Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 21

Emner: Den Store OL-tråd

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    882

    Den Store OL-tråd

    Hvad mere oplagt end en OL tråd her i denne olympiske tid.

    Jeg vil kickstarte tråden med at hylde vores svenske naboer efter en overlegen 6-1 sejr i dag over letland. Det var med en tilbagevendt P. Forsberg i hovedrollen som kreatør!!!

    Mit bud er svensk guld, selvom den tynde start (men det var uden Forsberg vel og mærke). Canada leverede en svag præstation. USA skuffer vel som sædvanligt (tabte i går), men derudover så Finland stærke ud i deres kamp lørdag.

    Rusland har i år vist sig stærke og er en stærk kandidat som underdog. Semifinalerne bliver i hvert fald spændende i år og det er uden USA/Canada's indblanding.
    Sidst redigeret af Don Drachmann MP : 23.02.06 kl. 11:56
    RAUS!!1

  2. #2
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Den Store OL-tråd

    Jeg klapper af den dankse curling-træner: http://ol.tv2.dk/article.php/3678050.html.

    Flot at finde ud af det nu!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,693

    Re: Den Store OL-tråd

    NÆÆÆH ser man det, så fik ESA heg af Sverige, det lover godt

    heja sverige
    Stedet hvor legender fødes
    Don Ekström's Avatar

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,689

    Re: Den Store OL-tråd

    http:
    ›Jeg klapper af den dankse curling-træner:
    ›//ol.tv2.dk/article.php/3678050.html
    .

    ›Flot at finde ud af det nu!

    Og i forlængelse af det kan man spørge sig selv, om Team Danmarks høje ambitioner på vegne af OL-deltagerne ikke er skredet lige så meget ud som de danske curlingkoners sten.

    Johnny Albertsen havde klaret de internationale krav men ikke de skrappe danske, så derfor blev han ikke udtaget da man ikke mente han havde nok potentiale. Så kan man jo sammenligne det med, at curlingkonerne ser ud til at havne som nr. 3. sidst i turneringen, hvilket formentlig heller ikke ville have været noget som Team Danmark havde siddet og klappet begejstret af på forhånd.

    I det hele taget er det ret latterligt at man til et vinter-OL ikke sender de atleter som rent faktisk er gode nok til at deltage. Jeg er helt med på at man ikke skal blamere sig fuldstændig. Men når Indien kan sende en alpin skiløber, når afrikanske nationer kan deltage i bobslæde og når andre nationer bare er glade for at deltage, så kan de danskere der opfylder de internationale krav altså også udtages. Ellers kan vi lige så godt lade være med at deltage overhovedet....
    Mvh.
    Esmis

    -smølle 01:36
    Esmis: du er for begavet og har for meget vid til at være indifferent, og desuden har du briller. Moderne briller, endda. Du er hardcore FC om du vil det eller ej :-)

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Den Store OL-tråd

    Jeg vil gerne hylde en ishockeyspiller der endelig gør ham her rangen stridig som indehaver af det mest diabolske navn i et OL.

    Nemlig Italiens målmand, hvis far vist var med til at opfinde punkens stil for nogle årtier siden:



    mvh,
    -smølle

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,689

    Re: Den Store OL-tråd

    Når nu Danmark sutter røv i de fleste vintersportsgrene, så må man heppe lidt på nabolandene i stedet, personligt er jeg langt mere til Sverige end Norge. Og i den evige Sverige mod Norge kamp er det da glædeligt, at Norge endnu en gang har fiasko i deres normale paradesport, langrend. Og at svenskerne samtidig bliver ved med at vinde medaljer, denne gang guld og bronze i sprinten.

    For dem af os der er opvokset i 80'erne husker man jo Gunde Svan og Torgny Mogren der gjorde Sverige til en stor nation i den gren, mens man blev irriteret på Bjørn Dählie og Vegard Ulvang i 90'erne fordi de var så modbydelige mod de stakkels svenskere (og alle andre). Derfor er det dejligt at normændene nu flopper fuldstændigt i år og ser ud til at ende uden gelvmedaljer i langrend, mens svenskerne allerede har tre af slagsen.

    Nu mangler vi bare at Sverige vinder noget gelv i alpin skisport, i ishockey og for den sags skyld også i cerling, når nu danskerne suttede mere røv end normalt. Bare de slår Norge på en eller anden måde undervejs :-)
    Mvh.
    Esmis

    -smølle 01:36
    Esmis: du er for begavet og har for meget vid til at være indifferent, og desuden har du briller. Moderne briller, endda. Du er hardcore FC om du vil det eller ej :-)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den Store OL-tråd

    ...for slet ikke at tale om Tomas Wassberg og hans evige kamp mod hans finske rival, hvis navn jeg ikke lige husker.

    mvh
    Karsten

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,689

    Re: Den Store OL-tråd

    ›...for slet ikke at tale om Tomas Wassberg og hans evige kamp mod
    ›hans finske rival, hvis navn jeg ikke lige husker.

    Nu er du jo tilbage i min barndom, men han vandt da OL-gelv i Lake Placid 1980 ved at slå Mieto på målstregen. Er det ham du tænker på?
    Mvh.
    Esmis

    -smølle 01:36
    Esmis: du er for begavet og har for meget vid til at være indifferent, og desuden har du briller. Moderne briller, endda. Du er hardcore FC om du vil det eller ej :-)

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Den Store OL-tråd

    Amerikanerne må selv bestille flybilletter og booke hotelværelser. Ja, råd til det har de vel, men er der ikke et par andre ting, de burde tænke på?

    AP: Finger-Pointing Follows Americans' Loss

    "You'd think USA Hockey would be a well-oiled machine, but it's not," [Mike Modano] said. "Basically we were on our own for hotels, tickets, flights, stuff like that.

    "Normally we wouldn't have to worry about stuff like that."

    Jeg er lidt overrasket.

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Den Store OL-tråd

    Selanne Loses Two Teeth From High-Stick



    "Of course I'm disappointed to lose two teeth," Selanne said, speaking through a cut lip. "But that's an OK sacrifice for the gold. You can always get new teeth."

    Gejst og vilje!

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,693

    Re: Den Store OL-tråd

    Så er det jo rart at man kan glæde sig til en kolossal OL-finale i ishockey.
    Personligt tvivlede jeg meget på denne drømmefinale men nej hvor bliver det stort.

    Heja Sverige
    Stedet hvor legender fødes
    Don Ekström's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Den Store OL-tråd

    ....og så fejede Österreich al modstand tilside i gårdagens slalom konkurrence over 2 gennemløb med en 1 plads en 2 plads og ja squ også en 3 plads....
    storslået af landet med de stolte skitraditioner og de super fede og store skisportssteder *hylder*
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    882

    Re: Den Store OL-tråd

    ›Så er det jo rart at man kan glæde sig til en kolossal OL-finale i ishockey.
    ›Personligt tvivlede jeg meget på denne drømmefinale men nej hvor
    ›bliver det stort.

    ›Heja Sverige


    *danser rundt i Bath efter denne drømmefinale hvor Sverige spillede stærkt som sædvanligt*
    RAUS!!1

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,929

    Re: Den Store OL-tråd

    ›*danser rundt i Bath efter denne drømmefinale hvor Sverige
    ›spillede stærkt som sædvanligt*

    HELE DANMARKS SVERIGE!!!

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,693

    Re: Den Store OL-tråd

    Henrik Zetterberg var kolossal idag klart min MVP
    Stedet hvor legender fødes
    Don Ekström's Avatar

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.02.07, 11:31
  2. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 13.09.05, 18:10
  3. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 04.09.05, 15:19
  4. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 26.12.03, 18:36

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •