Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 51

Emner: Vedr jeres ledelse

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    6

    Vedr jeres ledelse

    Hej med jer :)

    Nu er det længe siden jeg har skrevet herinde pga alt den ballade vedr super cuppen, men nu det er ved at komme lidt på afstand vil jeg gerne høre jeres mening om det her:

    FCK blir altid nævnt som klubben med den fremragende ledelse og når man skal gå ind og drage direkte sammenligninger mellem Brøndby og Fck så er det altid det at i har F.Ø og vi har P.B....
    Men jeg fatter stadigvæk ikke hvordan i kan være tilfredse med den ledelse i har for tiden. godt nok har Fck masser af penge, men efter den lille super cup sag fik i jo fremvist at Fodbold, ja det er en ting der kommer i anden række hos Fck, ivertfaldet hvis det står til F.Ø.....nu blir der bare ik nogen super cup desværre...og den med at det var fordi at brøndby var stædige eller smålige den holder sgu ik helt....der har aldrig stået nogen steder at mestrene kunne få lov til at vælge hjemmebane, kun at hvis den ikke kan spilles hos mestrene, ja så skal den spilles et tilsvarende sted og det må være VP og ikke Farum park......pga sikkerhed og pga afstand....

    Men idag fik jeg godt nok et surt opstød da jeg hørte N.H brokke sig over det uheldige kampprogram som i har nu her i opstartsfasen, jeg kan da huske vi havde 2 kampe på udebane mod aab først og så bagefter i parken lige iden vi skulle møde Rosenborg..men der var da ingen brok fra Brøndby....

    Håber folk vil komme med nogen gode indlæg der kan hjælpe mig til at forstå jeres ledelses bitterhed'?????
    og husk: det her er ikke et angreb på jer fans....:)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    417

    NCH har jo ret

    Hej Du

    Hvem siger at vi er tilfredse?

    Hvis du havde set med på chatten så ville du ikke være i tvivl.

    Noget andet er at NCH har ret mht. turneringen, det stinker at FCK altid skal til Ålborg 2 gange...

    Men fordi han er en smule brovtende - så hader mange ham - uagtet at han har helt ret i sit synspunkt omkring DBUs programudvalg


    Tom K

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    6
    Tja jeg har forstået det sådan at han er utilfreds med hårde program under CL kval kampene????

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    417

    Du er ikke rigtig brøndbyfan


    For det har du forstået helt rigtigt 1. gang :-)

    En rigtig brøndbyfan skulle mindst ha det forklaret 5 gange :-)

    Det er jo lidt skørt at FCK og Bif A/S skal mødes i ugen op til at begge hold skal spille kval..

    Der skulle i da ha mødt VFF eller AB - nåh nej Herfølge

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Vedr jeres ledelse

    - snip -

    ›Men jeg fatter stadigvæk ikke hvordan i kan være tilfredse med
    ›den ledelse i har for tiden. godt nok har Fck masser af penge,
    ›men efter den lille super cup sag fik i jo fremvist at Fodbold,
    ›ja det er en ting der kommer i anden række hos Fck, ivertfaldet
    ›hvis det står til F.Ø.....nu blir der bare ik nogen super cup
    ›desværre...og den med at det var fordi at brøndby var stædige
    ›eller smålige den holder sgu ik helt....der har aldrig stået
    ›nogen steder at mestrene kunne få lov til at vælge hjemmebane,
    ›kun at hvis den ikke kan spilles hos mestrene, ja så skal den
    ›spilles et tilsvarende sted og det må være VP og ikke Farum
    ›park......pga sikkerhed og pga afstand....

    Den sag er vist diskuteret i tilpas mange tråde. Kan du ikke tage den dér i stedet for at starte forfra uden vægtige argumenter? I al fald er jeg ret sikker på, at du er ret uenig med flertallet af debatører herinde.

    ›Men idag fik jeg godt nok et surt opstød da jeg hørte N.H brokke
    ›sig over det uheldige kampprogram som i har nu her i
    ›opstartsfasen, jeg kan da huske vi havde 2 kampe på udebane mod
    ›aab først og så bagefter i parken lige iden vi skulle møde
    ›Rosenborg..men der var da ingen brok fra Brøndby....

    Jeg husker nu, at der blev sat en del fokus på Brøndbys hårde kampprogram - men om det kom fra Brøndbys enlige ledelse, fra andre kanter - eller det blot er min hukommelse, der svigter - det ved jeg ikke.

    NCH stil og opgave er at påpege ting, han finder helt hen i vejret. Så kan man enten lide hans bramfrie og konfliktsøgende stil eller ej.
    Jeg er HELT enig med ham i, at der er noget galt i programplanlægningen. Dog synes jeg klart, at det største problem er de 33 kampe, hvor man møder hinanden dybt ujævnt på kryds og tværs. Det er vidst også Holmstrøms største kæphest. Jeg er glad for, at der er nogen, der tør rejse sig op og sige:
    "Det her er da for latterligt - det kan da kun gå for langsomt med at ændre det".
    Når det kommer til det hårde startprogram, er jeg rimelig ligeglad - men jeg kender selvfølgelig heller ikke den fulde betydning for spillertruppen med de mange lange busture. Jeg tror mest af alt, at NCH har set sig voldsomt sur på hele afviklingen af danmarksturneringen, hvor man hverken tager hensyn til en fair afvikling (forskellige kampprogrammer for alle hold - så ingen har spillet mod samme modstander ude og hjemme som de andre hold), og at man ikke satser på, at danske hold skal klare sig godt ude i Europa. I forvejen er der store mangler ved den danske ligastart sent i marts, der tidligere gjorde, at danske hold nærmest med statsgaranti røg ud af europacuppen, fordi modstanderen både var stærkere på papiret - og modsat de danske hold i langt bedre kamptræning.

    MEN - jeg ser ikke det helt store problem ved den hårde sæsonstart. For mig at se motiverer det blot spillerne til at være skarpe HELE tiden.

    ›Håber folk vil komme med nogen gode indlæg der kan hjælpe mig til
    ›at forstå jeres ledelses bitterhed'?????

    Jamen, så burde du langt hellere tage fat i, at de brugte så uforholdsmæssig meget tid på at forsvare, at det var det rigtige hold, der vandt mesterskabet. Jeg har ikke hørt mange ytringer, der pegede på det modsatte. Måske har der bare ikke været så meget fokus på mesterskabstitlen denne gang som forrige år, hvor vi vandt titlen. Det er vel meget naturligt, eftersom det har været forventet gennem stort set hele sæsonen, OG at forventningerne bare er det højere med de sidste års resultater in mente. Se - DET forstår jeg ikke, at ledelsen gider at bruge bare et eneste sekund på at kommentere.

    ›og husk: det her er ikke et angreb på jer fans....:)

    Næh - det var da et meget stille og roligt indlæg :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,597

    Re: Vedr jeres ledelse

    ›Hej med jer :)

    ›Nu er det længe siden jeg har skrevet herinde pga alt den ballade
    ›vedr super cuppen, men nu det er ved at komme lidt på afstand vil
    ›jeg gerne høre jeres mening om det her:


    ›FCK blir altid nævnt som klubben med den fremragende ledelse og
    ›når man skal gå ind og drage direkte sammenligninger mellem
    ›Brøndby og Fck så er det altid det at i har F.Ø og vi har
    ›P.B....

    ›Men jeg fatter stadigvæk ikke hvordan i kan være tilfredse med
    ›den ledelse i har for tiden. godt nok har Fck masser af penge,
    ›men efter den lille super cup sag fik i jo fremvist at Fodbold,
    ›ja det er en ting der kommer i anden række hos Fck, ivertfaldet
    ›hvis det står til F.Ø.....nu blir der bare ik nogen super cup
    ›desværre...og den med at det var fordi at brøndby var stædige
    ›eller smålige den holder sgu ik helt....der har aldrig stået
    ›nogen steder at mestrene kunne få lov til at vælge hjemmebane,
    ›kun at hvis den ikke kan spilles hos mestrene, ja så skal den
    ›spilles et tilsvarende sted og det må være VP og ikke Farum
    ›park......pga sikkerhed og pga afstand....

    Nu er den sag jo efterhånden uddebatteret, men det kan da stadig undre hvordan I kan være så hjernevasket af jeres ledelse at I i ramme alvor kan hævde at en kamp der skal spilles på det ene holds hjemmebane - og hvor det ene hold altså har klar og utvetydig hjemmebanefordel - pludselig skal flyttes til udeholdets hjemmebane. Det ville jo være fuldstændig forrykt og uhørt!! Jeg har aldrig set eksempler på noget lignende...

    Jeg synes det er en frækhed af rang at Per Bjerregaard overhovedet kan få sig selv til at foreslå noget sådan (og når han så siden foreskår Odense og Århus som bedre alternativer end Farum, så viser det alt om hvad plan vi befinder os på).
    Jeg tror næppe Brøndby havde været af samme opfattelse hvis Brøndby havde vundet mesterskabet og SuperCuppen skulle have været afviklet en af de dage hvor Jehovas Vidner holdt stævne på Brøndby Stadion.

    ›Men idag fik jeg godt nok et surt opstød da jeg hørte N.H brokke
    ›sig over det uheldige kampprogram som i har nu her i
    ›opstartsfasen, jeg kan da huske vi havde 2 kampe på udebane mod
    ›aab først og så bagefter i parken lige iden vi skulle møde
    ›Rosenborg..men der var da ingen brok fra Brøndby....

    Som nævnt af Tom K, så er det ikke mange fans der har den store forståelse for NCH's klynkeri i dag - som med tydelighed ville havet kunne se hvis du havde fuldt chatten i "bla bla bla"...

    Det var pinligt og patetisk at høre Danmarks rigeste klub - efter at have rost sig selv og sin trup til skyerne - komme med sådan noget ynkeligt klynkeri. Hvis programmet er så forfærdelig hårdt, og AaB og Esbjerg så skræmmende modstandere på udebane at det hele er så uretfærdigt, ja så kunne ledelsen jo have købt nogen nye spillere. Det er fandeme lavt at en klub med vores muligheder skal pive over hvor hårdt og uretfærdigt vi har det - vi kunne jo købe stort set alle andre klubber i Danmark hvis vi ville...

    Der kan kun siges én ting om dette: Det er mangel på format!

    Rasmus

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Gab

    [Super Cup]

    Havde du noget nyt at tilføje? Nej. Godt. Ærligt talt, den er sgu død.

    ›Men idag fik jeg godt nok et surt opstød da jeg hørte N.H brokke
    ›sig over det uheldige kampprogram som i har nu her i
    ›opstartsfasen, jeg kan da huske vi havde 2 kampe på udebane mod
    ›aab først og så bagefter i parken lige iden vi skulle møde
    ›Rosenborg..men der var da ingen brok fra Brøndby....

    Gu' var der så. PB tudede over BIF's udekampe mod AaB og FCK og påpegede - efter vanlig skabelon - at det ville være bedst for dansk fodbold, hvis Brøndby havde et lettere opstartsprogram og dermed større chancer for CL-kval.

    ›og husk: det her er ikke et angreb på jer fans....:)

    Ovenstående er et angreb på din dårlige hukommelse.

    Når det så er sagt: Jeg synes, PB var ynkelig sidste år, og jeg synes, NCH er ynkelig i år. Der skal ikke tages særligt hensyn til mestrene, for så måtte man også tage hensyn til de øvrige UEFA-cup-deltagere osv.

    Det klæder ingen at tude over programmet. Når vi har det misfoster af et system, vi nu engang har, så trækker man nitten af og til, og andre gange trækker man en stribe nemme kampe.

    /Simon

  8. #8
    Abzalon er offline Lalleglad Jubeloptimist
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    670

    Re: Vedr jeres ledelse

    ›Men jeg fatter stadigvæk ikke hvordan i kan være tilfredse med
    ›den ledelse i har for tiden. godt nok har Fck masser af penge,
    ›men efter den lille super cup sag fik i jo fremvist at Fodbold,
    ›ja det er en ting der kommer i anden række hos Fck, ivertfaldet
    ›hvis det står til F.Ø nu blir der bare ik nogen super cup
    ›desværre...og den med at det var fordi at brøndby var stædige
    ›eller smålige den holder sgu ik helt....der har aldrig stået
    ›nogen steder at mestrene kunne få lov til at vælge hjemmebane,
    ›kun at hvis den ikke kan spilles hos mestrene, ja så skal den
    ›spilles et tilsvarende sted og det må være VP og ikke Farum
    ›park......pga sikkerhed og pga afstand....

    Endnu en BIF-sandhed. Der kan man argumentere til man bliver blå i hovedet. Lige lidt hjælper det.

    Desuden mener jeg at Super Cup bør afskaffes :o)
    .
    "... I could cry for the time I've wasted, but that's a waste of time and tears ..."
    .

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    1,374

    Re: Vedr jeres ledelse

    Heps.

    -snip-

    ›Men jeg fatter stadigvæk ikke hvordan i kan være tilfredse med
    ›den ledelse i har for tiden. godt nok har Fck masser af penge,
    ›men efter den lille super cup sag fik i jo fremvist at Fodbold,
    ›ja det er en ting der kommer i anden række hos Fck, ivertfaldet
    ›hvis det står til F.Ø.....
    Er du ikke ude på lidt dybt vand her? Det er rigtigt, at en fodboldkamp ikke blev spillet i Parken grundet andre aktiviteter, men jeg mener ikke det beviser, at fodbold kommer i anden række. Den koncert har været planlagt længe og den ligger i sommerferien. En fodboldkamp (bortset fra, hvis man skal have boulimilægen fra RandersRøv ind over) er altså nemmere at flytte end en koncert af denne kaliber. Og det er noget pis, at der ville komme 30k til en ligegyldig kamp.

    nu blir der bare ik nogen super cup
    ›desværre...og den med at det var fordi at brøndby var stædige
    ›eller smålige den holder sgu ik helt....der har aldrig stået
    ›nogen steder at mestrene kunne få lov til at vælge hjemmebane,

    Det der er ubetinget det tyndeste halmstrå på marken. Hvad fanden betyder hjemmebane så? Betyder hjemmebane, at det er udeholdet der definerer hvilken bane der er hjemmeholdets bane? Det giver overhovedet ingen mening, og jeg er sikker på, at havde man spurgt gennemsnits bifferen inden hele denne affære, så havde han/hun sagt, at hjemmebanefordel betyder, at man vælger bane inden for rimelighedens grænser.

    ›kun at hvis den ikke kan spilles hos mestrene, ja så skal den
    ›spilles et tilsvarende sted og det må være VP og ikke Farum
    ›park......pga sikkerhed og pga afstand....

    Afstand?! Farum og Byen Uden Fortove ligger da ca lige langt fra København. Afstand - var det også argumentet da boulimilægen foreslog Århus og Odense? Og med hensyn til sikkerheden, så så vi jo fint hvor meget styr der er på det på Jehova Park sidst. Mau!
    Sikkerheden ved afvikling i Århus eller Odense (som jo er alternativer til Jehova Park, fordi der kommer over 10.000) er da vist heller ikke i top. Hvis de 10+ der i følge Boulimilægen ville komme skulle hjem med det samme tog. Der er noget længere fra Århus til KBH end fra Farum.


    ›Men idag fik jeg godt nok et surt opstød da jeg hørte N.H brokke
    ›sig over det uheldige kampprogram som i har nu her i
    ›opstartsfasen, jeg kan da huske vi havde 2 kampe på udebane mod
    ›aab først og så bagefter i parken lige iden vi skulle møde
    ›Rosenborg..men der var da ingen brok fra Brøndby....

    Mau! Get your facts straight buddy boy! Der var jammer og klynk fra Boulimilægen i stride strømme. Argumentet var primært, at hvad der var godt for Prozac, var godt for dansk fodbold.

    Når dette er sagt, så mener jeg også, at NCH godt kunne skrue lidt ned for jammeren. Det er lettere uværdigt.

    To sum it all up. Jeg er ganske tilfreds med vores ledelse. De lader til at have styr på det, både det økonomiske og det sportslige - jeg tror der kommer en spiller inden d. 7/8 - ikke en Henke, men en god spiller.
    Jeg er ganske tilfreds med en ledelse, det har sørget for, at vi har fået to gange guld og en sølv de sidste tre år, og som har skaffet luft i budgettet så vi kan forstærke os hvis det er det der skal til. Jeg er ganske tilfreds med, at vores ledelse ikke hykler om, at vi er en ægte klub, og ikke en koncern i underholdningsindustrien, for derefter at arrangere return of the mummy med en masse Codan-gratister som eneste vidner. Jeg er temmeligt glad for, at vi har en ledelse, der ikke himler op om klubånd, for derefter at smide spillernes tøj i sorte skraldesække og afskibe Peter Madsen og fuldstændigt undsige ham, så han bliver gidsel i PB's ynkelige forsøg på at undgå endnu et elendigt årsregnskab. Som i øvrigt i justeringerne i forventningerne var blevet løjet bort.

    Nå - det blev lidt langt - håber du fik svar på dine spørgsmål ;o)

    mvh
    Begbie

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287

    Re: Gab

    Lige på det tidspunkt var transmissionen totalt utydelig hos mig, så jeg udtaler mig lidt mere generelt.

    ›Når det så er sagt: Jeg synes, PB var ynkelig sidste år, og jeg
    ›synes, NCH er ynkelig i år. Der skal ikke tages særligt hensyn

    Scenariet er todelt. Piveri over hvilke hold vi skal møde hvornår er sgu ikke til at holde ud. Øv til Holmstrøm for det.

    Men brokkeri over den totalt latterlige turnering vi har nu kan ikke ske for tit. Det er totalt for latterligt og usportsligt at skulle have en skæv turnering for jeg ved ikke hvilken gang :-(

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Dagens ynk og klynk

    ›Tja jeg har forstået det sådan at han er utilfreds med hårde
    ›program under CL kval kampene????

    Det er vist meget almindeligt blandt fodboldledere på alle niveauer at være utilfreds med et eller andet. Enten er spillerne skadet, for dyre, hvis de skal købes, for billige, hvis de skal sælges eller også laver de for mange personlige fejl.

    I den aktuelle sag kunne man jo fristes til at sige, at det ville være bedst for dansk fodbold, hvis FCK (og andre hold, der ligeledes er ramt af europæisk bold) slap for at møde potentielle titelrivaler i samme uge, som disse kampe foregik. Dette synspunkt blev jo - som du sikkert erindrer - luftet sidste år, uden at det dog af den grund skabte den helt store brede opbakning. Jeg er derfor helt i tråd med dig og sikkert alle dine ligesindede og mener også, at FCKs ledelse skulle have afstået fra at bringe disse klynkerier på banen i dag.

    For mig at se, virker det som om, nogen har ment, at man havde noget spændende at fortælle på det indkaldte pressemøde, men at så et eller andet er gået galt, så man måtte spise pøbelen af med en totalt intetsigende og ligegyldig forestilling.

    Jeg er dog fortrøstningsfuld og mener, at der nok kommer til at ske et eller andet i de næste tre uger, mens jeg er på ferie. Jacob Laursen, Ståle Solbakken og Jörgen Pettersson er eksempelvis alle kommet til klubben, mens jeg befandt mig i udlandet, så det skal nok gå altsammen. :o)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  12. #12
    D(Bif) Slettet

    Re: Vedr jeres ledelse

    ›Jeg er HELT enig med ham i, at der er noget galt i
    ›programplanlægningen. Dog synes jeg klart, at det største problem
    ›er de 33 kampe, hvor man møder hinanden dybt ujævnt på kryds og
    ›tværs. Det er vidst også Holmstrøms største kæphest. Jeg er glad
    ›for, at der er nogen, der tør rejse sig op og sige:

    ›"Det her er da for latterligt - det kan da kun gå for
    ›langsomt med at ændre det".

    Øh, det har kørt sådan her et par år efterhånden. Hvorfor vælger er det pludseligt så vigtigt at få det ændret ASAP nu? Vi har haft kief kamp programmer de sidste to sæsoner, med blandt andet to kampe inde hos jer.

    Ved du ham NCH er? Noget så sjældent som et vaskægte overforkælet pattebarn, med det oblikatoriske tudefjæs der høre med til den titel når alt ting nu ikke lige køre 220% efter hans hovede.

    Christ...

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287

    Re: Vedr jeres ledelse

    ›Øh, det har kørt sådan her et par år efterhånden. Hvorfor vælger
    ›er det pludseligt så vigtigt at få det ændret ASAP nu? Vi har

    Holmstrøm siger det stort set hver gang han får chancen. Det fik han så nu i dag også.

    ›haft kief kamp programmer de sidste to sæsoner, med blandt andet
    ›to kampe inde hos jer.

    Hvad i alverden betyder "kief kamp programmer" ??
    Men så vidt jeg kan forstå, mener du at vi har haft to hjemmekampe mod jer i hver af de to seneste sæsoner ??

    ›Ved du ham NCH er? Noget så sjældent som et vaskægte overforkælet

    Det er et meget velformuleret og -argumenteret svar, du der har fundet på. Tillykke med det.

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Vedr jeres ledelse

    ›Øh, det har kørt sådan her et par år efterhånden. Hvorfor vælger
    ›er det pludseligt så vigtigt at få det ændret ASAP nu?

    Nu har Holmstrøm været en af de varmeste fortalere for at ændre turneringsstrukturen i de seneste par år. Det er ikke nogen grille.

    ›Vi har haft kief kamp programmer de sidste to sæsoner, med blandt andet
    ›to kampe inde hos jer.

    kief?

    ›Ved du ham NCH er? Noget så sjældent som et vaskægte overforkælet
    ›pattebarn, med det oblikatoriske tudefjæs der høre med til den
    ›titel når alt ting nu ikke lige køre 220% efter hans hovede.

    Måske, men han har ikke desto mindre ret i at turneringsformen i bedste fald er besynderlig og i værste fald direkte uretfærdig.

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Vedr jeres ledelse

    ›Øh, det har kørt sådan her et par år efterhånden. Hvorfor vælger
    ›er det pludseligt så vigtigt at få det ændret ASAP nu? Vi har
    ›haft kief kamp programmer de sidste to sæsoner, med blandt andet
    ›to kampe inde hos jer.

    Hold kæft, hvor I husker dårligt. BIF havde altså to hjemmekampe mod FCK i den sæson, hvor I vandt guld.

    ›Ved du ham NCH er? Noget så sjældent som et vaskægte overforkælet
    ›pattebarn, med det oblikatoriske tudefjæs der høre med til den
    ›titel når alt ting nu ikke lige køre 220% efter hans hovede.

    NCH's facon er anderledes kontant og uden den aura af skinhellighed, Per B omgiver sig med, men de er begge meget gode til at brokke sig over dette og hint. Man kan så mene, at der er mere stil over Per B's afdæmpede facon sammenlignet med NCH's meget brovtende fremtræden. Jeg vil dog hævde, at Per B virker mere slesk og uærlig, når han uafladeligt prædiker kun at ville det bedste for dansk fodbold.

    Jeg havde dog gerne været foruden NCH's opkast på dagens pressemøde.

    /Simon

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Er FCK's ledelse kloge nok???
    By foghs.dk in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 03.07.05, 21:08
  2. Farvel til den sportslige ledelse !
    By Sundnæs in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 05.08.04, 11:54
  3. Nu må den sportslige ledelse ud! (i.a.)
    By VonZee in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 02.05.04, 14:37
  4. FCK's spilsystem under Hans Backe's ledelse..
    By zebos in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 06.08.03, 10:35
  5. Klog ledelse
    By Sundnæs in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 18.07.03, 10:08

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •