Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Live fan-tatovering på TV forud for BIF-FC kampen på Søndag - Groteskt imo!

  1. #1
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Live fan-tatovering på TV forud for BIF-FC kampen på Søndag - Groteskt imo!

    Hej derude,

    Som titelen på indlægget fortæller og som man kan læse på dette link,
    http://www.onsidedk.com/main/index.p...t2=1&id=162247
    ... så kan 'rigitige' fans fans blive tatoveret gratis som optakt til pokalbraget.

    Smagløs form for tv i mine øjne (hvilket jeg også har ladet TV3 vide). Hvad bliver det næste? Live transmission af slagsmål mellem FC og BIF fans, hvor man ser 'rigitige' fans i aktion og så der kan udfyldes gud ved hvor mange timer med optakt-snak! Fanfarver, syngen og tifoer er åbenbart ikke nok mere!

    Hvad der får dem til at tro at det er godt tv, er for mig en gåde, men hvad siger I?

    Over & out

    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Live fan-tatovering på TV forud for BIF-FC kampen på Søndag - Groteskt imo!

    Det er nu til SAS Ligakampen den 12 Marts.

    Desuden syntes jeg det er cool at de laver sådan en lang optakt. Jeg kan sgu godt lide , som optakt at se et par timers optakt til sådan en kamp. Der er altid nye vinkler på en Brøndby - FC København kamp som er spændene at se.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    82

    Re: Live fan-tatovering på TV forud for BIF-FC kampen på Søndag - Groteskt imo!

    Øhm, det er vel frivilligt, om du vil tatoveres, og du bestemmer vel også selv, om du vil se det? Så forstår ikke forargelsen...


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: Live fan-tatovering på TV forud for BIF-FC kampen på Søndag - Groteskt imo!

    Jeg melder mig gerne. Jeg vil tatoveres på den ene balle, så jeg kan moone(*) alle seerne.





    (*) Formuleringen er valgt for Søren Q's skyld.

    .
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Re: Live fan-tatovering på TV forud for BIF-FC kampen på Søndag - Groteskt imo!

    ›Hej derude,

    ›Som titelen på indlægget fortæller og som man kan læse på dette link,
    http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_
    ›start2=1&id=162247

    ›... så kan 'rigitige' fans fans blive tatoveret gratis som optakt
    ›til pokalbraget.

    ›Smagløs form for tv i mine øjne (hvilket jeg også har ladet TV3
    ›vide). Hvad bliver det næste? Live transmission af slagsmål
    ›mellem FC og BIF fans, hvor man ser 'rigitige' fans i aktion

    Den sammenligning er godt nok meget urimelig. Tatoveringer er lovlige, og nogle (meget få) af dem kan oven i købet være dekorative. Jeg kan slet ikke se, hvorfor det skulle være slemt at en tv-station laver sådan et indslag. Jeg kan heller ikke forestille mig, at det er første gang, nogen bliver tatoveret for åbent kamera.

    At det så er inderligt ligegyldigt og et udtryk for udvandingen af TV3 sportens journalistiske integritet er en anden sag. For dem tæller tydeligvis kvantitet frem for kvalitet. Grotesk mange timers tynd optakt er i deres øjne meget, meget bedre end komprimeret, grundig og relevant optakt til den kamp, det drejer sig om.
    Måske fordi reklamekronerne er rare. Måske fordi de ikke evner at gribe tingene seriøst an. Måske begge dele.
    -


    "Vi er stolte som ind i helvede."
    (Don Ø, 23. august 2006.)



    ♪ Die Meister, Die Besten, Les Grandes Equipes, The Champions♪

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    77

    Re: Live fan-tatovering på TV forud for BIF-FC kampen på Søndag - Groteskt imo!

    ›Smagløs form for tv i mine øjne (hvilket jeg også har ladet TV3
    ›vide). Hvad bliver det næste? Live transmission af slagsmål
    ›mellem FC og BIF fans, hvor man ser 'rigitige' fans i aktion og
    ›så der kan udfyldes gud ved hvor mange timer med optakt-snak!
    ›Fanfarver, syngen og tifoer er åbenbart ikke nok mere!

    Hvor du får sammenligningen mellem en tatovering og en slåskamp mellem FCK og BIF-fans fra, fatter jeg simpelthen ikke?... Slås alle folk, der er tatoverede eller hvad? Så vidt jeg ved er der ganske mange mennesker, b.la flere brugere her på Sidelinien, som går rundt med en tatovering, som representerer den klub de holder med. Det er vel ikke så meget mere forskelligt fra at få skrevet en kærestes navn eller lignende. At der så kan sættes spørgsmålstegn ved hvor rasende interessant tv det er, er en helt anden sag. Nogen vil sikkert finde det interessant, andre vil ikke.. bottomline er, at viasat/tv3+ tjener kassen ved at lave flere timers optakt til de høj-profilerede kampe mellem os og BIF, fordi det tiltrækker store seertal... Så at du måske synes at det er en uinteressant form for "underholding" er i og for sig ok, men synes nu godt nok lige du måske overreagerer en smule.. Hvis det ikke er interessant nok, så lad være med at se det... De viser det alligevel ikke ude på Hjalte Park, så jeg kender godt 1200-1500 mennesker som ihvertfald har noget meget bedre at ta' sig til ;o)

    Og lad os så for pokker snart ta' at vinde en pokalkamp på Estadio Urinale... Hvis vi kan vinde i ligaen og Royal League, så kan det da ik være så hulens svært også at gøre det når det gælder en vind-eller-forsvind kamp.

    Ses på søndag!
    ♪ Det' da klart at man må nøjes med sølv,
    når man står og drikker Faxe øl ♪
    -=| Morten |=-'s Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Live fan-tatovering på TV forud for BIF-FC kampen på Søndag - Groteskt imo!

    Hvis jeg var garanteret bare en nogenlunde kvalitet og kunstnerisk udførelse, så ville jeg da nok være frisk...
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    192

    Re: Live fan-tatovering på TV forud for BIF-FC kampen på Søndag - Groteskt imo!

    hva fanden er der galt med dig ?! hvor ser du fejlen???? folk har sq da lov til at blive tatoveret!!:::::....

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    724

    Re: Live fan-tatovering på TV forud for BIF-FC kampen på Søndag - Groteskt imo!

    ›hva fanden er der galt med dig ?! hvor ser du fejlen???? folk har
    ›sq da lov til at blive tatoveret!!:::::....


    Nu tror jeg ikke forargelsen går så meget på selve det at blive tatoveret og at der skulle være noget i vejen med det.
    Snarere det indtryk, at Viasat efterhånden skamrider de her "New firm" opgør med alle mulige ligegyldige indslag og påfund (der skal jo være nogle afbræk i reklameblokkene) i deres 7.5 timers optaktsudsendelse.

    Sidste forår i den famøse xxx kamp var det vist frisurer og eksotiske drinks, der skulle gøre det ud for at være interessant.
    I de blindes rige er den enøjede konge.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    568

    Re: Live fan-tatovering på TV forud for BIF-FC kampen på Søndag - Groteskt imo!

    Har intet mod tatoos..

    faktisk tror jeg det ville være både underholdende og relevant, hvis alle TV3 folk fik tatoveret -- TALENTLØS -- i panden. Således ville den forsvarsløse seer, være advaret up front...
    Imod moderne stemningsdiktatur

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    175

    Re: Live fan-tatovering på TV forud for BIF-FC kampen på Søndag - Groteskt imo!

    Jeg synes da det er en fin ide! Jeg ville selv gerne have en fck tatoo, dog skal ingen andre bestemme hvordan den skal se ud osv. så det lader vente på sig :) Men jeg kan ikke se det smagløse i det ærligtalt, det er da bare sjovt at vise "almindelige" Danmark hvor meget man holder med sit hold, det er med garenti en del hovedrysten foran skærmen når det ruller, at folk vil have det på deres krop resten af livet er der nok ikke mange der forstår, men der skal helt sikkert være plads til det :-)
    imo...

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    71

    Re: Live fan-tatovering på TV forud for BIF-FC kampen på Søndag - Groteskt imo!

    ›Jeg melder mig gerne. Jeg vil tatoveres på den ene balle, så jeg
    ›kan moone(*) alle seerne.





    Søren Q's
    ›skyld
    .

    .

    Sådan en mås ville være tilpas adspredelse på TV3. So go for it. ;-)

    Iøvrigt kan man jo bare vælge at tænde 2 min før kampstart. Så undgår man mest muligt crap på tv3.
    ../B-BIF

  19. #13
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Live fan-tatovering på TV forud for BIF-FC kampen på Søndag - Groteskt imo!

    Kode:
    ›hva fanden er der galt med dig ?! hvor ser du fejlen???? folk har 
    ›sq da lov til at blive tatoveret!!:::::....
    Tak for god sprogbrug og sober tone! Geeez!

    Er selv tatoveret - så det har ikke en pind med det at gøre.

    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    60

    Re: Live fan-tatovering på TV forud for BIF-FC kampen på Søndag - Groteskt imo!

    Jeg stiller gladeligt op til endnu en flot FCK tatto

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Live fan-tatovering på TV forud for BIF-FC kampen på Søndag - Groteskt imo!

    Skal have endnu en tattoo med Byens Hold det er sten sikkert, men det bliver ikke igennem tv jeg skal have den lavet. Jeg er som mange andre imod det koncept at man laver live tatovering på tv. Og desuden skal jeg også kunne stole på at tatovøren kan sit kram. Det er lidt svært, når det allerede er om 9 dage den skal laves på tv.
    Vil gerne betale for et ordentligt stykke kunst, når det skal sidde på min krop til døden !
    Sidst redigeret af -Altid FC København- : 04.03.06 kl. 00:00
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Flagproduktionsdag forud for Randers kampen
    By michael_kruuse in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 11:17
  2. Hvordan ender kampen imod BIF på søndag
    By cossie in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 17.05.09, 11:35
  3. Tifoindsamling til BIF-kampen på søndag
    By motormund in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 06.11.06, 23:41
  4. Lidt morskab forud for kampen i Gladsakse
    By Urbanus in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.10.03, 12:02

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •