Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Hvem skal vi vælge?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    417

    Hvem skal vi vælge?

    Hej Rødder

    Vores lille herreklub har besluttet at prøvet at spille lidt med vores
    "enorme formue"

    Hvordan er jeres erfaringer på det område - vi skulle jo gerne nå og vinde lidt midler til de kommende CL kampe :-)

    Hvilken udbuder skal vi vælge?


    Tom

    Unibet giver 3,3 for en uafgjort lørdag i Ålborg!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Hvem skal vi vælge?

    Uden at jeg vil hænges op på det..og jeg aner ikke hvad de giver i odds...men
    Schalke hjemme i toto om lørdagen
    FCN-AB...de skal jo starte nedturen på et tidspunkt :o)
    Alt andet en 1 tal i BIF-HEB
    OB bør også slagte Frem..
    og Midtjylland bør også slå Viborg.

    5 kampe.... tror sgu jeg spiller dem selv :o)

    Mattsson #1988


    ›Hej Rødder

    ›Vores lille herreklub har besluttet at prøvet at spille lidt med vores
    ›"enorme formue"

    ›Hvordan er jeres erfaringer på det område - vi skulle jo gerne nå
    ›og vinde lidt midler til de kommende CL kampe :-)


    ›Hvilken udbuder skal vi vælge?


    ›Tom

    ›Unibet giver 3,3 for en uafgjort lørdag i Ålborg!
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    63

    Re: Hvem skal vi vælge?

    ›Alt andet en 1 tal i BIF-HEB
    ›OB bør også slagte Frem..
    ›og Midtjylland bør også slå Viborg.

    Pas nu på med oprykkerholdene i startsæsonen. Odds er lave og der er tradition for overraskelser i de første par kampe. Vi plejer jo at se, at styrkeforskellen i starten af efteråret (eller midten af sommeren?) ikke er så udtalt som længere henne på sæsonen. Både Herfølge og Frem skal nok komme med artige overraskelser i løbet af sæsonen, og hvorfor ikke i første kamp? Især Herfølge skal nok skabe en del problemer for en del hold. De kunne passende starte med det samme :-). Nu kender jeg af gode grunde ikke Frems holdopstilling til på søndag, men de har et helt hold de skal spille sammen, så OB sejren er (med City-sejren i mente) nok den mest sikre, hvis man da kan sige det.

    Unibet:
    Brøndby - Herfølge
    Fodbold-Danmark-Superligaen 1.45 4.35 6.45

    OB - Frem
    Fodbold-Danmark-Superligaen 1.60 3.80 5.35

    I det hele taget er det en anelse hasaderet at spille på oprykkerhold i førsterundekampe. Man har jo ikke en real chance for at vurdere deres styrkeforhold ift. suppestandarten. Hvis man endelig skulle gamble, kunne man spille (og håbe) på et x mellem bif-hb. Bif har alt at tabe og hb ditto at vinde og har iøvrigt et rigtigt fint hold.
    AB kan også vise sig som en uberegnlig størrelse til at starte med. Inegn tvivl om at de kommer til at løbe ind i et par ordentlige røvfulde i løbet af det næste års tid og det er da muligt at det starter på søndag. Det forventer alle. Spørgsmålet er om de vil give op fra start uden kamp?

    FC Midtjylland - Viborg
    Fodbold-Danmark-Superligaen 1.85 3.50 4.00
    Der bør et-tallet være hjemme, på trods af Glade-frede.

    Argh. Kan ikke vente. Hverken til imorgen kl. 13.00 eller til på lørdag, hvor jeg iøvrigt forventer en sejr over et noget amputeret Aab-hold. Nu har de jo heller ikke nogen små baltiske drenge, der kan lave uartige ting i overtiden.

    Mvh.

    themaninblack

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    348
    så vidt jeg forstår spørgsmålet, så blir' det spurgt til hvilken udbyder de skal vælge...

    I så fald vil jeg anbefale centrebet - deres odds er altid nogenlunde, men det bedste ved dem, er dog deres service der er helt i top. Jeg har hørt mange skrækhistorier om andre bookies - men centrebet er der aldrig problemer med.

    Men pas på - det kan hurtigt gribe om sig :-)

    /a

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    417

    Re: Hvem skal vi vælge?

    ›så vidt jeg forstår spørgsmålet, så blir' det spurgt til hvilken
    ›udbyder de skal vælge...

    Helt rigtigt!


    ›I så fald vil jeg anbefale centrebet - deres odds er altid
    ›nogenlunde, men det bedste ved dem, er dog deres service der er
    ›helt i top. Jeg har hørt mange skrækhistorier om andre bookies -
    ›men centrebet er der aldrig problemer med.

    tak skal du ha.


    ›Men pas på - det kan hurtigt gribe om sig :-)

    det gør vi så

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    111

    Re: Hvem skal vi vælge?

    Hejsa,

    ›Hvordan er jeres erfaringer på det område -

    Tjae, jeg har en del erfaringer, et moderat overskud stærkt hæmmet af Silkeborgs skræk-sæson sidste år, hvorfor forventningerne er store til denne spille-sæson. Derudover er mine erfaringer, at det er sikkert at overføre pengene og at der bliver udbetalt, når man beder om det.

    Et par generelt gode råd er, at være flere om det, så man altid må argumentere sine forslag, at udbetale sit indskud såsnart man har overskud til det (det kan gå ligeså stærkt den anden vej...) og kun spille på noget man har forstand på. Høj indsats og lavt odds (1.50-2.50 kombineret af to-tre kampe) er min vej frem, men det kan I jo selv eksperimentere med.

    ›Hvilken udbuder skal vi vælge?

    Centrebet er min anbefaling. Jeg bryder mig ikke om deres hjemmeside, som man lige skal vænne sig til, men de har flest spiltyper (som regel antal scorede mål, over eller under 2.5 og til store kampe væddemål på alt man kan forestille sig) og flest sportsgrene og ligaer (bl.a. ned til serie 1).

    Ellers kan Unibet, Expekt (hurtig overførsel, for folk uden dankort) og store bookmakere som William Hill eller Ladbrokes anbefales. Som alternativ er der Bet24 (som vistnok giver højere odds pr. kamp, jo flere kampe der kombineres) og Betfair.com som er en markedsplads for odds. Her kan man udbyde sit eget odds på et bestemt udsagn, optil et bestemt beløb, eller snuppe nogle af de andre brugeres - og de går ofte op og overbyder alle andre.

    ›Tom

    ›Unibet giver 3,3 for en uafgjort lørdag i Ålborg!

    Held og lykke! :)

    mvh.

    Jakob

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem skal Ståle vælge
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 06.05.10, 17:21
  2. Hvilken printer skal man vælge?
    By phspirate in forum Diverse
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 18.10.07, 11:52
  3. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 03.11.05, 23:09
  4. Hvem skal ind, og hvem skal ud?
    By Betzer in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 20.03.05, 15:31
  5. Hvis I skulle vælge...
    By Henriko/jfs in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 21.11.03, 00:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •