken André Bergdølmo eller Martin Bergvold havde de offensive krafter.
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  22. #14
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Karakterer EfB-FCK

    Lars Jacobsen - 9
    ›Løvernes bedste - på trods af et brændt straffespark, var han med
    ›i kampen.

    Javel. Jeg ville give ham et 5 tal og stemplet "Dagens Dårligste". To gange spiller EfB sig igennem til mål fra højrekanten, begge gange er Lars så langt væk at jeg selv ikke med slo-mo kunne spotte ham. Tilføj et rigtig dårligt straffe og en generel usikkerhed når det kom til det defensive og så synes jeg rent faktisk at vores højreside sejlede i dag. Retfærdigvis skal siges at han ikke blev hjulpet meget af Elrio, som havde hørt om konceptet "at arbejde defensivt" men ikke mente at det var noget for ham.

    Eye of the beholder og alt det der.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Karakterer EfB-FCK

    Må så svare på kritikken!

    ›EvH: Denne kamp viser at Elrio ikke er langtidsholdbar stamspiller i FCK - 6 Det er noget vrøvl! Hvordan kommer du frem til det? Alle kan vel have en dårlig kamp?
    Ja, alle kan have EN dårlig kamp. Men Elrio har efterhånden spillet flere hvis ikke dårlige, så jævne kampe. Han er en type, som sprudler, når vi udspiller et hold, og giver dem tæsk (Silkeborg, Esbjerg f.eks.). Så får han den nødvendige offensive plads til at udfolde sig på. Men nu er det oftest at vores modstandere helst sætter 5,6,7 eller 8 mand i forsvaret og satser på 0-0. Den slags kampe bliver normalt vundet på fysikken og der er Elrio helt på spanden. Han bliver oftest overmatchet af nogle fysiske stærke og høje spillere som vi har set det adskillige gange i år. Derfor burde han ud, ifølge mig.
    Han bliver gjort lidt gudefigur for tiden fordi han får spilletid, er sort, er fra Sydafrika og har en god teknik. Men han bliver aldrig ligeså stabil som Zuma hvis ikke han bliver større/stærkere.

    ›AS: Gemte han sig? - 5 Jeg synes Alvaro var udmærket. Han løber meget men pga. resten af holdet bagved ham somn ikke har styr på meget, får han ikke meget arbejde med.
    Jeg synes bare han har kvaliteterne til at skulle kunne komme mere i spil af sig selv. Han venter for meget på at blive serviceret i stedet for at gå forrest og vise initiativ og selvstændighed

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK-EFB Karakterer
    By Kim-N in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 23.07.08, 08:55
  2. Karakterer: FCK - EfB
    By Julian in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 27.09.05, 01:06
  3. Karakterer [EfB 0-2 FCK, red.]
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 22:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •