Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 30

Emner: Kan Røll kick-startes?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Kan Røll kick-startes?

    Sad lige og læste nedenstående indlæg på onside, også tænkte jeg om ikke Ståle kunne kick-starte Røll igen? Jeg håber det personlig meget, da jeg mener den "gamle Røll" ville være en rigtig god makker til Linderoth, på den plads jeg bestemt håber Silber kun har til låns i mangel af bedre. Røll udtrkker selv at han ser frem til Ståle's ankomst.

    Er en Røll revival mulig?

    http://www.onsidedk.com/main/index.p...t2=1&id=149008

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Kan Røll kick-startes?

    Jeg tror det er muligt. En ny træner, kan nemt give en spiller nyt mod på at spille igen, og så kan man jo håbe at Ståle får banket noget selvtillid ind i kroppen på manden.

    En Røll i topform, gør det (IMO) overflødigt at hente en offensiv midtbanespiller, da han sgtens kunne være typen.

    Jeg håber!

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Kan Røll kick-startes?

    ›Jeg tror det er muligt. En ny træner, kan nemt give en spiller
    ›nyt mod på at spille igen, og så kan man jo håbe at Ståle får
    ›banket noget selvtillid ind i kroppen på manden.

    ›En Røll i topform, gør det (IMO) overflødigt at hente en offensiv
    ›midtbanespiller, da han sgtens kunne være typen.

    Nej, en spiller der i den grad kan gå ned og blive den mest middelmådige spiller i suppen, har vi ikke brug for at satse på. En ny central midt tak.. Selv da han var på toppen rent spillemæssigt, kunne man jo stadig krølle tær over hans manglende engagement.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    882

    Re: Kan Røll kick-startes?

    Har desværre opgivet håbet for røll; han skal til en anden klub med helt nye omgivelser også må han starte helt forfra hvis man nogensinde skal op på tidligere niveau. Er så træt af at se hans indholdsløse præstationer!
    RAUS!!1

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    33

    Re: Kan Røll kick-startes?

    Mener at Ståle anbefalede ham engang under en kamp mod Silkeborg, hvor han sad og snakkede med Don Ø. Har ikke noget link til dette, men er taget frit fra hukommelsen.
    Selvfølgelig var det også en helt anden Thomas Røll dengang, men Ståle har da ihvertfald lagt mærke til hans kvaliteter.
    "BIF var klubben med de store ambitioner, vi ville være DKs flagskib ja vi ville sgu være hele nordens flagskib.
    Nu er vi en kano, en vakkelvoren kano !"

    citat WHD12 på SSO

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    296

    Re: Kan Røll kick-startes?

    ›Har desværre opgivet håbet for røll; han skal til en anden klub
    ›med helt nye omgivelser også må han starte helt forfra hvis man
    ›nogensinde skal op på tidligere niveau. Er så træt af at se hans
    ›indholdsløse præstationer!

    Tidligere niveau?
    Det kan godt være jeg har en dårlig hukommelse, men har Røll nogensinde præsteret "over-middel" i 3 kampe i træk? Jeg syntes helt ærligt aldrig at han har haft et specielt højt niveau

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Kan Røll kick-startes?

    ›Tidligere niveau?
    ›Det kan godt være jeg har en dårlig hukommelse, men har Røll
    ›nogensinde præsteret "over-middel" i 3 kampe i træk?
    ›Jeg syntes helt ærligt aldrig at han har haft et specielt højt
    ›niveau

    Indtil Røll begyndte at lide under sine mange skader var han en af de (hvis ikke den) bedste og mest kreative midtbanespillere i suppen
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!


  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Kan Røll kick-startes?

    ›Tidligere niveau?
    ›Det kan godt være jeg har en dårlig hukommelse, men har Røll
    ›nogensinde præsteret "over-middel" i 3 kampe i træk?
    ›Jeg syntes helt ærligt aldrig at han har haft et specielt højt
    ›niveau

    Han var trods alt god nok til landsholdet.

    (Oven i købet som FCK'er ;-))

    Ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    129

    Re: Kan Røll kick-startes?

    ›Tidligere niveau?
    ›Det kan godt være jeg har en dårlig hukommelse, men har Røll
    ›nogensinde præsteret "over-middel" i 3 kampe i træk?
    ›Jeg syntes helt ærligt aldrig at han har haft et specielt højt
    ›niveau

    Indtil Røll begyndte at lide under sine mange skader var han en af de (hvis ikke den) bedste og mest kreative midtbanespillere i suppen
    For ikke at glemme at han var landsholdsspiller. Om ikke i startopstillingen, så fast i truppen (hvilket forøvrigt gav hans spil et gevaldisgt løft).

    Røll var en fabelagtig spiller da han var på toppen, og det er forbandet ærgerligt at han rendte ind i en skades stime, der stoppede hans udvikling. Men det er netop her hans problem er. For det første er den skadesfrekvens han har haft ikke ligefrem en kvalitet der anbefaler ham som fremtidigt omdrejningspunkt på den centrale midt. Desuden har han virket ualmindeligt skrøbelig psykisk i forbindelse med skaderne - forstået på den måde at han ikke har virket specielt tændt på at generobre sin plads efter han er kommet tilbage (det skal nævnes at han heller ikke har haft mange muligheder for at spille sig op over et par kampe i streg, bla. pga. tilbagevendende skader).

    Jeg skal ikke kunne sige om Røll kan få en revival under Staale (håber det da, da jeg altid har kunnet lide ham som spillertype), men med indtrykket af Staale som en benhård mand der kræver resultater, samt Rølls forsigtige gemyt, skal der enten held eller en målrettet ændring af Rølls indstilling til.

    Røll er objektivt set en spiller der har alle muligheder for at blive spilfordeleren på vores centrale midt. Han er en god tekniker, pasningsstærk, har godt overblik, er stærk fysisk og god i hovedspillet. Alt i alt, langt bedre egnet end Silber til at ligge sammen med Linde på midten. Men for at erobre den plads, skal han også vise en større gejst i kampene, og investere mere i nærkampene. Og han skal holde til at spille kampe (undgå skader).
    Egentlig har han gjort det fornuftigt nok de sidste gange (man skal heller ikke oversatse totalt, når man har været ude i længere perioder), men det virker som om at når tiden er inde til at træde i karakter og gribe en styrende rolle, så trækker han sig - og ender med at spille alibi-fodbold.

    Hvis Staale er en god pædagog (jeg tillader mig at tvivle på at han er bedre end Backe), og tør satse på Røll i flere kampe i træk (selv om han ikke umiddelbart leverer med det samme), så er det muligt, men det kræver at Røll investerer 25% mere end de sidste gange han har været inde (specielt var det bemærkelsesværdigt at han ikke slog til, da han var fast mand i lejeperioden i Silkeborg).

    Efter at have gentaget mig selv et par gange, ender jeg nok med at sige: Jeg håber at Staale har evnerne til at banke lidt gejst ind i Røll, og jeg mener at det er forsøget værd, da han kunne blive en kæmpe gevinst. Men jeg er bange for at Røll ikke har den rigtige psyke til at træde længere frem som professionel fodboldspiller. Og jeg tror ikke at man fundamentalt kan ændre på folks personlighed.
    Men han skal have én chance mere for at modbevise det.

    dr.dement siger: Jeg har nu altid godt kunnet lide Røll.
    "Hvis du taler til gud, er du religiøs.
    Hvis gud taler til dig, er du psykotisk."

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: Kan Røll kick-startes?

    Jeg har altid været en beundrer af Thomas Røll som fodboldspiller. Og ja, han har haft nedture der har været svære at håndtere. Det er simpelthen spørgsmål om tid, før Røll kommer igang for alvor. Med Ståle som træner kan det være, at Røll rammer sin form igen :-D
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    882

    Re: Kan Røll kick-startes?

    ›Jeg har altid været en beundrer af Thomas Røll som
    ›fodboldspiller. Og ja, han har haft nedture der har været
    ›svære at håndtere. Det er simpelthen
    ›spørgsmål om tid, før Røll kommer igang for
    ›alvor. Med Ståle som træner kan det være, at
    ›Røll rammer sin form igen :-D

    Ja og vi vinder champions league ;-)

    vil gi det samme odds.
    RAUS!!1

  18. #12
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Kan Røll kick-startes?

    Ståle vil have spillere der giver 100% hver gang, Røll vil have en 8-10 kampe til at spille sig i gang hver gang han har en af sine mange skadespauser. Røll får selvfølgelig et halvt år under Ståle, men jeg tror han overvurderer sine egne chancer under Ståles lederskab og ledelsens villighed til at tale forlængelse. Så skal han da vise hidtil uset stabilitet og bundniveau for at det bare kan komme på tale.

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Kan Røll kick-startes?

    Et svar: NEJ, Røll er ikke værd at satse på....!!

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    120

    Re: Kan Røll kick-startes?

    Glem det..... Røll er færdig!!
    "Vi har en bjørn i en lænke der holder rollinger fra fadene, skider i skoven og danser romerdans i bladene"

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    15

    Re: Kan Røll kick-startes?

    jeg må indrømme at jeg også har svært ved at tro på at Røll rammer tidligere tiders gode form. Det virker som om at hans spillemæssige højdepunkt udelukkende kan relateres til fortiden.

    Iøvrigt synes jeg silber gør det ganske godt - og i hvert fald langt bedre en Røll. Jeg ved godt at manden skylder et par mål her i efteråret, men hvis han først før gang i det igen, tror jeg også hans selvtillid vil stige endnu mere, og gøre ham til en af suppens bedste midtbanespillere.
    Det er jo ikke så forfærdelig lang tid siden at han i starten af foråret spillede en fem- seks kampe i streg på et super højt niveau, og scorede masser af mål (vistnok seks i seks kampe...) Det gav en landsholdsudtagelse og samtidig var de fleste vel enige om at han på daværende tidspunkt var en af de absolut bedste spillere i ligaen overhovedet.
    Den agressive silber håber jeg snart vi ser igen - og så vil jeg iøvrigt gerne give ham kredit for, at han altid virker som en mand som kæmper for sagen - ligegyldigt hvordan det går. Det kan man ikke sige om alle spillere i truppen....

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kick-Off
    By JacobE in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 01.08.05, 11:28
  2. Kan Røll bruges?
    By JM in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.05, 02:32
  3. Esbjerg-kampen kan evt startes her:
    By hpless in forum Kultur
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 01.08.04, 09:06
  4. Kick-Off 2 til Amiga.
    By zebos in forum Diverse
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 13.02.04, 14:32

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •