Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 33

Emner: William Kvist en taktisk kæmpebrøler!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    70

    William Kvist en taktisk kæmpebrøler!

    Vi taber midtbanen! Det er selvfølgelig ikke kun unge Kvists skyld. Men han er altså ganske enkelt ikke stærk nok endnu. Vi har altså ikke plads til at have minusspillere der skal spilles ind over en lang periode. Vi havde intet på kanterne. Lars J kan ikke kommer med frem pga WK.

    Ståle for fanden. Det var ikke godt nok. LORT!


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: William Kvist en taktisk kæmpebrøler!!

    Jeg sad faktisk flere gange under kampen og tænkte det samme.
    Han ser ud til at mene, at han stadig spiller i 2. division, hvor man har mere tid til at varme bolden uden at der kommer pres på. Men det kan man bare ikke i Suppen - og SLET ikke mod Brøndby.

    Det' en OM'er! - og det gælder hele holdet.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    463

    Re: William Kvist en taktisk kæmpebrøler!!

    Vi havde 10 kæmpebrølere på banen, Hangeland undtaget. Kortere kan det ikke siges. Hold kæft en flok tøsedrenge. Vi vandt jo kun de nærkampe Brede gik ind i!!!!!111

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    84

    Re: William Kvist en taktisk kæmpebrøler!!

    ej jeg vil nu sige at solber gjorde hvad han kunne.. men mener også at det skulle være bertolt på midten og silber på kanten

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: William Kvist en taktisk kæmpebrøler!!

    ›Vi taber midtbanen! Det er selvfølgelig ikke kun unge Kvists
    ›skyld. Men han er altså ganske enkelt ikke stærk nok endnu.

    Kvist er ikke parat til kampe på dette niveau endnu. Det er selvfølgelig også uheldigt, at Linderoth og Pimpong havde karantæne; men det er så prisen for ikke at have en bred nok trup.

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    651

    Re: William Kvist en taktisk kæmpebrøler!!

    Yes, silber, hangeland og vel også mordbølge spiller ok i dag - men det rækker som en skrædder i helvede med resten af holdets indsats in mente:-(
    "Den mand har så vanvittig høj klasse..." Carsten Werge om Alvaro i Guldkampen 2004

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: William Kvist en taktisk kæmpebrøler!!

    Jeg er enig med jer i at Brede var den bedste idag, men også Silber, Bergdølmo og til dels Atiba kan være deres præstationer bekendt, men som nævnt ovenover, er det jo ligemeget, hvis resten af holdet kigger fodbold. Især Gravgaard og Lars J, burde skamme sig, da de normalt er dem der er med til at lede holdet. Værst var dog Bervold.. Han var intet mindre end en decideret skandale! Han skabte ingenting, og det er ok at have en dårlig dag, men så SKAL man fandeme også blive ved med at KÆMPE, så man stadig yder en indsats for holdet. Tumpen var jo værre end Ijeh i Torsdags..

    Til slut må jeg så sige at alle hold har en offday indimellem, men det er bare SÅ typisk at vores altid kommer i de allervigtigste kampe (Gorica, BIF 0-5 og idag).

    Jeg KRÆVER en trodsreaktion i PARKEN mod FCN på Søndag og jeg er, som nævnt i en anden tråd, tilhænger af at UC tager ud til Jens Jessens Vej i morgen og kræver deres kasse med øl tilbage, for magen til uengageret indsats skal man lede længe efter.. (I vores tilfælde skal man desværre ikke længere end tilbage til sidste sommer, for at finde noget der var værre)

    IKKE godt nok Fc' og jeg vil se BLOD på Søndag mod FCN!!

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: William Kvist en taktisk kæmpebrøler!!

    Vrøvl! Vrøvl! Vrøvl!!!

    William gør hvad han kan på en meget uvant plads overfor en meget velspillende Elanga!
    William som er allerbedst på den centrale midt, gør det bedste han kan, taget i betragtning at han ikke fik meget hjælp. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor han skal hænges ud som syndebuk da alle på dagens hold totalt underpræsterede.

    Der var absolut ingen der kunne ramme en medspiller med en simpel inderside, og de lange bolde op til angriberne fra den bagerste kæde får de absolut intet ud af, da der ikke kom nogen hjælp fra midtbanen.

    3 mål efter 3 fejl, Brøndby var effektive og FC underpræsterede.

    Vi er fortsat 1 point foran og kan selv afgører det, det kan Brøndby ikke prale med. Som "Dane" skriver ; Jeg KRÆVER en trodsreaktion i PARKEN mod FCN på Søndag, og det er lige præcis det der sker, for jeg er sikker på at drengene rent faktisk lærte noget i dag... Man skal aldrig tag for let på en opgave!!

    Jeg hader at tabe til Brøndby, men når skabet kommer hjem, så vil det bare være et bump på vejen til succes!!
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  14. De følgende 11 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    7

    Re: William Kvist en taktisk kæmpebrøler!!

    ›Vi er fortsat 1 point foran og kan selv afgører det, det kan
    ›Brøndby ikke prale med.

    Øh jo, det kan de godt.
    -----
    "You maniacs!... You blew it up!... Ah, damn you!... God damn you all to hell!!"

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161

    Re: William Kvist en taktisk kæmpebrøler!

    Ståle var tilfreds med hans indsats. Det var kun ham og Silberbauer der kunne være deres indsats bekendt ifølge Ståle.
    http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=339429

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: William Kvist en taktisk kæmpebrøler!

    ›Ståle var tilfreds med hans indsats. Det var kun ham og
    ›Silberbauer der kunne være deres indsats bekendt ifølge Ståle.
    Der er jeg så lidt uenig. Man kan godt give ham ret i, at qua Kvists noget (for ham) unormale plads, gjorde han det egentligt okay. Eller måske nærmere hvad man kunne forvente.

    Men jeg synes nu også Bergdølmo kan kigge sig selv i spejlet. Forstår ikke dem der snakker om Hangeland som dagens bedste. Dels synes jeg faktisk ikke han gjorde det så godt, og dels synes jeg egentligt at Bergdølmo gjorde det udmærket. Selvfølgeligt var hele holdet tumpet idag, så det var ikke nogen pragtpræstation af ham, men han faldt da i det mindste ikke helt igennem. Og det er der ikke mange fra holdet, der helt ærligt kan sige efter idag.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    70

    Re: William Kvist en taktisk kæmpebrøler!

    Nu bliver jeg for alvor bekymret. Hvis Ståle mener at WK spillede godt i dag tegner det sgu ikke ret godt. Han gav i mine øjne intet positivt til holdet ud over to gode indkast. Han skal bestemt ikke alene have skylden for holdets samlede dårlige indsats, men positivt var det ikke fra hans side. Bergvold og han var ganske enkelt ikke gode nok til Københavns fodboldhold.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    712

    Re: William Kvist en taktisk kæmpebrøler!

    Jeg synes slet ikke, der er nogen grund til at hænge Kvist ud. Han gjorde det såmænd fint nok, når man tager i betragtning, at han absolut INGEN hjælp fik fra Lars Jacobsen. Flere gange blev Kvist tvunget til at spille tilbage eller centralt frem for at få hjælp af Lars J i form af overlap. De var ikke-eksisterende. I stedet blev det rigtig norsk fra backerne med mange lange bolde, som Ståle tydeligvis er tilhænger af. Det ødelægger Lars' talent ikke at få ham mere med i offensiven - det der lange-bolde-spil er i hvert fald ødelæggende for en god højreback - og generelt er det også ødelæggende for fodbold som underholdning.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    459

    Re: William Kvist en taktisk kæmpebrøler!

    ›Nu bliver jeg for alvor bekymret. Hvis Ståle mener at WK spillede
    ›godt i dag tegner det sgu ikke ret godt. Han gav i mine øjne
    ›intet positivt til holdet ud over to gode indkast. Han skal
    ›bestemt ikke alene have skylden for holdets samlede dårlige
    ›indsats, men positivt var det ikke fra hans side. Bergvold og han
    ›var ganske enkelt ikke gode nok til Københavns fodboldhold.

    WK og Bergvold var begge en skandale idag. Det er intet mindre end en FALLITERKLÆRING at begge disse spillere starter inde i en SAS-liga kamp mod BIF. Så er truppen bare ikke god nok!
    Selv Fredgaard ville gøre underværker på kanten idag!

    Specielt fatter jeg ikke hvad diverse trænere ser i WK. Manden har halvdårlig teknik, dårlige afleveringer, kan ikke drible og er ikke specielt hurtig.
    Syntes stort set altid han er blandt de svageste på holdet når han er med.
    Lur mig om han ikke spiller i FCN, Herfølge el. lign. om 1-1½ år når Ståle har fattet det alt for sent.

    Størst SKANDALE idag var dog forsvaret!

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    583

    Re: William Kvist en taktisk kæmpebrøler!

    Undskyld mig lige engang, men var det ikke Silber der forærede Retov et mål? Det kan aldrig nogensinde være en godkendt indsats, når man koster en kasse!

    Ved første kasse er det først Gravgaard dernæst Lars, der koster. Ved andet mål er det Jesper C der dummer sig helt overdrevet og ved tredje mål er det så Silber. Ville det være en konspirationsteori hvis jeg sagde at det er Morten Olsens skyld, og at han aldrig mere må udtage FCK'ere? ;)
    Ståle RAUS!

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. William Kvist-hyldest
    By Moo in forum De korte linier
    Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 27.04.19, 20:54
  2. William Kvist på landsholdet!
    By fckboy32 in forum De korte linier
    Svar: 92
    Sidste Meddelelse: 11.12.07, 13:13
  3. William Kvist viste landsholdsklasse
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 13.10.06, 16:35
  4. Råb mod William Kvist?
    By Chralloe in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 10.04.06, 21:49

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •