Side 9 af 32 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 477

Emner: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    528

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    jeg ved hvem der har sat stickers, dér, og er skeffet over at rejseholdet mangler omtale af stickers på den udvendige side af "skuret/stemningstribunen" hvor I tilsyneladende holder pause eller sitdown-action.

    Godt kørt små drenge
    Fucking
    Cool
    København

    Fodbold er ikke et spørsmål om liv
    eller død...............Det er meget mere.
    Fremtiden er LYS.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    532

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Ellers sad klistermærkerne der bare ikke mere.....

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    146

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ›Ellers sad klistermærkerne der bare ikke mere.....

    jo det gør de skam :-) vi tjekker dem næsten hver gang vi er i sommerhuset
    De stolte - De arrogante - De sublime
    Danmarksmestre 1993 - 2001 - 2003 - 2004 - 2006 - 2007
    http://disciple.youaremyfriend.com/
    putte's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    173

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Holder i sommerferie, siden der ikke er kommet nyt ?
    Martin ® Shearer

  7. #125
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ›Holder i sommerferie, siden der ikke er kommet nyt ?

    Sk8erboy har haft eksaminer slut maj/start juni, og jeg er startet på nyt job første juni, så vi har ikke haft tid til at rejse land og rige rundt. Det var meningen at vi skulle have været i Herfølge i søndags men det var umuligt for mig at få fri. Nu er sæsonen som bekendt slut, og dermed holder vi også sommerferie. Vi ses sidst i juli eller i starten af august.

    Hilsen Stampe.
    Sidst redigeret af Sokken : 15.06.09 kl. 18:02
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #126
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ››Holder i sommerferie, siden der ikke er kommet nyt ?

    ›Sk8erboy har haft eksaminer slut maj/start juni, og jeg er
    ›startet på nyt job første juni, så vi har ikke haft tid til at
    ›rejse land og rige rundt. Det var meningen at vi skulle have
    ›været i Herfølge i søndags men det var umuligt for mig at få fri.
    ›Nu er sæsonen som bekendt slut, og dermed holder vi også
    ›sommerferie. Vi ses sidst i juli eller i starten af august.

    ›Hilsen Stampe.

    Lad mig så bruge denne pause til at rose jer for jeres fremragende arbejde.
    Denne tråd er uden tvivl en af de tråde, som man ser mest frem til at læse.
    Jeres måde at beskrive stadion og omegn er fantastisk, og alle andre som ellers har prøvet at lave en stadionbeskrivelse, kommer ikke i nærheden af jeres arbejde.
    Jeg glæder mig allerede til, at I begynder igen, og håber først I stopper når samtlige fodboldstadions i Danmark er besøgt.

    -Ace
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  10. #127
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ›››...og alle
    ›andre som ellers har prøvet at lave en stadionbeskrivelse, kommer
    ›ikke i nærheden af jeres arbejde.

    Arh, det er måske lige hårdt nok. Fuegos beskrivelse af en tur i betonen, er nu heller ikke at kimse af.

    Hvordan det så end er man gør. Kimser. Jeg aner det ikke, så jeg kunne ikke engang selvom jeg ville. Men hey.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #128
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ›Arh, det er måske lige hårdt nok. Fuegos beskrivelse af en tur i
    ›betonen, er nu heller ikke at kimse af.

    Enig!



    ›Hvordan det så end er man gør. Kimser. Jeg aner det ikke, så jeg
    ›kunne ikke engang selvom jeg ville. Men hey.

    Det er ikke så vanskeligt...
    Hejsa
    Elver's Avatar

  13. #129
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Anmeldelse: SEAS-NVE Park

    Søndag d. 19/7-09 var vi et smut i Herfølge for at anmelde stadionet med det mundrette navn SEAS-NVE Park.



    Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har været der, men over 10 gange, vil jeg tro. Mest mindeværdigt var denne kamp.


    I dagens kamp spillede HB Køge deres første kamp som fusionsklub, mod medoprykkerne fra Silkeborg


    Tilgængelighed - er det til komme dertil.

    Turen startede som sædvanlig på Hovedbanen, hvor vi fandt os et tog der kørte til Køge. Her var det planen at vi skulle genbesøge Slap A', hvor vi tidligere har drukket 90% Absinth efter denne anmeldelse. Sådan en Absinth var lige hvad vi havde brug for til at rense halsen for landevejens støv og gårsdagens pinlige nederlag i Farum. Men da vi kom frem var der lukket :(

    Da vi samtidig var blevet brændt af af hele 3 lokalguider, var vi ret fortabte. Det eneste værtshus vi kendte i Køge var lukket. Heldigvis dukker der en lokalkendt op , som kan sende os i rigtig retning, mod Hugo's Vinkælder

    Et yderst velassorteret sted, med omkring 200 forskellige øl. Desuden var det pisse hyggeligt.

    Vi tog en Tuborg hver og en Arn Bitter. Det kunne man få for 130 kr
    Dernæst spadserede vi tilbage til Køge station og tog toget til Herfølge station. På stationen mødte vi Kenneth (tror jeg han hedder, hvis ikke så undskyld) EDIT: Ja, han hedder så Frank.

    Efter Hammeren er lukket, er der kun ét værtshus i Herfølge, og det er supporterskuret, der har åbent hver anden søndag og sælger øl for 10 kr stykket. Der førte Kenn... eh... Frank os hen:


    Her var en hyggelig blanding af Silkeborg, Køge og Herfølgefans. Man er tydeligvis ikke en homogen enhed endnu i HB Køge Support, da Herfølgefolkene stod i den ene ende og Køgefolkene stod i den anden ende. Men det skal nok komme. Det var ikke sådan at folk var sure på hinanden, de kender bare ikke hinanden endnu. Vi faldt i snak med både Køge og Herfølgefolk og fik endda 2 billetter foræret til kampen. Mange tak.

    Tilskuerpladserne - udsyn, komfort osv.

    Vi havnede på den ene langside sammen med vores nye HB Køgevenner, Mikkel og Lars. Her er ikke særlig godt udsyn, og da jeg spurgte dem hvorfor dog de stod her, fik jeg svaret: Det er tæt på baren. Det er jo et skudsikkert argument, så her blev vi.

    På den anden langside var der en del bedre udsyn:

    Her har man placeret fans fra udebaneholdet (læg mærke til at alle sæderne er blevet erstattet efter dengang fck-sinker gik amok og smadrede dem). Det betyder også at den elendige gamle jordhøj af en endetribune, som vi bliver spist af med, stod tom:


    I den modsatte ende, på den flotte Gert Nodintribune, står hjemmeholdets fans:



    Faciliteter - toiletter, lystavle m.m.

    På vores langside (den samme som Jeppe Vestergaard engang høvlede den ene bold efter den anden ud over, i en kamp mod fck) var der ikke særlig mange toiletter, men heller ikke særlig mange folk:

    Bagved den berygtede jordvold er den ligeledes berygtede skurvogn med toiletter:

    Den var allerede pensionsmoden for 10 år siden da Herfølge vandt mesterskabet, og den er ikke blevet bedre siden da.

    Øl, vand, pølser osv. - Kan man få stillet sin sult

    Den første ølbod vi prøvede, løb tør for øl 3 minutter inden kampstart, men heldigvis havde den bod vi stod ved siden af, rigeligt med øl.

    Og da de på et tidspunkt havde problemer med at få skiftet ankeret, måtte vi ty til Gammel Dansk:

    Hende der betjente os spurgte sin makker: Hvor meget skal der i? Men da han havde travlt med ankeret, skyndte jeg mig at svare: Op til stregen. Ok, sagde hun og fyldte i op til 4cl stregen. 8 cl GD for 30 kroner. Billigt.

    Jeg havde store forventninger til pølserne, da én af de lokalguider, der aldrig dukkede op, havde rost dem til skyerne. De så da også gode ud:


    Pølsen er ikke særlig tyk, men den er godt nok velgrillet.


    Der var tag-selv dyppelse, men ikke det store udvalg:


    Når HB Køge får bygget deres nye stadion, håber jeg de tager pølsemanden fra Køge Stadion med. Han kunne det der med dyppelse.

    Pølsen var god og velgrillet, men ikke særlig tyk og dyppelsen kunne have været bedre. Men et flot 4-tal, ender karakteren på.





    Priser - er det dyrt/billigt.

    Det koster 120 kr at komme ind. Standard Superligapris.
    Pølsen kostede omkring 30 kr. Ølprisen var vist 120 eller 130 kroner for 5. Det er ok, men dagens fund var så absolut de 8 cl Gammel Dansk for 30 kr.


    Tilskuere - Opførsel, stemning osv.

    Silkeborgs fans var flere end hjemmeholdets, men de stod i modsatte hjørne, så jeg kunne ikke høre deres sange.



    Hjemmetholdets fans stod som sagt på Gert Nodintribunen, og det var ikke meget man hørte til dem.

    men et par sange blev det da til:

    ♪HB klap klap klap Køge klap klap klap♪

    og ♪Forza HBK♪

    Det tager selvfølgelig lidt tid at skrive nye sange med det nye navn, men hvad har de brugt sommerferien til? Måske har man ikke troet på at det blev en realitet med fusionen. Det har jo kikset før. Frank, som førte os til supporterbaren fortalte at han havde været med siden det første forslag kom om en fusion. Dengang skulle klubben så hedde HK 88 og så kan man jo selv regne ud hvor længe siden det er.

    Der var ingen suppportere i HB Køge spillertrøjer og det skyldes at de ikke er blevet klar endnu. Det var ligefør at holdet heller ikke havde fået sine spillertrøjer. HB Køge blev nødt til at sende en man med en taske til Tyrkiet for at hente trøjerne til holdet hos Puma.

    Kampen

    HB Køge kom foran på et flot mål som jeg ikke så, da jeg var ved at bestille pølser. Silkeborg pressede og pressede og fik fortjent udlignet 5 minutter før tid på mål af gode gamle Jesper Bech. Læs mere om kampen her

    Programmet
    Programmet, her præsenteret af altid fotogene Sk8erboy, var et rigtig godt program med masser af læsestof og info.

    Topkarakter for det.

    Pauseunderholdning
    Da vi gik ind den forkerte vej på stadion, havnede vi midt i før-kamps underholdningen:

    nemlig HB Køges cheerleaders som også underholdte i pausen. Dog uden Sk8erboy.


    Kändisar
    Inden kampen løb vi ind i Søren Larsens søster:

    Derudover var det småt med celebre ansigter blandt tilskuerne. Vi spejdede også forgæves efter Gert Nodin. Vi havde endda været i Køge for at hilse på ham i hans butik, Bogart (der sjovt nok var lukket om søndagen)


    Blandt spillere og trænere var der en masse kendte ansigter:
    Per Frandsen:


    Auri:


    Peter Degn:


    Troels Bech:


    og vores egen Jesper Bech:




    Derudover var der Steven Lüstu (den forrædder, som en tilskuer råbte) på Silkeborgs hold. På hjemmeholdet spejdede vi forgæves efter skadede Mads Laudrup. Derudover var der ikke mange navne man genkendte. Emmanuel Ake "Ali Akida" Richard Muttendango var en af de eneste


    Konklusion - Hvad er helhedsindtrykket.
    Det var forbavsende underholdende at være til kamp på SEAS-NVE Park, sammen med vores nye venner Mikkel og Køge-Lars (jeg smadrer dig hvis du skriver Herfølge-Lars):

    Sidst redigeret af Sokken : 09.09.09 kl. 09:57
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar


  14. #130
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    173

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Hva så drenge, skal i snart på tur igen. mangler noget at læse :D
    Martin ® Shearer


  15. #131
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ›Hva så drenge, skal i snart på tur igen. mangler noget at læse :D


    Ja, vi skal snart afsted igen. 5. September skal vi se B93-KB på det spritnye Østerbro Stadion. Alle er velkomne. Vi mødes på Stafetten kl 14.00 og der er kampstart kl 15.00
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #132
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    265

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ››Hva så drenge, skal i snart på tur igen. mangler noget at læse :D


    ›Ja, vi skal snart afsted igen. 5. September skal vi se B93-KB på
    ›det spritnye Østerbro Stadion. Alle er velkomne. Vi mødes på
    ›Stafetten kl 14.00 og der er kampstart kl 15.00

    Hvis jeg må komme med en kommentar vedrørende Østerbro Stadion, så er det faktisk blevet skide godt. I hvert fald i forhold til, hvad man har kunne forvente af et relativt hæsligt stadion ;) Fed effekt med løbebanen, der desværre er alt for tæt på hjørneflaget.

    Hvis ikke man var indlagt til kvindefodbold som jeg, så havde det sikkert været en fin eftermiddag :)

  18. #133
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Nu er Østerbro Stadion jo nok rimeligt velkendt for de fleste herinde. Li'ssom der allerede foreligger en anmeldelse. -Ved goth, at det var Skjold hjemme, men stadig.

    Man kunne fristes til at se turen lidt som et forsøg på at få en fornøjelig eftermiddag, mere end et egentligt oplysende/samfundsgavnligt tiltag.

    Bevares, jeg under da anmelderne et break i ny og næ, men en anmeldelse af eksempelvis en Døllefjelle-Musse hjemmekamp, ville klæde panelet ualmindeligt meget mere.

    *HIK*


    P.S. For at tækkes de aller langsomste i skaktan, skyder jeg lige ind, at jeg naturligvis hylder initiativet og håber der kommer MASSER af anmeldelser i fremtiden. Også selvom det måtte betyde 20 besøg på Østerbro Stadion. Ovenstående skal tages med det allerstørste gran salt og blink i øjet og alt det dillerbap. Jeez altså!
    Sidst redigeret af Jinx : 31.08.09 kl. 12:03
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #134
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,929

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ›Nu er Østerbro Stadion jo nok rimeligt velkendt for de fleste
    ›herinde. Li'ssom der allerede foreligger en anmeldelse. -Ved
    ›goth, at det var Skjold hjemme, men stadig.

    Nu har Østerbro Stadion trods alt gennemgået en markant renovering siden sidste anmeldelse, hvorfor en revurdering kan være på sin plads.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #135
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    122

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    ›Nu er Østerbro Stadion jo nok rimeligt velkendt for de fleste
    ›herinde. Li'ssom der allerede foreligger en anmeldelse. -Ved
    ›goth, at det var Skjold hjemme, men stadig.

    ›Man kunne fristes til at se turen lidt som et forsøg på at få en
    ›fornøjelig eftermiddag, mere end et egentligt
    ›oplysende/samfundsgavnligt tiltag.

    ›Bevares, jeg under da anmelderne et break i ny og næ, men en
    ›anmeldelse af eksempelvis en Døllefjelle-Musse hjemmekamp, ville
    ›klæde panelet ualmindeligt meget mere.

    ›*HIK*


    Hej Jinx

    Jeg har selvfølgelig opfattede ia, så ingen bad feelings.

    Grunden til at vi tager til Øbro stadion er at det jo er helt ny renuveret, og dermed er det fuldt berettiget til en anmeldelse.

    En ander og nok mere afgørende grund, er at jeg er blevet godt og grundigt finans-krise ramt her over sommeren, og så ligger denne kamp jo lige til højre benet.

    Venlig hilsen

    Christian Buchardt
    ›P.S. For at tækkes de aller langsomste i skaktan, skyder jeg lige
    ›ind, at jeg naturligvis hylder initiativet og håber der kommer
    ›MASSER af anmeldelser i fremtiden. Også selvom det måtte betyde
    ›20 besøg på Østerbro Stadion. Ovenstående skal tages med det
    ›allerstørste gran salt og blink i øjet og alt det dillerbap. Jeez
    ›altså!

Side 9 af 32 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Vittigheder (eller forsøg derpå)
    By Martin in forum Diverse
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 26.08.11, 09:36
  2. VM-stadions
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.12.09, 23:36
  3. Landskampene Danmark-Sverige & Letland-Danmark
    By kalaha in forum De korte linier
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 17.06.07, 10:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •