Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Hvilke(n) genudgivelse(r) har du senest købt

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Hvilke(n) genudgivelse(r) har du senest købt

    Hvad er den seneste genudgivelse, du har smidt dine penge efter?

    Jeg fandt til min meget store glæde ud af, at Songs From The Big Chair med Tears For Fears fra 1985 er blevet genudgivet i en Deluxe Edition med en dejlig extradisc fyldt med remixes samt bonustracks i form af alternative versioner samt single-B-sider (bl.a. det oprindeligt fra albummet udelukkede titelnummer). Eneste track, der godt kunne have været inkluderet, men som ikke er med, er genindspilningen af Everybody Wants To Rule The World, der kom til at hedde Everybody Wants To Run The World. En velgørenhedssingle, der blev udgivet i forb. m. kampagnen "Sport Aid" i 1986.

    ....Big Chair er om nogen den plade, der i sig selv karakteriserer 80'ernes musik. Med hits som Mothers Talk, Shout, I Believe, Head over Heels og Everybody Wants To Rule The World fulgte Tears For Fears fint op på deres i øvrigt også rigtigt gode debutskive The Hurting. Men at de til dels skulle skifte stil fra synth-pop a la Soft Cell, til at producere lækker lyd indenfor adskillige stilarter, var lidt af en overraskelse.

    Eksperimentet lykkedes virkelig godt. Tears For Fears brød for alvor igennem på det amerikanske marked, og turnerede konstant. Det hårde liv som popstjerner trak dog alvorlige søm ud af Tears For Fears motivation - livet var ikke andet end turné, promotion, video'er i en uafbrudt strøm. Det sled hårdt på gruppen, og der skulle gå adskillige år inden opfølgeren The Seeds Of Love var klar. Forøvrigt også en rigtig god skive, omend dens kommercielle succes ikke nåede ...Big Chair til sokkeholderne (på den finder man ud over titelnummeret også en perle som Woman In Chains. Efter den gik Tears For Fears i opløsning. De prøvede med et par soloprojekter blev genforenet for at udgive endnu en skive for et halvt års tid siden (Everybody Loves A Happy Ending). Den blev heller ikke den store succes.

    Udover ...Big Chair vil jeg anbefale opsamlingen Tears Roll Down, der dækker de gyldne år 1982-1992.


    Læs evt. mere
    ved at klikke på billedet


    Sidst redigeret af Don J. : 10.05.06 kl. 23:33

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    352

    Re: Hvilke(n) genudgivelse(r) har du senest købt

    Megadeth "Rust in Peace"
    Lækker restaureret lyd, ekstra numre/demoer, og slevenotes af my man...Psyco Dave

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvilke(n) genudgivelse(r) har du senest købt

    Har købt 3 albums, som er genudgivelser med ekstra numre, nye covers
    og ekstra internet stuff med det italienske goth band - Lacuna Coil.

    The Eps-lacuna Coil & Halflife
    In A Reverie
    Unleashed Memories
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvilke(n) genudgivelse(r) har du senest købt

    Den her,



    Neko Cases debutplade The Virginian, som ikke er forsynet med et klap andet end selve albummet i sin nye, genudgivne udgave. Men stadig skulle den altså haves. Alene hendes stemme, den fantastiske stemme... og så er der et cover af Scott Walkers 'Duchess' på!

    mvh,
    -smølle

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    145

    Re: Hvilke(n) genudgivelse(r) har du senest købt





    FC KØBENHAVN - Vi yder ingen modstand!

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    69

    Re: Hvilke(n) genudgivelse(r) har du senest købt

    Jeff Buckley's Grace. Genudgivet i 2004 i en Luxury Edition i anledning af 10året for den originale udgivelse.

    Selvom CD'en med ekstramateriale generelt ikke lever op til selve pladen, er der dog masser af guf i udgivelsen. Video'er, en rigtig god dokumentar, samt nummeret Forget Her, der i kvalitet placerer sig helt oppe blandt de bedste Buckley-numre.

    mvh
    Mikkel

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Hvilke(n) genudgivelse(r) har du senest købt

    30 års-jubilæet for dette klassiske ABBA-album skal jo fejres med manér:



    Derfor er den nu genudgivet i en luksusudgave inkl. bonustracks samt en dvd med bl.a. TV-special'en "Abba-dabba-doo". Læs evt. mere her.

  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2023
    Indlæg
    1

    Re: Hvilke(n) genudgivelse(r) har du senest købt

    Jeg er en fan af blues og jazz og har for nylig købt en vinylplade med Buena Vista Social Club. Jeg nyder musik og bøger hver aften. Det er en fantastisk kombination.
    Jeg læste artiklen i forgårs: https://bulibold.dk/top-4-boeger-gam...du-boer-laese/
    og nu har jeg lyst til at læse alle bøgerne i denne artikel. I går købte jeg bogen "Winning Ways", og jeg kan virkelig godt lide den. Det er en fed historie, ikke særlig let at læse, men meget interessant, hvad der så sker.

  10. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Hvilke(n) genudgivelse(r) har du senest købt

    Citat Oprindeligt indsendt af Christopher Jansson Se meddelelser
    Jeg er en fan af blues og jazz og har for nylig købt en vinylplade med Buena Vista Social Club. Jeg nyder musik og bøger hver aften. Det er en fantastisk kombination.
    Jeg læste artiklen i forgårs: https://bulibold.dk/top-4-boeger-gam...du-boer-laese/
    og nu har jeg lyst til at læse alle bøgerne i denne artikel. I går købte jeg bogen "Winning Ways", og jeg kan virkelig godt lide den. Det er en fed historie, ikke særlig let at læse, men meget interessant, hvad der så sker.
    Hvad er det du gerne vil have os til at poste penge i? Er det en af bøgerne eller er det clicks på hjemmesiden?

    Dit indlæg er slapt og ufokuseret. Stram op. Sælg den.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Hvilke(n) genudgivelse(r) har du senest købt

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Hvad er det du gerne vil have os til at poste penge i? Er det en af bøgerne eller er det clicks på hjemmesiden?

    Dit indlæg er slapt og ufokuseret. Stram op. Sælg den.
    Du glemte: “velkommen til sidelinien”.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  13. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Gummisko! Hvilket par har du senest købt?
    By Don J. in forum Diverse
    Svar: 462
    Sidste Meddelelse: 29.11.17, 14:51
  2. Har du købt en videotelefon ?
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 14.05.15, 09:00
  3. Hvilken spilletrøje har du senest købt?
    By Don J. in forum De lange linier
    Svar: 152
    Sidste Meddelelse: 19.06.10, 10:22
  4. Solbriller: Hvilket par har du senest købt?
    By GatoConBotas in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 04.06.09, 09:58
  5. Har du købt billet til pokalfinalen?
    By SuperSteen in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.05.04, 08:17

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •