Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Hyldest til Debatredaktionen!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Hyldest til Debatredaktionen!

    Tjaaa.... ikke for at fedte (*lyver lidt*), men jeg syntes sq, at der er for meget brok over, hvordan DR styrer det her forum.

    Jeg syntes ærligt talt, at de gør et glimrende stykke arbejde. Når man ser, hvor meget kaos, der er på andre debatfora, så bliver man klar over, hvor godt Sidelinien administreres.

    Der er styr på trådene, foraet er opdelt i nogle fornuftige fora, og sinkerier fjernes med tættekam. Endvidere syntes jeg faktisk, at advarsler, "banninger", og karantæner af kortere og længere varighed uddeles på retfærdig vis.

    Så keep up the good work, folks! I gør Sidelinien til et rart, sjovt, underholdende og tankevækkende sted at opholde sig!

    Og nåhr ja... RESPEKT!


    Awesome, Esmis og /S....? 8-)

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    662

    Re: Hyldest til Debatredaktionen!

    Slet ikke enig. Der bliver slettet alt for meget. Fint nok med deres advarsler og karantæner til de BIF fjolser som ikke opføre sig ordentligt herinde, men deres censur om hvilke indlæg er gode nok er alt for hård....

    Thumbs down here fra.
    MVH
    Thomas

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Hyldest til Debatredaktionen!

    Jeg har selv været en del af DR, og jeg synes personligt også deres stil er blevet for hård.

    Men tænker man over det: Antallet af debattører stiger, og dermed også antallet af sinker. Selvom der kun er een sinke pr. 100 nye brugere, så er denne sinkes "bidrag" med til at gøre livet surt for en hver debatredaktør.

    Hvad jeg dog glædede mig over engang var, at vi ikke udøvede emnecensur. Det var ikke op til DR (dengang) at bestemme hvornår en debat er uddebatteret og hvornår den ikke er, den slags kunne de gøre på SSO. Men det fornemmer jeg desværre er slut nu. Ved flere tilfælde går DR ind og "synes" at nu er der ikke mere at debattere og det er et skråplan at komme ind på efter min mening.

    Den sikre vej til debatdøden er også, at underopdele i så mange foraer som tilfældet er. Det bliver uoverskueligt.

    Men jeg gad ikke være i juntasko i disse dage, og lagde da også selv "Gun and Badge" for to år siden efter at have været med siden 1999.

    Når kassen skal gøres op, så har Debatredaktionen dog stadig et klart overskud på min konto, for jeg VED hvor meget sur-røvs-arbejde der er !!

    mvh
    Karsten

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Hyldest til Debatredaktionen!

    ›Slet ikke enig. Der bliver slettet alt for meget. Fint nok med
    ›deres advarsler og karantæner til de BIF fjolser som ikke opføre
    ›sig ordentligt herinde, men deres censur om hvilke indlæg er gode
    ›nok er alt for hård....

    ›Thumbs down here fra.

    der slettes måske i virkeligheden lidt for lidt, men da debatredaktionen ikke er ansat på fuld tid til en fyrstelig gage, syns jeg man ka leve med noen smuttere. og sidelinien er, på trods af at den er et fodboldforum, faktisk ret velfungerende. så jeg er helt med på at gi d.r. røspææækt.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Hyldest til Debatredaktionen!

    Tja.. Med fare for at få et rødt håndled, så er jeg ikke imponeret pt.

    Jeg har endnu en gang fået slettet et indlæg, denne gang i debatten ang. navnet "nummer 10".

    Det var ikke en oneliner. Det var ikke en sviner.

    Hvorfor må det så ikke blive stående, når nu der er kortere indlæg der får lov til at stå?

    Hvis så DR i det mindste kunne komme med en forklaring på hvorfor man slettede..- men nix, og det er ikke god stil.

    Jeg er normalt imod at folk brokker sig over "censur" - men der er forskel på ikke at måtte skrive ting normale mennesker ikke bryder sig om, og som dybest set strider imod dansk lovgivning, og så på at skrive ting der måske ikke er intellektuelt nok i DRs øjne.

    Jeg er klar over at tiderne har ændret sig og flere og flere unge får lavet en profil her, men skal det gå ud over samtlige brugere?

    Personligt er jeg nu færdig med at skrive i debatten - jeg gider ikke skrive et indlæg, for så at se det fjernet få minutter efter, fordi jeg ikke har haft fingrende i en fremmedordbog eller brugt en halv time på at sætte 800 linjer sammen.

    For små 2 år siden var det hyggeligt og sjovt at være en del af debatten - det er desværre ikke tilfældet nu, og det er alle parter der bærer skylden - heriblandt Debatredaktionen.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hyldest til HDCW!
    By thped5 in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 12.09.08, 08:18
  2. Hyldest til Zuma
    By Elle in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 18:10
  3. Hyldest til Alvaro
    By Elle in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 11.04.05, 09:52

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •