Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Status 05/06!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Status 05/06!

    Så er eferårs sæsonen afsluttet, og det er med en bedre point høst end længe, måske den bedste nogensinde? (har ikke styr på statestikkerne)

    FLOT AF DRENGENE..

    Rygterne siger at der vil blive skiftet meget ud i truppen, lidt alá i sommers..

    Men på hvilke pladser er der her tale om, og hvilke nye spillere vil der være på tale?

    -Linderoth rygtes på vej væk pga. hans stor spil i denne halvsæson
    -Elrio har kontrakt udløb til sommer og har endnu ikke forlænget
    -Bossen har ligeledes kontrakt udløb til sommer
    -Gravgaard har ligesom Linderoth storspillet, og rygtes til flere klubber
    -"32" stopper karrieren med øjeblikkelig virkning
    -Fredgaard er færdig i klubben

    Udover disse ser jeg ingen fremtid i følgende spillere: Rooba, Janne og Røll (desværre)..

    Hvis alle disse spillere vælger at forlade klubben, står vi tilbage med en ufattelig tynd trup, og hvem vælger Ståle monstro så at købt?

    De eneste ryger jeg har hørt er en norsk forsvarsspiller og en finsk kant spiller??

    Satser på at vi så vidt muligt holder på Linde, Gravgaard, Bo S og Elrio, men den realistiske fan tror vel næppe på at det er muligt..

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    651

    Re: Status 05/06!

    Undskyld min lidt negative holdning, men du skriver at "rygter siger at der vil blive skiftet meget ud i trupppen" - hvilke rygter taler du her om??

    Er det den meget intetsigende udtalelse fra Solbakken -om at han vil se alle i truppen an i vinterpausen - som Onside har udlagt som UDRENSNING du hentyder til??
    Det ville være fint med et par links til understøttelse af af disse "rygter"....

    Ellers kan jeg kun være enig i dit indlæg mht truppens manglende bredde HVIS nogle af de nævnte spillere ryger udenlands.....
    "Den mand har så vanvittig høj klasse..." Carsten Werge om Alvaro i Guldkampen 2004

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    588

    Re: Status 05/06!

    Vi har endnu god tid tilbage af kontrakterne med Linderoth og Gravgaard. Hvis de sælges nu eller til sommer, så er det definitivt, at der absolut INGEN seriøse CL- eller uefaambitioner er i klubben. Den defensiv, vi har nu, skal bevares, hvis vi én gang for alle skal satse på den europæiske succes, ledelsen hævder at gå efter. Det nytter altså overhovedet ikke, at spille et nyt forsvar sammen hver pause (vi får heller ikke så gode folk med det samme igen)! Det koster, men hvis ikke klubben er klar til det, så er vi ikke andet end AAB 2, der skal ud og sælge lige så snart vi har noget, der er værd at gemme.

    Derfor sker det ikke. Jeg tror (og HÅBER) kort sagt på klubbens ambitioner og ikke på fokusering på hurtige og store tranferpenge.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Re: Status 05/06!

    Det er vel nok min egen holdning af såfremt de ovennævnte spillere alle smutter, så er det vel nok det man kan kalde en udrensning. Men når den kommende træner melder ud at der vil ske spillersalg osv., så sker der vel nok en hel del på den front..


    Worst case scenario vil jo være at samtlige spillere jeg har nævnt smutter, dvs. 9 spillere!!

    5 af dem spiller måske ikke, men disse spillere er stadigvæk bredde spillere der kan bruges hvis andre må sidde over pga. skader/karantæne..

    En spiller som Røll gjorde det jo i princippet fint på midten i Linderoths karantæne fravær. Men på sigt er det ikke holdbart at han skal spille der fast i tilfælde af at Linde blir solgt..

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Status 05/06!

    ›Men når den kommende
    ›træner melder ud at der vil ske spillersalg osv., så
    ›sker der vel nok en hel del på den front..

    Og det var vel så den udmelding, der blev efterlyst en kilde til?
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Re: Status 05/06!

    Tjek i arkiverne under onside.dk

    Mener også det har stået i Politikken, BT, EB osv..

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    252

    Re: Status 05/06!

    ››Men når den kommende
    ››træner melder ud at der vil ske spillersalg osv., så
    ››sker der vel nok en hel del på den front..

    ›Og det var vel så den udmelding, der blev efterlyst en kilde til?


    Snippet fra BT:

    "De mange forventede udskiftninger er ikke noget, der ryster Ståle Solbakken.
    Som enhver anden træner ønsker han sig naturligvis kontinuitet i truppen, men han er ikke bleg for at gentage hvad han gjorde, da han tiltrådte i Ham-Kam. Nemlig at åbne med en større udluftning, så han kan arbejde med spillere, der står for de ting, han gerne vil have.
    »Jeg bliver overrasket, hvis der ikke kommer forstærkninger allerede her i vinterpausen. Men jeg vil ikke sætte tal på. Jeg vil heller ikke sige noget om på hvilke positioner. For det hænger også sammen med, hvilke spillere, der bliver og hvem der måske smutter.
    I princippet vil man jo have mest mulig kontinuitet, men nogen gange er det også godt for en klub at lufte ud. FCK havde rimelig succes med udluftningen i sommer. Det kan være godt indimellem.
    Nogen af de nye har hurtigt manifesteret sig som meget toneangivende. Skulle udskiftningen blive stor, er det ikke noget jeg frygter. Det må vi tage som det kommer.«
    Det forventes, at Ståle Solbakken i vinterpausen som minimum forstærker truppen med to midtbanespillere og måske også med en forsvarer og en angriber" Ophavsret, BT

  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Status 05/06!

    Ud over det dejlige syn det er at se FCK øverst i tabellen hele vinteren glæder jeg mig også over at:

    FCK er det hold som har scoret flest mål!!!! (desværre sammen med de unævnlige) - 2 mål i snit pr. kamp. Gad vide hvor mange vi kunne have scoret hvis vi er mere skarpe på chancerne.

    FCK er det hold som der er scoret færrest mål imod. Hele 9 clean sheets.

    Hvornår har vi sidst været bedst på de to punkter?
    Øvre C'er

  10. #9
    GhostInTheShell Slettet

    Re: Status 05/06!

    ›Ud over det dejlige syn det er at se FCK øverst i tabellen hele
    ›vinteren glæder jeg mig også over at:

    ›FCK er det hold som har scoret flest mål!!!! (desværre sammen med
    ›de unævnlige) - 2 mål i snit pr. kamp. Gad vide hvor mange vi
    ›kunne have scoret hvis vi er mere skarpe på chancerne.

    ›FCK er det hold som der er scoret færrest mål imod. Hele 9 clean sheets.

    ›Hvornår har vi sidst været bedst på de to punkter?

    Forår 2002

    .........Kampe..V..U..T...Måls core...Point
    Total....18.....13..4..1...40-11.......43

  11. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: Status 05/06!

    Hvis Linde og Gravgaard skal væk nu, så koster de MANGE penge. Nok penge til at vi ville kunne købe erstatninger.
    Jeg håber på at ledelsen forlænger med både Bo og Elrio snarest muligt, fordi de begge helt klart har vist deres værdi for holdet. Med hensyn til den første, så tror jeg på at det sker rimligt snart. Elrio er jeg mere bekymret for ryger her til vinter (Wigam rygtet....).
    Røll er et åbent spørgsmål, mens at jeg regner det for rimligt sandsynligt at Rooba ryger denne gang. Ingen af dem vil blive savnet med det niveau, de har vist ved deres sidste kampe.
    Alt i alt kan jeg ikke se disse transfers som den helt store udrensning.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kontrakt Status
    By Sir Lanng in forum Transferforum
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 25.07.10, 14:16
  2. Status = SKUFFELSE!
    By MadsFCK in forum Transferforum
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 08.09.09, 11:37
  3. Status lige p.t.
    By Killer in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 15.10.06, 15:58
  4. Status over 2005.
    By Zetterstedt in forum Diverse
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 03.01.06, 18:17

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •