Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 23

Emner: Hvem skal jeg være sur på? (Elrios afgang, red.)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Hvem skal jeg være sur på? (Elrios afgang, red.)

    jeg stiller mig selv spørgsmålet vedrørende Elrio Van Heerden sagen.
    Skal jeg være sur på nch for ikke at ville forhandle ny kontrakt med ham i tide, jeg mener længe det har været klart at han var et talent. Elrio's agent(mener han hedder John Shittu), nævnte at det var pga. forhandlingssammenbrud at der ikke blev tegnet en ny.
    Eller skal jeg være sur på Elrio, for ikke at føle et vist tilhørsforhold, til den klub som trods alt har givet ham hans fodboldopdragelse, både i DK og i Afrika.

  2. #2
    FCKasper07 er offline FCK's fyrtårn på lægterne
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    91

    Re: Hvem skal jeg være sur på?

    Det er lidt svært at sige... synes faktisk ikk man kan bebrejde NCH noget... de startede jo allerede i sommers med forhandlingerne, og på det tidspunkt var Elrio's krav jo bare noget mere spilletid, og det må man da sige han fik...

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Re: Hvem skal jeg være sur på?

    Vær sur på dig selv for at lade det gå dig på!?

    stort et tab er han altså heller ikke..


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161

    Re: Hvem skal jeg være sur på?

    Det er svært at vide, hvad der præcist er foregået, men Elrios agent sagde midt i sæsonen at Elrio først ville forhandle i vinterpausen.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    89

    Re: Hvem skal jeg være sur på?

    Du skal kun være sur på dig selv, fordi du ikke kunne finde på noget mere begavet til en tråd.

    Talent udvikles, talent vil videre, talent sælges, FCK tjener lidt penge - jeg synes egentlig det er okay.

    Men jeg kunne ikke lide, at NCH gik ud efter at handlen var på plads og sagde nogle mindre pæne ting om Elrio "nu ryger du på bænken osv". En klub bør vise det samme format, når de sælger spillere, som når de køber dem...

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #6
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Hvem skal jeg være sur på?

    ›Det er svært at vide, hvad der præcist er foregået, men Elrios
    ›agent sagde midt i sæsonen at Elrio først ville forhandle i
    ›vinterpausen.

    Sagde han også før sæsonen startede. Der sagde Elrio også at han ikke var interesseret i forhandle kontrakt sidste sæson, fordi han fik så lidt spilletid.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    23

    Re: Hvem skal jeg være sur på?

    Jeg synes du burde se mere positivt på det...
    Elrio kan vi hurtigt blive enige om der er en kanon dygtig spiller, men personligt ser jeg lidt anderledes på ham end jeg tror de fleste gør. Han har haft stor succes på det sidste i klubben og det som folk siger:" han er blevet en stamspiller". Jeg mener bare ikke han passer ret godt ind i FCK. Vi har haft nogle midtbane profiler der er smuttet fra klubben som kunne have gjort det bedre. Synes ikke han er stabil nok, ja han har været heldig at nette i de rigtige kampe, men tror at han ville være en der ville falde fra truppen i det lange løb. Med tilgang af ståle (Som jeg godt ved så meget frem til at arbejde med elrio), tror jeg ikke han ville blive brugt. Elrio har ikke mentaliteten som det kommer til at kræve at spille under Ståle, jeg ser meget hellere vi går ud og køber en godt offensiv cantral midtbanespiller og rykker silber ud på hans højre kant hvor han er bedst.
    Det er bare min mening så jeg synes det er godt han kommer væk fra klubben mens vi har chancen for at få noget for ham mens han er langt fremme i medierne og får en godt pris for ham så vi ikke laver en Hjalte mere!!

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: Hvem skal jeg være sur på?

    ›jeg stiller mig selv spørgsmålet vedrørende Elrio Van Heerden sagen.
    ›Skal jeg være sur på nch for ikke at ville forhandle ny kontrakt
    ›med ham i tide, jeg mener længe det har været klart at han var et
    ›talent. Elrio's agent(mener han hedder John Shittu), nævnte at
    ›det var pga. forhandlingssammenbrud at der ikke blev tegnet en
    ›ny.
    ›Eller skal jeg være sur på Elrio, for ikke at føle et vist
    ›tilhørsforhold, til den klub som trods alt har givet ham hans
    ›fodboldopdragelse, både i DK og i Afrika.

    Hvis du ikke kan blive enig med dig selv, kan du i mangel af bedre være sure på mig :)
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Hvem skal jeg være sur på?

    Ingen tvivl om, at Elrio har et stort potentiale, og jeg mener også, at Elrio, på sine bedste dage, er en spiller, som skiller sig alvorligt ud fra den grå masse. Alligevel er tabet ikke så stort ved at miste ham nu, for han er overhovedet ikke nået så langt i sin udvikling, at han har fået den stabilitet i sit spil, som man må kræve af en bærende spiller.
    Derfor har han i mange situationer været ved at koste holdet dyrt, når han har mistet bolden i situationer, hvor holdet er i gang med at omstille sig fra forsvar til angreb. det er sikkert manglende rutine der gør, at han har forsøgt nogle hasarderede driblinger og énmandsfremstød, uden at resten af holdet har været parat til det, og det har i hvert fald betydet to ting:
    For det første er defensiven blevet sat på unødvendige ekstraopgaver, og for det andet er det gået ud over holdets rytme i opbygningsfasen at man skal starte op fra bunden igen.
    Jeg har i mere end et år været en varm fortaler for, at Elrio skulle sluses ind på holdet og have en masse spilletid. Selv om jeg nu "har fået min vilje" mener jeg, som nævnt indledningsvist, at det ikke er et uovervindeligt tab at miste ham nu, for ganske vist er han blevet fast mand i startopstillingen, men han er langt fra uundværlig. Han kan nogle ting, som ingen af de andre kan, men han har ikke helt fundet balancen mellem hvornår man skal prøve de afgørende, geniale ting og hvornår det er fornuftigst at flytte bolden videre.
    Jeg er sikker på, Elrio har en spændende fremtid foran sig, men det er ikke en spiller på Zuma's niveau, der rejser. Han kan sikkert godt komme op på det niveau, men her og nu kan hans plads med visse fordele besættes til anden side.

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    825

    Re: Hvem skal jeg være sur på?

    ›jeg stiller mig selv spørgsmålet vedrørende Elrio Van Heerden sagen.
    ›Skal jeg være sur på nch for ikke at ville forhandle ny kontrakt
    ›med ham i tide, jeg mener længe det har været klart at han var et
    ›talent. Elrio's agent(mener han hedder John Shittu), nævnte at
    ›det var pga. forhandlingssammenbrud at der ikke blev tegnet en
    ›ny.
    ›Eller skal jeg være sur på Elrio, for ikke at føle et vist
    ›tilhørsforhold, til den klub som trods alt har givet ham hans
    ›fodboldopdragelse, både i DK og i Afrika.


    Så længe ingen ved hvad der er foregået er der vel ingen grundt il at være sure på nogen som helst. Ingen ved jo om Elrio forlangte en urimelig løn, om FCK tilbød krummer, om de bare gik forbi hinanden eller om Elrio overhovedet ville forlænge..
    Outlawed

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    922

    Re: Hvem skal jeg være sur på?

    ›Vær sur på dig selv for at lade det gå dig på!?

    stort et tab er han altså heller ikke..

    Vi mangler en "meget-enig-knap".. Elrio er faldet igennem i alt for mange kampe..
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
    - Bill Shankly

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Hvem skal jeg være sur på?

    ›Undskyld, men hvad sker der lige her? Du svarer Luffe, der giver
    ›et sagligt og argumenterende svar, på den måde? Det er altså en
    ›underlig opførsel.

    ›Det er et debatforum, det her - du må vænne dig til at folk siger
    ›dig imod, hvad man knap kan sige at Luffe gjorde; han prøvede kun
    ›at argumentere ud fra det du spurgte om. Og du må også vænne dig
    ›til at der kommer humoristiske svar, udne nødvendigvis at tage
    ›det som voldsomme personlige fornærmelser.

    ›mvh,
    ›-smølle

    >Tørrer sveden af panden<
    Puha! Det lunede, Smølle. En kort stund var jeg ved at tro, jeg havde bevæget mig ind på SSO uden sikkerhedsbriller og benskinner. Det glæder mig at høre, jeg ikke nødvendigvis har begået den fejltagelse. :-)

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    18

    Re: Hvem skal jeg være sur på?

    Elrio-sagen er og bliver pinlig for nch og dermed klubben. Vi mister FCs måske største talent nogensinde, oven i købet netop, da han er ved at slå igennem, og vel at mærke efter at han har været holdt ude af holdet i 3 år og efter det foreliggende i en længere periode kun har oppebåret en månedsløn på 15.000-17.000 DKR.

    Utroligt at vi (formentlig) skal se bifferne sælge middelgode Agger for et astronomisk beløb, mens en boldvirtuos af guds nåde som Elrio forlader os for en slik i sammenligning.

    2136
    2136fck

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Hvem skal jeg være sur på?

    Hæj champs, come on... Elrio smutter og vel er det surt, men for fanden da, hvornår har vores lykke afhænget af en spiller?

    Ved tro på egne evner bliver vi mestre og mon ikke vi har et enkelt es eller to i ærmet når det kommer til forstærkninger...?

    Mvh. Fc Devil

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Hvem skal jeg være sur på?

    Ved ikke hvad jeg skal mene om den konkrete sag, men på det generelle plan
    mener jeg at agenterne ofte er nogle elendige rådgivere, det er fint nok at de får tjent deres penge (agent og spiller) men hvor er der dog mange der får sat en lovende udvikling i stå pga af at pengene tilsyneladende kommer før karriereplanlægning. I sidste ende risikerer Elrio at ende i den kategori, endelig har han fået den spilletid han har efterlyst og nu skal han så til at begynde forfra.

    Men held og lykke herfra

    bad boy
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Jeg skal være Far!!!
    By Runez in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 18:52

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •