Se afstemningsresultater: Hvor langt når vi ?

Stemmeafgivere
163. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Vi ryger ud i de indledene grupper

    94 57.67%
  • Kvartfinale

    34 20.86%
  • Bronzekampen

    5 3.07%
  • Semifinalen

    8 4.91%
  • Finalen - Enten vinder eller taber.

    22 13.50%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 34

Emner: Hvor langt når vi i Tele 2 cuppen ?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    244

    Hvor langt når vi i Tele 2 cuppen ?

    1. Thomas Villadsen
    2. Nicolaj Steen Hansen
    3. Nicklas Svendsen
    4. William Kvist
    5. Kim Tandrup
    6. Morten Bertolt
    7. Jeppe Brandrup
    8. Martin Bernburg
    9. Mads Torry
    10. Claus Nielsen

    Det er en meget meget ung og uerfaren trup. Jeg siger ikke at den er dårlig, men den er meget uerfaren.

    I forhold til fx FcN De har en del sas liga spillere med i truppen.

    Jeg har ingen anelse om hvor langt vi når, da jeg kun kender halvdelen af truppen.

    Men jeg håber da vi vinder. Jeg ved ikke om vi har en chance for det !

  2. #2
    Panthios Slettet

    Re: Hvor langt når vi i Tele 2 cuppen ?

    Synes det er for dårligt, at vi ikke stiller op med flere profiler i sådan en vigtig turnering!11 Hvad nytter guldet når man ikke har Tele2 cup pokalen stående blandt samlingen!
    Anyhoo, vi ryger ud blandt de første!11

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    612

    Re: Hvor langt når vi i Tele 2 cuppen ?

    ›Synes det er for dårligt, at vi ikke stiller op med flere
    ›profiler i sådan en vigtig turnering!11 Hvad nytter guldet når
    ›man ikke har Tele2 cup pokalen stående blandt samlingen!
    ›Anyhoo, vi ryger ud blandt de første!11

    Selvom en Tele2 indendøres DM Pokal måske ikke betyder så meget, så synes jeg alligevel det er for dårligt vi stiller op med så ''dårligt''/UKENDT hold. Vi har vel alle sammen en vindermentalitet, og selvom denne tunering ikke betyder det store, så vil vi vel alle gerne have FCK vinder?

    Jeg gad ikke tage derind idag.. bl.a. pga den ukendte unge opstilling7(indstilling) vi kommer med. Havde den udelukkende bestået af folk fra 1.holds truppen, så var jeg der. Jeg synes de er en meget hyggelig lille tunering, og jeg kan godt mærke det kribler lidt i mig nu, at jeg bare sidder derhjemme og ser den i TV.

    PS: Fedt Brøndby tabte mod Silkeborg - specielt fordi de tager denne tunering så fucking alvorligt:!!!!!
    Nix..

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    651

    Re: Hvor langt når vi i Tele 2 cuppen ?

    ›Synes det er for dårligt, at vi ikke stiller op med flere
    ›profiler i sådan en vigtig turnering!11 Hvad nytter guldet når
    ›man ikke har Tele2 cup pokalen stående blandt samlingen!
    ›Anyhoo, vi ryger ud blandt de første!11

    Hehe;-) Lige præcis...

    Måske det er et ok udstillingsvindue for de unge, forholdsvis uprøvede talenter i truppen.
    Men jeg må nok indrømme at det da er en meget sjov idé med lidt hygge indendørsbold - men at hive 1. holdstruppen derud og evt risikere en skade ville da være topmålet af idioti!
    Forestil jer f. eks Bergvold i en hård tackling på et trægulv...

    Turneringen er efter min mening i samme kaliber som jule-hygge i fritidsordningen -det vil sige REN, uforpligtende underholdning i modsætning til en rigtig kamp, f. eks SASligabold.
    Nææ...-en ordentlig træningsturnering mod kvalificerede modstandere har vi i form af Royal League!
    Sidst redigeret af FCC : 08.01.06 kl. 13:10
    "Den mand har så vanvittig høj klasse..." Carsten Werge om Alvaro i Guldkampen 2004

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    6

    Re: Hvor langt når vi i Tele 2 cuppen ?

    det er fandme ringe at man endnu et år vælger og svine de fans der tager derud samt de unge spillere der er med,ved ikke bare og tage 2/3 rutinerede med derud og så kan man bare se holmstrøm sidde og gnække hvor er det grimt
    FC TILL I DIE

  9. #6
    GhostInTheShell Slettet

    Re: Hvor langt når vi i Tele 2 cuppen ?

    Tele 2 Cup lol

    Det er omtrent ligeså nytårs-tømmermandsagtigt at se på, som skihop dagen derpå... Ærligt talt, så synes jeg det er HELT på sin plads at man ikke risikerer at skade nogle af de faste stamspillere på SAS liga holdet. Forestil jer at miste Jesper C eller Lars J til en skade pga. en sekunda indendørs skodturnering...

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    23

    Re: Hvor langt når vi i Tele 2 cuppen ?

    Kanont gået af de unge gutter... Stort tilykke herfra.. synes de klarede det godt!

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    146

    Re: Hvor langt når vi i Tele 2 cuppen ?

    Jeg synes vi skal købe Jakob Poulsen, som kun skal bruges til indendørsstævner ;)

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    75

    Re: Hvor langt når vi i Tele 2 cuppen ?

    ›Jeg synes vi skal købe Jakob Poulsen, som kun skal bruges til
    ›indendørsstævner ;)

    Jeg syntes vi skal købe Jakob Poulsen og helt blive væk fra dette latterlige stævne.

    Det er en skamridning af samtlige BIF ritualer, præsenteret i en form/indhold og med en hyppighed/styrke, der må gøre selv den mest hard core BIFfans
    pinligt berørt. De må knibe sig i armen - kan ikke tro det er sandt. Klebånd - nu med licensfinansiering !!

    Altsammen direkte på tv uden at nogen syntes at "kvalmegrænsen" nås inden første runde er overstået.

    Nåh - men op i røven med dette. FCK fans lod skraldet blive tilbage - og alle tilskuerne/kommentatorerne forarges igen i år vildt over dette. Intet nyt under solen her.

    Brian - der hader den latterlige tv-station som kalder sig TV2. Vil det nogensinde lykkedes dem at lave ordentligt tv. Sælg lortet - nu !!!

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    712

    Re: Hvor langt når vi i Tele 2 cuppen ?

    Hvorfor ser du så turneringen, Jesus?

    Jeg ved godt, at det er en turnering, som det er politisk korrekt ikke at anerkende på Sidelinien, men personligt synes jeg, den er meget sjov, selvom jeg ikke selv gider tage til Brøndby. Jeg synes dog, det er fint, at nogle fans har lyst til at bruge deres søndag på at overvære en turnering uden stor prestige men alligevel een, som de fleste gerne vil vinde!

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Hvor langt når vi i Tele 2 cuppen ?

    Synes vores store talenter klarede opgaven særdeles flot, efter en langsom start. Var især positivt overrasket over William Kvist og Jeppe Brandrup, der virkelig tog noget ansvar i henholdsvis angreb og forsvar. Synes derimod ikke man så så meget til Morten Bertolt, som jeg ellers synes har løftet opgaven udendørs.

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: Hvor langt når vi i Tele 2 cuppen ?

    Hmm vi når nok quartfinalen...
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #13
    AaBGitte er offline AaB-fan m. bopæl på Fyn
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    11

    Re: Hvor langt når vi i Tele 2 cuppen ?

    Citat fra 7Jesus:
    FCK fans lod skraldet blive tilbage - og alle tilskuerne/kommentatorerne forarges igen i år vildt over dette. Intet nyt under solen her.

    Hallo kammerat. Jeg synes sq det er dårlig opførsel at opføre sig sådan fordi ens hold ryger ud af en turnering. I stillede med et ungt hold, som kæmpede deres bedste. De tabte til et hold der scorede flere mål. Et nederlag på 0-4 taler da sit tydelig sprog.

    Nu var jeg der ikke - jeg så det i TV - men jeg tvivler sq på, at der var andre fans der gjorde det samme da deres hold røg ud af turneringen. Hvorfor fanden er der altid nogen af jer der IKKE kan opføre sig ordentligt??????
    AaB-fan til jeg dør

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    74

    Re: Hvor langt når vi i Tele 2 cuppen ?

    Citat fra 7Jesus:
    FCK fans lod skraldet blive tilbage - og alle
    ›tilskuerne/kommentatorerne forarges igen i år vildt over dette.
    ›Intet nyt under solen her.


    ›Hallo kammerat. Jeg synes sq det er dårlig opførsel at opføre sig
    ›sådan fordi ens hold ryger ud af en turnering. I stillede med et
    ›ungt hold, som kæmpede deres bedste. De tabte til et hold der
    ›scorede flere mål. Et nederlag på 0-4 taler da sit tydelig sprog.

    ›Nu var jeg der ikke - jeg så det i TV - men jeg tvivler sq på, at
    ›der var andre fans der gjorde det samme da deres hold røg ud af
    ›turneringen. Hvorfor fanden er der altid nogen af jer der IKKE
    ›kan opføre sig ordentligt??????

    Hej Gitte,

    Jeg er meget enig i det du skriver.
    Hvordan synes du i øvrigt cheerleader-konkurrencen forløb?

    Mvh D.C.

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Hvor langt når vi i Tele 2 cuppen ?

    Ja så har jeg set det med :=))))

    MORAL ER GODT, DOBBEL MORAL ER DOBBELT SÅ GODT.

    I er inde på et debatforum på nettet, jeg ved ikke om det er udtagelsen fra 7jesus eller handlingen i er så forarget over.

    Men hvad med at i begynder at kigge ind ad istedet ?

    Til ham fra Bif. I har smidt, en cykellygte efter og ramt en af FCK københavns spillere.

    Til hende fra AAB, jeg var engang på Odense stadion at se OB - AAB så vidt jeg husker tabte AAB stort! Da jeg gik hjem, var der en person iført AAB trøje der gik og slog på folk og ødelagde deres biler.

    Hvis i kan komme med nogen argumenter der, gør at det er så forargeligt at "vi" efterlader noget affald ( ikke til fare for andre ) i modsætning til jeres historier.

    Husk: Når man peger fingre af andre, er der 4 fingre der peger ind mod sig selv.
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kan vi tiltrække spillere når Europa er så langt væk
    By Ulrik Nord in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 25.04.08, 16:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •