Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 20 af 20

Emner: Bendtner vs. Duncan

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Bendtner Vs. Duncan

    Den eneste udtalelse jeg gerne ville høre fra Duncan, men som vi nok desværre aldrig får: "Nej tak, jeg er mæt."
    People who hate cats, will come back as mice in their next life...

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Bendtner Vs. Duncan

    Hans udtalelser er selvfølgelig lidt uheldige at komme med under en slutrunde hvor kampenen ligger så tæt som de gør, men de skal selvfølgelig ses i lyset af, at han som 18-årig oplever en så stor succes (topscorer for Arsenal-reserverne og viser potentiale til at nå langt) og måske har lidt svært ved at tackle det og bevare jordforbindelsen.

    Jordfindelse kniber det derimod ikke med hos Duncan, og problemet er vel egentlig i højere grad, at Bendtner har ret.

    Bendtner har faktisk, som det ser ud nu, noget at have sin Zlatan-attitude i, og jeg så ham meget gerne som kommende FCK'er, selvom det pt. virker urealistisk. Måske på en ét-årig lejekontrakt kunne han få lidt førsteholdsspilletid med CL-kval uden, at Arsenal behøvede at give slip på talentet...

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    7

    Re: Bendtner vs. Duncan

    Så hut jeg visker så var den udtalelse kommet efter bendtner blev skiftet ud med duncan. Så sagde han "han står jo bare deroppe" at han sagde det til en journalist er jo ikke så hamrende godt. Men han udtrykker jo bare at han gerne vil spille og at han selv mener han er bedre (det kan man jo ikke klandre ham for, da han har ret). Men skidt udtalelse der kan skade moralen på holdet, og det er der vel ikke nogen hold der har brug for.

    Manden er 18 år så giv ham lige en chance for at lære journalist gamet.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Bendtner Vs. Duncan

    ›Hans udtalelser er selvfølgelig lidt uheldige at komme med under
    ›en slutrunde hvor kampenen ligger så tæt som de gør, men de skal
    ›selvfølgelig ses i lyset af, at han som 18-årig oplever en så
    ›stor succes (topscorer for Arsenal-reserverne og viser potentiale
    ›til at nå langt) og måske har lidt svært ved at tackle det og
    ›bevare jordforbindelsen.

    ›Jordfindelse kniber det derimod ikke med hos Duncan, og problemet
    ›er vel egentlig i højere grad, at Bendtner har ret.

    ›Bendtner har faktisk, som det ser ud nu, noget at have sin
    ›Zlatan-attitude i, og jeg så ham meget gerne som kommende FCK'er,
    ›selvom det pt. virker urealistisk. Måske på en ét-årig
    ›lejekontrakt kunne han få lidt førsteholdsspilletid med CL-kval
    ›uden, at Arsenal behøvede at give slip på talentet...

    Det er jo lidt af et dilemma. Vi vil gerne høre spillerne udtale sig, men de må ikke sige noget. Generelt er de fleste spillere godt skolet. De siger det mest forudsigelige og det mest ufarlige. Dramaerne udebliver, og det er spillet på banen, der tæller.

    Men et eller andet sted overflødiggører det også spillerinterviews. Vi VED, at de ikke siger, hvad de mener. Vi VED, at de pakker alt ind i vat. Og de få gange, de ikke gør det, falder der i den grad brænde ned.

    Jeg har glemt, hvornår jeg sidst har hørt en interessant spillerudtalelse. Mener, at Møller havde et par skægge one-liners. Men det er snart længe siden. Det skal dog siges, at jeg også forlængst er holdt op med at se optaktsudsendelser. De er håbløst uinteressante.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,542

    Re: Bendtner vs. Duncan

    Bendtner har et kæmpe potentiale; men han har altså ikke scoret et eneste mål under EM. Det er fint nok at have selvtillid; men han skal ikke føre sig frem på medspillernes bekostning. Slet ikke efter et par kampe på det jævne. Lidt selverkendelse skader aldrig.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Bendtner: FCK har Premier League-niveau
    By clausjul in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 25.05.07, 09:53
  2. Årets fund: Bendtner
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.12.06, 21:10
  3. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •