Viser resultater 1 til 12 af 12

Emner: virker FCK live hos jer?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    virker FCK live hos jer?

    Det er fandeme løgn, så lader jeg computeren stå tændt på "fck live" med det hele parat fra kl. 16:45 så jeg kunne se pressemødet. Der kommer INTET frem og den står i en krig kun og siger "klar" uden der sker mere. Jeg prøver stadig at komme til at se hvad der sker, men ligegyldigt hvad jeg gør sker der ikke noget.

    Kan i andre herinde fra se pressemødet fra hjemmesiden?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    252

    Re: virker FCK live hos jer?

    Nej det virker heller ikke her... Det gør det aldrig. Folk har klaget til x-stream osv, men jeg tror ikke fck har tænkt sig at opprioritere det.

    Men så kan man til gengæld se alle de sjove sjove ting folk kan spamme skakten med under pressemødet. "Ruben Bagger på en 9-årig kontrakt" Høhø se mig, jeg er sjov!

    Men dejligt pressemøde var det nu :)

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: virker FCK live hos jer?

    Det virkede heller ikke her - det plejer det dog, og jeg har 4 mbit. Radio virkede heller ikke.
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: virker FCK live hos jer?

    Sidder paa arbejdspladsens super-connection og har som regel ikke problemer med streams. Det kunne tyde paa at FCKs live server ikke räkker til overhovedet og at de i det hele taget behöver at faa noget ordentligt udstyr og styr paa at det fungere. Ingen gode karakterer herfra :-(
    Hislen af TorbenØ.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    6

    Re: virker FCK live hos jer?

    Jeg sidder i det store udland - med en god forbindelse, men kan heller ikke komme igennem...

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    265

    Re: virker FCK live hos jer?

    nej det er som det plejer...

    har ellers en 6mbit, men det kommer vel.

    egentlig underligt at FCK.dk ikke bare fikser problemet en gang for alle.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: virker FCK live hos jer?

    Jeg har også en ret hurtig net-forbindelse, og det virkede heller ikke her. Surt, men hva'? Den gode nyhed overstrålede klart min irritation ved 17-tiden.

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    537

    Re: virker FCK live hos jer?

    Det virkede ikke ved mig overhovedet, jeg plejer ellers aldrig at have problemer med det.

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    651

    Re: virker FCK live hos jer?

    Jeg ku heller ikke se en tøddel - har 2mbit og bor 500 meter fra Parken.... :-)

    Surt show når man har jernet gennem Frederiksberg og Nørrebro for at komme hjem til en sort Mediaplayer-skærm...
    "Den mand har så vanvittig høj klasse..." Carsten Werge om Alvaro i Guldkampen 2004

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    724

    Re: virker FCK live hos jer?

    ›nej det er som det plejer...

    ›har ellers en 6mbit, men det kommer vel.

    ›egentlig underligt at FCK.dk ikke bare fikser problemet en gang for alle.


    Nu er der jo ingen telefon-eller datanet, der er konstrueret til at en trafficload, der er mange gange over vanlig niveau, og det kommer der nok heller aldrig. Det ville ganske enkelt blive sindsygt dyrt. Hvor stor kapacitet PSE har på server og forbindelsen, aner jeg ikke. Jeg ved ikke engang, om den står hos dem selv eller er outsourcet til CSC, IBM eller et helt tredie firma. Men derfor kan det selvfølgelig godt være, der er plads til forbedringer og udvidelser på kapacitet. Mon ikke de undersøger, hvor stor traffik, der har været i forhold til sædvanligt og kalkulerer på, hvad der kan betale sig og ikke kan. Det gør alle andre firmaer i hvert fald og PSE adskiller sig næppe herfra.

    Hvor stor en kapacitet ens egen internetopkobling har, har ikke rigtig nogen betydning i denne sammenhæng.
    I de blindes rige er den enøjede konge.

  13. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    42

    Re: virker FCK live hos jer?

    Problemet er klart relateret til udbyderens kapacitet, men xstream er vist heller ikke kendt for produktets pålidelighed. Kombinationen af ringe produkt og ringe kapacitet er vel ikke de bedste forhold for "live" broadcasts.
    Måske skulle klubben overveje om det er ønskeligt at tilbyde et ikke eksisterende "live" produkt til sådanne begivenheder. Det er vel lidt ligesom når SAS reklamerer med billige billetter men glemmer at fortælle at de kun har 4 stk.

  14. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: virker FCK live hos jer?

    ›Nu er der jo ingen telefon-eller datanet, der er konstrueret til
    ›at en trafficload, der er mange gange over vanlig niveau, og det
    ›kommer der nok heller aldrig. Det ville ganske enkelt blive
    ›sindsygt dyrt.

    Der er heldigvis andre måder at fikse problemet fra udbyderens side.. en simpel stream kan jo sættes op til kun at tillade x antal forbindelser, for derefter at give besked om at den er optaget..

    I mine øjne, virker x-stream som en flok amatører, hvis de ikke kan fixe et sådan problem.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK Live!?
    By Elver in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 23.03.04, 12:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •