Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 21

Emner: Englands VM-trup

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    14

    Englands VM-trup

    hva sker det for sven, en spiller der ikke engang har fået debut i bedste række "Walcott"

    jeg savner virkelig ledley king til forsvaret/defensiv midt, han ville kun være reserve, men jeg savner ham.

    desuden er det okay han tager de 2 skadede Owen/Rooney med. men hvorfor ikke en reserve der har samme spillestil. de har jo kun Defoe på sub listen, sammen med andy fra 1div.

    jeg siger brug Joe Cole som angriber hvis ikke Owen/Rooney kan spille, og drop så Walcott og få defoe op. Crouch skal kun være reserve.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    123

    Re: vm trup england

    Theo Walcott bliver verdens bedste!!!! Dette er helt sikkert da han er det i 2011 i mit FM 2005. så det er indiskutabelt!!!111

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    271

    Re: vm trup england

    ›hva sker det for sven, en spiller der ikke engang har fået debut
    ›i bedste række "Walcott"

    ›jeg savner virkelig ledley king til forsvaret/defensiv midt, han
    ›ville kun være reserve, men jeg savner ham.

    ›desuden er det okay han tager de 2 skadede Owen/Rooney med. men
    ›hvorfor ikke en reserve der har samme spillestil. de har jo kun
    ›Defoe på sub listen, sammen med andy fra 1div.

    ›jeg siger brug Joe Cole som angriber hvis ikke Owen/Rooney kan
    ›spille, og drop så Walcott og få defoe op. Crouch skal kun være
    ›reserve.

    Måske er det mine spurs briller der gør mig blind, men jeg forstår overhovedet ikke at Defoe og King ikke er med. De har bevist deres værd, og uanset hvor stort et talent Walcott er, er han altså ikke god nok til Arsenal, mens Defoe er god nok til Spurs, og med jævne mellemrum rygtes til Chelsea (må Jol forbyde det). Her til morgen (9 maj 2006) er det ydermere kommet frem, at SGE ikke har set den gode Theo spille endnu http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/foot...nd/4752671.stm
    Det lugter unægteligt af, at der er en dagsorden for landsholdssammensætningen der ikke nødvendigvis har set dagens lys endnu.
    Men med de to skadede Owen og Rooney, bliver der vel også plads til Defoe i den sidste ende. Måske også Johnson?
    Hvis Walcott bare er med for at snuse stemning og lære lidt, er det måske en fin ide, men der bliver et problem hvis Crouch og Walcott skal trække det engelske angreb.

    Selv med Spurs briller er Aaron Lennon dog et næsten lige så stort sats. Han er hurtig, og har SGE set lyset, og opdaget at der skal raketter til at vinde vm, er han et godt valg, ellers skulle man måske have valg den versatile klubkammerat King. Også Shaun Wright-Philips må føle sig lidt forbigået her (men han er ikke med fordi han ikke har fået nok spilletid i Chelsea - spilletid...Walcott??)

    Derudover forstår jeg ikke David James - han har bevist han ikke er værd at satse på. Tag dog Scott Carson i stedet. Der er da i det mindste nogle år at bygge på.
    Til trods for at han ikke har spillet længe, har man jo en erfaren Robert Green sidende på bænken, som jeg til hver en tid vil foretrække for David James.

    Hargreaves er også et lidt lunkent kort. Hans position på holdet er vel mere end dækket ind, og jeg vil ærligt talt blive lidt overrasket hvis han får ret meget spilletid (mange skader undtaget). Måske man skulle have taget en ekstra angriber i stedet?

    Derudover er det jo et hold de fleste landstrænere ville ofre deres højre arm for at få lov at stå i spidsen for.

    Spændende trup, spændende spillere, og det ligner for første gang et engelsk hold der er komplet som trup. Hvis altså angrebssituationen falder på plads, og Robinson ikke bliver skadet.
    Sidst redigeret af Reffi : 09.05.06 kl. 07:50

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    310

    Re: vm trup england

    Ian Wright har sgu en valid pointe om sin søn:

    “He has left out my son because he says he has not played enough games for Chelsea this season.

    “And then he has called up Theo Walcott, a 17-year-old boy who has never played a single Premiership game."

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: vm trup england

    ›hva sker det for sven, en spiller der ikke engang har fået debut
    ›i bedste række "Walcott"

    ›jeg savner virkelig ledley king til forsvaret/defensiv midt, han
    ›ville kun være reserve, men jeg savner ham.

    ›desuden er det okay han tager de 2 skadede Owen/Rooney med. men
    ›hvorfor ikke en reserve der har samme spillestil. de har jo kun
    ›Defoe på sub listen, sammen med andy fra 1div.


    Uden at ville hænges op på det, så mener jeg at erindre at Ledley King er skadet og det er nok derfor han ikke er i truppen. Hvor Jermaine Defoe er undrer mig også. At have 4 angribere i Owen, Crouch, en skadet rooney og en meget ung Walcott... Sven-Göran vil ikke vinde VM eller hvad ? men okay, med Lampard på midtbanen så skal de nok score en masse mål :D

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    271

    Re: vm trup england

    ››hva sker det for sven, en spiller der ikke engang har fået debut
    ››i bedste række "Walcott"
    ››
    ››jeg savner virkelig ledley king til forsvaret/defensiv midt, han
    ››ville kun være reserve, men jeg savner ham.
    ››
    ››desuden er det okay han tager de 2 skadede Owen/Rooney med. men
    ››hvorfor ikke en reserve der har samme spillestil. de har jo kun
    ››Defoe på sub listen, sammen med andy fra 1div.
    ››

    ›Uden at ville hænges op på det, så mener jeg at erindre at Ledley
    ›King er skadet og det er nok derfor han ikke er i truppen. Hvor
    ›Jermaine Defoe er undrer mig også. At have 4 angribere i Owen,
    ›Crouch, en skadet rooney og en meget ung Walcott... Sven-Göran
    ›vil ikke vinde VM eller hvad ? men okay, med Lampard på midtbanen
    ›så skal de nok score en masse mål :D


    King er skadet, men forventes klar om 2-3 uger (hæng dog heller ikke mig op på dette :-) ), så han skulle være helt klar når turneringen starter. Modsat f.eks. Rooney.
    Der er dog ingen tvivl om, at han nuværende skadesstatus har spillet ind på hans manglende udtagelse.
    ...men Sol Campbell for pokker, så kan selv en halvklar King vel gøre det lige så godt :-).

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    583

    Re: vm trup england

    SGE's trup er ikke andet end en stor vittighed!

    Lad mig starte med det mest bizarre, nemlig Walcott! Knægten har spillet tre reservekampe for Arsenal og SGE har ikke selv set ham i aktion (træning). Mon ikke Defoe og Bent føler sig pænt forbigået her! Bent er ikke engang i backuptruppen, men det er Andy Johnson fra den næstbedste række, selvom om Bent har scoret ret mange mål i PL!

    I forsvaret synes jeg det er ekstremt underligt at der er blevet plads til Campbell. Jovist har han erfaring, men manden har spillet som en pose nødder siden han kom tilbage fra sit psykiske nedbrud for et par måneder siden. Her kunne en Wes Brown, som har haft en super-sæson, have gjort det mindst ligeså godt. Og Ledley King kunne også spille den rolle, selvom han måske er lidt bedre på midtbanen..

    Hvilket bringer mig til Owen Hargreaves. Det engelske svar på Dennis Rommedahl, manden der for evigt vil blive udtaget! The Guardian skriver at der kunne falde en atomregn over verden, og Owen Hargreaves ville stadig spille landsholdsfodbold! Hvad med at tage en yderst velspillende Phil Neville istedet? Han har både fået mere spilletid end Owen og gjort det bedre - ja faktisk vil de engelske fans hellere have P Neville med, og det siger ikke så lidt, når man tænker på det had de normalt lægger for dagen overfor Neville-brødrene. Herudover er P Neville jo manden der kan spille flere pladser, bl.a. den venstre-back som Ashley Cole måske slet ikke er klar til efter sin skade? Ledley King er godt nok skadet, men det har jo ikke stoppet SGE fra at udtage Owen og Rooney?

    I angrebet finder jeg det underligt at han har udtaget både Owen og Rooney, som begge er skadede. Owen når måske at blive klar, men højst sandsynligvis ikke kampklar. Rooney har en chance for at spille i finalen, men selv den chance er tynd. Hvad tænker Defoe og Bent ikke? Hvad skal de dog gøre for at blive udtaget? Evt. en Fowler, der har gjort det fint siden sin hjemkomst til Liverpool. Englands angreb i den første kamp bliver Crouch og Joe Cole...

    Et ord kan opsummere det hele: SKANDALE!
    Ståle RAUS!

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,204

    Re: vm trup england

    ›I forsvaret synes jeg det er ekstremt underligt at der er blevet
    ›plads til Campbell. Jovist har han erfaring, men manden har
    ›spillet som en pose nødder siden han kom tilbage fra sit psykiske
    ›nedbrud for et par måneder siden. Her kunne en Wes Brown, som har
    ›haft en super-sæson, have gjort det mindst ligeså godt. Og Ledley
    ›King kunne også spille den rolle, selvom han måske er lidt bedre
    ›på midtbanen..

    ›Hvilket bringer mig til Owen Hargreaves. Det engelske svar på
    ›Dennis Rommedahl, manden der for evigt vil blive udtaget! The
    ›Guardian skriver at der kunne falde en atomregn over verden, og
    ›Owen Hargreaves ville stadig spille landsholdsfodbold! Hvad med
    ›at tage en yderst velspillende Phil Neville istedet? Han har både
    ›fået mere spilletid end Owen og gjort det bedre - ja faktisk vil
    ›de engelske fans hellere have P Neville med, og det siger ikke så
    ›lidt, når man tænker på det had de normalt lægger for dagen
    ›overfor Neville-brødrene. Herudover er P Neville jo manden der
    ›kan spille flere pladser, bl.a. den venstre-back som Ashley Cole
    ›måske slet ikke er klar til efter sin skade? Ledley King er godt
    ›nok skadet, men det har jo ikke stoppet SGE fra at udtage Owen og
    ›Rooney?

    Jeg har også noget med Manchester United, kimBlim ... men Wes Brown og Phil Neville!!!??? Mage til crappy forsvarere skal man da lede længe efter, især Phil N., dvs. det er nok lige præcis i Man United at der er tradition for lorteforsvarere. Det holder bare ikke :)

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    583

    Re: vm trup england

    ›Jeg har også noget med Manchester United, kimBlim ... men Wes
    ›Brown og Phil Neville!!!??? Mage til crappy forsvarere skal man
    ›da lede længe efter, især Phil N., dvs. det er nok lige præcis i
    ›Man United at der er tradition for lorteforsvarere. Det holder
    ›bare ikke :)

    Jeg tror ikke du har fulgt med i denne sæson... Wes Brown har gjort det langt bedre end Rio, omend Rio selvfølgelig får mere spilletid pga. sit navn og sin pris.

    Og P Neville ville jeg netop sætte på midtbanen, men påpeger blot at han har den fordel at han udover def. midt kan spille venstre midt (Her er England notorisk tynde), venstre back og højre back..

    Og må jeg så lige minde dig om at Phil Neville nu spiller for Everton, så det er ikke en kamp om at få flest mulige Man Utd-spillere med til VM.. Jeg så f.eks. gerne at Wayne Rooney fik lov til at holde sommerferie i ilt-teltet ;)
    Ståle RAUS!

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    243

    Re: Englands VM-trup

    Theo Walcott bliver udtaget og spillere der har spillet hele sæsonen og præsteret bliver på en måde bare latterliggjort. Sven ødelægger jo den naturlige konkurrence og det vil i fremtiden skade landsholdet - grunden er jo at ingen spillere aner hvad der skal til for at komme på, og derfor ikke kan fokusere på et mål, eller ha en tro på at kunne komme med på landsholdet, det smadrer moralen og det er i den grad skidt, det er jo en af de ting man forsøger at bygge op, og i stedet smadrer han den - meget uintelligent manøvre må man sige.

    Eneste grund til at han kan gøre dette er jo at han forsvinder efter VM og at der kommer en ny træner - men i og med at Sven og Steve i tæt samarbejde på det nuværende landshold, ja så har de ødelagt den naturlige konkurrence og det vil man givetvis kunne se i fremtiden - det kunne resultere i dårligere præstationer og dalende udvikling blandt de engelske spillere i Premier League.

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Englands VM-trup

    Det var jo arsene wenger som talte for walcots vm udtagelse. Manden har jo forstand på talenter, det har han bevist masser af gange i arsenal, mon ikke også han får ret nu!! *Håber*
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    583

    Re: Englands VM-trup

    ›Det var jo arsene wenger som talte for walcots vm udtagelse.
    ›Manden har jo forstand på talenter, det har han bevist masser af
    ›gange i arsenal, mon ikke også han får ret nu!! *Håber*

    Arsene Wenger er med andre ord blevet til Christian Andersen når det kommer til evnerne indenfor at snakke spillere på landsholdet? Arsenes mening burde være fløjtende ligegyldig i den her sag - ellers kunne Jol og Curbishley jo også have snakket Defoe og Bent på?
    Ståle RAUS!

  16. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    271

    Re: Englands VM-trup

    ›Det var jo arsene wenger som talte for walcots vm udtagelse.
    ›Manden har jo forstand på talenter, det har han bevist masser af
    ›gange i arsenal, mon ikke også han får ret nu!! *Håber*

    Jeg tror du kan finde mange managers der taler deres spilleres sag. Det burde aldrig få indflydelse på landstrænerens beslutning.

    Jeg tror ikke Walcott er tiltænkt nogen stor rolle til vm. Kun skader vil få ham i startopstillingen. Jeg mener dog SGE gambler kraftigt. Særligt hvis han regner med at nå langt. Så kan det godt blive hårdt for spillere som Owen og Rooney (selv om det nok ender med et afbud) der lige er kommet tilbage fra skader.

    Hvis ovenstående er rigtigt, ville det være mere smart at tage et reelt alternativ med i truppen (Defoe, Bent, Johnson).
    Hvis Walcott derimod er tiltænkt en reel rolle til VM, og SGE gambler med Walcott, så må turneringen og Walcott jo vise hvem der havde ret.

  17. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    822

    Re: Englands VM-trup

    Svenne er gal! Hvilken skam at det ser ud til at han ødelægger vores jubilæums-vm.
    Ind med defoe, og smid ledley king med. Ingen 17-årige og halvskadede spillere på et vm hold som skal ud og gentage succesen fra 66!
    Svenne -

    DET' EN OM'er!

  18. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: vm trup england

    ›Ian Wright har sgu en valid pointe om sin søn:

    ›“He has left out my son because he says he has not played enough
    ›games for Chelsea this season.

    ›“And then he has called up Theo Walcott, a 17-year-old boy who
    ›has never played a single Premiership game."


    Der er gået totalt Brøndby/Holland i den... De udtar spillere der ikke er de bedste fordi de nok engang blir det.

    Last time I checked, så får man ikke tildelt pokalen 4-5 år efter når man har set potentialet af spillerne realiseret, men efter hvem der vælger at stille stærkeste hold i flest kampe, og derved har den største chance for at vinde dem.

    At tage Walcott med er næsten oppe i laget af brølere som da van Basten droppede Makaay... Slutrunder er IKKE talentudvikling!
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF's trup
    By Firefyrre in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 05.12.04, 12:20
  2. Ugens Trup...
    By unknown in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 24.11.04, 11:54
  3. Englands straffe - var det film?
    By k b hagen in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 16.06.04, 14:42
  4. Hvem er Englands Finest?
    By zebos in forum Diverse
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 08.06.04, 18:16
  5. Brøndby's nuværende trup Vs. FCK's nuværende trup
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 18.02.04, 15:27

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •