Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: fed oplevelse...(fra pokalkampen mod BIF, red.)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    175

    fed oplevelse...(fra pokalkampen mod BIF, red.)

    Ville bare lige give udtryk for hvor fedt det var her til aften, at vi alle stort set hele kampen igennem gav den gas, det var fedt at BØF var SÅ stille ... lige indtil stadsgaard fik en hjerneblødning... FUCK EN ABE (nå der kom lige lidt galle) "you only sing when your winnig" passede 110% på BØF idag, og fedt at vi til tider kunne jorde dem på sang, STORT!

    -Gæt

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: fed oplevelse...

    ›"you only sing when your winnig" passede 110% på BØF
    ›idag, og fedt at vi til tider kunne jorde dem på sang
    , STORT!

    ›-Gæt

    Er så evig enig, tæt når man selv står mit i larmen er det svært at vudere hvor meget den anden lejr laver af larm, men idag virkede de handlings lammede, lidt ligesom deres hold!?

    Men nok om de usle tosser, meget sjovere at snakke om os selv ;o)
    På en dag som idag, hvor jeg virkelig synes vi giver den 100%, er vi i særklasse! Jeg kan kun tale for mit eget vedkommende, men der er ikke meget mere at komme efter fra min side, er fuldstændig færdig, men sidder samtidig med en super følelse af adrenalin i kroppen. Jeg tager gerne imod kritik, positiv som negativ, for mig handler det her kun om det store billede. At vi skaber den mest vanvittige stemning. Men jeg synes klart vores away "kultur" bevæger i den perfekte retning! Hvad der sker i parken er en helt anden tråd. Men ihvertfald tak til dem der trodsede sne og latterlige brøndby fans der ikk kan styre sig, som mødte op og gav den fulde gas.

    Det er en dag som idag at min kærlighed til F.C. København vosker 15 - 20%...

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    175

    Re: fed oplevelse...

    Jeg er glad for at høre jeg ikke var den eneste med den oplevelse! Vi er helt sikkert i en rivende udvikling hvad away angår! og selvom vi taber osv. ikke mere om det, kunne jeg alligevel gå i seng med et lille smil på læben :)

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    124

    Re: fed oplevelse...

    Hey
    Jeg troede også jeg var vokset fra det med at synge en hel kamp igennem, men stor ros til UC(tror jeg primært) for at få lært mig nogle nye sange. Der var knald på, og glæder mig allerede til næste søndag.

    Butch

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    265

    Re: fed oplevelse...

    Jeg sad så forant TV'et(med på søndag), men man kunne virkelig hører jer og brøndbyerne begyndte som sagt kun at synge da Linderoth og Pimp blev udvist ellers var de musestille.

    Man kunne også hører den massive pibekoncert ved Judas Rytter(ved så ikke helt om det også var for brøndbyerne), men man kunne hører jer utrolig godt.

    Glæder mig til Søndag hvor jeg også vil være med til at gøre det en fed oplevelse.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kära Tobbe (Linderoth i karantæne mod BIF, red.)
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 01.05.06, 09:56
  2. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 05.12.05, 23:24
  3. Prøv lige se...(billeder fra SIF-BIF, red.)
    By Loki in forum De korte linier
    Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 05.11.04, 12:34
  4. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  5. Pokalkampen mod OB
    By kaare in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 04.05.04, 13:48

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •