Se afstemningsresultater: Er Ståle Solbakken den rigtige træner for FCK?

Stemmeafgivere
525. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja. Ståle er den helt rigtige træner for FCK

    234 44.57%
  • Ja. Ingen bedre træner kan lokkes til FCK

    82 15.62%
  • Nej. FCK blev forblindet fordi Ståle "døde" for klubben i år 2001

    64 12.19%
  • Nej. Han mangler trænererfaring fra en topklub

    145 27.62%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 50

Emner: Ståle Solbakken - en fejlansættelse?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    175

    Re: Ståle Solbakken - en fejlansættelse?

    For fanden da, giv manden en chance... hvis vi skal fyre trænere hver gang det går skidt kommer vi til at installere svingdøre! Skulle BØF have fyret ML sidste søndag? Han skal nok komme igen! no doubt about it

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    UDC

  3. #32
    Fahlsten er offline She turned me into a newt
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    413

    Re: Ståle Solbakken - en fejlansættelse?

    Nu vil jeg absolut ikke afskrive Ståle, men synes dog det var en smule bekymrende at se, hvor dårligt taktisk vi stod i kampen i går. Jeg forventede virkelig, at Ståle fik det rettet i pausen men anden halveg blev næsten dårligere end den første. Jeg husker de første Brøndby-kampe med Backe ved roret og Laudrup som træner for de gule. Der blev Laudrups manglende træner/taktik erfaring virkelig udstillet. Backe fandt næsten altid en måde at dæmme op for deres offensiv samtidig med vi stod godt på banen. Det har Laudrup så lært nu, men det tog ham næsten to år. Håber ikke Ståle skal bruge lige så lang tid. Man ser det ikke så tydeligt mod de mindre hold. Dem skal vi nok slå. Men det bliver langt mere tydeligt og afgørende i de store kampe, specielt mod de gule.

    Jeg er dog stadig fortrøstningsfuld for sæsonen. Vi skal sgu' nok snuppe det guld!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    816

    Re: Ståle Solbakken - en fejlansættelse?

    en yderst useriøs afstemning med de svarmuligheder der er givet!
    "Impulser, det er noget kvinder får når de kører plasticken gennem revnen" - Henrik Rønsbo
    PeterMT's Avatar

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Ståle Solbakken - en fejlansættelse?

    ›Selv om et trænerskifte i vinterpausen er en kæmpe fordel i f.t.
    ›den korte sommerperiode, så er det lykkes ham at spille FCK ud af
    ›pokalen, og smide mesterskabet på gulvet, stort set inden sæsonen
    ›er i gang.
    Så du mener altså at det er Ståles skyld vi røg ud af pokalen, og at vi tabte igår... Kan du huske hvilket hold der spillede bedst i pokalkampen, på udebane endda, indtil vi fik to udvisninger? Og derefter holdt vi brøndby fra at spille sig til chancer, og der skulle en dødbold til at sende dem videre, og psst - vi blev snydt for et straffe oven i hatten! Og ydermere mener du at vi har "smidt mesterskabet på gulvet"... Fornemmer jeg lidt unødvendig pessimisme??

    Vi ligger stadig bedre end brøndby gør i mesterskabsstriden og har et mindst ligeså godt hold, og så mener du altså allerede at vi ikke vinder mesterskabet.. Jeg vil mene du er bare lidt tidligt ude med den forudsigelse, men okay, hver mand sin mening...
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    9

    Re: Ståle Solbakken - en fejlansættelse?

    ................

    Man ka jo ik vurdere ham før sæsonen er slut og se hva han har fået ud af holdet....
    Det er jo ik trænerens skyld spillerne ik gider spille for sejr i går....
    Jeg stiller spørgsmålstegn ved holdet, syntes midtbanen var tynd i går, det er godt vi bruger talenter men kvist ig bertolt er ik lige goe nok til at komme i startopstillingen lige nu....

    Kun mesterskabet tæller........................ .

    Forza FCK

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    441

    Re: Ståle Solbakken - en fejlansættelse?

    ›Skulle vi ikke også fængsle ham på ubestemt tid,nu vi er i
    ›gang?Giv manden en chance..

    Jo men det skal så kun være fordi han er fra Norge!
    FCK since 1992 - Love lasts forever🤍💙🤍💙🤍

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Ståle Solbakken - en fejlansættelse?

    ›Jeg er nysgerrig. Hvad er det ved hans præstationer, der
    ›ikke imponerer dig?

    Det er for tidligt med denne slags tråde. Men jeg kunne godt frygte at det niveau af organisation vi var vant til fra Backe, allerede er ved at blive sat over styr. Det har selvfølgelig til dels været nødvendigt grundet karantæner, men der er skiftet lige lovlig meget rundt mellem de startende i midterforsvaret f.eks. Det kan godt være at Hammarbys to sene scoringer skal tørres af på Dan T, men jeg ser ham altså stadig som en klasse over William Kvist. Og Silberbauer skal ikke spille på midten.

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Ståle Solbakken - en fejlansættelse?

    ›Måske det ville gå bedre med fodbolden, hvis han brugte mindre
    ›tid på at diskutere amerikansk udenrigspolitik og ideologiske
    ›opgør i Danmark?

    Klap hesten, Tonny. Han har svaret henkastet på et spørgsmål i et interview, that's it. Det har intet at gøre med hans indsats som træner. Uanset hvor stødt du måtte være blevet over nogen af delene.

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: Ståle Solbakken - en fejlansættelse?

    Har valgt at stemme nej, han har ikke nok erfaring! Og det er da faktuelt, han har ikke erfaring som træner! Han har rykket Ham-Kam op, sandt nok, men klubben var sidste år på det yderste mandat til at rykke ned.

    Vi har ikke fået den bedste start, vi er ude af Cup´en (Som i øvrigt er en billet til Europa - modsat Royal League), vi tabte til Hammarby - ganske fortjent vel og mærke, og i går blev vi ydmyget af Brøndby IF A/S på egen hjemmebane! Hjalte Park er ikke hvad den har været!

    Nå ja, vi vandt jo over Brøndby IF A/S i Royal League, vi vandt over Hammarby, vi spillede nogle anstændige træningskampe. Det er sandt at sige tidligt at dømme ham som en fiasko, men når man allerede fra start mente han var en fejlansættelse, så er det svært at ændre mening på baggrund af de forgangne kampe!

    Benefit of the doubt
    Ikke sælge skindet før bjørnen er skudt osv osv osv....
    Lad os se tiden an!
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!

  16. #40
    Orlalone Slettet

    Re: Ståle Solbakken - en fejlansættelse?

    Undrer mig over spillernes manglende gejst og tænding. Troede at det netop var dette Ståle ville bringe til FCK i forhold til HB.
    Og at han var mand for en gedigen SKIDEBALLE til spillerne efter en præstation som i går. Men i følge Gravgård havde Ståle ikke skældt ud.... hmmm....

    Hilsen

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Ståle Solbakken - en fejlansættelse?

    ›Undrer mig over spillernes manglende gejst og tænding. Troede at
    ›det netop var dette Ståle ville bringe til FCK i forhold til HB.
    Det kan godt nåes endnu.

    Forstår ikke at folk rister Ståle efter én superligakamp. At vi tabte igår, kunne måske have været hans skyld. Når man så tager måden vi tabte på med i billedet, er der ingen tvivl om at vi havde tabt den kamp, uanset om vi havde Ståle, Backe eller Lippi som træner.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Ståle Solbakken - en fejlansættelse?

    ›Det kan godt nåes endnu.

    ›Forstår ikke at folk rister Ståle efter én superligakamp. At vi
    ›tabte igår, kunne måske have været hans skyld. Når man så tager
    ›måden vi tabte på med i billedet, er der ingen tvivl om at vi
    ›havde tabt den kamp, uanset om vi havde Ståle, Backe eller Lippi
    ›som træner.
    Den køber jeg ikke. Hvis du har ret, så kan FCK bare ansætte Poul Hansen på en livstidskontrakt som træner, hvis en træner alligevel ikke kan gøre en forskel i meget meget vigtige kampe, og forberede holdet optimalt fysisk, taktisk og mentalt gennem en lang træningsperiode på to måneder.

    Ståle virkede desuden helt uforberedt på karantænen til Linderoth. De måder og opstillinger han har spillet træningskampe, har ikke været optimal forberedelse af midtbanen, når man ser hvordan han stiller op i gårsdagens kamp.
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    33

    Re: Ståle Solbakken - en fejlansættelse?

    Slap da af mennesker!! I stempler ham så tidligt i sæsonen, bare fordi vi taber tre kampe..

    Hammarbykampen var jo ikke Ståles skyld, det var en blunder på hele holdet i de sidste minutter..
    I pokalen tror jeg ikke vi havde tabt hvis Linde og Rasmus var blevet smidt ud! Det kan han jo ikke klandres for, slet ikke taktisk.. Han gjorde det godt med indskiftningerne der skulle dæmme op for presset, og BØf scorer på en dødbold..
    I går, søndag, var derimod en dårlig kamp, men det var hele holdet der sov, og synes slet ikke ståle skal have skylden alene..

    Som Ezen sagde:
    > Lad os nu lige give manden en chance før vi bedømmer ham..Ligasæsonen er én dag gammel....

    Så slap da lige af, og tro på vi vinder så mange af de resterende 12 runder, så vi kan fejre mesterskabet mod SIF til sommer i PARKEN..!!
    RUUNEY

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    651

    Re: Ståle Solbakken - en fejlansættelse?

    ›Slap da af mennesker!! I stempler ham så tidligt i sæsonen, bare
    ›fordi vi taber tre kampe..

    ›Hammarbykampen var jo ikke Ståles skyld, det var en blunder på
    ›hele holdet i de sidste minutter..

    At vi taber kampen 2-0 på grund af dumme koncentrationskiks er ganske enkelt for dårligt - men hvad værre er, er at vi ikke formåede at score!

    ›I pokalen tror jeg ikke vi havde tabt hvis Linde og Rasmus var
    ›blevet smidt ud! Det kan han jo ikke klandres for, slet ikke
    ›taktisk..

    Problemet er her at vi sidder på kampen, men at vi ikke omsætter vores massive spilovertag til åbne chancer og at vi ikke scorer (igen!) på de chancer vi alligevel kommer frem til!

    Han gjorde det godt med indskiftningerne der skulle
    ›dæmme op for presset, og BØf scorer på en dødbold..

    Enig;-)

    ›I går, søndag, var derimod en dårlig kamp, men det var hele
    ›holdet der sov, og synes slet ikke ståle skal have skylden
    ›alene..

    Men han burde kunne motivere dem ekstra til et topopgør mod bøf -prøv at lægge mærke til hvordan bøfferne bare okser derudaf i samtlige 90 minutter hver eneste gang vi møder dem!

    ›Som Ezen sagde:
    ›> Lad os nu lige give manden en chance før vi bedømmer
    ›ham..Ligasæsonen er én dag gammel....

    Selvfølelig skal vi ikke male fanden på væggene på grund af et par kampe allerede - men det er da ganske tankevækkende at vi ikke har scoret et reelt mål (mål i en kamp - ikke straffesparkskonkurrence!) i tre kampe nu! Endvidere er der gået 6 mål ind på os i tre kampe!


    ›Så slap da lige af, og tro på vi vinder så mange af de resterende
    ›12 runder, så vi kan fejre mesterskabet mod SIF til sommer i
    ›PARKEN..!!

    Man skal ikke græde over spildt mælk - men når vi ikke engang kan åbne kartonen så er det da klart at man begynder at spekulere (anakronisme=vi skal ikke bekymre os over vi skyder forbi mål, men derimod at vi ikke kommer frem til egentlige chancer!
    "Den mand har så vanvittig høj klasse..." Carsten Werge om Alvaro i Guldkampen 2004

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Ståle Solbakken - en fejlansættelse?

    En anden anke mod Ståle er, at han tillod og selv forstærkede det indtryk, at FCK skulle være meget bedre end Brøndby - inden søndagens kamp. Det betød, at vi fik et FCK hold på banen, som ikke var indebrændt nok til, at de ville udnytte muligheden for - teoretisk - at vinde mesterskabet på én kamp. Samtidig flyttede det fokus fra BIF, som inden kampen var ekstremt presset, men pga. Ståles manglede erfaring aldrig mærkede det eksterne pres på BIF. Meget kan siges om Hans Backe, men en sådan amatørfejl havde han aldrig begået.

    Hvilke fejl bliver de næste Ståle begår, mens han øver sig på at blive en kvalificeret træner på Skandinavisk topniveau?
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem afløser Ståle Solbakken?
    By MadsFCK in forum De korte linier
    Svar: 504
    Sidste Meddelelse: 15.11.19, 17:57
  2. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  3. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  4. Første afstemning om Ståle Solbakken
    By Urbanus in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 31.10.05, 17:38
  5. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •