Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 18

Emner: RL-semifinalen mod FCM (synspunkter på og gæt omkring, red.)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    59

    RL-semifinalen mod FCM (synspunkter på og gæt omkring, red.)

    jah.. hvad synes i? jeg havde nu håbet på ikke at møde dem, ikke fordi jeg synes de er en svær modstander (eller måske hvis det blir samme startopstilling som idag) men ville nu helst have haft dem i finalen hvis det skulle være. Men ja, hvad synes i?
    Meaning of names starting with the letter ‘ S ‘:

    SANTO - A Saint

    SANTOS - From the name SANTO

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Semifinalen FCK-FCM

    ›jah.. hvad synes i? jeg havde nu håbet på ikke at møde dem, ikke
    ›fordi jeg synes de er en svær modstander (eller måske hvis det
    ›blir samme startopstilling som idag) men ville nu helst have haft
    ›dem i finalen hvis det skulle være. Men ja, hvad synes i?

    Jeg synes det er ganske fint og logisk, at man i en international træningsturnering møder et andet dansk hold i to midtugekampe efter at superligaen er begyndt.

    Det følger på en måde meget godt op på alle de andre geniale forhold omkring Royal League...

    Men bevares, vores kommende FCM-FCN-FCM-FCN-kampprogram ser da spændende ud.

    mvh,
    -smølle

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    822

    Re: Semifinalen FCK-FCM

    Havde håbet på at møde en af de andre hold så vi kunne tæve dem i finalen, men sådan skulle det ikke gå. Jeg tror godt at vi kan gå videre, dog skal vi altså have mere end 2 mål med fra parken. Vi skal nødig være vidner til det som vi oplevede idag!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    93

    Så rigtigt så rigtigt

    Denne turnering er en bastard....... kampe med 323 (Lyn - FCM) tilskuere spillet på dørmåtte og i nylonstrømper siger alt.

    Hvad blev der eksempelvis af alle de højtråbende, som ville gøre det til et kardinalpunkt, at man skulle spille på rigtigt organisk underlag (alt fra græs til sand ;c) ? Patetisk, at de bare har lukket i og accepteret at spille på plastic

    Hvis Kanal 5 lugter lunten og skrider, så er det slut...... måske lidt nytænkning omkring RL, hvis det overhovedet skal blive mere end en døgnflue er tiltrængt.





    ›Jeg synes det er ganske fint og logisk, at man i en
    international træningsturnering møder et andet
    ›dansk hold i to midtugekampe efter at superligaen er begyndt.

    ›Det følger på en måde meget godt op på alle de andre geniale
    ›forhold omkring Royal League...
    'Winning doesn't really matter as long as you win.' - Vinny Jones

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    199

    Re: Semifinalen FCK-FCM

    ›Men bevares, vores kommende FCM-FCN-FCM-FCN-kampprogram ser da spændende ud.

    Man kan jo så glæde sig over at FCN kampene er sikre 3 point stykket - uanset hvordan vi stiller op ;)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    45

    Re: Semifinalen FCK-FCM

    NU er vi nået så langt i turneringen, at vi lige så godt kan gentage kunststykket fra sidste år. Derfor er det ligegyldigt, hvem vi møder i semifinalen. Som en af kommentatorerne sagde i går, er der alt andet en klimamæssig fordel i at skulle spille de næste kampe i København og Herning og formodentligt ikke i 10 graders frost i Sverige eller Norge.

    I øvrigt godt, at Jesper lige korrigerede den svenske nørd, der forestod lodtrækningen. Manden forstod ikke selv de regler, han minuttet forinden havde bekendtgjort og var i færd med at konstruere en semifinale mellem FCK og Djurgaarden. Kunne de i øvrigt ikke lige have strøget den krøllede dug som bowlen stod på, eller er jeg bare sippet?
    Sidst redigeret af søndagsknolden : 10.03.06 kl. 13:04

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Semifinalen FCK-FCM

    ›Det følger på en måde meget godt op på alle de andre geniale
    ›forhold omkring Royal League...

    Sarkasmen vil ingen ende tage :-)

    Man maa sige at sätte FCK og FCM i den ene semifinale samt muligvis Djurgaarden mod IFK i den anden gränser til komplet idioti. Man kan jo diskutere regler og mangel paa samme og böder og brug af ulovlige spillere etc., men naar man ellers har gjort det let for sig selv ved at have vage regler omkring hvilke hold som kan möde hvilke (jävnför sidste aars mellempuljer og aarets kvartfinaler) saa forekommer det komplet uforstaaeligt at man IKKE välger at sige FCK og FCM i hver sin semifinale og ligesaa med hver sit svenske hold hvis det kommer til det.

    Eneste forklaring maa väre at TV-sälskaberne vil väre sikre paa TV interesse og derfor foreträkker DK-DK for at sälge reklamer. Synd at det sportslige sättes i anden räkke for det ödelägge turneringen paa längere sigt.
    Sidst redigeret af tortocnt : 10.03.06 kl. 11:30
    Hislen af TorbenØ.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,693

    Re: Semifinalen FCK-FCM

    Med denne lodtrækning kan man jo håbe at der ikke bliver flere kampe på kunstgræs i denne sæson. Det er da fantastisk
    Stedet hvor legender fødes
    Don Ekström's Avatar

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Semifinalen FCK-FCM

    ›Med denne lodtrækning kan man jo håbe at der ikke bliver flere
    ›kampe på kunstgræs i denne sæson. Det er da fantastisk

    Du synes at glemme alle hjemmekampene på dræberkunstgræsset i Parken.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    694

    Re: Semifinalen FCK-FCM

    Tja, af de mulige modstandere kunne jeg godt undvære Lillestrøm, og Gøteborg er ligesom "been there, done that", selvom en druktur i gøteborg aldrig er af vejen.
    Det giver vel også et bud på hvad vi kan forvente af fcm i foråret, og ikke mindst hvad vi kan forvente d. 13. april (For at undgå tidligere tiders resultater på udebane mod dem i foråret - Jeg vil have det fint med at tabe til dem i RL i stedet for ligaen).

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    278

    Re: Semifinalen FCK-FCM

    ›Jeg synes det er ganske fint og logisk, at man i en
    international træningsturnering møder et andet
    ›dansk hold i to midtugekampe efter at superligaen er begyndt.

    Når der er tre lande repræsenteret i turneringen, vil der altid være en hvis sandsynlighed for at man kommer til at møde en klub fra eget land - også når turneringen er nået til slutfasen. Det er svært at planlægge sig ud af ;-)

    ›Det følger på en måde meget godt op på alle de andre geniale
    ›forhold omkring Royal League...

    Enig - det er ikke alt der har været gennemtænkt med denne turnering. Det er der faktisk meget lidt der har været, men jeg mener at grundideen er ganske glimrende. Nemlig at give de nordiske tophold flere kampe, og bedre mulighed for at få (noget der tangerer) international erfaring mod tophold fra de andre nordiske ligaer.

    Jeg tror faktisk, at det kan være med til at udvikle FCK i den retning, som vi alle håber - nemlig til en klub der gør sig gældende i Europa. RL gør det bestemt ikke alene, men det kan være en del af udviklingen!!!


    ›Men bevares, vores kommende FCM-FCN-FCM-FCN-kampprogram ser da spændende ud.

    Ikke særligt spændende - men dermed underbygger du vel også at superligaen ikke i sig selv er særligt spændende, og at der er brug for en turnering som RL?! ;-)



    Jeg ved at RL i mange faser er særdeles amatøragtigt, men som nævnt mener jeg at selve ideen er glimrende. For nordiske hold er jo pt r.... af 4.divison i europa, og derfor må der gøres noget for at udvikle holdene. RL er et godt initiativ i den retning, men det er jo ikke umiddelbart målbart om FCK får noget ud af. Det tror jeg dog de gør - i forhold til at bade sig igennem superligaen og ellers år efter år ryge ud efter et par kampe modl enten gode, middelmådige eller decideret ringe hold i Europa.

    Så den nuværende form og afvikling kan diskuteres, men det er jo en ny turnering, så mon ikke man finder på tiltag der kan forbedre begge dele....

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    83

    Re: Semifinalen FCK-FCM

    Hvorfor bruge al den energi på at nedgøre denne turnering med "spidsfindige" akademiske pointer.

    Det er da en udemærket ide, og til skeptikernes gru er jeg bange for at den er kommet for blive. Jeg noterer at selv de svenske medier behandler kampene mere nu.

    For FCK er det da en glimrende lejlighed til at møde topmotiverede modstandere, og til at teste unge spillere og give dem hår på brystet.

    For mit vedkommende synes jeg der er ganske interessant at få et indtryk af kvaliteten på de nordiske hold og spillere, og jeg er da glad for at jeg kan følge FC i TV i stedet for at stå og fryse i Birkerød.

    Det var da også interessant at se hvordan spillet blev påvirket af et af jeres hadeobjekter, kunstbanen. Det var da ikke så slemt med opspringet, og det umuliggjorde ikke driblinger som nogen hævder.

    Men bevares: Lid under det. Jeg tror ikke i hører mindre til turneringen i fremtiden.

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    823

    Re: Semifinalen FCK-FCM


  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Så rigtigt så rigtigt

    Citat Oprindeligt indsendt af Rygklapper
    ›Hvad blev der eksempelvis af alle de højtråbende, som ville gøre
    ›det til et kardinalpunkt, at man skulle spille på rigtigt
    ›organisk underlag (alt fra græs til sand ;c) ? Patetisk, at de
    ›bare har lukket i og accepteret at spille på plastic
    Må Elfsborg så heller ikke spille Royal League på deres helt nye stadion Borås Arena, hvor de gerne må spille både Alsvenskan, UEFA cup og Champions League?

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Semifinalen FCK-FCM

    ›Hvorfor bruge al den energi på at nedgøre denne turnering med
    ›"spidsfindige" akademiske pointer.

    Der er da ikke meget akademisk i at påpege at vi har lige så lidt brug for at møde Midtjylland i en dobbeltkamp nu som vi har for et hul i hovedet. Sæsonen er altså så godt som gået i gang. Hvad får vi ud af det, udover et indgående kendskab vi måske kan bruge ved ligakampen om en måned - og vice versa?

    ›Det er da en udemærket ide, og til skeptikernes gru er jeg bange
    ›for at den er kommet for blive. Jeg noterer at selv de svenske
    ›medier behandler kampene mere nu.

    Jeg tvivler på at de bruger meget tid på vores møde med FCM. Men vi får da se med fremtiden - vi får absolut at se.

    ›For FCK er det da en glimrende lejlighed til at møde
    ›topmotiverede modstandere, og til at teste unge spillere og give
    ›dem hår på brystet.

    Jojo, midtjyderne skal da nok være topmotiverede. Men med ligaen for døren er behovet for forberedelse mod topmotiveret modstand efterhånden overstået.

    ›For mit vedkommende synes jeg der er ganske interessant at få et
    ›indtryk af kvaliteten på de nordiske hold og spillere, og jeg er
    ›da glad for at jeg kan følge FC i TV i stedet for at stå og fryse
    ›i Birkerød.

    Hey, som den måske ivrigste kritiker af turneringen her har jeg jo aldrig lagt skjul på at den har en glimrende funktion inden turneringen begynder. Men nu burde det være slut.

    ›Det var da også interessant at se hvordan spillet blev påvirket
    ›af et af jeres hadeobjekter, kunstbanen. Det var da ikke så slemt
    ›med opspringet, og det umuliggjorde ikke driblinger som nogen
    ›hævder.

    Well, det var en jævnt hen elendig kamp, hvor vi skabte meget få hæderlige chancer. OM det havde med banen at gøre skal jeg absolut ikke kunne sige. Det er i hvert fald uretfærdigt at hævde, at det kun er på kunststofbaner der er spillet dårlige kampe i den Kongelige Liga :-)

    Min egen anke har nu ikke været omkring kunststofbanerne, snarere at det er til grin at skulle langt udenbys for at finde dem. Godt 2.000 til en kvartfinale, det er mildt sagt ikke overvældende.

    ›Men bevares: Lid under det. Jeg tror ikke i hører mindre til
    ›turneringen i fremtiden.

    Måske ikke, men man har da lov at håbe...

    mvh,
    -smølle

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK møder Helsingborg i RL-semifinalen
    By østersø007 in forum De korte linier
    Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 15.03.07, 19:59
  2. Aftenens kamp (mod FCM, red.)
    By SIC in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 24.03.06, 14:54
  3. De 11 mod FCM ?
    By fc vandmand in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 24.05.05, 08:48
  4. Billeder fra i søndags [FCK-FCM, red.]
    By kopi in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 17.03.05, 10:45
  5. Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 19.08.04, 12:24

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •