Side 2 af 32 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 477

Emner: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    478

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i DK

    Ros
    Super god idé!!! Lyder som en oplevelse.

    Ris
    Det er super uoverskueligt at læse jeres anmeldelse. Lav jer en grundskabelon med nogle punkter (kan bedre lide anden del af anmeldelsen med stadions.dk's kriterier end de første) som skal være med i jeres anmeldelser og så fremhæv den med fed. Overvej også lige jeres linjeskift.

    Forslag
    Giv karakter til flere ting end bare helhedsindtrykket
    fx Tilgængelighed, Kontrollørerne, Tilskuerpladserne, Faciliteter, Øl, vand, pølser osv., Børnevenlighed, Priser, Tilskuere.
    Skriv også dato, kamp og resultat som det første.

    Skriv jeres anmeldelse inden på stadions.dk det tror jeg de ville være glade for...

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i DK

    Ros
    ›Super god idé!!! Lyder som en oplevelse.

    Ris
    ›Det er super uoverskueligt at læse jeres anmeldelse. Lav jer en
    ›grundskabelon med nogle punkter (kan bedre lide anden del af
    ›anmeldelsen med stadions.dk's kriterier end de første) som skal
    ›være med i jeres anmeldelser og så fremhæv den med fed.
    ›Overvej også lige jeres linjeskift.

    Forslag
    ›Giv karakter til flere ting end bare helhedsindtrykket
    ›fx Tilgængelighed, Kontrollørerne, Tilskuerpladserne,
    ›Faciliteter, Øl, vand, pølser osv., Børnevenlighed, Priser,
    ›Tilskuere.
    ›Skriv også dato, kamp og resultat som det første.

    ›Skriv jeres anmeldelse inden på stadions.dk det tror jeg de ville
    ›være glade for...


    Tak for ris og ros. Jeg har forsøgt at gøre som du har bedt om :)
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i DK

    Jeg kunne bedre lide den første anmeldelse en den anden der den mere detaljeret beskrev stemningen(men jeg er jo også fra C2), men faktisk også de andre ting, nummer 2 er ret overfaldisk. Og så synes sjeg slet ikke de to er ens. Den første beskriver stemningen som ret fed blandt næstveds fans, den anden beskriver dem som stille og rolige(snooork).

    Så thumbs til den første, synes næsten det er synd hvis i poster den anden på stadions dk
    Europapokal

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    478

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i DK

    ›Jeg kunne bedre lide den første anmeldelse en den anden der den
    ›mere detaljeret beskrev stemningen(men jeg er jo også fra C2),
    ›men faktisk også de andre ting, nummer 2 er ret overfaldisk. Og
    ›så synes sjeg slet ikke de to er ens. Den første beskriver
    ›stemningen som ret fed blandt næstveds fans, den anden beskriver
    ›dem som stille og rolige(snooork).

    ›Så thumbs til den første, synes næsten det er synd hvis i poster
    ›den anden på stadions dk

    Nu mente jeg mere punkterne end selve anmeldelsen, min fejl hvis det var udtydeligt, for vil jeg give denne herre ret i...

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i DK

    Denne side syntes jeg er helt fantastisk i opbygning og måden at beskrive en dag på stadionet på. Samtidig forsøger han at finde det positive og charmen ved de forskellige steder, selvom det kan være vanskeligt.

    http://www.freewebs.com/tims92/premierleague.htm

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i DK

    Igår var 4 knejter på Roskilde Idrætspark - Refereat og billeder kommer senere idag. Mandag går turen til Næstved, hvor der efter alt at dømme vil være oprykningsfest. Med FC's sidste besøg i Næstved, lurende i baghovedet, kan oplevelsen næsten kun blive bedre denne gang.

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    626

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i DK

    Hej Sok
    Et andet hurtigt forslag til at hjælpe overskueligheden: skriv tydeligt i Subject-linien hvilket stadion det drejer sig om, og fremhæv hvilke indlæg der rent faktisk er anmeldelser. Bare så hele tråden ikke drukner i lort som det her indlæg :-)

    vh
    Strahne
    Få koll på hvad der er prol
    http://whitetrashoftheday.blogspot.com/

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    681

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i DK

    ›Hej Sok
    ›Et andet hurtigt forslag til at hjælpe overskueligheden: skriv
    ›tydeligt i Subject-linien hvilket stadion det drejer sig om, og
    ›fremhæv hvilke indlæg der rent faktisk er anmeldelser. Bare så
    ›hele tråden ikke drukner i lort som det her indlæg :-)
    Eller lad evt. debatredaktionen lave en tråd som er lukket, som man ikke kan svare i og så læg anmeldelserne der, og brug denne tråd på kommentarer...?

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Anmeldelse: Roskilde Idrætspark

    Onsdag aften var vi en tur i Roskilde for at se FC Roskilde mod B93.

    Gæsteanmeldere: EALP og Lil_Stamps



    Dette var mit første besøg på Roskilde Idrætspark, og vi kom cirka 10 minutter for sent da jeg troede kampen startede en halv time senere.

    Da vi kom var stillingen 1-1.

    Tilgængelighed - er det til komme dertil.

    På trods af mit store kendskab til Roskilde by og omegn (jeg har kørt med pakker dernede i et halvt år) anede jeg ikke hvor stadion var. Vi kørte ned til Roskildehallerne (som jeg dog vidste hvor var) og vupti, gemt bag hække og andet natur, var der et lille skilt der indikerede at Idrætsparken lå denne vej.

    Kontrollørerne - venlige/uvenlige.

    De virkede ganske venlige.

    Tilskuerpladserne - udsyn, komfort osv.

    En tribune og én klassisk langside med jord og fliser sat op som en slags trappe. Bag målene var der intet.





    Faciliteter - toiletter, lystavle m.m.

    Gode toiletfaciliteter på tribunen. Ingen på resten af stadion hvilket selvfølgelig resulterede i at folk gik i hækken. Dette sagde kontrollørerne intet til, da de selv besørgede i hækken.



    Øl, vand, pølser osv. - Kan man få stillet sin sult

    Deres grillpølser smagte faktisk bedre end dem i Espelunden, til stor glæde for undertegnede og brormand.

    Carlsberg til 25 kr, endnu et hit!

    Børnevenlighed - Er det til at have børn med.

    Vi havde selv taget et barn med (EALP), som fik lov at rende rundt for sig selv.
    Dette skete uden nævneværdige problemer.

    Priser - er det dyrt/billigt.

    Det kostede en halvtredser at komme ind og for børn under 18 var der gratis entré. Så indgang, en øl og en pølse for en hund, det er fair priser.

    Tilskuere - Opførsel, stemning osv.

    Der var én (1) tilskuer med FC Roskildetrøje på og ingen fanklub, så stemning var der intet af. B93 havde cirka 7 medrejsende fans og heldigvis kun den ene part af det frygtede sambahelvede de kalder en rytmesektion:




    så heller ikke derfra var der stemning. Dog havde hornsektionen indfundet sig:



    (Det er hornsektionen til højre. Ham den fede til venstre er kun med på billedet af æstetiske grunde)

    Lydsiden blev domineret af de lokale landsbytosser der i tide og utide (mest det sidste) råbte "vittige" kommentarer af linievogtere og dommeren og man kunne således godt mærke at man var kommet længere ud på landet end Rødovre.



    Herover, de mest højrøstede tilskuere

    Programmet

    Programmet var et fint lille program hvor dagens første overraskelse kom, i form af #3 for FC Roskilde, Diego Tur. Programmet var ikke bare en samling annoncer og det trak naturligvis op at Diego var med i det :) Jeg var forøvrigt 2 numre fra at vinde en cd fa Fona eller 2 flasker FC Rødvin (nej, ikke Farum)


    Konklusion - Hvad er helhedsindtrykket.

    Gode pølser, god øl og Diego Tur trækker besøget op på et 7 tal. Mere kan det desværre ikke blive til pga manglende stadionforhold og stemning.

    Kampen endte forøvrigt 4-3 til FC Roskilde, til stor ærgrelse for sprutorgelet der i 10 minutter i træk havde brølet: FÆÆÆÆÆÆM - TRÆÆÆÆÆH!
    Sidst redigeret af Sokken : 13.04.11 kl. 00:25
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Anmeldelse: Roskilde Idrætspark

    Fremragende initiv :-)

    /me synes godt at SR-elefanterne kunne faa lov til at fölge med rundt og se sig lidt om.
    Hislen af TorbenØ.

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    662

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i DK

    Hva så. Er der gået druk i projektet???
    MVH
    Thomas

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i DK

    ›Hva så. Er der gået druk i projektet???


    Der skal ikke herske nogen som helst tvivl om drukkens indblanding i projektet. Derudover skrev jeg indledningsvis at det nok ville være et langvarigt projekt, da det ikke skulle falde sammen med job og fck kampe. Don't worry, projektet kører stadig (og dermed også drukken)
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Anmeldelse: Lerpytter Stadion

    Onsdag aften var vi en tur i Thisted for at se de lokale helte mod Fck.


    Gæsteanmeldere: Don Ekström




    Dette var mit første besøg på Lerpytter Stadion

    Tilgængelighed - er det til komme dertil.

    NEJ!!! Det tager jo 6 timer i bus fra København.
    bortset fra det var det nemt at se at man ikke er gearet til store mængder på parkeringspladsen omkring stadion. Der var laaaang kø for at komme ud. Denne kø spredtes dog temmelig hurtigt, og resten af turen hjem foregik på tomme jyske landeveje.



    Kontrollørerne - venlige/uvenlige.

    Kontrollørerne var venligheden selv. Man fornemmede også en pæn portion stolthed over at kjøwenhawnerne var kommet til byen.

    Tilskuerpladserne - udsyn, komfort osv.

    Der var en langside med hvad der lignede en lille permanent tribune. Man havde til lejligheden lejet 6 mobile tribuner som man havde stilt op på modsatte langside.




    Bag målene (hvor vi stod) var der intet og det betød at der kun kunne stå et begrænset antal mennesker da de bagerste jo intet kunne se. Der var et klubhus, hvor vi forgæves gik på jagt efter snaps. Vi kunne til gængæld købe en pæn portion pommes frites for 15 kr. Og så var der frit valg mellem ketchup og Bernaise som dyppelse.


    Faciliteter - toiletter, lystavle m.m.

    Der var en lille lystavle nede i venstre hjørne, tæt på bandereklamen for det lokale slagteri, Bette Gris. Det var sådan en af typen, vi - de. Dog med elektronisk scoreboard og ur. Der var (til lejligheden?) stillet et mobilt toilet op nede ved vores hjørne, komplet med håndbremse og det hele.



    Ellers var der toiletter i klubhuset, hvor man dog, på spørgsmålet om man måtte låne toilettet, blev mødt med kontraspørgsmålet: Skal du lave stort?


    Øl, vand, pølser osv. - Kan man få stillet sin sult

    Der var gode frankfurtere til 25 kr med brød. Det når ikke Lyngby standard men scorer alligevel et pænt 4 tal ud af 5.



    Øllet var Thypilsner. Dette kan muligvis få den til at gå i bukserne på ølentusiaster som Awesome, men jeg vil sgu hellere ha en Carlsberg. Desuden forlangte de 25 kr for en flaske øl. Pebret.



    Børnevenlighed - Er det til at have børn med.

    Hvis der er mange folk på stadion er det nærmest umuligt for ungerne at se med mindre de står helt op af banden. I hvertfald bag målene.

    Priser - er det dyrt/billigt.

    Tjah... Det kostede 75 kr at komme ind og se Fck. Muligvis er det billigere til hverdag, men det er under alle omstændigheder billigere end Superligaen.



    Tilskuere - Opførsel, stemning osv.



    TFC Ultras var placeret nede under Bette Gris reklamen og lavede god larm. De havde medbragt et banner hvorpå der stod: Don Øf, vi er ikk' til salg. Dette smed nok en svensknøgle i Østergaards planer om at købe Thy.
    De præsenterede også bannerets tekst som en sang og krydrede det med fornærmende sange som: København, i er en forstad til Køge.
    På vej hjem fra det skuffende nederlag var der dokumenteret røg:

    Billedet er komplet med min finger over højre del af skærmen.

    Programmet

    Programmet var en lille avis med annoncer, holdopstillinger og lokale tossers forudsigelser angående kampen. 4-0 og 4-1 blev der spået. udemærket underholdning.

    Konklusion - Hvad er helhedsindtrykket.

    Det var en kold omgang da der blæste en stiv kuling, men bortset fra det, og vores gudsjammerlige spil, var det en sjov tur og en god oplevelse at besøge Lerpyttervej 37
    Sidst redigeret af Sokken : 13.04.11 kl. 00:26
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    140

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i DK

    Der var romerlys og andet godt i lokalopgøret mellem Benløse og Ringsted. Mindes de begge lå i serie 2 ... Så jo, det kan skam godt ske ;-)
    FCK står for Farmors Cykel Klub...og BIF står for Bedst I Fodbold...og så er fck sq dårlige til det med en bold

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i DK

    Efter at have ligget død i længere tid af flere årsager (vinterpause og ny kæreste) er det nu tid til at anmelder flere stadions.

    Næste stadion bliver Lyngby stadion søndag den 22.4 hvor de blå tager imod de hwie fra Agf
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

Side 2 af 32 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Vittigheder (eller forsøg derpå)
    By Martin in forum Diverse
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 26.08.11, 09:36
  2. VM-stadions
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.12.09, 23:36
  3. Landskampene Danmark-Sverige & Letland-Danmark
    By kalaha in forum De korte linier
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 17.06.07, 10:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •