Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Krav til ledelsen - ang. løveradioen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    22

    Krav til ledelsen - ang. løveradioen

    Agurketid eller ej. Et irritationsmoment har længe plaget mit FC hjerte.
    Hvorfor skal vi finde os i at ledelsen ikke vil betale de skallede penge det koster for en Coda afgift på løvetimen ? kender ikke økonomien i dette, men det sku da morsomt at de går i så små sko at vi ikke kan få lov at høre på andet end ”24 læderhalse og RockShow spot” Burde vi ikke kunne forvente noget mere fra den front ? Vi er trods alt fundamentet i hele FCK.

    Tve der ikke er sur, men vi betaler fandeme glædeligt til alle de ting de smider i hovedet på os. Vi skal vel ikke også være med til at betale for at høre musikken også…

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    1,050

    Re: Krav til ledelsen - ang. løveradioen

    ›Agurketid eller ej. Et irritationsmoment har længe plaget mit FC hjerte.
    ›Hvorfor skal vi finde os i at ledelsen ikke vil betale de
    ›skallede penge det koster for en Coda afgift på løvetimen ?
    ›kender ikke økonomien i dette, men det sku da morsomt at de går i
    ›så små sko at vi ikke kan få lov at høre på andet end ”24
    ›læderhalse og RockShow spot” Burde vi ikke kunne forvente
    ›noget mere fra den front ? Vi er trods alt fundamentet i hele
    ›FCK.


    ›Tve der ikke er sur, men vi betaler fandeme glædeligt til alle de
    ›ting de smider i hovedet på os. Vi skal vel ikke også være med
    ›til at betale for at høre musikken også…

    Har du ikke en radio?

    Så vidt jeg ved så er det vidst ret dyrt at få lov at spille musik på nettet?

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    22

    Re: Krav til ledelsen - ang. løveradioen

    Det var jo netop lige det svar jeg frygtede ville komme som det første. -- - Jo jeg har en radio. MEN nu er det engang sådan at vi er forskellige og bor og jobber forskelligt. De fleste bor i området, og kan let komme til en radio der modtager fint. Personligt flyttede jeg fra Nørebro til kedelige Hvidovre for et par år siden (gud fordømme de satans huspriser : O) og der kører løvetimen knap så fedt igennem. OG så er der jobsituationen. Mit job fortæller mig at jeg skal arbejde mens andre tit har fri, og der har jeg ikke umiidelbart adgang til en radio som jeg kan bruge. Men jeg har adgang til en computer som gør det muligt at lytte til "24 læderhalse" og andre apatiske reklamespot. Og hvad med alle de kære medfans der er udstationeret i det grumme udland ? De skal naturligvis heller ikke have andet end fordummende reklameindslag som ødelægger et ellers godt koncept som LT...

    Og spørgsmålet er så - hvad er ret dyrt ?????? Koncernen har giga overskud hvert år - burde der ikke være råd ?????????

    Bare det jeg ville sige - hej


    ›Har du ikke en radio?

    ›Så vidt jeg ved så er det vidst ret dyrt at få lov at spille musik på nettet?

  4. #4
    Abzalon er offline Lalleglad Jubeloptimist
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    670

    Re: Krav til ledelsen - ang. løveradioen

    ›Og spørgsmålet er så - hvad er ret dyrt ?????? Koncernen har giga
    ›overskud hvert år - burde der ikke være råd ?????????

    Jeg tror at en stor del af grunden til at PS&E formår at skabe overskud er at man magter at holde udgifterne nede. Andre klubber (næsten alle) er ikke så gode til det.

    Jeg har ingen anelse om hvad det koster at sende radio over nettet, men det lyder umiddelbart ikke billigt og indtjeningen på netradio er vist til at overse.

    Desuden er kvaliteten på netmedier ikke altid lige fed, hvis der er mange der "hopper på".
    .
    "... I could cry for the time I've wasted, but that's a waste of time and tears ..."
    .

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,226

    Re: Krav til ledelsen - ang. løveradioen

    hej Tve

    Kunne du ikke
    - optage det på en velplaceret radio?
    - vente med at høre det til det er redigeret og lagt på nettet. Så slipper du for de fleste spots.

    venligst
    beep
    venligst
    beep
    beep's Avatar

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    108

    Re: Krav til ledelsen - ang. løveradioen

    Angående priserne på musik over nettet/radioen, kan jeg oplyse at det er rimeligt dyrt. F.eks. til en simpel fodboldkamp:

    "Fodboldkamp med over 5.000 tilskuere
    8 øre til KODA og 6 øre til Gramex pr. tilskuer."

    Hvis vi går ud fra 20.000 tilskuere til én kamp må regnestykket lyde:
    14 øre X 20.000 tilskuere = 2800 skatteplagede danske kroner.

    Hvis man sender musik over radioen som baggrundsmusik, ville det koste, 1000 kr om måneden. Forudsat at man ikke kommer over 90 musikminutter/per måned. Kommer man over dette tal sender man som en almindelig internet-radio,
    "Ved Radioprogrammer forstås programmer med et blandet indhold af musikværker, nyheder, reklamer, quizzer, underholdning m.m."
    og priserne bliver her reguleret fra station til station.

    Personligt kan jeg godt undvære musikken, og bare skifte station.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Krav til ledelsen - ang. løveradioen

    Typisk FCK-indlæg.

    It's got to be-e-e-e-e-e-e-e: PERFECT! ;o)

    Husk på at musikken vil være tilgængelig world-wide hvis det bliver over Indernettet, og det koster altså PSYCHO-DADLEN!

    mvh
    Karsten

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    22

    Re: Krav til ledelsen - ang. løveradioen

    Ja ja godt så. Jeg pakker mine holdninger sammen og vedkender at kun jeg har det ønske. Tænker bare at ledelsen også godt kunne eftergive lidt til os trofaste. Syntes helt personligt at vi bliver suttet godt og grundigt en gang imellem i forhold til eksv. guld fest osv. og manglende eftergiven i forhold til mange små ubetydelige kampe som vi må betale monsterkassen for at komme ind og se - noget for noget princippet.


    Nevermind jeg kan få styret mit musikbehov andet sted :O =

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287

    Re: Krav til ledelsen - ang. løveradioen

    ›Hvorfor skal vi finde os i at ledelsen ikke vil betale de
    ›skallede penge det koster for en Coda afgift på løvetimen ?

    Andre har været inde på, at det nok ikke bare er et par lusede nåndører. Og helt ærligt - spiller de noget i Løvetimen, du ikke kan høre andetsteds?

    ›så små sko at vi ikke kan få lov at høre på andet end "24
    ›læderhalse og RockShow spot" Burde vi ikke kunne forvente

    Men [B]lige her[/'B] kan jeg godt følge dig. Jeg fik astma og allergiudslæt af "vroom vroom 24 læderhalse". Særligt fordi lydstyrken blev sat til max+ hvilket var pikkeiriterende efter et indslag med en mumlende studievært og en Backe i mobiltelefonen e.l.

    ›noget mere fra den front ? Vi er trods alt fundamentet i hele
    ›FCK.

    OPROB til Løvetimen: Juster for h*lvede lydstyrken på Nettet, så man kan høre HELE udsendelsen uden at være flov overfor famile og venner.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krav til fremtidige mobiler!
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 02.05.06, 10:02
  2. Opbakning til Ledelsen?
    By fc vandmand in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 28.06.05, 20:46
  3. Brev til ledelsen
    By anarchoi in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 29.10.03, 11:29

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •