Side 13 af 32 FørsteFørste ... 31011121314151623 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 477

Emner: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Til de interesserede kan jeg fortælle at her er nogle datoer vi kigger på (det er langt fra sikkert at de bliver til noget):

    30/5 -Kolding - Frem
    13/6 - Skive - Thisted
    Sidst redigeret af Sokken : 24.05.10 kl. 11:02
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  2. #182
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    173

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    kom i afsted i går ?
    Martin ® Shearer

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Anmeldelse: Risvangen Stadion

    Lørdag d.17.04.10 var alle med ære, hjerte og sjæl på plads i Herning for at se FCM-FCK. Sk8erboy og jeg har før bevist at vi har hverken ære, hjerte eller sjæl, så derfor var vi taget til Århus for at se lokalopgøre i 2. Division Vest mellem Århus Fremad og Randers Freja.



    Dette var mit første besøg på Risvangen Stadion

    Da vi endnu engang var blevet brændt af af en lokalguide, valgte vi at tage det sikre før det usikre, og gik ned på en gammel kending:


    Dr. Watson ligger ikke i nærheden af Risvangen Stadion, men kvarteret omkring Risvangen så ret kedeligt ud på kortet, så vi valgte at gå ned og følge overlægens anbefaling endnu engang.

    Her var der ikke det store run på. Der var kun bartenderen og en gut der lige skulle have en fadøl inden han skulle i Føtex. Bartenderen vandt forøvrigt en større mængde mønter i spilleautomaterne og gav, udover vejvisning til Risvangen, en Arn-bitter til Sk8erboy og jeg. Tak for det.

    Efter 4 Århussæt smuttede vi tilbage til Banegården hvor vi fandt bus nr 7 der skulle tage os til stadion. I Århus stiger man på i bagenden eller midten af bussen og betaler selv i en automat i bussen.


    Tilgængelighed - er det til komme dertil.

    Ser man bort fra 3 timers togtur fra København til Århus, var det intet problem at komme til Risvangen. Bus nr 7 kørte fra Banegården lige til døren.
    Da vi trådte ud af bussen, var vi havnet i et søvnigt sølvbryllupskvarter, så efter at have dasket hinanden på ryggen over beslutningen om at gå på Dr. Watson først, gik vi mod indgangen og fik dagens første chok:

    70 kr for at komme ind og se 2. Div Vest? Vi forsøgte naturligvis at fuppe os ind som medlemmer af fanklubben, men den gik ikke så vi måtte pænt hoste op med den fulde pris.

    Tilskuerpladserne - udsyn, komfort osv.

    Der er ingen tribuner på Risvangen Stadion, men på udebaneafsnittet er der 2 rækker sæder:


    Hvis man vælger at sætte sig på de sorte sæder, kan man bilde sig selv ind at de ikke er helt så beskidte som de gule:

    Sæderækkerne er placeret lige bag de to udskiftningsbænke, så uanset hvordan man sætter sig kan man ikke set det ene af de to mål, og det kan sagtens lade sig gøre at sætte sig så man ikke kan se nogle af målene:

    Bag det ene mål er der ingenting:

    På den anden langside er det sat et par havebænke op:

    Bag det andet mål er der også et par bænke plus en ølbod. Specielt den ene bænk så spændende ud:

    Så der satte vi os med vores Menu 1, men opdagede hurtigt at bænken nok var reserveret til Hjørnebanden:

    Men da der var 5 minutter til kampen startede og ingen Hjørnebande blev vi siddende. Men vi havde gjort regning uden vært, for 2 minutter senere dukkede de op og smed os væk.

    Faciliteter - toiletter, lystavle m.m.
    Der er ikke en lystavle på Risvangen, men der er et skur med et ur på:


    Udover de store mængder hegn der er omkring stadion, man kan forrette sin nødtørft i, er der et lille skur der minder om et toilet bag det ene mål.
    Det viste sig dog at være et omklædningsrum, men der var da et toilet:


    Derudover var der også en sauna derinde, som jeg dog ikke benyttede:



    Der er også et cafeteria, hvor vi gik ind after at have frosset balderne af i den stive vestenvind.


    Derinde kunne man ikke købe noget at spise, og det var svært at følge med i fodbolden derinde:

    men der var i det mindste ikke pissekoldt, og vi fik os en snak et et par lokale, der var ved at falde ned af stolen, da vi fortalte dem hvorfor vi var her. I er da vel ikke rejst fra København bare for at se det lårt????? Jo, den er god nok.

    I klubhuset var der pokaler fra ungdomshold, og på ærespladsen hang der tre billeder fra dengang Fremad var i Superligaen og man slog storebror AGF.


    Øl, vand, pølser osv. - Kan man få stillet sin sult
    Man drikker Royal på Risvangen, og det er jo forståeligt nok, da Ceres ligger i Århus.


    Pølser var der også, men kun sennep og ketchup, som manden selv doserede:

    Pølsen var intet specielt, faktisk kun halvgod, og ketchuppen var direkte uspiselig. Den smagte sødt og forfærdeligt, og da der ikke var andet dyppelse end den og senneppen lander vi på karakteren 2. Det er godt nok noller, Århus. 2 gange har vi været til anmeldelser i Århus og begge gange er pølsepanelet blevet slemt skuffede.

    Priser - er det dyrt/billigt.


    5 fadøl for 125 er fint nok. Pølsen var heller ikke dyr, bare ikke pengene værd, men 70 kr for at komme ind er jo røveri ved højlys dag.

    Tilskuere - Opførsel, stemning osv.

    Der var ingen tilskuere fra Randers, og kun en håndfuld fra Århus Fremad:

    Den lille flok Fremadfans havde både flag og trommer med, men vi hørt først trommen i det 80. minut. Derudover var der rimeligt roligt omkring dem, undtagen når de kom med tilråb a la: For satan det er flot. Michael Laudrup!


    Kampen

    Århus Fremad kom foran 1-0 efter 13 minutter på et mål af nummer 6 Ruben Nygaard, og kampen udviklede sig derefter til noget af det kedeligste stadionpanelet nogensinde har set.

    Der er ikke noget decideret referat af kampen på Århus Fremads hjemmeside, men den nævnes da her
    Programmet



    Det er et flot program de har på Risvangen Stadion. Her er billeder af truppen (dog ikke af alle spillerne, nogle er tegnet), en side hvor direktøren har ordet, en kampoptakt af assistenttræneren, stillingen i 2.DV, kampprogram for ÅF og rundens andre kampe og en topscorerliste. Derudover er der stillingen, kampprogram og topscoreliste for Danmarksseriens pulje 3 hvor Fremads andethold spiller. Derudover er der billeder af merchandiset du kan købe, en kontaktside med telefonnumre til alle i administrationen og de to trupper. Et flot flot program, der som noget af det eneste, holder en vis klasse på Risvangen. Desuden får man en stor fad gratis på en cafe i byen hvis man tager det gratis kampprogram med.


    Konklusion - Hvad er helhedsindtrykket.

    Efter vi havde forladt cafeteriaet, gik vi over til Hjørnebanden for at finde min kuglepen jeg havde tabt, og det rettede lidt op på helhedsindtrykket, for det viste sig at være en flink flok mennesker.


    Men udover det, og besøget på Dr. Watson inden kampen, var det en stor skuffelse at besøge Risvangen Stadion. Elendig fodbold, endnu dårligere stadion (nok det dårligste vi har anmeldt endnu) og ingen pubber i nærheden gør at jeg ikke kan anbefale nogen som helst at besøge stadion.

    Efter kampen måtte vi vente en halv time på bussen, og der kom ingen taxaer, så vi missede første halvleg af FCM-FCK, da vi samtidig var sultne, og lige lagde turen forbi McDonalds, hvor Sk8erboy købte en AGF-Menu:


    Se ham støtte AGF:


    Vi fandt endelig en bar, hvor de viste FCK's kamp og det var langt fra en fornøjelse at se FCM vinde:

    Efter at fået rusket Sk8erboy ud af Arn-søvnen, tog vi toget hjem og endte 3 timer senere på Jernbanecafeen, hvor vi blev enige om at det var højdepunktet på en røvsyg dag.

    Sidst redigeret af Sokken : 31.08.10 kl. 18:51
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar


  5. #184
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Findes der en liste over alle stadions i Danmark, så man kan se hvor langt I er nået i jeres bestræbelser?

  6. #185
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Hvor er det dog dejligt underholdende i dette billedbogsformat med korte tekster.

    Jeg håber I aldrig bliver færdige. :o)


  7. #186
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ›Findes der en liste over alle stadions i Danmark, så man kan se
    ›hvor langt I er nået i jeres bestræbelser?

    Det beste bud må vel være denne?

    Og ellers enig med Sibs
    hvad?

  8. #187
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Der burde også efterhånden være basis for et fint lille google maps over jeres besøgte stadions.

    Det kan laves ret simpelt :-)

    Man kan f.eks. bare indtaste nogle data om de besøgte stadions i et regneark og så bruge google fusion. Jeg har lavet et ULTRA simpelt test-eksempel her. Jeg har bare indtastet adressen på Esbjergs stadion og Parken i et regneark i google documents, og så ladet google fusion vise punkterne på et kort. Der kan man så nemt sætte et link ind til anmeldelsen :-)

    http://tables.googlelabs.com/DataSource?dsrcid=168826

    Man klikker bare "visualize" -> "map"

    Var det ikke noget?

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 22.04.10 kl. 08:55
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #188
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: Anmeldelse: Risvangen Stadion

    Endnu engang en fantastisk anmeldelse...intet mindre...
    Damm jeg har savnet jer hele vinteren....og ja...indimellem kommer man vel i situationer hvor turen er mere værd end missionens mål..men op på hesten drenge....giv den gas...vi er mange der vil have mere..for I er gode !...

    Hilsen en stensikker fast læser !
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #189
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    173

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ›Til de interesserede kan jeg fortælle at her er nogle datoer vi
    ›kigger på (det er langt fra sikkert at de bliver til noget):

    ›29/5 - Otterup - Agf II eller Tjørring - Randers F eller Stenløse
    ›- B1908 eller Brabrand - FC Fyn


    Gi lige lyd når i ved hvilke af disse kampe det bliver, overvejer at kigge forbi brabrand kampen, hvis vejret og tiden er til det.
    Martin ® Shearer

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #190
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2,352

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ››Til de interesserede kan jeg fortælle at her er nogle datoer vi
    ››kigger på (det er langt fra sikkert at de bliver til noget):
    ››
    ››29/5 - Otterup - Agf II eller Tjørring - Randers F eller Stenløse
    ››- B1908 eller Brabrand - FC Fyn


    ›Gi lige lyd når i ved hvilke af disse kampe det bliver, overvejer
    ›at kigge forbi brabrand kampen, hvis vejret og tiden er til det.

    Hvor går næste tur hen? - og hvornår? :)
    Forza FCK

    1993, 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016, 2017, 2019 - Fucking miles away! Bye bye BIF

  15. #191
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ›››Til de interesserede kan jeg fortælle at her er nogle datoer vi
    ›››kigger på (det er langt fra sikkert at de bliver til noget):
    ›››
    ›››29/5 - Otterup - Agf II eller Tjørring - Randers F eller Stenløse
    ›››- B1908 eller Brabrand - FC Fyn
    ››
    ››
    ››Gi lige lyd når i ved hvilke af disse kampe det bliver, overvejer
    ››at kigge forbi brabrand kampen, hvis vejret og tiden er til det.

    ›Hvor går næste tur hen? - og hvornår? :)

    Næste tur bliver til Kolding på søndag kl 10.15 under uret. Og jeg kan samtidig fortælle at vi desværre ikke kommer til Brabrand i denne omgang, Martin.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #192
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    173

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark


    ›Næste tur bliver til Kolding på søndag kl 10.15 under uret. Og
    ›jeg kan samtidig fortælle at vi desværre ikke kommer til Brabrand
    ›i denne omgang, Martin.

    Så sparrede jeg da den omgang øl ;)

    Men det er også ok, når i nu vælger at rejse til VM for at anmelde stadion dernede :D
    Martin ® Shearer

  18. #193
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Anmeldelse: Kolding Stadion

    Søndag d. 30.05.10 havde en lille skare af tømmermændsramte helte trodset vind og vejr, og havde begivet sig ned på Hovedbanen til det aftalte mødetidspunkt, 10.15, for at se Kolding FC-Frem.

    Lige omkring 10.15 vågnede jeg op hjemme i min varme seng, og fik pludselig travlt med at komme ud af døren. Så travlt at jeg glemte batteriet til kameraet, og billederne er derfor taget med min telefon. Jeg beklager på forhånd, og beklager endnu engang over for de stakkels mennesker der måtte vente en time på mig.

    Gæsteanmeldere: Mgt09, Puma


    Nåh, vi kom afsted en time forsinket, til det der skulle blive mit første besøg på Kolding Stadion


    Tilgængelighed - er det til komme dertil.
    Inden vi tog til stadion, skulle vi lige finde et værtshus som Sk8erboy havde hørt om, You'll Never Walk Alone. Dette medførte store protester fra gruppens mindste mand og Chelseafan, Mgt. Disse protester blev behørigt afvist.



    Inde på værtshuset reklamerede de med at have 318 forskellig øl. Jeg bad om en Carlsberg, men det havde de ikke. I stedet købte jeg en 1900 til mig selv og en Crackshot til Sk8erboy. Et skilt fortalte stolt at dette er det eneste sted i verden hvor man kan købe Crackshot. Det må godt nok være en sløj øl, når den kun kan sælges i en provinsby i Jylland. Sk8erboy nød den dog til fulde. Vi skulle også have et par skarpe, så jeg købte fire Dr. Nielsen med. Bartenderen der kun snakkede engelsk, undskyldte den samlede pris (210 kr) med at shots'ene var dyre.



    Fra vores pladser kunne vi nyde synet af 2 Brøndbytrøjer, en OB-trøje, en Silkeborg-trøje en en hulens masse engelske og hollandske trøjer.


    Desuden hang der en badekåbe i vinduet som var båret af selveste Batigol, Gabriel Batistuta under Vm 1998:


    Da ingen rigtig vidste hvordan vi kom til stadion, gik vi tilbage til Kolding Station og tog en taxa til stadion. Det tog cirka 5-7 minutter og da vi kom frem, spurgte chaufføren om vi skulle til hovedindgangen eller bagindgangen, hvor gæsteholdets supportere skulle ind. Vi bad pænt om at blive kørt til hovedindgangen, men chaufføren havde luret at vi snakkede københavnsk, så han kørte os alligevel til bagindgangen, hvor vi blev sat af midt i Frem Support.


    Fremmerne var hurtige til at spotte den lille fck-pin Sk8erboy har på jakken, og et trættende langt foredrag om ægte København eller ej fulgte.
    Disse fans af Sydhavnens Perle havde følgende argumenter for hvorfor FCK ikke er ægte København: Hvor træner de? Frederiksberg. Hvor bliver de hyldet? Frederiksberg Rådhus. Hvor spiller B1903? Gentofte. Jeg forsøgte med et spagt, jamen hvor spiller vi? Ja i spiller på Østerbro i København, men det er jo bare noget i har købt jer til.

    Så gav jeg op, men Sk8erboy forsøgte sig med at fortælle dem, at Hovedstaden er defineret til at være København, Frederiksberg og Gentofte. Ja, men det er den ikke i min verden, fortalte den gæve mand fra Ellebjerg, og så var der jo ikke mere at diskutere. Således sat på plads, gik vi den forkerte vej rundt om stadion for at komme til Hovedindgangen.

    Da vi opdagede at vi ikke kunen komme den vej rundt, gik vi tilbage og forbi bagindgangen igen. Jeg spurgte om vej til hovedindgangen, og damen i indgangen kiggede mistænksomt på mig og pegede rundt om hjørnet. Da vi begyndte at gå råbte hun: Men er i ikke Frem fans. NEEEJ!!!. Jamen i må godt komme ind her alligevel. Ja, men det vil vi ikke.

    Endelig fandt vi hovedindgangen, hvor vi endnu engang måtte fortælle folk at vi ikke var Frem fans, før vi blev lukket ind. Så moralen må være at hvis du skal på stadion, skal du tale jysk.

    Kontrollørerne - venlige/uvenlige.

    Da vi var kommet ind, tog jeg et par billeder af dette og hint. Det fik to kontrollører til at komme op og venligt spørge mig, hvad jeg skulle bruge billederne til. Jeg forklarede om vores lille projekt, hvorefter de fortalte mig at vi skulle glæde os til pølserne, der var Danmarks bedste grillere.


    Det var nogle vældigt flinke vagter, der svarede på alle vores spørgsmål.

    Tilskuerpladserne - udsyn, komfort osv.
    Der er tre tribuner på Kolding Stadion.
    Hovedtribunen er på den ene langside.

    Her er også et abebur til udeholdets gæster, men i dag var der ikke nok til at det blev taget i brug, sagde den flinke vagt.

    Bag det ene mål, er der en overdækket ståtribune med fliser og sand:

    I væggen på denne tribune, er der vinduer, så hvis kampen bliver for kedelig kan man kigge ned på Bane 1(eller andet) hvor der også spilles:


    Bag det andet mål er der ikke rigtigt noget. Det lader ikke til at jeg har taget et godt billede af det, så her er et ikke så godt billede:

    Det er nede for enden, ved siden af måltavlen.

    På den anden langside var der en fantastisk tribune:


    En over 100 år gammel trætribune, der så vidt vi ved, er unik i Danmark. Vi har ihvertfald ikke stødt på noget lignende. Den blev bygget den gang stadionet hed Olympia.


    Det var dejlige sæder at sidde på. Der var plads til den voksne røv, som der ikke er plads til i de formstøbte plastiksæder, man ser så mange andre steder. Det eneste problem var dog stolperne der skulle holde taget oppe. Man kunne få sat sig så man ikke kunne se målet:


    Derudover var der også en rulletribune, som man kunne tage frem hvis der kom mange gæster:


    Faciliteter - toiletter, lystavle m.m.

    Der var en lille lystavle nede i det ene hjørne:


    Toiletterne under den 100 år gamle tribune, var ligeledes 100 år gamle, eller så ihvertfald sådan ud. Desværre kan jeg ikke dokumentere det, da billedet på mystisk vis er forsvundet ud af min telefon :(

    Der var også toiletter under hovedtribunen. Bare ikke for de handicappede:


    Hvis billedet ser lidt sløret ud, er det fordi man åbenbart gerne må ryge dernede. Der var ihvertfald mere røg her end på en brun bodega.

    Ikke så lækkert.


    Øl, vand, pølser osv. - Kan man få stillet sin sult

    Man har bygget en permanent pølsevogn på Kolding Stadion:


    Her kunne man købe franske hotdogs, øl og vand. Ingen rabat for 5 øl, hvilket både pigen bag disken, og den lokale fulderik, der stod og købte øl ved siden af mig, beklagede.

    "Danmarks bedste griller", skulle man dog udenfor for at finde, da man sikkert ikke må grille derinde.



    Det var ganske rigtigt nogle fantastiske pølser. Gode og velgrillede.

    Men der var kun sennep og ketchup.

    Da Sk8erboy spurgte hvorfor der ikke var noget andet tilbehør, som f.eks ristede og rå, fik han at vide: det bruger vi ikke her.
    Det trækker ned i karakteren til den ellers vidunderlige pølse. og vi ender på karakteren 4 ud af 5.

    Hvis man ikke har kontanter med, må man gå ind i cafeteriet:


    Her kan man også købe øl, og franske plus man kan tage sig en pot billard:

    Priser - er det dyrt/billigt.

    80 kr for indgangen, 30 kr pr øl (ingen rabat ved køb af 5) og 35 kr for pølsen. Det er ikke billigt, og hvis Kolding rykker ned, uden at ændre priserne, så er det dyrt.

    Pauseunderholdning

    Da vi havde fået sat os på den gamle trætribune, kom der 2 ungersvende dinglende forbi og satte sig 25-30 meter fra os og skulede til os.

    Da jeg kiggede tilbage for at se hvad det dog gik ud på, sang de ♪Brøndby, Brøndby Uofficielle♪ Da det ikke gav nogen reaktion, sang de ♪Brøndby, Brøndby Hooligans♪ og det lød altså som om de havde lavet sangene selv.
    Det må naturligvis have været de dejlige Frem-fans, der har fortalt at der var FCK-fans på stadion.

    Da jeg gik på toilettet, kastede den ene dreng et fyldt ølkrus ud på stien foran mig (4-5 meter foran mig) og mens jeg var på toilettet, havde de valset frem og tilbage foran Sk8erboy og Puma, som havde moret sig kosteligt. Nu havde vagterne også opdaget de to stakkels drenge, og mandsopdækkede dem. Da drengene ikke fik nogen reaktion ud af os, begyndte de at provokere vagterne.

    Farcen sluttede med at vagterne smed dem ud i hoved og røv, efter at have stået og diskuteret med dem længe:


    Tilskuere - Opførsel, stemning osv.

    Frems lille supporterskare sang under hele kampen. Vi sad for langt væk til at kunne høre hvad de sang, men der var gejst og vilje fra den side.



    Vi havde inden kampen fået fortalt af den flinke vagt, at der ikke længere var en fanklub i Kolding, og der derfor ikke var nogle hjemmesupportere.

    Det passede dog ikke helt, da der lige inden kampstart dukkede 10 ungersvende op med 4 trommer og 2 kæmpeflag:

    Drengene havde en trommestik hver og trommede så ellers (ude af takt med hinanden) hele kampen. Et støjinferno uden lige, blev produceret af disse rytmisk udfordrede drenge. Spandevis af gejst og vilje. Ingen rytme.

    Kampen

    Kolding kom foran 2-0 inden Frem fik reduceret og siden udlignet til 2-2. Til sidst vandt hjemmeholdet dog 3-2, på et mål af Justice John Ernehede, til stor jubel for de fleste på stadion:

    Du kan læse mere om kampen her, eller du kan læse Frems version af sagen her. Om man kan stole på Frems referat af kampen, skal jeg ikke kunne sige. Men billederne de bruger i teksten er ikke fra dagens kamp.

    Programmet



    Programmet var et lille bitte program, med en sides tekst fra direktøren (tror jeg) og så ellers reklamer for det meste af resten af pengene. Stillingen, kampprogram og trupperne kunne man også finde, og programmet godkendes med nød og næppe.

    Kändisar

    Den hvide hjelm lyste op så man ikke kunne undgå at se at Christian Andersen er træner for Frem:



    Konklusion - Hvad er helhedsindtrykket.

    Hjemmeholdet vandt, Frem sikrede sig næsten nedrykning, 2 brøndbytosser blev smidt ud og vi fik nogle fantastiske pølser. En herlig dag. Simpelthen.

    På vej hjem fra stadion spurgte Mgt en lokal hvordan man kommer ned til stationen. Jo, siger han, du skal til højre og venstre og så op der, men hvorfor vil du på politistationen? Nej nej, sådan en station hvor der kører tog. Nåååhhh... Banegården. Jamen den er 15 minutter i den retning.

    Derefter blev Puma, som jo snakker klingende jysk, sat til at spørge om vej. Det viste sig at Kolding Banegård var en geografisk besynderlighed, der lå 15 minutter fra alle vi spurgte, på vejen derned.

    Vi nåede dog vores tog hjem til København


    Og vi nåede endda at købe øl og Underberg inden. Der må have været et eller andet underligt i Underbergerne:
    Sidst redigeret af Sokken : 13.04.11 kl. 02:11
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar


  19. #194
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    517

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Jeg tror at jeg taler for mange andre når jeg siger at jeg aldrig håber i stopper med de ture! DET ER SÅ VERDENSKLASSE!
    København!
    Brattbakk's Avatar


  20. #195
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    32

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Jeg ELSKER den her tråd.
    Tak for updaten, det var som altid dejlig læsning.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Vittigheder (eller forsøg derpå)
    By Martin in forum Diverse
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 26.08.11, 09:36
  2. VM-stadions
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.12.09, 23:36
  3. Landskampene Danmark-Sverige & Letland-Danmark
    By kalaha in forum De korte linier
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 17.06.07, 10:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •