Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 65

Emner: Ståle må væk

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Ståle må væk

    Bevares, det er ikke nemt at tage over efter den mest succesrige træner i FCKs historie; men det, vi har set, i de sidste par kampe især har simpelthen været gudsjammerligt ringe. FCK, under Backe, har måske nok ikke været kendt for sprudlende angrebsfodbold; men der var styr på tingene, systemet var effektiv, og defensiven var oftest utroligt stabil.

    Træningskampen mod Schalke 04 gav forhåbninger om et stærkere FCK. Spillet var sådan set ikke bedre end de bedste kampe under Backe; men det viste noget af den aggressivitet, som Ståle havde proklameret ville blive indført i FCKs spil. Efterfølgende er det stille og roligt gået ned ad bakke.

    Royal League-kampene har, bortset fra en enkelt godkendt kamp mod BIF, været hæslige. Vi blev slået ud af pokalen, og nok var FCK bedst inden Linderoths udvisning; men det kan vi jo ikke bruge til så meget. Kampene i SAS Ligaen har til gengæld været det pureste lort.

    Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at FCK bliver udspillet af en flok ynglingespillere fra FCN. Teknisk, taktisk og indstillingsmæssigt var FCN os langt overlegne. Vi overlever reelt kun på vores individualister.

    Under Backe var FCK ikke just kendt for flot pasningsspil; men under Ståle er det da blevet endnu værre. Spillerne kan simpelthen ikke ramme hinanden, og som følge deraf er der ikke noget organiseret kombinationsspil. Det er pinligt.

    Men det værste er nok, at forsvaret er gået helt i hundene. 6 mål er der blevet lukket ind i to kampe. Det er næsten halv så mange, som der blev lukket ind i de foregående 20 kampe!

    Jeg mener, at Ståle må væk. Ikke bare pga. de dårlige resultater; men mere måden de kommer i hus på. FCK har overvejende spillet usselt siden årsskiftet, og der er ikke just udsigt til, at man begynder at spille sprudlende, teknisk anlagt angrebsfodbold. Det er simpelthen ikke godt nok, det er uambitiøst, og det er uværdigt.

    Nu må man vise sig som den storklub, man gerne vil være. Hvis ikke Ståle får styr på spillet inden for de næste par kampe, så må han ud. Det bør have konsekvenser.


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    53

    Re: Ståle må væk

    Jeg er enig i at Ståle ikke har bregt meget godt med sig. Men jeg har altså den holdning at det ikke kun er træneren der sætter dagsorden. Der render 11-14 spillere rundt på banene, og ligner en folk smølfer på valium.

    Fysisk ser de godt ud, men indstillingen er fornærmende. Bergvold og Silber er vel en halv time om at komme i gang. Gravgaard og Hangeland fungerer elendigt sammen. Agressivitet er kun til stede hos vores kaptajn og gangsta rapperen.

    Min konklusion er at Ståle ikke har bidraget med meget i sin korte tid, tilgengæld har spillerne ikke udvist en attitude der berettiger til en plads på landets mest attraktive fodbold hold.

    ›Bevares, det er ikke nemt at tage over efter den mest succesrige
    ›træner i FCKs historie; men det, vi har set, i de sidste par
    ›kampe især har simpelthen været gudsjammerligt ringe. FCK, under
    ›Backe, har måske nok ikke været kendt for sprudlende
    ›angrebsfodbold; men der var styr på tingene, systemet var
    ›effektiv, og defensiven var oftest utroligt stabil.

    ›Træningskampen mod Schalke 04 gav forhåbninger om et stærkere
    ›FCK. Spillet var sådan set ikke bedre end de bedste kampe under
    ›Backe; men det viste noget af den aggressivitet, som Ståle havde
    ›proklameret ville blive indført i FCKs spil. Efterfølgende er det
    ›stille og roligt gået ned ad bakke.

    ›Royal League-kampene har, bortset fra en enkelt godkendt kamp mod
    ›BIF, været hæslige. Vi blev slået ud af pokalen, og nok var FCK
    ›bedst inden Linderoths udvisning; men det kan vi jo ikke bruge
    ›til så meget. Kampene i SAS Ligaen har til gengæld været det
    ›pureste lort.

    ›Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at FCK bliver udspillet af
    ›en flok ynglingespillere fra FCN. Teknisk, taktisk og
    ›indstillingsmæssigt var FCN os langt overlegne. Vi overlever
    ›reelt kun på vores individualister.

    ›Under Backe var FCK ikke just kendt for flot pasningsspil; men
    ›under Ståle er det da blevet endnu værre. Spillerne kan
    ›simpelthen ikke ramme hinanden, og som følge deraf er der ikke
    ›noget organiseret kombinationsspil. Det er pinligt.

    ›Men det værste er nok, at forsvaret er gået helt i hundene. 6 mål
    ›er der blevet lukket ind i to kampe. Det er næsten halv så mange,
    ›som der blev lukket ind i de foregående 20 kampe!

    ›Jeg mener, at Ståle må væk. Ikke bare pga. de dårlige resultater;
    ›men mere måden de kommer i hus på. FCK har overvejende spillet
    ›usselt siden årsskiftet, og der er ikke just udsigt til, at man
    ›begynder at spille sprudlende, teknisk anlagt angrebsfodbold. Det
    ›er simpelthen ikke godt nok, det er uambitiøst, og det er
    ›uværdigt.

    ›Nu må man vise sig som den storklub, man gerne vil være. Hvis
    ›ikke Ståle får styr på spillet inden for de næste par kampe, så
    ›må han ud. Det bør have konsekvenser.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    3

    Re: Ståle må væk

    Enig i at det har været helt forfærdeligt på det seneste! Det har været sjældent pinligt at se dem spille.

    MEN - Lad være med at gå efter Ståle allerede! Ja, FC er en storklub og har ikke råd til at gamble, MEN giv lige manden en fair chance! Klubben må have set NOGET i Ståle som træner, eftersom de har valgt ham. Derfor skal han lige have lov til at træde ind af døren før vi vil smider ham ud igen.

    Det skal jo også tages i betragtning at der er nogle nye spillere der lige skal finde deres plads på holdet inden alt kører igen!

    Lad os nu håbe Ståle kan vende det her HURTIGT så FC kan komme tilbage på sporet mod det mesterkab!
    Football is life - The rest is mere waiting

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    78

    Re: Ståle må væk

    ›Jeg er enig i at Ståle ikke har bregt meget godt med sig. Men jeg
    ›har altså den holdning at det ikke kun er træneren der sætter
    ›dagsorden. Der render 11-14 spillere rundt på banene, og ligner
    ›en folk smølfer på valium.

    Helt enig MEN det kan simpelthen ikke være rigtigt at danmarks bedste forsvar bliver til danmarks dårligste i løbet af 3 måneder og det må træneren tage på hans kappe.

    Der er kun en der har ansvaret og det er ståle ingen andre....

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Ståle må væk

    ›Der render 11-14 spillere rundt på banene, og ligner
    ›en folk smølfer på valium.

    Problemet er jo, at trænerne ikke har givet dem redskaberne til at komme igennem sådan en kamp. Selvfølgelig bør spillerne altid kæmpe røven ud af bukserne; men det nytter jo heller ikke, at 10 mand jagter samme bold.

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    478

    Re: Ståle må væk

    Styr jer nu mand, det var da utroligt så hurtigt der kan dømmes tudefjæs.

    Alt det galde hjælper nul og nix.

    I stedet for at tude og pege fingre, hvad så med at støtte holdet for Sørensen da. Der bliver piftet efter 20 minutter TAG JER SAMMEN!!! Hvis drengene føler vi er bag dem kunne det være det ville løfte det en smule...

    Ja drengene spiller af mås, ja forsvaret sejler, men at mene at det KUN er Ståles fejl er så langt ude og en klokkeklar OMMER!

    Så i stedet så prøv at synge og få jeres aggressioner ud på en positiv måde for en gang skyld, har aldrig oplevet så tavs en Parken som i dag... PINLIGT!!!


  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Ståle må væk

    nu må i fandme stoppe med alt det der ståle skal væk lort. giv nu manden en chance, man kan sku da ikke fyre ham pga et par dårlige kampe, det tager self noget tid at spille et helt nyt spillesystem ind...
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen


  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    138

    Re: Ståle må væk

    ›nu må i fandme stoppe med alt det der ståle skal væk lort. giv nu
    ›manden en chance, man kan sku da ikke fyre ham pga et par dårlige
    ›kampe, det tager self noget tid at spille et helt nyt
    ›spillesystem ind...


    Problemet er så bare at han ikke skal spille et helt nyt system ind.
    Men der skal fandme andre boller på suppen! Hvis vi ikke vinder skabet iår, så er det ud med Ståle!

  10. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    88

    Re: Ståle må væk

    ›Jeg er enig i at Ståle ikke har bregt meget godt med sig. Men jeg
    ›har altså den holdning at det ikke kun er træneren der sætter
    ›dagsorden. Der render 11-14 spillere rundt på banene, og ligner
    ›en folk smølfer på valium.

    ›Fysisk ser de godt ud, men indstillingen er fornærmende. Bergvold
    ›og Silber er vel en halv time om at komme i gang. Gravgaard og
    ›Hangeland fungerer elendigt sammen. Agressivitet er kun til stede
    ›hos vores kaptajn og gangsta rapperen.

    ›Min konklusion er at Ståle ikke har bidraget med meget i sin
    ›korte tid, tilgengæld har spillerne ikke udvist en attitude der
    ›berettiger til en plads på landets mest attraktive fodbold hold.


    Det er vel for fanden også en træners ansvar at få den rette attitude og indstilling banket ind i spillerne. Vil godt nok håbe at vi opper os i næste weekend mod FCN, for det er fandme for pinligt der her, at vi ikke engang kan slå et afbudsmandskab... Jeg synes spillet er ekstrem ringe, det er så skide uorganiseret, det er ikke andet end lane nordske bolde. Ståle kom så igang med dit omtalte pasninsspil koncept, ellers smut tilbage til Norge!!

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    454

    Re: Ståle må væk

    Desuden må man vel sige at en udskiftning af en af angriberne (uden at have en angriber på bænken) ved stilling 2-1 og 30 min. igen, måske går i Ham Kam, men ikke i Parken på hjemmebane mod FCN.

  13. De følgende 14 brugere er enige:

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Ståle må væk

    Hvis man udelukkende skal dømme ud fra weekendens kampe bliver der travlt ved arbejdsformidlingen i morgen. Ståle, Laudrup, Ove P og Ove C som vel er nogen af de mest højprofilerede trænere i ligaen, havde en elendig runde med deres hold.... Fyresedler er på ingen måde på tale for nogen af dem.

    Jeg ved ikke hvorvidt Ståle har været involveret i de transfers vi lavede i sommers, men i tilfælde af han ikke har haft indflydelse kan man først for alvor bedømme ham når han til sommer har haft mulighed for at sammensætte et hold med de spiltyper han har brug for i hans system. Tror stadig han har nogle ideer omkring vores fløjspil og angreb som først for alvor foldes ud efter et par sommerindkøb.

    Hvis Ståle tager mesterskabet hjem og over sommeren får styrket holdet med et par hurtige offensive folk er der intet at sætte på hans præstation i FCK.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Ståle må væk

    ›nu må i fandme stoppe med alt det der ståle skal væk lort. giv nu
    ›manden en chance, man kan sku da ikke fyre ham pga et par dårlige
    ›kampe, det tager self noget tid at spille et helt nyt
    ›spillesystem ind...

    Jeg ved ikke hvilket "helt nye" spilsystem du taler om. JEg synes det er pinligt at vi ikke kan slå et FCN hold som stiller med en flok unge drenge. Men respekt til FCN´s indstilling! Det så sgu ud som om at det var dem der spillede om guldet:

    Jeg mener ikke at Ståle skal væk.. Men bliver det ved på denne måde, så skal der ske noget. Og ender det med en fyring af Ståle, ja, så er det dét der skal til.. Er bare bange for at han er "fredet" i direktionens, læs Don Ø`s, øjne.. SUK!
    BAH!
    SYKE's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Ståle må væk

    jeg fatter ikke at i tuder over et par kampe. det tager forhelvede lidt tid inden spillerne indstiller sig det nye spillekoncept og ståles træningsmetoder. hvad hjælper det at tude og give hele skylden til træneren, prøv bare at se på real madrid. hvormange trænere har de ikke skiftet igennem de sidste 5 år?!? men ligemeget hjælper det når det er spillerne på banen den er gal med!!!!
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Ståle må væk

    >Jeg ved ikke hvorvidt Ståle har været involveret i de transfers vi lavede i >sommers, men i tilfælde af han ikke har haft indflydelse kan man først for >alvor bedømme ham når han til sommer har haft mulighed for at >sammensætte et hold med de spiltyper han har brug for i hans system. Tror >stadig han har nogle ideer omkring vores fløjspil og angreb som først for >alvor foldes ud efter et par sommerindkøb.

    Jeg nægter at tro at man har ansat Ståle uden at tale om hvilke indkøb der eventuelt skulle gøres. Dermed kan han kun have indflydelse på vinterens indkøb. Alt andet er amatøragtigt!
    BAH!
    SYKE's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    FCC

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Ståle må væk

    ›I stedet for at tude og pege fingre, hvad så med at støtte holdet
    ›for Sørensen da. Der bliver piftet efter 20 minutter TAG JER
    ›SAMMEN!!! Hvis drengene føler vi er bag dem kunne det være det
    ›ville løfte det en smule...

    Jeg synes, at det er OK, at tilskuerne pifter. Det sender et klart signal om, at det der sker på banen ikke er tilfredsstillende. Man bør kunne forvente mere af nordens største hold, end det der er blevet vist for nyligt.

  23. De følgende 9 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle: Brede Hangeland snart væk
    By +Christoffer+ in forum De korte linier
    Svar: 127
    Sidste Meddelelse: 19.01.08, 03:38
  2. Vinylstak gives væk.
    By Registreret HO-ligan in forum Bazar
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 11.09.05, 17:57
  3. sponsorbilletter gives væk!
    By Rohan in forum Bazar
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 29.08.05, 10:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •