Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Ståles taktik?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    318

    Ståles taktik?

    Er det bare mig der har svært ved at gennemskue vores "nye taktik". Under Backe kunne man se et klart mønster i opspil osv ( selvom det til tider var kedeligt ), men efter at ha set aftenens kamp er jeg ved at være lidt bekymret for vores spillestil eller mangel på samme. Jaja vi vandt, men var kun farlige på dødbolde, noget organiseret opspil var der intet af :(
    Fan af postmoderne fodbold...

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,477

    Re: Ståles taktik?

    ›Er det bare mig der har svært ved at gennemskue vores "nye
    ›taktik". Under Backe kunne man se et klart mønster i opspil
    ›osv ( selvom det til tider var kedeligt ), men efter at ha set
    ›aftenens kamp er jeg ved at være lidt bekymret for vores
    ›spillestil eller mangel på samme. Jaja vi vandt, men var kun
    ›farlige på dødbolde, noget organiseret opspil var der intet af :(

    Nej, og det har været fraværende de seneste tre kampe. Der bliver simpelthen bare ikke løbet en meter uden bold.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Ståles taktik?

    ››Er det bare mig der har svært ved at gennemskue vores "nye
    ››taktik". Under Backe kunne man se et klart mønster i opspil
    ››osv ( selvom det til tider var kedeligt ), men efter at ha set
    ››aftenens kamp er jeg ved at være lidt bekymret for vores
    ››spillestil eller mangel på samme. Jaja vi vandt, men var kun
    ››farlige på dødbolde, noget organiseret opspil var der intet af :(

    ›Nej, og det har været fraværende de seneste tre kampe. Der bliver
    ›simpelthen bare ikke løbet en meter uden bold.


    Der er da ikke sket det store i over et år... Jeg vælger at være naiv og tro på at vi måske venter til sommerpausen, den LAANGE sommerpause, med drastiske ændringer. Hvis de overhovedet kommer.
    Desværre er det at starte med de betydende europacup-kampe og et nyt system to ting der ikke kan kombineres på nogen som helst logisk måde.

    Jeg troede efter 2-1 i Brøndby at der var helt helt andre boller på suppen. Jeg er desværre bange for at jeg tog fejl.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Ståles taktik?

    For at blive helt Michael Laudrups vil jeg nok også give banerne en stor del af skylden for det dårlige opspil. Det er vist et generelt problemfor alle hold i danmark i øjeblikket at det er svært at spille sig frem til de store chancer. BIF var jo også udelukkende farlige på dødbolde og forsvarskoks mod os og i deres resterende pre-season kampe har de skabt endnu mindre.

    Jeg synes stadig det er for tidligt at gå i panik.

    ›Er det bare mig der har svært ved at gennemskue vores "nye
    ›taktik". Under Backe kunne man se et klart mønster i opspil
    ›osv ( selvom det til tider var kedeligt ), men efter at ha set
    ›aftenens kamp er jeg ved at være lidt bekymret for vores
    ›spillestil eller mangel på samme. Jaja vi vandt, men var kun
    ›farlige på dødbolde, noget organiseret opspil var der intet af :(

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    527

    Re: Ståles taktik?

    Anden halvleg spiller vi bold som Drillo ville være stolt af. LAAAAAANGE bolde fra Lars Jakobsen og Brede Hangeland op til 2 ikke-hovedstødsstærke angribere. Fuldstændig tåbeligt at spille med lange bolde op til Ijeh og Allbäck, når man tænker på hvordan vi spillede dem ud af banen i 1. halvleg.

    Hold dog bolden på jorden og spil det fodbold som vi gider se på!

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Ståles taktik?

    ›Nej, og det har været fraværende de seneste tre kampe. Der bliver
    ›simpelthen bare ikke løbet en meter uden bold.

    Jeg er enig i, at vores opspil ikke ser for godt og velgennemtænkt ud, men det med, at der ikke bliver løbet en meter uden bold, synes jeg er helt ved siden af. Det er muligt, at de ikke løber rigtigt for hinanden, men løbet bliver der. Både i det defensive og i det offensive.
    Det er mere når spillerne modtager bolden, at det begynder at knibe i mine øjne.. Det tekniske niveau virker ikke imponerende, og så ser det, som trådstarten også påpeger, heller ikke ude til, at der er et velgennemtænkt taktisk oplæg. Det kommer forhåbentligt...
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Ståles taktik?

    Nej, absolut ingen grund til at gå i panik. Hverken nu eller senere.
    Derfor kan man jo godt være lidt bekymret over, hvad det er der sker med FCK - og hvad det er der er sket med FCK gennem de sidste par sæsoner.

    Jeg synes det er bekymrende, at man fastholder et sportsligt syn, der tager udgangspunkt i nogle trænere og taktikker, der ikke ser ud til at have de bedste betingelser for positiv videreudvikling. Jeg kan via de beslutninger der tages (fredningen af Backe - valg af ny træner i samme stil osv.), konkludere, at der hersker en tilfredshed med det sportslige. Og det synes jeg er ærgeligt. Ikke fordi man kan tillade sig at være utilfreds med de titler der kommer i hus (det er ingen vel?), men snarere fordi, at FCKs økonomiske grundlag taler for, at vi - også sportsligt - udvikler os og distancerer os yderligere fra de resterende ligakonkurrenter. Det gør vi dog ikke, og det har vi ikke gjort de sidste 3-4 sæsoner. Det naturlige trænerskifte burde have været en kærkommen klejlighed til at vælge en ny retning. Den kom så ikke.

    Jeg hverken kan eller vil vurdere Ståles arbejde og/eller potentiale som træner. Dertil rækker 8 kampe i en opstartsfase ikke.
    Ståle bør have god tid til, at implementere sine idéer i trup og spil - og den tid får han selvfølgelig også. Det er dog klart, at tiden ikke bør være ubegrænset. Uanset hvilke hensyn man skal tage til snart den ene, snart den anden part.

    I øvrigt er jeg uenig med Moo i, at Brøndby (i 0-3-kampen) udelukkende var farlige på dødbolde og ved forsvarskoks. Brøndby var (desværre) rigtig gode til både at få pasningsspil og løb til at fungere under vanskellige forhold. Efter at være tvunget til at have set kampen et par gange, falder det mig i øjnene, at Lantz, Retov, Elmander og Thomas Rasmussen faktisk spiller en flot omgang fodbold i det offensive. Det er bekymrende af to årsager: 1) De spiller for Brøndby. 2) Deres (offensive) spil virker struktureret og chanceskabende på et niveau, vi ikke evner at ramme i FCK.
    At de laver tre mål der, for to af scoringernes vedkommende, er på dødbolde, for den sidstes vedkommende er et udfald af et forsvarskoks, betyder ikke, at det var via tilfældigheder de var farlige. Både dødbolde og især forsvarskokset var resultatet af, at Brøndby både formåede at presse os når vi var bolbesiddende, og ikke mindst at når Brøndby selv havde bolden, så formåede de at skabe ikke så få brugbare situationer ud af det.

    Til gengæld er jeg meget enig med MBS. Brøndby gav os desværre en lektion i, at det at løbe rigtigt i forhold til spillet, er langt vigtigere end at kunne løbe meget en hel kamp igennem, hvis samme løb alligevel ikke giver mening i forhold til spillet. Lige netop ved den del, troede jeg faktisk vi ville kunne matche Brøndby. Det kunne vi desværre ikke, og det var rædsomt at se på.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    77

    Re: Ståles taktik?

    Drenge det er total-fodbold vi spiller. Losser nogle lange bolde og løber total forvirret rundt.
    Nu mangler vi bare at få omskolet Urmas Rooba til angriber!!!
    så blive det sjav med fodbold i gamle idrætspark
    Jeg er født nøgen!!!

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Ståles taktik?

    ›Nej, absolut ingen grund til at gå i panik. Hverken nu eller senere.
    ›Derfor kan man jo godt være lidt bekymret over, hvad det er der
    ›sker med FCK - og hvad det er der er sket med FCK gennem de
    ›sidste par sæsoner.

    Jeg er sådan set enig med dig i mange af dine betragtninger. Dog har jeg en enkelt korrektion:
    Jeg synes denne sæson har vist, at vi har netop har distanceret os til de øvrige hold i suppen (med undtagelse af Bif, som vi vel altid vil konkurrere med, på et nogenlunde ens niveau). 12 point (eller lign.) ned til tredjepladsen belyser dette.

    Desværre er denne distance først og fremmest skabt ved at opbygge en solid defensiv, der er på et betydeligt højere niveau end for de øvrige danske hold. Når det kommer til det kreative, spilopbyggende og fremadrettede spil, befinder vi os stadig - også set ud fra generelle danske forhold- på et niveau der lader meget at ønske.

    Når jeg ovenfor skriver desværre, skal det ikke tages som udtryk for, at jeg ikke anerkender vigtigheden af at have et solidt forsvar. Det er udelukkende fordi, at holdet i mine øjne længe har haft denne solide defensiv, men endnu ikke har vendt blikket mod det offensive spil. Det noget skødesløse salg af Elrio er et klart eksempel på dette....

    En solid defensiv, er et vigtig fundament og et vigtigt første skridt, hvis man er ved at etablere et hold, der skal skabe reslutater. Nu er tiden i mine øjne snart inde til, at klubben går skridtet videre og også fokuserer på det fremadrettede og spilskabende..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  16. #10
    Bo S. er offline Liquid Tension Experiment
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    119

    Re: Ståles taktik?

    ›Ikke fordi man kan tillade sig at være utilfreds med de titler
    ›der kommer i hus (det er ingen vel?), men snarere fordi, at FCKs
    ›økonomiske grundlag taler for, at vi - også sportsligt - udvikler
    ›os og distancerer os yderligere fra de resterende
    ›ligakonkurrenter. Det gør vi dog ikke, og det har vi ikke gjort
    ›de sidste 3-4 sæsoner.

    Undskyld mig engang - men hvad er det for noget vås ? Vi har gennem de sidste 6 år løbet parløb med Brøndby om det danske mesterskab. Der har til tider været "årets outsider" der har blandet sig en smule, det ser dog ikke ud til at være tilfældet i år. I samme periode har vi oftere og oftere set modstander-holdene stå og forsvare sig 100% istedet for at spille fodbold. Det har været med til at 'promovere' det som folk kalder migræne-bold. Det er den måde stort set alle "store" hold er nødt til at spille mod bundhold.

    Fodbold er jo ikke en sport hvor man bare fejer al modstand af banen i hver kamp. Det er et spil på marginaler hvor de bedste hold er dem der har kvaliteten til at vinde de marginaler oftest. Se blot Chelsea i England, deres spil er ikke super-prangende, men de vinder næsten hver gang.

    Hvis det ikke er at have "distanceret" sig fra feltet, så ved jeg ikke hvad det er.


    ›Det naturlige trænerskifte burde have
    ›været en kærkommen klejlighed til at vælge en ny retning. Den kom
    ›så ikke.

    Jeg er heller ikke imponeret af det indtryk Ståle's nye ideer har givet indtil videre.
    Mvh
    Bo S.

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Ståles taktik?

    Solbakken har desværre bekræftet de allerværste fordomme jeg havde om ham og norsk fodbold.

    Nu ved jeg godt, at banerne i øjeblikket ikke indbyder til Barca-spil.

    Men alligevel bliver jeg nødt til at konstatere, at det spil der er blevet vist ganske simpelt ikke er værdigt for et hold med FCKs ambitioner og muligheder.

    Det kan kort og godt ikke være rigtigt, at FCK i en så svag liga som den danske skal lægge sit spil an på den ene lange bold efter den anden losset frem i hovedet på 2 stakkels angribere!

    Og hvor langt forventer ledelsen lige, at denne spillestil vil føre i Europa?

    Det er skandaløst, at FCK ikke kan dominere den danske liga på teknik, men skal forfalde til en solid defensiv og så ellers fysisk styrke og lange bolde

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Ståles taktik?

    ›Det er skandaløst, at FCK ikke kan dominere den danske liga på
    ›teknik, men skal forfalde til en solid defensiv og så ellers
    ›fysisk styrke og lange bolde

    Og defensiven har endda ikke været specielt solid under Ståle. Det skal gerne blive meget bedre, meget snart... ellers må han væk.

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    437

    Re: Ståles taktik?

    ›Er det bare mig der har svært ved at gennemskue vores "nye
    ›taktik". Under Backe kunne man se et klart mønster i opspil
    ›osv ( selvom det til tider var kedeligt ), men efter at ha set
    ›aftenens kamp er jeg ved at være lidt bekymret for vores
    ›spillestil eller mangel på samme. Jaja vi vandt, men var kun
    ›farlige på dødbolde, noget organiseret opspil var der intet af :(

    det vel det der er taktikken..... at ingen kan se hvad den går ud på......
    Det må da helt klart være en fordel.... vores modstandere kan ikke finde ud af vores taktik....... ikk
    PLB

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Ståles taktik?

    Bo S.

    Jeg ved godt at det provokerer ikke så få fans, når man (som FCK'er) udtrykker skuffelse og irritation over FCK. Det heldigvis ikke noget der er forbeholdt FCK (og FCK-fans) og derfor er jeg da også klar over, at det er fordi at den slags (intern) kritik, anses som en art forræderi - og den slags kan virkelig få følelserne frem.

    Hvorom alting er, så vil jeg forholde mig til følgende kritik:

    "Undskyld mig engang - men hvad er det for noget vås ? Vi har gennem de sidste 6 år løbet parløb med Brøndby om det danske mesterskab. Der har til tider været "årets outsider" der har blandet sig en smule, det ser dog ikke ud til at være tilfældet i år. I samme periode har vi oftere og oftere set modstander-holdene stå og forsvare sig 100% istedet for at spille fodbold. Det har været med til at 'promovere' det som folk kalder migræne-bold. Det er den måde stort set alle "store" hold er nødt til at spille mod bundhold"

    - Jeg mener selv at have gjort opmærksom på (også i denne tråd), at min kritik går på de seneste 3-4 sæsoner. Af det skal selvfølgelig læses, at ja, FCK har distanceret sig fra ligakonkurrenterne (Brøndby undtaget), men den distance blev allerede gjort i hhv. Hodgsons og Backes første sæson som træner i klubben. Udviklingen har siden da været umådelig svær at få øje på, og selvom Rom ikke blev bygget på en dag, holdt man formodentlig ikke op med at bygge i en periode på 3-4 år.

    Det er klart, at når modstanderholdene pakker sig i egne forsvarszoner, så bliver det sværere at skabe basis for "den gode og underholdende fodboldkamp". Og dog. Jo, hvis man derved forbinder den betegnelse med en kamp i stil med Danmark - Brasilien ved VM 1998. Personligt er jeg ligeglad med denne underholdningsværdi - jeg gad dog godt at kunne spore en fremgang på en række elementer, jeg mener er med til at holde liv i fodboldkampe, herunder bedre pasningsspil, klare angrebsskabeloner, bedre positionsspil osv. De dele er stort set ikke blevet forbedret i årevis, og det giver anledning til bekymring. Eller, det gør det i hvert fald i min stue. Betegnelsen "migræne-bold" kommer vel netop af, at spillet både mangler tydelig fremgang (på emner som dem jeg har nævnt) samt virker idéløst og langsommeligt?
    For resten har jeg nogenlunde føling med hvad der sker i andre ligaer end den danske, og derfor kan jeg heller ikke genkende din beskrivelse af, at FCKs spil og kampforløb, er at sidestille med hvad "alle andre" tophold rundt omkring oplever. Tværtimod.

    "Fodbold er jo ikke en sport hvor man bare fejer al modstand af banen i hver kamp. Det er et spil på marginaler hvor de bedste hold er dem der har kvaliteten til at vinde de marginaler oftest. Se blot Chelsea i England, deres spil er ikke super-prangende, men de vinder næsten hver gang"

    - Så længe jeg ikke har påstået, at fodbold er et spil hvor man fejer al modstand af banen, bedes du undlade at skyde mig den holdning i skoene.
    Jeg er, som sagt, bedøvende ligeglad med de overfladiske klichéer om, hvad "god fodbold" er. Spillet er heldigvis så alsidigt, at det kan spilles på forskellige måder. Mit "krav" er derfor heller ikke, at vi via Barcelona-taktik skal vinde vores kampe med 3-4-overskydende hver gang - derimod er det, at man forbedrer de facetter af spillet, som meget tydeligt kan trænge til at blive forbedret. Og det er efter min mening blevet negligeret i FCK, gennem de seneste 3-4 sæsoner. Eksemplet Chelsea er i øvrigt fremragende. Jeg tror ikke du skal regne med, at Mourinho vil lade stå til, når han mener, at der er områder han kan forbedre. Det tror jeg selvfølgelig heller ikke er tilfældet i FCK, men det er bekymrende, at vi har været så dårlige til at forbedre de dele, der virkelig mangler.

    "Hvis det ikke er at have "distanceret" sig fra feltet, så ved jeg ikke hvad det er"

    - Den del af min holdning har jeg vist redegjort for. Jeg mener dog, hvilket jeg også har redegjort for, at stilstanden har været påfaldende. Som om man er tilfreds med den allerede opnåede distance. Og det synes jeg er uacceptabelt. Ikke mindst fordi, jeg tror der er basis for meget mere - vores økonomiske situation taget i betragtning.

    MBS.

    "Jeg synes denne sæson har vist, at vi har netop har distanceret os til de øvrige hold i suppen (med undtagelse af Bif, som vi vel altid vil konkurrere med, på et nogenlunde ens niveau). 12 point (eller lign.) ned til tredjepladsen belyser dette"

    - Jeg giver dig med glæde ret i, at superligasæsonen indtil videre, har budt på en meget flot FCK-indsats. Ikke mindst defensivt, som du også selv skriver.
    Jeg har dog svært ved at dele at dele din optimisme, og det har jeg fordi, at jeg ikke føler mig sikker på, at den koncentrerede og stabile forsvarsindsats (som er en vigtig byggesten for vores taktik), fra nu af vil have nået et niveau, man kan regne med er standard. Hvis man ikke kan det, hvad hjælper det så?
    Min bekymring går jo i særdeleshed på, at jeg mangler at kunne spore en positiv udvikling. Endda i en periode, hvor vi har haft - ikke bare danmarks, men velsagtens hele nordens - mest gunstige forudsætninger for det.
    Tag f.eks. et kig på Backes første sæson (delvist efteråret 2002) i FC København. Det er fra denne sæson, at vi, efter min mening, så de sidste reelle eksempler på udvikling i den rigtige retning. Siden har der været skiftevis stilstand, skiftevis tilbagegang.
    Sæsonen (Backes første) bød på følgende statistik:
    33 kampe, 20 sejre, 9 uafgjorte og 4 nederlag. Målscoren hed 62-25.
    Vi endte med at tabe både pokalfinalen og kampen om guldet det år - og alligevel var de fleste enige om, at FCK næppe havde spillet bedre tidligere, og at dette ville bringe os langt. Vi har desværre ikke rokket os en tomme. Lokalt er vi stagneret og internationalt er vi gået tilbage. Det er bekymrende, hvis det følges op af skiftende trænerkonstellationer i fremtiden.

    Jeg siger ikke, at Ståle vil fejle. Jeg håber selvsagt på, at hans lidt mere indlevende stil kan bringe os lidt videre. At min tro på det så ikke helt kan følge med mit håb om samme, er en helt anden snak.
    Sidst redigeret af Matias : 17.03.06 kl. 13:33

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Ståles taktik?

    ›- Jeg giver dig med glæde ret i, at superligasæsonen indtil
    ›videre, har budt på en meget flot FCK-indsats. Ikke mindst
    ›defensivt, som du også selv skriver.
    ›Jeg har dog svært ved at dele at dele din optimisme, og det har
    ›jeg fordi, at jeg ikke føler mig sikker på, at den koncentrerede
    ›og stabile forsvarsindsats (som er en vigtig byggesten for vores
    ›taktik), fra nu af vil have nået et niveau, man kan regne med er
    ›standard. Hvis man ikke kan det, hvad hjælper det så?
    ›Min bekymring går jo i særdeleshed på, at jeg mangler at kunne
    ›spore en positiv udvikling. Endda i en periode, hvor vi har haft
    ›- ikke bare danmarks, men velsagtens hele nordens - mest gunstige
    ›forudsætninger for det.
    ›Tag f.eks. et kig på Backes første sæson (delvist efteråret 2002)
    ›i FC København. Det er fra denne sæson, at vi, efter min mening,
    ›så de sidste reelle eksempler på udvikling i den rigtige retning.
    ›Siden har der været skiftevis stilstand, skiftevis tilbagegang.
    ›Sæsonen (Backes første) bød på følgende statistik:
    ›33 kampe, 20 sejre, 9 uafgjorte og 4 nederlag. Målscoren hed 62-25.
    ›Vi endte med at tabe både pokalfinalen og kampen om guldet det år
    ›- og alligevel var de fleste enige om, at FCK næppe havde spillet
    ›bedre tidligere, og at dette ville bringe os langt. Vi har
    ›desværre ikke rokket os en tomme. Lokalt er vi stagneret og
    ›internationalt er vi gået tilbage. Det er bekymrende, hvis det
    ›følges op af skiftende trænerkonstellationer i fremtiden.

    Jeg er fuldstændig enig.

    Hvad angår min optimisme/positive indstilling, så er jeg bange for, at jeg har givet et lidt forkert billede. Jeg har længe kritiseret holdet for dets niveau. Jeg var ikke tilfreds med det jeg så under HBs sidste tid, og jeg er ikke blevet mere tilfreds efter forårets første kampe.

    Det er også derfor, at jeg flere gange har været efter spillere som Silber og Alvaro. Her har vi to spillere, der skal udgøre dynamoen i holdets kreative spil, men som i mine øjne ikke helt kan leve op til dette ansvar (de har andre gode kompetencer, blot ikke denne). Jeg skriver ikke dette for at starte en debat om enkelt personer, men blot for at understøtte en pointe. Min pointe er nemlig, at hvor holdet har fået sin defensiv på plads, så mangler holdet nu også at udvikle sig i det fremadrette spil, og her er der altså brug for nogle teknisk velfunderede og bevægelige spillere, som holdet desværre ikke har i øjeblikket (ja, jeg savner Elrio). Dette har jeg længe ventet på skulle ske, og jeg er enig med dig i, at denne udvikling burde være startet for et par år tilbage.

    Ligesom dig nærer jeg heller ikke tillid til, at holdets nuværende defensive niveau, er det vi ubekymret skal forvente at se i fremtiden. Men nu har holdet det, og så bør det udnyttes ved at satse mere entydigt på også at udvikle gode tekniske og kreative kompetencer. Ellers bliver vi ved med at stå stille i den hjemmelige liga og sakke bagud internationalt.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Vurdering af dagens taktik
    By Insider in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 03.10.06, 00:23
  2. Taktik i HT
    By Outpatient in forum Spil
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 08.08.05, 16:34
  3. FM2005 taktik
    By KK in forum Spil
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 09.06.05, 20:28
  4. Taktik????
    By FCKbh1 in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 11.04.05, 11:42

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •