Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 41

Emner: Karakterer FCK-FCM

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    284

    Karakterer FCK-FCM

    Efter endnu en kedelig og utrolig dårlig indsats fra FCK, har jeg et bud på nogle karakterer:

    JC: 8 - Har ikke meget at lave, men tar det han skal, kan ikke lastes for målet.

    LJ: 7 - Er dalet lidt i niveau efter landskampen, det er ærgeligt da vi mangler hans gennembrudskraft på højre side.

    MG: 7 - Laver nogen sjuskefejl hist og her, er også dalet lidt i niveau.

    BH: 8 - Godt mål, gør det godt frem ad banen også.

    AB: 8 - Har det i næsten hele kampen nemt overfor en spiller der er dobbelt så ung så ham.

    MS: 9 - Den eneste positive oplevelse idag, scorer, løber, dribler og gør det også godt defensivt

    AH: 7 - Gør det som resten af holdet svagt idag, savner hans driblekundskaber og gennembrudsstyrke

    TL: 8 - Rart at have the captain tilbage til at holde sammen på den centrale midtbane, men bidrager desværre ikke så meget fremad

    WK: 7 - En blandet fornøjelse, at se på, i første halvleg gør han det ok, men i anden falder han ligesom resten.

    PI: 03 - "Scorer" eller retter bolden af, ellers har det ikke været særligt sjovt at se på. Han virker som en der ikke gider spille bold.

    MA: 6 - Enten er det fordi at MA og PI ikke er vant til at spille sammen, ellers er det fordi MA ikke er i topform.
    Anti 1964!
    DG-FC's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Karakterer FCK-FCM

    Uha uha! Man tror ikke sine egne øjne. FCK spiller simpelthen ad helvede til. Det er så grimt og teknisk dårligt at kigge på, så jeg fik brækfornemmelser gennem hele 2. halvleg.

    Det bliver et trist forår :-/
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Karakterer FCK-FCM

    Jeg så ikke det meste af kampen, da jeg var faldet i søvn; men jeg kan konstatere, at FCK nok engang lukkede et mål ind. Gravgaard går lidt fejl af bolden, og bolden ryger uheldigvis videre til en FCM-spiller.

    Jeg ved ikke, hvis skyld det er; men det er betænkeligt, at forsvaret har været skidt kørende i mange kampe under Ståle.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Karakterer FCK-FCM

    alt i alt synes jeg at vi spillede en god kamp i aften, i betragtning af at vi spillede 10 imod 11 i 65min . "Gangsta rapperen peter I to the jeh,"I dont care what other people think, i think i play good" brillierede igen i dag med sin berygtede "lean back" stil og lignte alt fra en bjørn som stadigt var i sit hi til en "gangsta" straight out of Compton.

    Er det kun mig som har en dårlig smag i munden?!?!
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    84

    Re: Karakterer FCK-FCM

    Migrænebold igen igen... Tank at man skal være deprimeret efter at FCK har vundet 3-1. Det eneste opløftende var at vi kunne score 3 dødboldsmål mod et sammenrend af ynglinge- og oldboysspillere fra heden.

    Et hav af lange bolde på banen, der forplantede sig til ditto på lægterne og foran skærmen derhjemme.
    Smeden banker tingene på plads


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    318

    Re: Karakterer FCK-FCM

    der var igen igen intet mønster i FC´s opspil og defensiven sov også igen. meget bekymrende
    Fan af postmoderne fodbold...

  9. #7
    KWe er offline Bedrevidende Kloge-Åge...
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    40

    Re: Karakterer FCK-FCM

    Det værste er dog at vi generelt intet skaber. I mine øjne er det Ståles system den er helt gal med. Konstant losses der lange bolde op til de to angribere, og det er så meningen, at midtbanen skal samle returboldene op. Dette lykkedes kun i den gode periode omkring det andet mål, hvor FC-Muh var rystede, ellers gav det intet.
    Hvorfor skal bolden hele tiden losses? Hvor er de gamle FC-dyder, hvor vi med hurtige afleveringer broderer os igennem forsvaret?? Jeg synes det nuværende spil virker primitivt, kedeligt og tonser-agtigt... var der nogen der sagde det forbudte ord... "norsk"?
    Synes at vi har for gode spillere til sådan et system, og vi vil for alvor løbe ind i problemer mod beton-defensiver, der intet vil fremad.

    Og hvorfor var Rasmus ikke i angrebet i stedet for Da Gangsta????

    /Kristian

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    284

    Re: Karakterer FCK-FCM

    ›Det værste er dog at vi generelt intet skaber. I mine øjne er det
    ›Ståles system den er helt gal med. Konstant losses der lange
    ›bolde op til de to angribere, og det er så meningen, at midtbanen
    ›skal samle returboldene op. Dette lykkedes kun i den gode periode
    ›omkring det andet mål, hvor FC-Muh var rystede, ellers gav det
    ›intet.
    ›Hvorfor skal bolden hele tiden losses? Hvor er de gamle FC-dyder,
    ›hvor vi med hurtige afleveringer broderer os igennem forsvaret??
    ›Jeg synes det nuværende spil virker primitivt, kedeligt og
    ›tonser-agtigt... var der nogen der sagde det forbudte ord...
    ›"norsk"?
    ›Synes at vi har for gode spillere til sådan et system, og vi vil
    ›for alvor løbe ind i problemer mod beton-defensiver, der intet
    ›vil fremad.

    ›Og hvorfor var Rasmus ikke i angrebet i stedet for Da Gangsta????

    ›/Kristian

    Han var ikke udtaget grundet influenza! Desværre
    Anti 1964!
    DG-FC's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Re: Karakterer FCK-FCM

    Dingelingdingdong har influenza.. Og er derfor ikke med i Truppen..

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    743

    Re: Karakterer FCK-FCM

    Enig bortset fra at Ijeh også skal have et 6-tal. Han scorede og var mere aggresiv end han plejer.

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    70

    Re: Karakterer FCK-FCM

    Rimelig enig.

    Holdet samlet kan få 6, lige bestået pga resultatet. Men puha en gang migrænefodbold. Vi har ganske enkelt glemt at spille fodbold. Vores organisation i presspil og angrebsspil er HELT væk. Godt at det i dag var Midtjyllands ynglingehold. Vi bliver desværre nok løbet over ende af Farum på søndag.

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    1,192

    Re: Karakterer FCK-FCM

    Hvor er de gamle FC-dyder,
    ›hvor vi med hurtige afleveringer broderer os igennem forsvaret??

    Hvilke gamle dyder? fra hvornår og med hvilke spillere? Lidt nuancer ind i debatten, *beder om*
    Between kissing and fucking, i've walked a 1000 miles!
    Actor Bob Hoskins

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Karakterer FCK-FCM

    ›Enig bortset fra at Ijeh også skal have et 6-tal. Han scorede og
    ›var mere aggresiv end han plejer.

    Han scorede jo ikke, bolden ramte ham og røg i mål. han spiller til en 03 eller 5..du kan da ikke mene han består på det lort han har udsat os for i dag?!?
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  18. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    743

    Re: Karakterer FCK-FCM

    Hvis han ikke havde stået hvor han stod, havde der ikke været mål. Og jo, jeg synes han var til et 6-tal i dag - hvilket jo heller ikke er en topkarakter...

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Karakterer FCK-FCM

    ›Hvis han ikke havde stået hvor han stod, havde der ikke været
    ›mål. Og jo, jeg synes han var til et 6-tal i dag - hvilket jo
    ›heller ikke er en topkarakter...

    Du kan da ikke sige at manden består med den præsentation han lavede i dag. Han lignte en balletdanser når han prøvede på at opfange de lange bolde. Han ville måske godt få et 6 tal på et eller andet 1. divisions hold. Du kan da ikke mene at peter ijeh kan få et 6 tal for det han viste i aftes, hvor højt er bundniveauet på fck´s hold så?!?! Hvad skal man give en 03 eller 5er for hvis man ikke giver det til ijeh´s præsentation i aftes?!?!
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Karakterer FCK-FCM
    By Kim-N in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 20:14
  2. Karakterer FCK-FCM
    By Kim-N in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 25.09.06, 14:34
  3. Karakterer FCM-FCK
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 14.04.06, 11:05
  4. Karakterer FCK-FCM
    By Betzer in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 15.03.05, 05:11
  5. Karakterer (FCK-FCM)
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 14.09.03, 17:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •