Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 28

Emner: Udløb af kontrakter

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    890

    Udløb af kontrakter

    Yep, en meget sigende titel.. :) Men spørgsmålet går på, efter at ha læst en artikler i EB (tror jeg nok) om spillere, hvis kontrakter udløber til sommer, står der om FCK at Røll, Bertolt og Brandrup har kontraktudløb..

    Der er ingen tvivl om (og det bekræftede artiklen såmænd også), at Røll forsvinder sammen med 1½ millioner i sign-off fee, men nogle herinde der ved hvor Bertolt / Brandrup står?

    Umiddelbart, baseret på spilletid under Ståle, ligger det lige for at mene at Bertolt får tilbudt forlængelse, mens man har vejet og fundet Brandrup for let..

    Indrømme, dette er min fortolkning af spilletid, Ståles udtalelser mm. men som jeg ser det virker det ikke helt ved siden af..
    Sidst redigeret af Kralle : 25.03.06 kl. 21:03

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    331

    Re: Udløb af kontrakter

    Hvis man kan stole på denne liste:
    http://sjat.com/html/fck.html
    Hvilket jeg regner med at man kan, så er det kun Thomas Røll, Morten Bertolt, Benny Gall, og Jamil Fearington der står uden kontrakt til somme hvis de ikke får forlænget.
    Så Jeppe Brandrup har altså kontrakt indtil sommeren næste år.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    890

    Re: Udløb af kontrakter

    ›Hvis man kan stole på denne liste:
    http://sjat.com/html/fck.html
    ›Hvilket jeg regner med at man kan, så er det kun Thomas Røll,
    ›Morten Bertolt, Benny Gall, og Jamil Fearington der står uden
    ›kontrakt til somme hvis de ikke får forlænget.
    ›Så Jeppe Brandrup har altså kontrakt indtil sommeren næste år.

    Ahh.. Kendte sgu da egentligt godt den side.. Flot.. :)

    Men så kan vi altså sætte et flueben ud fra Brandrup, og Gall (som fik forlænget sin kontrakt med et 1 år forleden) ..

    Men det efterlader så umiddelbart Bertolt..

    Fearington kender jeg ikke så meget til udover de få gange jeg har set KB spille, og de referater enkelte herinde har smidt efter kampe og det virker som om han svinger en del i sine præstationer, alt lige fra l... til super!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    331

    Re: Udløb af kontrakter

    Præcis.
    Jeg har det lidt på den måde at det ville være ærgeligt ikke at forlænge Bertolts kontrakt. Han er jo trods alt kun 22 år og kan vel med den rette vilje godt udvikle sig til en stamspiller?
    Jamil har jeg aldrig selv set spille, men hvis hans kontrakt ikke bliver forlænget så er der sikkert en god grund til det..

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    191

    Re: Udløb af kontrakter

    Jeg har fulgt de unge meget og jeg synes også at Jamil var svingende som ynglinge spiller, men har som senior spiller fundet et højt stabilt niveau, belønnet med en tur til La Manga med FCK og anfører-bindet på FCK II (Var han i hvert fald i deres træningskamp mod Avarta).

    Jeg synes det ville være syndt at lade Jamil eller Brandrup smutte... Mener at begge 2 har potentialet til at begå sig på FCK-holdet.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    13

    Re: Udløb af kontrakter

    Ifølge den liste, så skulle William Kvists kontrakt udløbe til vinter. Den burde efter min mening også forlænges senest til sommer...
    Legio Patria Nostra

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    176

    Re: Udløb af kontrakter

    ...
    ›Jeg synes det ville være syndt at lade Jamil eller Brandrup
    ›smutte... Mener at begge 2 har potentialet til at begå sig på
    ›FCK-holdet.

    Men Jamil er på spillerforeningens transerliste så jeg tror ikke han har en fremtid i FCK.

    'M'

  10. #8
    ApuNazz er offline Et stk Okse af glas, Tak!
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    605

    Re: Udløb af kontrakter


    ›Men Jamil er på spillerforeningens transerliste så jeg tror ikke
    ›han har en fremtid i FCK.

    ›'M'

    Den ryger de vist på, lige så snart de kun har et halvt på tilbage af deres kontrakt, det er altså ikke sikkert at det er noget han selv eller klubben har ønsket.
    Apunazz - FCKFC 863 - C10

    Yes I'm sorry I do not speak English
    ApuNazz's Avatar

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    180

    Re: Udløb af kontrakter

    ››Men Jamil er på spillerforeningens transerliste så jeg tror ikke
    ››han har en fremtid i FCK.

    ›Den ryger de vist på, lige så snart de kun har et halvt på
    ›tilbage af deres kontrakt, det er altså ikke sikkert at det er
    ›noget han selv eller klubben har ønsket.

    Nej. Man kommer på spillerforeningens transferliste ved at ønske det overfor Spillerforeningen. Langt fra alle spillere med kontraktudløb figurerer på den.
    Og man kan sagtens komme på listen selvom man har længere tid end et halvt år tilbage af sin kontrakt.

    mvh
    Kenneth Bak

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Udløb af kontrakter

    Ifølge Tipsbladet i dag har Bertolt takket nej, til et kontraktudspil fra FCK. Det er angiveligt længden på kontrakten der skiller parterne. Bertolt vil gerne have mere spilletid, og vil ikke skrive under på en kontrakt over flere år.

    Lige i øjeblikket afventer han et nyt udspil, og han vil grundlæggende gerne forlænge med FCK. Men altså ikke for en hver pris.

    Ståle udtaler at Bertolt, efter hans mening, har fået et rigtig godt kontratudspil, der fuldt ud matcher hans evner som fodboldspiller.

    Men altså, vi kan med stor sandsynlighed vinke farvel til Bertolt til sommer. Det synes jeg personligt er ærgeligt. Dels på grund af at vi mister er godt talent, men også på grund af at vi mister endnu en spiller, i vores i forvejen meget smalle trup, der virkelig ser ud til at skulle forstærkes til sommer, rent breddemæssigt.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #11
    ApuNazz er offline Et stk Okse af glas, Tak!
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    605

    Re: Udløb af kontrakter

    ›Ifølge Tipsbladet i dag har Bertolt takket nej, til et
    ›kontraktudspil fra FCK. Det er angiveligt længden på kontrakten
    ›der skiller parterne. Bertolt vil gerne have mere spilletid, og
    ›vil ikke skrive under på en kontrakt over flere år.

    ›Lige i øjeblikket afventer han et nyt udspil, og han vil
    ›grundlæggende gerne forlænge med FCK. Men altså ikke for en hver
    ›pris.

    ›Ståle udtaler at Bertolt, efter hans mening, har fået et rigtig
    ›godt kontratudspil, der fuldt ud matcher hans evner som
    ›fodboldspiller.

    ›Men altså, vi kan med stor sandsynlighed vinke farvel til Bertolt
    ›til sommer. Det synes jeg personligt er ærgeligt. Dels på grund
    ›af at vi mister er godt talent, men også på grund af at vi mister
    endnu en spiller, i vores i forvejen meget smalle trup,
    ›der virkelig ser ud til at skulle forstærkes til sommer, rent
    ›breddemæssigt.


    Jeg tror ikke du skal være bange for breden, tror der nok skal komme et dusin spillere ind af svingdøren i sommerpausen når Ståle og PN har fået dannet sig et overblik over truppen.

    Følgende forsvinder helt sikker:
    Thomas Røll
    Urmas Rooba

    og måske også Bertolt som du selv skriver, men jeg er af den klare overbevisning at Trænerteamet har set at vores trup allerede nu er for smal og med en Champ. kval/Europacup imente skal der helt sikkert en bredere trup til.

    Et bud kunne være en nu forsvarspiller som dækker ventre back, en som dækker højre back, en der dækker den defensive midtbane, en som kan spille højre kant, en angriber som har EU-pas...

    Men jo det er da ikke fedt at endnu en KB'er smutter. Men FCK har tilbudt ham en kontrakt hvor det økonomiske sikkert er klart bedre end han vil kunne få andre steder i superligaen, at han så helst ikke vil binde sig i længere tid af frygt få at gå i glemsel er vle fair nok, i modsætning til Hjalte er han faktisk meget ærlig og siger at det er spilletid han vil have. Og som det ser ud lige nu er han ikke god nok til første holdet og helt ærligt tror jeg ikke på ham som en fremtidens jernnæve hos FCK, mest pga han manglende fart. Han er ikke særlig hurtig og jeg vil hellere have Kvist ind centarlt. Så selv om han ville være perfekt som back up er det helt forstårligt at han gerne vil ud og udvikle sig et sted hvor han kan spille fast hver weekend.
    Apunazz - FCKFC 863 - C10

    Yes I'm sorry I do not speak English
    ApuNazz's Avatar

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Udløb af kontrakter

    ›Jeg tror ikke du skal være bange for breden, tror der nok skal
    ›komme et dusin spillere ind af svingdøren i sommerpausen når
    ›Ståle og PN har fået dannet sig et overblik over truppen.

    Det synes jeg bare også vi sagde sidste sommer. Der var der også bred enighed om, at truppen burde forstærkes og gøres breddere. Og hvad skete der?
    8 spillere (Todi Jónsson, Sibusiso Zuma, Magne Hoseth, Christian Traoré, Magnus Kihlstedt, Jesper Bech, Peter Christiansen, Hjalte Nørregaard)forlod klubben, mens vi kun fik 5 spillere (Ijeh, Allbäck, Jesper, Gravgaard og Bergdølmo) den anden vej.

    I vinters skete det samme. Igen var der mange, inklusiv mig selv, der gerne så at truppen blev breddere.
    7 spillere (Peter Møller, Carsten Fredgaard, Janne Saarinen, Ole Tobiasen, Balázs Rabóczki, Bo Svensson, Elrio van Heerden) forlod os, og kun 3 (Brede, Atiba og Pimpong) blev købt.

    Siden i sommers er der altså 15 spillere der har forladt os, samtidig med at kun 8 tiltrådt hos os.

    Den tendens skal der gerne laves om på til sommer. For jeg synes et eller andet sted det er alarmerende, at vi har så smal en trup, at vi til nogle Royal League-kampe, kun har udtaget en 16-mands-trup selvom vi må udtage 18 mand.

    ›Følgende forsvinder helt sikker:
    ›Thomas Røll
    ›Urmas Rooba

    Jeg er helt enig i, at både Røll og Rooba med stor sandsynlighed forsvinder. Bertolt ligeså.
    Men om vi kan holde afgangen nede på 3 spillere, er jeg lidt nervøs for. Hvad gør vi hvis vi får tilbud på f.eks. Linderoth og Lars J., som vi simpelthen bare ikke kan sige nej til? Eller hvad med Ijeh som tilsyneladende ikke er alt for populær hos trænerteamet, eller Dantomet der er alt for god til at sidde på bænken?
    Vi kan risikere at stå med en trup på omkring de 13-15 mand, før de eventuelle indkøb bliver købt, og ungdomsspillere rykket op.

    ›og måske også Bertolt som du selv skriver, men jeg er af den
    ›klare overbevisning at Trænerteamet har set at vores trup
    ›allerede nu er for smal og med en Champ. kval/Europacup imente
    ›skal der helt sikkert en bredere trup til.

    Hvis vi står i den situation at der skal købes en 6-7 spillere til sommer, støder vi ind i et andet problem.
    Sommerpausen er som bekendt meget kort, så det kan være svært at få integreret og sammenspillet så mange nye spillere, på forholdsvis kort tid. Vi gjorde det i sommers, men der er ingen garanti for at det skulle lykkes igen.

    ›Et bud kunne være en nu forsvarspiller som dækker ventre back, en
    ›som dækker højre back, en der dækker den defensive midtbane, en
    ›som kan spille højre kant, en angriber som har EU-pas...

    Jeg er sådan set enig. Men jeg synes her dukker endnu et problem op. Hvor skal vi dog hente 5-6 spillere, der som udgangspunkt ikke er tiltænkt en plads i startopstillingen (med mindre de skulle blive købt som afløser for f.eks. Linderoth, hvis han skulle blive solgt)?
    Det tror jeg godt kan blive svært, og derfor synes jeg også det er ærgeligt at en så fin reservespiller som Bertolt højest sandsynligt forsvinder.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    191

    Re: Udløb af kontrakter

    Du glemmer at der også er tiltrådt spillere fra ungdomsafdelingen så som Bernburg, Brandrup, Villadsen, Bertolt og Kvist. Tæller de ik som nye truppen?

  18. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Udløb af kontrakter

    ›Du glemmer at der også er tiltrådt spillere fra ungdomsafdelingen
    ›så som Bernburg, Brandrup, Villadsen, Bertolt og Kvist. Tæller de
    ›ik som nye truppen?
    Jo. Men når i hvert fald tre af dem, ret så sjældent er i nærheden af truppen, styrker det ikke ligefrem vores bredde. Så "er" de der jo bare.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  19. #15
    ApuNazz er offline Et stk Okse af glas, Tak!
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    605

    Re: Udløb af kontrakter

    ›Jo. Men når i hvert fald tre af dem, ret så sjældent er i
    ›nærheden af truppen, styrker det ikke ligefrem vores bredde. Så
    ›"er" de der jo bare.

    ja, det er rigtigt nok. Men skulle der så istedet være 5 lidt ældrer spillere som alle weekend efter weekend brokkede sig i BT eller EB som manglende spilletid og over hvor dårligt det hele var... og dermed skabe en super steming i truppen.

    Jeg vil mene at en trup på ca. 23 mand er optimal. Og jeg vil hellere have spillere som Bernburg og Brandrup som 15, end en eller anden "købt fyldst" spiller.
    Apunazz - FCKFC 863 - C10

    Yes I'm sorry I do not speak English
    ApuNazz's Avatar

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kontrakter
    By Bryde in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.08.05, 17:36
  2. Forlængelse af kontrakter
    By thomajoe in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 19.09.04, 03:50
  3. Bisgaard har is i maven! I 2005 udløber 9 kontrakter
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 13.02.04, 21:34
  4. LIDT nyt vedrørende nye/forlængelse af kontrakter
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 04.01.04, 13:45
  5. Kontrakt udløb.
    By zebos in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 07.08.03, 12:48

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •