Side 24 af 32 FørsteFørste ... 1421222324252627 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 477

Emner: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Hjemmesiden er fin omend lidt langsom, men - og her er det muligvis mig, der har misset et eller andet - hvorfor i alverden kom de sidste anmeldelser ikke op her i tråden?

    Skal vi vendes til at bruge hjemmesiden, eller ligger der andre pædagogiske tiltag bag?
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  2. #347
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Jeg linker til de seneste anmeldelser i oversigten på første side i denne tråd, men jeg har ikke orket at lægge dem op 2 steder. Det tager mellem 2 og 3 timer at skrive sådan en anmeldelse, og jeg har valgt at satse på hjemmesiden som mange mener har et bedre design og brugerflade end tråden her. Jeg selv inklusiv :)
    Sidst redigeret af Sokken : 19.04.13 kl. 01:55
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #348
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Jammen det er jeg slet ikke uenig i - altså at hjemmesiden er najsere end Sidelinien -, men der er nok bare nogle stykker, mig selv i dén grad inkl., der lige skal hjælpes lidt på vej, inden vi får surfet forbi den. For slet ikke at tale om, at gøre det til en indgroet vane.

    Så derfor skal lyde en lille bøn herfra, om ikke du så stadig lige gider poste i nærværende tråd - evt med link - hver gang der er en ny anmeldelse oppe? De er jo stadig med afstand bedste læsning herinde, og... man vil jo så nødig gå glip. ;-)

    Jeg bukker + takker på forhånd. Også for de endnu ikke skrevne anmeldelser.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #349
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Bare rolig, jeg skal nok linke til de nye anmeldelser i denne tråd. Og tak for roserne :)
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #350
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Må jeg i tilläg foreslå at når du poster et nyt link så skriv stadion navnet i emnet? Det gjorde du i starten, men er tilsyneladende holdt op med på det seneste.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #351
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Mens vi venter på at forårssæsonen går igang har jeg begyndt det store arbejde med at lægge de gamle anmeldelser på den nye hjemmeside. Og nu er de alle sammen lagt op: www.stadionturen.weebly.com
    Sidst redigeret af Sokken : 26.03.13 kl. 19:22
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #352
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Så er vinterpausen ved at være slut, og dermed er der nye ture på tapetet. Første tur bliver d. 28/3 til Hobro, hvor de lokale helte tager imod HB Køge.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #353
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Da Hobros kamp med 95% sandsynlighed bliver aflyst, ifølge pålidelige kilder, så har vi OB-Randers i baghånden. Samme dag kl 19. Eventuelle fynske fans af vores projekt skal være hjerteligt velkomne til at komme med på turen.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #354
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Hobro's kamp bliver flyttet til en kunststofbane udenfor stadion. Derfor tager vi til Odense i stedet for. Mødetid under uret er 14.40 torsdag d. 28/3, og alle er velkomne. Skriv en pm hvis du vil med.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  17. #355
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Så er www.stadionturen.weebly.com helt up to date med alle anmeldelserne lagt ind. Og Lupine har været så flink at lave en version der skulle være hurtigere end den gamle. Den kan ses her http://www.lupine.dk/stadionturen/index.html
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #356
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Anmeldelse: TRE-FOR Park

    Se vores anmeldelse af TRE-FOR Park i Odense her http://stadionturen.weebly.com/tre-for-park---ob.html
    Sidst redigeret af Sokken : 06.05.13 kl. 14:02
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar


  20. #357
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Vil lige påpege at undertegnede tildelte pølsen karakteren 3.
    Das NT

  21. #358
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Sådan husker jeg det ikke.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #359
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,625

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Hvis Divisionsforeningen virkelig gerne vil gøre deres produkt mere værd burde de sponsorere jeres ture.
    Vi är inte med för att byta tröjor, ta autografer och se arenor och sånt skit. Oscar Wendt
    Perec's Avatar


  24. #360
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Næste tur bliver på søndag d. 14/4. Her skal vi se Svebølle tage imod LFA i 2.DØ. Mødetid 9.15 under uret
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Vittigheder (eller forsøg derpå)
    By Martin in forum Diverse
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 26.08.11, 09:36
  2. VM-stadions
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.12.09, 23:36
  3. Landskampene Danmark-Sverige & Letland-Danmark
    By kalaha in forum De korte linier
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 17.06.07, 10:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •