Viser resultater 1 til 15 af 42

Emner: Undren over DR's tekst-tv ...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    719

    Undren over DR's tekst-tv ...

    Her til aften kan man læse at 'FCK tabte til Rosenborg før BIF-mødet' - så langt, så godt.

    Læser man lidt videre, står der: 'Men FCK var også uden nøglespillere som Brede Hangeland, Thomas Røll og Martin Bergvold' ... og hér opstår min undren. FCK manglede vel alle liga-landsholdsspillerne, samt Alvaro, Allbäck, Pimpong, Atiba og Bergdølmo. Hangeland var med og startede inde. Røll og Bergvold. Røll var en profil for år tilbage - Bergvold er marginalspiller.

    Læser man som "neutral" nyheden, får man overhovedet ikke det væsentlige med: nemlig at FCK tilsyneladende spillede en ganske fornuftig kamp mod nordens næst-bedste mandskab, på trods af et hold bestående hovedsageligt af ungdomsspillere, reserver og en enkelt ny-indkøbt spiller.

    Og hvorfor så dette indlæg? Ja, det irriterer mig egentlig bare. Totalt mangelfuld og elendig journalistik. Hvorfor irriterer det mig - fordi jeg ikke gider høre på uvidende folk der skal fortælle mig at Brøndby vandt deres sidste træningskamp inden mødet, mens vi tabte. Vi tabte - men kan på ingen måde sammenlignes.

    Edit: står på side 214 ...



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Liga i DR's Drømmehold
    By Fiscker in forum Spil
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 16.05.10, 22:57
  2. DR's managerspil privatliga
    By Fuego in forum Spil
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 01.06.08, 10:49
  3. DR's gratis Premier League manager
    By Real-Will in forum Spil
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 13:33
  4. Undren over Sebastian Swärd
    By Pope Dope in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 26.09.03, 19:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •