Se afstemningsresultater: Top 3 næste sæson

Stemmeafgivere
689. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK, BIF, OB

    287 41.65%
  • BIF, FCK, OB

    27 3.92%
  • FCK, BIF, AaB

    21 3.05%
  • BIF, FCK, AaB

    3 0.44%
  • FCK, OB, BIF

    191 27.72%
  • FCK, AaB, BIF

    8 1.16%
  • BIF, OB, FCK

    11 1.60%
  • BIF, AaB, FCK

    1 0.15%
  • FCK, BIF, et helt femte hold

    93 13.50%
  • BIF, FCK, et helt femte hold

    5 0.73%
  • Andet

    42 6.10%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 41

Emner: Top 3 næste sæson

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    27

    Top 3 næste sæson

    Der er sket en masse ting den seneste tid. FCK er blevet mestre, Brøndby har angiveligt solgt Elmander, OB kopierer PSE, AaB har indgået et samarbejde med Flamengo osv. Hvordan spiller alle disse faktorer ind på din vurdering af styrkeforholdet næste sæson? Hvem tror du vinder, og hvem tror du flopper? Om en måned kan vi foretage en lignende rundspørge for at se, om holdningerne har ændret sig. Se også denne tråd http://sidelinien.dk/forums/showthre...ighlight=top+3
    Sidst redigeret af Steffen Kretz : 31.05.06 kl. 12:14

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: Top 3 næste sæson

    Jeg tror ikke på de større ændringer. Det OB og AaB har gang i tror jeg ikke får indflydelse i næste sæson.

    Top 3:
    1. FC København
    2. Brøndby IF
    3. OB

    Flop:
    FC Midtjylland flopper helt sikkert igen.
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    37

    Re: Top 3 næste sæson

    Tror ikke styrkeforholdet ændres nævneværdigt.

    Vi vil stadig se FCK og BuIF i toppen og de andre et stykke efter. Dog måske ikke med så sensationelle point høste som vi har set i år fra både bif og FC - men tror ikke der er nogen der kan true nogen af de to over en hel sæson.

    Jeg håber dog at Doktor Blerregaards træner farce og frasalg af spillere betyder at vi sætter os endnu tungere på mesterskabet!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Top 3 næste sæson

    ›Der er sket en masse ting den seneste tid. FCK er blevet mestre,
    ›Brøndby har angiveligt solgt Elmander, OB kopierer PSE, AaB har
    ›indgået et samarbejde med Flamengo osv. Hvordan smitter alle
    ›disse faktorer ind på din vurdering af styrkeforholdet næste
    ›sæson? Hvem tror du vinder, og hvem tror du flopper?

    På den ene side er det alt for tidligt at sige noget om, før transfervinduet har været åbnet og smækket i igen, BIF har fået ny træner osv.

    På den anden side er det jo meget nemt:

    1-2.: FCK
    1-2.: BIF
    3: En af de 10 andre og hvem er ikke så vigtigt set med FCK-briller
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Top 3 næste sæson

    ›Jeg tror ikke på de større ændringer. Det OB og AaB har gang i
    ›tror jeg ikke får indflydelse i næste sæson.

    Top 3:
    ›1. FC København
    ›2. Brøndby IF
    ›3. OB

    Flop:
    ›FC Midtjylland flopper helt sikkert igen.

    Jamen så stem dog :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: Top 3 næste sæson

    Vi ender uden for top 3, så afstemningen er jo dybt tåbelig!1

    Sibs ;o)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: Top 3 næste sæson

    Jeg tror på at Top tre bliver identisk med årets top 3.

    1) FCK : Giver sig selv :-)

    2) Bøf : Ny træner og rimelig udrensning af treppen vil koste point igennem efteråret, og derved vil vi se et Bøf hold, som gennem foråret desperat vil forsøge at indhente os. En mission, som de (igen) er dømt til at mislykkes.

    3) OB : Siden vi og bøf besluttede os for at indføre skotske tilstande i Maltaligaen (tm), så har nr 3 altid floppet det efterfølgende år, og befundet sig i et være miskmas. Jeg tror at OB med indførelse af FCK light tilstande langsomt vil få lidt mere styr på tingene, og på sigt vil de måske kunne klemme sig ind i mellem os og BØF.

    Flop. Aab og FCM igen igen. Jeg tror på at Aab skal tage sig sammen, og finde på noget mærkant, ellers vil det stille og roligt gå dem, som det har gået 'GF. FCM er og bliver et midter hold, og der foreløbigt intet der tyder på at de kan trække sig ud af de grå masse.

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    Re: Top 3 næste sæson

    1. F.C. KØBENHAVN
    2. OB
    3. BIF

    ____________________

    4. AAB
    5. VIBORG
    6. FCM
    7. ESBJERG
    8. FCN
    9. Randers FC/Køge
    10. Vejle Boldklub/Lyngby
    11. SIF
    12. AC HORSENS


    Jeg har lige added de favoritter til oprykkerpladsen! Intet er jo sikkert endnu!

  12. #9
    mokouko48 er offline Ikke længere aktiv bruger
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    2,523

    Re: Top 3 næste sæson

    ›1. F.C. KØBENHAVN
    ›2. OB
    ›3. BIF

    ›____________________

    ›4. AAB
    ›5. VIBORG
    ›6. FCM
    ›7. ESBJERG
    ›8. FCN
    ›9. Randers FC/Køge
    ›10. Vejle Boldklub/Lyngby
    ›11. SIF
    ›12. AC HORSENS


    ›Jeg har lige added de favoritter til oprykkerpladsen! Intet er jo sikkert endnu!

    Men du tror, uanset hvem der rykker op, ikke at nogen af oprykkerholdene ryger ned igen? Køge ville da ryge direkte ned efter min mening...
    User is no longer active. Det er for indspist.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Top 3 næste sæson

    Hvorfor kan man ikke stemme bif ud af top 3??? De er jo klare nedrykkere!!!
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    Re: Top 3 næste sæson

    ››1. F.C. KØBENHAVN
    ››2. OB
    ››3. BIF
    ››
    ››____________________
    ››
    ››4. AAB
    ››5. VIBORG
    ››6. FCM
    ››7. ESBJERG
    ››8. FCN
    ››9. Randers FC/Køge
    ››10. Vejle Boldklub/Lyngby
    ››11. SIF
    ››12. AC HORSENS
    ››
    ››
    ››Jeg har lige added de favoritter til oprykkerpladsen! Intet er
    ›jo sikkert endnu!

    ›Men du tror, uanset hvem der rykker op, ikke at nogen af
    ›oprykkerholdene ryger ned igen? Køge ville da ryge direkte ned
    ›efter min mening...

    Det kommer selvfølgelig an på hvem det er! Eftersom der stadig er lidt, tvivl om hvem det bliver, har jeg sat dem som 9 og 10! Det har jeg fordi, jeg tror det er Randers og Vejle der rykker op! Hvis det sker, tror jeg at de begge bliver oppe! Begrundelse: Randers er utroligt stærke, og de har mange spillere som er gode! Og hvis de stadig har Stig Tøfting til næste sæson tror jeg ikke bare de har spillerne, men også den kampgejst der skal til for at blive oppe! Med hensyn til Vejle! Den er lidt mere tvivlsom, for Vejle spiller meget usikkert, jeg var selv på Lyngby Stadion i søndags (så i øvrigt Dan Thomassen), og der spillede Vejle fremragende, de var virkelige gode. Deres spil er dog svingende, de er lidt det modsatte af Brøndby (dårlige i Jylland) Vejle er som regelt dårlige på Sjælland. Men jeg tror dog stadig på dem, for det første:

    1. De får nyt stadion i 2007 og hvor fedt ville det ikke være hvis de kunne spille en Superliga-kamp som åbningskamp
    2. De har opbygget en nogenlunde stabil økonomi, hvilket næsten er et krav når man spiller superligaen så man ikke behøver at sælge ud af de bedste spillere!
    3. De får Flemming Serritslev som sportschef!
    4. De har nogle virkelig entuisiastiske fans (TCR) som virkelig forstår at støtte på om dem!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    527

    Re: Top 3 næste sæson

    Brøndby har efterhånden patent på sølvet, så det får de igen.

    Det skal Ruben Bagger, Kim Daugaard samt deres nye træner Ole Mørch nok sørge for...

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Top 3 næste sæson

    Jeg synes det er lidt morsomt, at folk ikke mener BIf vinder guld, når det faktisk er baseret på lignende forudsætninger, som vi startede sæsonen med.

    Okay, man må selvfølgelig sige, at selve trænerdelen kommer de til at få lidt mere hovsa op til sæsonstart (eller hvornår det nu bliver). Hvad angår spillere mister de tilsyneladende deres største profil (Elmander) og den nuværende førstemålmand. Antalsmæssigt ser det så ikke ud til at blive så ekstremt som sidste sommer var hos os.

    Det der kan virke for BIF er netop, at de formentlig kommer til at virke svækkede efter dette, og at de derfor får en smule lettere spil af og til.

    Omvendt plejer de forsvarende mestre, at være nogen som de andre hold rigtig gerne vil slå, så på den konto kan vi sagtens miste point, hvis vi ikke er 120% på hver eneste gang... Så jeg synes det er meget tidligt og meget modigt at afskrive BIF.

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    438

    Re: Top 3 næste sæson

    ›Jeg synes det er lidt morsomt, at folk ikke mener BIf vinder
    ›guld, når det faktisk er baseret på lignende forudsætninger, som
    ›vi startede sæsonen med.

    NEIN!!!

    Vi skulle ikke have ny trænerduo, vi havde ikke mistet vores bedste spiller, og så sejlede det hele ikke
    København for altid.

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    294

    Re: Top 3 næste sæson

    1. FCK - Suverænt det stærkeste hold medmindre BIF går helt amok på markedet. Stor kontinuitet og de 3-4 allerbedste spillere i Ligaen.

    2. Brøndby - Skal nok få hevet en 60-65 points hjem og kan måske endda nå at udgøre en trussel for FCK. Meget afhænger af hvordan trænersituationen udvikler sig.

    3. AaB - Skal jo tro på det, og jeg synes faktisk vores hold ser fornuftigt ud, især fordi der er plads til 2-3 forstærkninger selv uden salg af Würtz. Prica bliver et scoop.

    4. OB - Får det meget svært uden Berg. Stor rutine og god organisation men offensivt er det reelt kun Berg og Junior der har høj SAS Liga-klasse. En Grahn ville pynte.

    5. Randers FC - Stærkt kollektiv med en (so far) skandalefri Tøffe i spidsen. God SAS Liga rutine hos flere spillere, men mangler nok en virkelig klasseangriber.

    6. FC Midtjylland - Ingen spillere, der vækker misundelse i top-4, men en masse store talenter, der vil svinge imellem top og bund. Kan slå alle men omvendt også tabe til alle.

    7. Esbjerg fB - Bech er dygtig, men hans succes fadede langsomt ud i FCM og OB og det tror jeg gentager sig. Skal holde på Berglund og Nyrén for at have en chance for top-4.

    8. Silkeborg IF - Mange dygtige, unge folk og fremragende holdmoral, men reelt ikke mere end 2-3 spillere på topniveau. De nye grå mus?

    9. Viborg FF - Så stopper festen. Højer er for gammel og Mota er blevet læst. Andie og Glerup bliver heller ikke yngre.

    10. FC Nordsjælland - I god afstand af nedrykningsstregen, men ikke gode nok til at udfordre ovenstående.

    11. AC Horsens - Med i forvejen 9 langt stærkere modstandere og Randers som oprykker ser det svært ud for Horsens. Uden Berisha og Akonnor nærmest umuligt.

    12. Vejle - Har simpelthen ikke niveauet. Nørlund og Nakajima kan give dem momenter af høj klasse, men spiller for spiller har de intet at gøre i SAS Ligaen.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal du se 2. divisionsfodbold næste sæson ?
    By Woody II in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 14.06.05, 10:55
  2. Næste sæson
    By Kingjaffa in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 16.05.05, 19:08
  3. Til næste sæson!
    By drix in forum Diverse
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 19:59
  4. Næste sæson
    By pires in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 03.06.04, 23:33
  5. Top 6 denne sæson!
    By sunz in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 05.08.03, 22:51

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •