Side 1 af 13 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 186

Emner: Hvem sagde dommertække?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Hvem sagde dommertække?

    Lækkert med endnu en afgørende kamp, der bliver afgjort af en dommer. Også fedt at Linderoth er ude i næste SAS-liga-kamp pga. DBUs fantastiske regel om overførsel af karantæner.

    Brøndby skal iøvrigt have ros for at spille flot angrebsfodbold. Især da de er to mand i overtal, satser de jo helt vildt på at lukke kampen med 10-12 mål.


  2. #2
    mjølner er offline Absolut et voksenproblem
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    543

    Re: Hvem sagde dommertække?

    ›Lækkert med endnu en afgørende kamp, der bliver afgjort af en
    ›dommer. Også fedt at Linderoth er ude i næste SAS-liga-kamp pga.
    ›DBUs fantastiske regel om overførsel af karantæner.

    ›Brøndby skal iøvrigt have ros for at spille flot angrebsfodbold.
    ›Især da de er to mand i overtal, satser de jo helt vildt på at
    ›lukke kampen med 10-12 mål.


    Det er banens skyld...........
    Prøv nu at kigge ud over brillekanten og se det hele UDEN for universitetet og dets evige politiske korrekthed.
    THE REAL WORLD!!!

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    25

    Re: Hvem sagde dommertække?

    Så har vi også en dansk messias

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    74

    Tyveri ved højlys dag

    Ja, man kan ikke betegne det anderledes.

    Med 11 mand mod 11, er vi klart bedst og det var vel kun et spørgsmål om tid før vi ville have afgjort kampen til egen fordel.

    Så kommer der en mærkelig dommer og foretager den mest suspekte udvisning af Linderoth, som jeg nogensinde har været vidne til, men selv her var jeg sikker på, at vi ville have vundet kampen, med 10 mand.

    Gud hjælpe mig om ikke selvsamme dommer får minutter efter foretager en, trods alt, mindre suspekt udvisning mere. Den var vel 50/50, men aligevel lidt hårdt dømt. Selv med 9 mand synes jeg Brøndby er svage, men det var vel kun et spørgsmål om tid, så måtte de vel putte den ind i kassen.

    I kampens døende sekunder, så vælger dommeren fandme, at overse et klart straffespark til FCK og så er det jo beviset for, at Brøndby faktisk spiller med 12 mand på banen, hvor ham i moderne tøj, er ret afgørende for kampens udfald. Ham ville jeg godt have haft på FCK holdet, selv om han er oppe i alderen, men han vil nok ikke skifte.

    Vi må desværre undvære vores markante anfører på søndag, men med en anden dommer, så vinder vi sikkert den kamp, det er jeg overbevist om.

    Ærgeligt, men vi må glæde os til pay back på søndag, hvor jeg håber der vil møde mange flere fans op og støtte holdet, for det har de virkelig brug for, i den nuværende situation.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Hvem sagde dommertække?

    Cybamerc: Brøndby styrtede jo frem, selv efter 1-0 målet og gik efter både det 3. og 4. mål!! Det var næsten som at se Bercelona!! Fantastisk af BIF.. *bøjer mig i støvet for Laudrups angrebsfodbold*

    i.a.

    Og skal jeg være seriøs må jeg sgu efterhånden sige, at Laudrup er blevet mere og mere afhængig af de lange bolde.. De sidste par kampe er BIF begyndt at sparke de lange bolde det sidste kvarter, som de ellers selv ser som en dødssynd!

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Tyveri ved højlys dag

    ›Med 11 mand mod 11, er vi klart bedst og det var vel kun et
    ›spørgsmål om tid før vi ville have afgjort kampen til egen
    ›fordel.

    FCK er også bedst i anden halvleg af overtiden. Brøndby spillede kujonagtig og var tæt på at blive straffet for det. Hvis dommeren havde haft nosser til det (som Ståle så diplomatisk formulerede det), så havde FCK fået straffe.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    719

    Re: Tyveri ved højlys dag


    ›Så kommer der en mærkelig dommer og foretager den mest suspekte
    ›udvisning af Linderoth, som jeg nogensinde har været vidne til,


    Så burde du simpelthen se nogle flere fodboldkampe...

    (Er det kun Linderoth-udvisninger du mener, så kan det være du har ret - men det vælger jeg ikke at tro)

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    33

    Re: Hvem sagde dommertække?

    Det er sgu ikke banens skyld.! De nævner det jo 40 gange i optakten, at banen er fin, og at gode fodboldspillere også kan spille bold på dårlige baner.. Specielt FCK, med det (meget lovende) spilsystem Ståle har indført..

    Men Stadsgaard, den BØF-fan, skal helt klart lægges for had!
    RUUNEY

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    31

    Re: Hvem sagde dommertække?

    Hvad sker der lige for den dommer, og der hele vejen igennem kampen ikke kun til sidst!!!

    det sutter helt vildt det her.
    *Fodbold ses bedst fra nedre C*

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    LO

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    45

    Re: Hvem sagde dommertække?

    12 mod 9 what can I say?

    bekymrende med Linderoth ude på søndag og muligvis en kamp i benene torsdag.

    men 11 mod 11 på søndag, så vinder byens hold. Viste klart det bedste spil inden de røde kort.

  17. De følgende 2 brugere er enige:
    LO, SYKE

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    63

    Re: Hvem sagde dommertække?

    Det er menneskeligt at fejle, men det er umenneskeligt at fejle SÅ meget. Flot Knud Stadsgaard!

  19. Den følgende bruger er enig i dette:
    LO

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    45

    Re: Tyveri ved højlys dag

    ››
    ››Så kommer der en mærkelig dommer og foretager den mest suspekte
    ››udvisning af Linderoth, som jeg nogensinde har været vidne til,
    ››

    ›Så burde du simpelthen se nogle flere fodboldkampe...

    ›(Er det kun Linderoth-udvisninger du mener, så kan det være du
    ›har ret - men det vælger jeg ikke at tro).

    Ja, så er udvisningen vist heller ikke værre - men medgivet, summen af domme giver i hvertfald ikke BIF noget tilbage at ønske.

    Dommertække og held var hvad der skulle til i dag, for FCK var unægtelig bedst, og det gælder næsten også perioden med 9 mod 11.

    Hvis det var et udtryk for den reelle styrkeforskel går jeg et langt forår i møde.....

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Tyveri ved højlys dag

    Firefyrre: Det er da rigtigt nok heller ikke den største jeg har set, men jeg mener stadigvæk ikke, at det var til gult.. I stort set hver kamp er der grovere frispark end Linderoth, der IKKE giver gult kort..

    Jeg ville iøvrigt gerne have haft et interview med Stadsgaard, hvos han blev præsenteret for en replay af det straffe.. Hvis han fasholder, så skal han i al hast sendes på den lukkede i Nykøbing Sjælland..

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    25

    Re: Hvem sagde dommertække?

    Med DBU's fantastiske nye regler om overførsel af karantæner fra absurde ligegyldige kampe, så burde vi have mulighed for at lade Linderoth og Ping Pong afsone karantæne mod Hamarby...

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Hvem sagde dommertække?

    Så ikke lige første del af kampen, men nåede da at se da Pinkpon (sikkert forkert stavet) rød ud. Og den syntes jeg f... er for tynd en udvisnisning. Syntes det er MEGET tydeligt at han går efter bolden, og rammer den også. Men p.g.a. banens forhold glider han og rammer en modspiller. I min øjne en hel forkert udvisning. Den med linde så jeg desværre ikke, så der kan jeg ikke udtale mig.
    Men hvad jeg så ikke fatter er at hvorfor f... skal FCK ikke have straffe til sidst, man ser igen på tv hvordan Anton strækker sine fingere ud imens han kikker efter bolden, da han rammer den med hånden. Helt klart straffe, men alt kan jo være svært at se for en dommer, meeen han får kun et 5 tal af mig. Skandale.


    FCK NO.1

  27. Den følgende bruger er enig i dette:
    LO

Side 1 af 13 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem sagde dommertække ;c) ?
    By Rygklapper in forum De korte linier
    Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 12.09.05, 20:25
  2. Hvem sagde " hold kaeft og spil fodbold" til 32?
    By Hafnia in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 14.08.04, 11:06
  3. Hvem sagde Stadio Kommunale :o)
    By Manne Forever in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 22.04.04, 20:42

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •