Se afstemningsresultater: Sætter BIF point til?

Stemmeafgivere
223. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Nej, de vinder

    75 33.63%
  • Ja, de spiller uafgjort

    46 20.63%
  • Ja, de taber

    102 45.74%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Sætter BIF point til i dag?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Sætter BIF point til i dag?

    Efter en god kamp igår, kan man så småt begynde at håbe på at vores rivaler smider nogen point. En sejr til VFF vil give os et rigtig godt udgangspunkt, da vi vil ligge foran og samtidig have en kamp til gode.

    Lad os sige at BIF taber idag, og vi snupper 1. pladsen. Så vil vi, hvis vi vel at mærke holder forspringet, kunne afgøre mesterskabet i slutningen af denne måned, da vi med en sejr over FCN og de gule, vil bringe os op på et 8 points forspring, og da turneringen slutter 14. Maj vil det så godt som være afgjort.

    Tilbage til kampen: Jeg tror personligt at BIF taber idag, fordi de ikke har vundet i Jylland i denne sæson, og fordi Viborg og i særdeleshed Jose Mota, er ved at finde formen igen. Dertil kommer at Viborg må have selvtilliden iorden, da seneste møde endte med en fortjent 3-1 sejr til de grønne.

    Giv jeres besyv med i afstemningen og være med til at diskutere kampens udfald..
    Mvh.
    Dane

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    651

    Re: Sætter BIF point til idag?

    Hmm.. tja, ved sgu ikke rigtig med bøffernes kamp i dag - jeg håber selvfølgelig på en Viborg sejr, men synes at bøf har set stærke ud de seneste kampe:-(

    En uafgjort ville jeg være yderst tilfreds med... Men Højer og co. må da hjertens gerne overraske i eftermiddag!!!
    "Den mand har så vanvittig høj klasse..." Carsten Werge om Alvaro i Guldkampen 2004

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Sætter BIF point til idag?

    ›En uafgjort ville jeg være yderst tilfreds med... Men Højer og
    ›co. må da hjertens gerne overraske i eftermiddag!!!

    For mig vil en uafgjort skam være en meget positiv overraskelse i dagens kamp. På et eller andet tidspunkt kommer Brøndby over deres Jyllandskompleks, og de med garanti proppet med selvtillid ovenpå OB kampen forleden. Viborg er jo heller ikke ligefrem flyvende i dette forår, så mon ikke Brøndby vinder med et par stykker, hvorefter Retov og andre går ud og melder, at nu ligger presset på FC København?
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: Sætter BIF point til idag?

    Jeg synes altid de plejer at tabe i Viborg, så ja. Til hvilken som helst modstander faktisk :P
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Re: Sætter BIF point til idag?

    Selvfølgelig vinder BIF. Foråret er ved at bide sig fast, og i takt med, at banerne bliver mere og mere grønne, bliver BIF tilsvarende mere lækre at se på med deres velkendte spil, hvor bolden sjældent er mere end 5 cm over græsset. Jeg vil gætte på, at de vinder 1-0 i dag, 2-0 i næste kamp, 3-0 i den følgende og så fremdeles resten af sæsonen.
    -


    "Vi er stolte som ind i helvede."
    (Don Ø, 23. august 2006.)



    ♪ Die Meister, Die Besten, Les Grandes Equipes, The Champions♪

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Sætter BIF point til i dag?

    2-0 til Viborg !!!! Mota i 61 min og Thomas Frandsen i 62 min :D VI LIGGER NR 1 !!!!!!!!!!!
    Sidst redigeret af Mighty Lions : 02.04.06 kl. 18:13

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Sætter BIF point til i dag?

    Det er en trist dag for hele "danmarks stolthed". Det bliver en trist dag for gratis avisen URBAN i morgen, trist dag for B.T., hvad skal de dog have på forsiden når "stoldheden" ikke har hivet en flot 5-0 sejr i land. Trist trist but anyway VI LIGGER NR. 1!!!!!!!!!
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Runez er offline FCK there can be only one
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    274

    Re: Sætter BIF point til i dag?

    Og så lige for at runde af.... dejligt med de 2 mål til viborg.....

    VI LIGGER #1 VI LIGGER #1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    681

    Re: Sætter BIF point til i dag?

    ser sådan ud.....

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Yes!!!

    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Sætter BIF point til idag?

    ›På et eller andet tidspunkt kommer Brøndby over
    deres Jyllandskompleks

    Giggs: Det blev bare ikke idag... :-)

    Fuldt fortjent 2-0 sejr til Viborg, der havde lige så stor andel af kampen, som et svagtspillende Brøndby-hold. En helt igennem dejlig weekend.. Tak Viborg!
    Mvh.
    Dane

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    651

    Re: Sætter BIF point til idag?

    Nej, følgende punkter gør sig gældende ved bøfs kamp i dag:
    1. banen var under alt kritik; knolder og sand umuliggjorde de danske brasilianeres udfoldelse
    2. Mota havde hands ved sin scoring
    4. VFF's 2. scoring var klart offside
    5. Viborgs målramme i 2. halvleg blev gjort mindre ved hjælp af et sindrigt snoresystem
    6. Knud Erik Fisker har jydske aner og rent instinktivt dømmer derfor han til fordel for de jydske hold; idag Viborg FF
    7. Udfyld selv
    "Den mand har så vanvittig høj klasse..." Carsten Werge om Alvaro i Guldkampen 2004

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #13
    Caligula er offline All-round cool hipsterboy
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    17

    Re: Sætter BIF point til i dag?

    Bwahahaaaa, jeg ærgrer mig over, at have haft for meget kynisme til at stemme på BIF som taber i dagens kamp. Åh ja, jydekomplekset er hermed overdraget til vestegnen.

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    348

    Re: Sætter BIF point til i dag?

    Det er trist, når en flok bønder i grønne folkedragter forhindrer hele Danmarks fodboldstolthed i at spille det velpolerede og teknisk lækre spil, som hele Danmark kender og elsker. Hvor er vi efterhånden henne?

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    52

    Re: Sætter BIF point til i dag?

    Tilbage til der hvor at vi mener vi hører hjemme:)
    Synes personligt det sjovte idag lige ud over 2 viborg mål, var at 32 med sin humor som han ejer jo, ønskede Mr. Laudrup god tur hjem:D Tror det er første gang jeg har set Mr. Laudrup mundlam.......Fabelagtigt! Intet mindre:D

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Afstemning : Sætter vi point til mod FCN?
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 23:56
  2. Største tudefjæs efter et Bif-point tab
    By Mr.Aller in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 25.04.05, 13:53
  3. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 28.11.04, 15:34
  4. BIF sætter priserne op
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 29.04.04, 11:45

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •