Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Spruthuset.dk ræber igen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    184

    Spruthuset.dk ræber igen

    Stadig nummer 1 og diverse bonustracks.

    http://cf.dk/spruthus/ur.05-48.htm

    Den ondeste december fra
    BULEN

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: Spruthuset.dk ræber igen

    Jeg spørger så forurettet, hvordan fanden kan TV3 undgå at vælge den kamp som en af deres to primære weekend-transmissioner - til lørdag eller sen søndag?
    Mange tak for den kommentar. Jeg er selv geografisk forhindret i at komme i Parken, og fatter ikke de kan undlade at sende topbraget! Og argumenterne om faldende tilsuere i Parken, ja det kommenterede du jo selv - der er ikke noget hold i det......Kan absolut kun være enig i denne betragtning!! Men på forhånd tillykke med fødselsdagen om ikke andet :-)

    Man kunne så se logikken i undtagelsen, hvis det var to henslæbende og ligegyldige midterhold, som Midtjylland og OB er på nuværende tidspunkt (nå for pokker, det var lørdagskampen!!),
    Tjaeh, ligeså undrende står jeg tilbage!! Der må være en dybere mening med kampen ikke er blevet et TV emne!!

    Den der ler sidst er langsom opfattende :-))

    1000 tak for et underholdende indslag atter engang - man får helt dårlig samvittighed over man endnu ikke har kastet en julebryg i halsen, men det er jo december, så det er uundgåeligt man får bugt med samvittigheden :-)
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    41

    Re: Spruthuset.dk ræber igen

    Og vores egen Bergdølmo, ja, i følge ham selv var han ganske skrap fra pletten i sin Ajax-tid. Scorede 9 gange i træk, inden han brændte og blev frataget tjansen. Kan han gentage det for os, kan han for min skyld få lov til at eksperimentere med et hælspark i det tiende. Eller lave en "Arsenal" med Silber eller Linderoth. En eller anden dag skal de vel også på måltavlen. Det bør da i det mindste prøves.
    Hahaha, helt enig dér!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Spruthuset.dk ræber igen

    Vil atter takke for et framragende räb og önske til lykke med födselsdagen samt god tur til de varmere himmelströg.
    Denne sekvens har jeg häftet mig särligt ved og hylder for det den er en hyldning af Backetiden selvom der har väret mareridtkampe ind imellem.
    Personligt troede jeg dengang ikke på, at vi ville stå hvor vi står. På toppen. Jeg ved heller ikke om Backe virkelig troede det, inderst inde, men jeg er ganske sikker på at han altid har haft mere is i maven end der kan opdrives i samtlige svenske skøjtehaller. Akkurat den evne tror jeg også at vi nemt kan komme til at savne, når han forlader os. At han så yderligere hen ad vejen har vist sig som et menneske af format og stil og i tilgift med en ganske fin musiksmag bør der ikke kimses af. En af mine arbejdskolleger, der rent fodboldmæssigt hører til i Gladsaxe og omegn, hævder endda at han flere gange har mødt Hans Backe i obskure pladehøkere rundt omkring i København på jagt efter et eller andet spændende musik. Den slags indgyder bare lidt ekstra respekt for mennesket og personen. Ikke så meget træneren for der er vi nu snart kommet til vejs ende. I nogenlunde samdrægtighed og med ærbødig tak for resultater og titler. Det kapitel er allerede lukket.
    Hislen af TorbenØ.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Spruthuset.dk ræber igen

    Det er simpelthen så smukt som det kan blive !...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Jesper Christiansen får "Det Gyldne Bur" igen, igen, igen!
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 04.04.08, 21:24
  2. FCK klar til Europa? (igen igen igen - fra berlingske tidende)
    By +Christoffer+ in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 26.08.06, 18:34
  3. Anders Bay har gjort det igen igen igen...
    By Smeden in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 26.04.06, 22:12
  4. Stamværtshuset ræber
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 29.10.05, 08:46
  5. Elmander skadet igen, igen, igen! (Ej FCK)
    By Spinelli in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 09.08.04, 00:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •