Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Familietribunen søger frivilligt crew, og jeg kunne bruge nogle til at rive i haven!!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    12

    Familietribunen søger frivilligt crew, og jeg kunne bruge nogle til at rive i haven!!


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Familietribunen søger frivilligt crew, og jeg kunne bruge nogle til at rive i haven!!

    Ingen tvivl om at den økonomiske krise kradser alvorligt i PS&E. Det er åbenbart gået så meget ned ad bakke, at vi ikke blot ikke har råd til at styrke holdet - i lighed med de fleste andre klubber, er vi også nød til at basere vores aktiviteter på frivilliges arbejdsindsats!

    HVAD BLIVER DET NÆSTE?? KOMMUNALE TILSKUD?!!!!

    - eller skal Holmse, Flemse, spillerne og Backe ud og skovle sne ligesom de gør engang imellem ude i Klynkby FC?

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Familietribunen søger frivilligt crew, og jeg kunne bruge nogle til at rive i haven!!

    ›Ingen tvivl om at den økonomiske krise kradser alvorligt i
    ›PS&E. Det er åbenbart gået så meget ned ad bakke, at vi ikke
    ›blot ikke har råd til at styrke holdet - i lighed med de fleste
    ›andre klubber, er vi også nød til at basere vores aktiviteter på
    ›frivilliges arbejdsindsats!


    ›HVAD BLIVER DET NÆSTE?? KOMMUNALE TILSKUD?!!!!

    ›- eller skal Holmse, Flemse, spillerne og Backe ud og skovle sne
    ›ligesom de gør engang imellem ude i Klynkby FC?

    Familietribunen har faktisk altid bestået af frivillige, jeg har selv været med en enkelt gang. Folk melder sig hvis de kunne tænke sig at prøve det, velvidende at de faktisk ikke får ret meget for det. Såvidt jeg husker fik jeg et par billetter til nogle FCK-hjemmekampe til Nedre C og en bid brød, men det var altså ikke derfor jeg gjorde det.

    Kradser krisen også hos Kræftens Bekæmpelse, Dansk Flygtningehjælp o.s.v. o.s.v. fordi de søger efter frivillige ? Tsk tsk tsk! Lad dog være med at være så forbandede negative, der er jo ingen der tvinger nogen til at melde sig, vel ?

    Desuden er kontrollørerne også frivillige, så vidt jeg ved...

    mvh
    Karsten

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    299
    Hele mit engagement i FC København, begyndte med at jeg startede som frivillig på Familietribunen... Ja, det vil sige, jeg startede egentlig, som Runner for Charles Maskelyne og så flyttede jeg over på Familietribunen....

    Dengang fik man rigtigt nok kun et par billetter for indsatsen, plus lidt mad og så kunne man jo stikke de ting i lommen, som man skulle dele ud til børnene også... Men idag får de lidt mere har jeg hørt...

    Men hvad havde du regnet med? De arbejder sammenlagt 6-7 timer om måneden (2 hjemmekampe på een måned), så der er ikke rigtigt belæg for at indgå en egentlig kontrakt på løn vel?

    2-3 billetter á 110 kroner (sort) er vel ikke dårligt for 2-3 timers arbejde...

    Man kan så sige at omkostningerne for FC København er til at overse, da billeterne som sådan ikke udgør noget tab, tværtimod nærmere... Får man fyldt de to pladser, så er der måske endda ekstra omsætning i baren... Så gavmildheden er da til at overse....

  5. #5
    db. Slettet

    Re: Familietribunen søger frivilligt crew, og jeg kunne bruge nogle til at rive i haven!!

    ›Kradser krisen også hos Kræftens Bekæmpelse, Dansk
    ›Flygtningehjælp o.s.v. o.s.v. fordi de søger efter frivillige ?
    ›Tsk tsk tsk! Lad dog være med at være så forbandede negative, der
    ›er jo ingen der tvinger nogen til at melde sig, vel ?

    Kan du selv se forskellen mellem hjælpeorganisationer, der samler penge ind til gode formål og en børsnoteret virksomhed? Mens Kræftens Bekæmpelses mål er at samle så mange penge så muligt til kræftens bekæmpelse... nej vent!... til bekæmpelse af kræften, så er det Parken Sport og Entertainments mål at tjene penge til sig selv og aktionærerne.

    I det lys synes jeg ikke det er særlig smagfuldt at slå en ansøgning om frivillig arbejdskraft op, eller overhovedet at basere sin indtægt på frivillig arbejdskraft. Hvis det var almindelig praksis i det danske erhvervsliv, ville man vist ikke have problemer med medlemstallene i fagforeningerne.

    Men du har da ret, man er ikke tvunget til at ansøge. Men det gør da ikke strategien mere sympatisk?

    mvh. db.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,010

    Hmm...

    ...Karsten du plejer da at have en veludviklet sans for ironi??!!
    Sjov pseudodebat på baggrund af en morsomhed, Jan Arne!! :-)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kenneth Perez - kunne vi bruge ham?
    By stiggo in forum Transferforum
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 22.09.10, 17:22
  2. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 04.05.06, 16:05
  3. Jeg skal bruge jeres hjælp!
    By hsmidt in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.11.05, 10:41
  4. IFK kunne ikke bruge Fredgaard...
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 25.01.05, 09:24
  5. Nå kunne vi ikke bruge ham her
    By Mgehrcke in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 18.01.05, 20:43

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •