Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Dansk fodbold vågn nu op!!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    82

    Dansk fodbold vågn nu op!!

    Hvad sker der med den danske liga?? Det er da totalt useriøst hvor tidligt ligaen starter i forhold til hvornår den forrige slutter...

    At ligaen slutter i midten af juni og begynder blot en måned efter er da totalt til grin!! En vinterpause på et halvt år er endnu mere til grin. Få dog over hele landet gjort noget ved de elendige stadions (parken inklusive) plej dog plænen, fyr nogle flere volt i lysanlæggene og få de forkælede og overbetalte spillere (i forhold til deres lave niveau) til at pive noget mindre....

    Hvorfor i alverden kan vi ikke tilpasse os efter det øvrig europas spilletidspunkter. I f.eks Tyskland hvor klimaet ikke er besynderligt anderledes end hos os er det da ikke noget problem at have et anstændigt sæsonprogram. Jeg har i årevis irriteret mig over den danske måde at gøre tingene på, da jeg mener den tidlige sæsonstart samt især den lange vinterpause undereliminerer dansk fodbolds muligheder for at få international succes.

    med forventninger om endnu et dansk mesterskab forbliver jeg

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,310

    Re: Dansk fodbold vågn nu op!!

    ›Få dog over hele landet gjort noget ved de
    ›elendige stadions (parken inklusive)

    Enig i at vinter pausen og sommer pausen nok skal justeres "lidt", men hvad er det ligepræcis du mener parkeN mangler af faciliteter, siden du medregner den som et af de elendige stadions???

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    496

    Re: Dansk fodbold vågn nu op!!

    ›Jeg har i årevis irriteret mig over den danske måde at gøre tingene på, da jeg mener den
    ›tidlige sæsonstart samt især den lange vinterpause
    ›undereliminerer dansk fodbolds muligheder for at få international
    ›succes.

    Nu er jeg ikke helt klar over hvad du mener med "international succes". Men hvis du mener succes i europa-cuppen er jeg helt uenig.
    Den tidlige sæsonstart betyder da netop, at vi er oppe i gear til de vigtige kampe. Tag nu kampene mod Rangers - der er vi i fuld gang med turneringen, mens de endnu ikke er startet. Det er da en ubetinget fordel for os.

    Skulle vi så nå til 2. gruppespil i CL har du da ret i at den lange vinterpause er et problem, men det er vist desværre ikke så realistisk.

    En helt anden ting er så, at varme i banen burde være et must i enhver superligaklub.
    Når det bliver en realitet, kan vi begynde at diskutere programmet - som det ser ud nu er der ikke rigtig andre muligheder.
    I don't know what he was doing wearing white boots - a centre-back in white boots is a disgrace! Certainly it was in my playing days.
    But he can carry on wearing them if he scores goals like that.
    Spurs's Avatar

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    22

    Re: Dansk fodbold vågn nu op!!

    Vil kort og godt sige : som taget ud af mit tatstatur.
    Lad os (danskere) for en gang skyld være velforberedte inden en kamp mod europa.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,310

    Re: Dansk fodbold vågn nu op!!

    ›Skulle vi så nå til 2. gruppespil i CL...

    Er 2. gruppespil ikke blevet afskaffet i år???

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Jubilæum i dansk fodbold: "Betalt fodbold" - 30 år
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 30.07.07, 10:09
  2. Udviklingen i dansk fodbold og fremtidsperspektiverne
    By VonZee in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 15.09.06, 13:40
  3. Er mentaliteten i dansk fodbold til CL?
    By clausjul in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 10.08.06, 18:57
  4. Dansk fodbold
    By Johansen#1 in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 25.12.05, 15:05
  5. Bøger om dansk fodbold?
    By Newbie in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 25.05.04, 12:43

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •