Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 39

Emner: Nye spillere til sommer ?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    487

    Nye spillere til sommer ?

    http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=7576 interview med djåhn ø i Forza hvor han mere eller mindre lover sommerindkøb.. lad det være klassespillere igen :-)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Nye spillere til sommer ?

    midtbanen er ikke bred nok til at spille i europa. Syntes silberbauer endelig er begyndt at vise bare lidt, men Bergvold har jeg altså ikke den aller største fidus til. Derudover håber jeg på en ny venstreback. Syntes ikke bergdølmo er sikker nok. I FCN spillede han virkelig usikkert og spillede en del panikbolde. Surt Niclas J. ikke bliver manden der skal spille venstreback. Han var fandeme kanon

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    825

    Re: Nye spillere til sommer ?

    ♪Peter Madsen ♪

    Hvis vores svenske bomber smutter ned til Backe; ære være hans navn; så er det den eneste løsning
    Outlawed

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Nye spillere til sommer ?

    Det lyder lidt som om, at man vil lede efter breddespillere. Men meget afhænger vel også af, hvem der smutter.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    427

    Re: Nye spillere til sommer ?

    ›♪Peter Madsen ♪

    ›Hvis vores svenske bomber smutter ned til Backe; ære være hans
    ›navn; så er det den eneste løsning


    Hvorfor skulle han dog det? håber ikke der er hold i det men at det bare er noget du har funderet over..

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    922

    Re: Nye spillere til sommer ?

    Sådan som det ser ud nu, mangler vi en forsvarsspiller, der uden problemer kan klare at spille i både højre og venstre side, en defensiv midtbanespiller samt en rigtig center forward som erstatning for 32.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Nye spillere til sommer ?

    Synes en spiller som Peter Madsen kunne være interessant, i det mindste bare for opmærksomhedens skyld, og så kan han jo kun overraske. Desuden koster han med garanti ikke kassen. Man kunne så håbe på "Peter Møller-effekten". Det ville under alle omstændigheder være et frækt køb.
    Ellers så jeg gerne Niclas Jensen komme hjem.
    Derudover så jeg gerne Anders Due, Fredrik Berglund (kontrakten løber vist snart ud, kan fås billigt), Mikkel Thygesen og Henrik Tømrer Pedersen, fordi han vist efterhånden kan spille de fleste pladser på nær målmand.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    101

    Re: Nye spillere til sommer ?

    ›♪Peter Madsen ♪

    ›Hvis vores svenske bomber smutter ned til Backe; ære være hans
    ›navn; så er det den eneste løsning


    Hvorfor skulle han dog det? håber ikke der er hold i det men at det bare er noget du har funderet over..
    http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_f...icle193704.ece

    Kunne frygtes!

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    15

    Re: Nye spillere til sommer ?

    JEg kender en der hedder McDonald Mariga. Nittenårig Kenyaner der fuldstændig styrer HIF's midtmidt off.. eller ihvertfald den ene kamp jeg har set med ham.

    nogle der kan suplere på ham? eller andre spillere fra vores favorit-marked?

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Nye spillere til sommer ?

    Hvis Allbäck - eller andre af vores angribere - smutter, skal vi have en ny forward eller to. Vi bør kigge efter en der hellere afslutter en gang for meget end en gang for lidt... Fredrik Berglund.
    Sidst redigeret af Luffe : 28.04.06 kl. 22:43

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    794

    Re: Nye spillere til sommer ?

    ›JEg kender en der hedder McDonald Mariga. Nittenårig Kenyaner der
    ›fuldstændig styrer HIF's midtmidt off.. eller ihvertfald den ene
    ›kamp jeg har set med ham.

    ›nogle der kan suplere på ham? eller andre spillere fra vores favorit-marked?
    Iflg. HIFs hjemmeside er han den suverænt bedste i år... Hvertfald den med klart bedste gennemsnit,

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    121

    Re: Nye spillere til sommer ?

    Er der i øvrigt ikke også noget med Alvaros forskerordning løber ud til sommer, og at det derved heller ikke er helt utænkeligt at han stryger?

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: Nye spillere til sommer ?

    Jeg ved ikke med forsknerordningen, men hans kontrakt løber ud til næste år, så hvis vi skal lave penge på ham, så er det nu.

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    651

    Re: Nye spillere til sommer ?

    Ja det er en interessant problematik de tager op der, EB. Tror at Han Backe var god til at få klassepillere til klubben,; Mykland, Allbäck, m.fl, og spørgsmålet er om Ståle har den samme... øh... tiltrækningskraft i mangel på bedre ord.
    "Den mand har så vanvittig høj klasse..." Carsten Werge om Alvaro i Guldkampen 2004

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    151

    Re: Nye spillere til sommer ?

    Og nu vi er igang med diverse mere eller mindre seriøse bud så er danmarks næstbedste keeper sat til salg http://ekstrabladet.dk/sport/udenlan...icle193809.ece
    Kunne være meget sjovt med ham på bænken når Jesper skulle have en pause....

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nye spillere i FC' til sommer
    By Dane in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 02.06.05, 13:09
  2. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27
  3. Vedr. Nye spillere - til debatredaktionen
    By alansmith in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 17.12.03, 19:33

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •