http://www.rbkweb.no/vis/4343

Selv Rosenborg laver K17 på os, altså kører os over - Brøndby og FCK er U-lande i forhold til de lande der ligger foran os på UEFA ranglisten.

Jeg er træt af at bruge ordet "inkompetence", men det er jo ikke til at komme udenom det ord når de danske klubber er så ureflekterende at det nærmer sig pinligheder som burde høre hjemme på curling eller basket niveau.

Jeg har påpeget det flere gange og vil gøre det igen - har stor respekt for Mr. Bangsbo osv. men hans træning hører kun til hold der vil kværne modstanderen og ikke hold der vil spille modstandere ud af banen - hans træningsmetoder gør simpelthen at spillerne mister deres accelerationsevne og smidigheden er ikke der i samme grad.......spillerne bliver altså i sidste ende for tunge til det lynhurtige et to spil. Hans træning kunne være god til Mourinho og Backe spillestil men at se Brøndby spillerne være lige så tunge som elefanter fordi deres fysiske træning er totalt forfejlet er faktisk selv om man er FC tilhænger lidt sørgeligt at se på - deres focus er efter min mening forfejlet, de skulle bruge krudtet på afleverings og temningsteknik flere timer om dagen og lave 50 og 100 meterløbs træning i stedet for at træne lårmuskler.......!!!