Kære FCK fans.

Jeg står i forbindelse med min uddannelse (højere) at skulle fremlægge et forrretningsrelateret emne efter eget valg. Som i nok kan regne ud er mit valg faldet på FCK. Dvs mit overordnede emne er rent faktisk udviklingen inden for fodboldens verden de seneste 40-70 år. Tilbage i tiden drejede fodbold sig jo kun om fodbold sjov, følelser & sammenhold (ikke at det ikke stadig handler om det) - og ikke merchandise, image, store lønninger, sponsorer og nye forretningsområder(diversifika tion).

Jeg vil ganske givet fremlægge omkring FCKs historie, fra KB osv til FCK; fra dengang at være en "simpel" fodbold klub til idag at være en millionforretning (Parken). De har jo i dag et utal af forretningsområder: Vandland, koncert arrangementer, catering, håndbold, nu også fitness, osv osv osv.

Derfor eftersøger jeg links/info til sider der kan gavne min opgave. Dvs informationer om FCK's historie, cool facts, og vigtigste nøgletal (omsætning el lign.) så langt tilbage i tiden som overhovedet muligt. Endvidere ville det være fantastisk hvis nogen kunne give info/links omkring den STRATEGI FCK/PARKEN bruger i deres forretningsøjemed.

Håber der er nogle venlige sjæle der kan hjælpe.

Endvidere kan den tråd fremover fungere som informationstråd for dem som ønsker at finde dybere informationer om FCK/PARKEN der ikke lige umiddelbart fremgår af websitet o.lign.