Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Nedre C vs. Nedre C

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    239

    Nedre C vs. Nedre C

    Der er noget der i lang tid har undret mig? I FCK har vi ikke én samlet fangruppe samlet et sted (læs: nedre C) der holder sammen og giver den gas samlet! NEJ, vi har flere forskellige større eller mindre fangrupper samlet et sted, hvilket resultere i, at de forskellige fangrupper overdøver hinandens sange og derved skaber en mindre god stemning.

    Jeg sidder som vanligt på Øvre A, hvor jeg kan nyde fodboldspillet på banen, men samtidig også kan følge stemningen på nedre C. Men i den senere tid synes jeg den er dalende og det er som om man ikke står sammen på nedre C, men derimod konkurrerer fangrupperne indbyrdes og det er synd for der er virkelig potentiale til noget stort.

    Et eksempel på en happening der virkelig kunne blive noget helt stort er denne bølge, hvor man står med ryggen til banen arm over skulder og gynger fra side til side. Fra Øvre A ser det virkelig godt ud og det er synd at det kun foregår ovre omkring C1 - 2 - 3. Hvis hele nedre C var med på denne happening, vil det blive noget af det flotteste der er set fra en fangruppe nogensinde.

    Når jeg er med til kampene på udebane er det som om alle står mere sammen og der bliver sunget i samlet flok. Jeg er godt klar over, at der her ikke er så mange som på nedre C, men alligevel kan man mærke forskel på sammenholdet blandt de fremmødte.

    Min bøn til nedre C: Få lavet en samlet front og stå sammen. Syng de samme sange på samtidig og lav denne før omtalte bølge på hele nedre C, så er der virkelig noget stort på vej. FCK´s fans bør ikke konkurrerer indbyrdes, men derimod mod de andre holds fans. Med en samlet stemning vil nedre C kunne blæse et hvert modstanderhold ud af banen og nedre C vil kunne få den øvrige øvrige del af stadion med på stemningen.

    Forza et forbedret nedre C og FCK!

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: Nedre C vs. Nedre C

    Jeg vil bare tilslutte mig dig. Jeg kan også konstatere, at der er en forskel på den nuværende nedre C og den tidligere nedre C.

    Umiddelbart glæder jeg mig over at der er masser af folk der tager initiativ til at skabe stemning. Det negative efter min mening er, at stemningen, ligeledes frangrupperne, bliver opdelt. Man kan godt sige at der er lidt konkurrence mellem fangrupperne, som du selv påpeger. Det er ærgeligt at ikke deltager ved de gamle sange og omvendt om de nye.

    ...Som jeg erfarer det på øvre C, sidder UC (C2) til venstre og "de gamle" til højre - bedømt ud fra lyden....
    Rent lydmæssigt er der altså en forskel nu hvor UC er blevet større... Intensiteten er dalet lidt, da ikke alle synger med... (Lyd fra andre tribuner).

    Hvad der skal gøres ved dette aner jeg dog ikke :-/
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    230

    Re: Nedre C vs. Nedre C

    Halløj

    Der hopper du i den grad med begge ben ned i en diskussion der til stadighed foregår på diverse fora. Læs evt. om det store stemningsmøde på fckfc.dk

    Løsningen er måske en "gi den gas" tribune fra næste sæson. Det kunne være en god løsning, for som du skriver er der virkelig et uforløst potentiale og nedre C er og bliver nok for lang til at det kan blive helt koordineret

    Fanovitz
    - Der synes han skal alt for tidligt op på søndag

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Nedre C vs. Nedre C

    Hvad med at vi lod være med at bringe denne gamle traver op en gang om ugen og i stedet accepterede, at Nedre C altid har været et sted med flere fraktioner og at det nye "giv den max. gas"-afsnit måske kan løse det meste af problemet?
    Sidst redigeret af _EG_ : 22.03.06 kl. 13:26
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  7. De følgende 11 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    1,492

    Re: Nedre C vs. Nedre C

    og at det nye "giv den max.
    ›gas"-afsnit måske kan løse det meste af problemet?

    Indtil videre er det jo kun ord som mangler at blive fulgt op af handling fra klubbens side. Ang stemningsafsnittet

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    20

    Re: Nedre C vs. Nedre C

    Jeg også det er svært at lave en rigtig god samlet stemning ved at alle fanx står på nedre C, der skal en endetrbune til. Hvormange andre store/mellemstore klubber har deres supporters stående på en langsside? Ved ikk, men det er et særsyn. Jeg lagde meget mærke til, den 19/3 mod FCN at der blev sunget forskellige sange sammentidigt. I højre side kører nogen af de lidt ældre og i midten er der stille mens der er gang i de nyere sange og hoppetendenser ved C2 afsnittet. Men jeg synes at der er en fantastisk Away-støtte, den samme støtte ville jeg godt hører noget mere til på en ny tribune i Parken.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Nedre C vs. Nedre C


    ›Et eksempel på en happening der virkelig kunne blive noget helt
    ›stort er denne bølge, hvor man står med ryggen til banen arm over
    ›skulder og gynger fra side til side. Fra Øvre A ser det virkelig
    ›godt ud og det er synd at det kun foregår ovre omkring C1 - 2 -
    ›3. Hvis hele nedre C var med på denne happening, vil det blive
    ›noget af det flotteste der er set fra en fangruppe nogensinde.


    Jeg kommer først og fremmest for at se fodbold og agter derfor ikke på noget tidspunkt at stille mig med ryggen til banen
    HIC SUNT LEONES

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Nedre C vs. Nedre C

    ››
    ››Et eksempel på en happening der virkelig kunne blive noget helt
    ››stort er denne bølge, hvor man står med ryggen til banen arm over
    ››skulder og gynger fra side til side. Fra Øvre A ser det virkelig
    ››godt ud og det er synd at det kun foregår ovre omkring C1 - 2 -
    ››3. Hvis hele nedre C var med på denne happening, vil det blive
    ››noget af det flotteste der er set fra en fangruppe nogensinde.


    ›Jeg kommer først og fremmest for at se fodbold og agter derfor
    ›ikke på noget tidspunkt at stille mig med ryggen til banen

    jeg er så træt af den mentalitet på nedre C, for ja, det ville jo være en kæmpe katastrofe at gå glip af det ene minut det mere eller mindre vare, bliver du sur hvis der er nogen der hopper ind i dig, eller nogen der løfter armene for højt?
    hvad?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    653

    Re: Nedre C vs. Nedre C

    Så er vi igen på vej ud i en 10.000 timers lang debat om hvordan man skal være "rigtig fan".
    Drop det nu bare! Vi kommer ingen steder med det her mudderkasting frem og tilbage! Vi må accepterer (selvom det kan være svært), at nogen fans på nedre c, ikke har den samme måde at gå til fodbold på som os på C2.
    Nedre c bliver ALDRIG en fanatisk fantribune med hopperi og kædedans og fuld tryk på i 90 min.! DERFOR er der blevet arrangeret et stemningsmøde, hvor dette blev taget op. Forhåbentlig kommer der en ny tribune til de "vilde" og de knap så vilde kan så blive stående på Nedre c. Men indtil videre må dem der vil give den gas komme på C2, og dem der ikke vil må blive på deres plads. Der er ikke mere at gøre lige nu!
    Så drop denne diskussion, for vi har diskuteret den 1 milion gange, og vi kommer IKKE videre!

  16. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Stemningstribunen vs Nedre C
    By Karsten CF1 in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 13.09.10, 21:02
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.05.09, 11:24
  3. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.08.07, 15:08
  4. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 04.12.06, 14:13
  5. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 13.05.06, 21:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •