Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 40

Emner: Brøndby - FC København 1-2

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    149

    Brøndby - FC København 1-2

    Ja så vandt vi...
    God kamp af FCK, ikke mindst af vores nye spillere.
    Reaktioner??

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    10

    Re: Brøndby - FC København 1-2

    Lækkert med en sejr over Bøfferne..

    sys hanageland gjorde det rigtig fornuftigt i forsvaret sammen med gravgaard..

    hutchinson spillede VIRKELIG GODT...! Han er/ bliver rigtig go.. Tror endelig at hjaltes ''rigtige'' afløser er fundet

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    1

    Re: Brøndby - FC København 1-2

    God kamp! Flot, at de får det til at fungere så godt, når den samlede trup har været samlet så kort tid.

    Det lover godt for foråret!

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    84

    Re: Brøndby - FC København 1-2

    vil sige jeg især er imponeret af hutch der spillede en rigtig god kamp..
    men også den anden nye brede gjorde det godt i midterforsvaret sammen med gravgaard..

    men synes alt i alt at holdet ser gode ud og det er da et sikkert mesterskab der ser ud til at være på vej:)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,477

    Re: Brøndby - FC København 1-2


    ›men synes alt i alt at holdet ser gode ud og det er da et sikkert
    ›mesterskab der ser ud til at være på vej:)

    Fy, ikke jinxe! :)

    Men ja. Hvis det holdet har vist i aften, er sket på baggrund af kun 1 times fælles træning i formiddags, så tegner det godt.

    Specielt synes jeg det var fedt at se, at FCK i store perioder af kampen var meget mere aggressive og mindre afventende end vi har været vant til. Det betyder så nok også at den tålmodige "langsomme ishockey"-køren-bolden-rundt-på-starten-af-modstanderens-banehalvdel er væk, og det hele bliver mindre kønt. Men der er større chance for at tage røven på modstanderen ved et hurtigt omstillingsspil.


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    346

    Re: Brøndby - FC København 1-2

    Man skal ikke være utilfreds efter en sejr på stadio urinale. Men en lille smule pande rynker har kampen idag dog frembragt. Vores udskiftnings muligheder var idag bestemt ikke prangende. Da Silber var blevet træt blev Kvist sendt på banen og det er altså et mærkbart kvalitets fald. Hvis man sammenligner med dagens modstander så formår deres indskifterer at gå ind og tilfører deres hold mere aggresivitet og er med til at hæve deres spil niveau i kampens sidste 20 minutter. Det har jeg desværre svært ved at se at vores bænk pt. er bred nok til.
    FCFE. (M)
    " Blind faith in your leaders or anything, will get you killed" Bruce Springsteen 1985

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Brøndby - FC København 1-2

    ›Man skal ikke være utilfreds efter en sejr på stadio urinale. Men
    ›en lille smule pande rynker har kampen idag dog frembragt. Vores
    ›udskiftnings muligheder var idag bestemt ikke prangende. Da
    ›Silber var blevet træt blev Kvist sendt på banen og det er altså
    ›et mærkbart kvalitets fald. Hvis man sammenligner med dagens
    ›modstander så formår deres indskifterer at gå ind og tilfører
    ›deres hold mere aggresivitet og er med til at hæve deres spil
    ›niveau i kampens sidste 20 minutter. Det har jeg desværre svært
    ›ved at se at vores bænk pt. er bred nok til.

    Tjaa hvis det er mærkbart kvalitetsfald at spille bergvold fri til scoring, så går det nok skal du se

    bad boy
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show


  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    468

    Re: Brøndby - FC København 1-2

    Bliver aldrig træt af sejre over Bifferne!
    Fed kamp - spænding hele vejen igennem og positive takter fra FC.
    Gravgaard er stadig "verdensklasse" på hovedet, Bergmo har stort overblik og ro, Jesper C. sikkerheden selv, Linderoth evigt fightende og flot debut til Hutch - hans lange ben kommer i vejen for meget, god teknik og fikse driblinger, han bliver en gevinst tror jeg.

    Man kan også glæde sig over Bifernes manglende succes - Ericsson havde jeg frygtet, men han kom ikke til meget. Duncan er god til at opsøge chancer, men fik jo ikke bolden i nettet takket være en fantomredning af Jesper C. Rytter tudede over Ijeh til sidst, godt presset Ijeh! Elanga var ikke noget specielt. Alt i alt meget positivt, ikke mindst tempoet i omstillingsspillet var fedt. Er kontraspillet en ny dimension i FC kan det blive en kæmpe gevinst!
    Ros til Stålbakken - og til Bergvold for endelig at vise noget.:-)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    7

    Re: Brøndby - FC København 1-2

    "Elanga var ikke noget specielt."

    .... hm, det var da en anelse farvet - tror, at det absolut er en, vi får problemer med! Men ellers er jeg enig - det ser lovende ud :-D

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    694

    Re: Brøndby - FC København 1-2

    Jeg tror seriøst ikke Brede kun er 195. Manden er jo skræmmende høj. Så et billede på fck.dk, efter en jubel scene med bergvold og gravgaard, med berdølmo og Brede i baggrunden. Damn....
    Jeg kan virkelig ikke se der kun skulle være 7cm mellem gravgaard og ham.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Brøndby - FC København 1-2

    Til en forskel er det os der slår dem. Det kan man ikke altid sige, men jeg synes at vi slog deres spil fuldstændigt i stykker og tog fx Lorentzen fuldstændigt ud af kampen. Ericsson kunn heller ikke lave meget uden han havde en-to mand på ryggen.

    Jeg synes Hutchinson var en overmatchning for Kim Daugaard, der ellers ofte er en af deres bedste. Men man så ham næsten kun bag ved Hutch og med hænderne dybt begravet i hans beklædning. Den mand er utrolig til at skærme af og holde modspillerne væk. Og SPECIELT god til at slå rigtig rigtig gode afleveringer, både korte og lange, og også ude af balance.

    Kan godt være at jeg lyder måske for positiv, men sådan synes jeg at kampen var for os. Jeg kan ikke rigtig se hvor vi skulle falde i niveau til de andre kampe, så jeg er egentlig ikke særligt bekymret. Dagsformen skal nu afgøre kampene, og det blir ikke med nogen taktiske/spillermæssige svagheder fra FCKs side. Selv Bergdølmo så super ud med fysikken...

    Og sidst men ikke mindst, så synes jeg de ting Ståle har kommet med faldet i god jord... Hvilket jo er århundredets underdrivelse. Færre lange bolde og flere korte lave pasninger, mindre safety-first (hvilket jo egentlig er en fornærmelse imod vores forsvar) og flere spillere med i de hurtige angreb og kontraspil, og sidst generelt mere effort fra hele truppen.

    Alle de ting vi kunne håbe på fra Ståle, Hutch og til dels også Hangeland.

    Jeg er glad.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    77

    Re: Brøndby - FC København 1-2

    efter et kvarter med bange anelser kørte vi dem jo ud af banen. lækkert at se! ja ok de pressede lidt til sidst, men det var jo ikke så man sad og bed negle....ell noget
    Jeg er født nøgen!!!

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Brøndby - FC København 1-2

    ›Alle de ting vi kunne håbe på fra Ståle, Hutch og til dels også Hangeland.

    ›Jeg er glad.

    Jeg er helt enig, og synes i øvrigt at Bergdølmo havde langt mere speed end normalt (ok, der skal ikke meget til, men jeg synes faktisk han løb ganske fint)

    I øvrigt kan jeg ikke helt forstå hvorfor trådstarteren laver tråden, uden at komme med bare det mindste input.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #14
    Gilbert Slettet

    Re: Brøndby - FC København 1-2

    Der var rigtig gode tendenser i spillet, særligt i 1. halvleg, hvor vi kunne aflæse konturerne til stålbakkens nye spillekoncept. Det var rigtig lækkert at se noget presspil, som vi ved guder ikke har været velsignet med på det seneste. Det bliver spændende at se staales vision blive udfoldet i den kommende tid, så vi måske får et hold som "spiller Rosenborg": Ikke så meget pis og boldflytteri, men fremover banen uden at forfalde til Kick & Rush.

    Hutch bliver god!!!

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Brøndby - FC København 1-2

    ›Ja så vandt vi...
    ›God kamp af FCK, ikke mindst af vores nye spillere.
    ›Reaktioner??


    Kort og godt: Det virker virkelig som om vi er ved at have et rigtigt godt hold - skæver dog en smule til bredden, men er ikke rigtigt bekymret...

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Fc København vs Brøndby
    By panduro1979 in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 27.04.10, 19:15
  2. FC København-Brøndby IF 1-1
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 90
    Sidste Meddelelse: 05.12.07, 18:06
  3. Resultat: Brøndby I.F. - F.C. København
    By EALP in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 21.09.05, 07:04
  4. Brøndby vs FC København
    By Andreas-bif in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 28.03.05, 12:43
  5. 13/06/1993 Brøndby - FC København 2-3
    By Der Kaiser in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 29.09.03, 12:59

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •