Viser resultater 1 til 11 af 11

Emner: Argentina-Elfenbenskysten

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,274

    Argentina-Elfenbenskysten

    Kl. 21.00 idag (lørdag) i Hamborg. En kamp der sætter Gruppe C, som jeg forventer mig meget af, igang.

    Argentinas træner, Jose Pekerman, har allerede offentliggjort sin startopstilling og endda kommet med en forklaring på hvorfor Saviola starter inde i stedet for stortalentet Carlos Tevez.

    Startopstillingen kommer til at se således ud (hvis man da er for doven til at klikke på linket ;-):

    Abbondanzieri, Burdisso, Ayala, Heinze, Sorin, Rodriguez, Mascherano, Cambiasso, Riquelme, Saviola, Crespo.

    Angiveligt skulle han ellers have sat sig fast på en anden startopstilling hvor både Crespo og Saviola var vraget, men sådan kom det altså ikke til at gå.

    Elfebenskysten stiller, som man kan se i linket om Argentinas startopstilling, op med følgende spillere:

    Tizie, Eboue, Kolo Toure, Kouassi, Boka, Fae, Yaya Toure, Zokora, Akale, Kone, Drogba.

    Som sagt spilles denne kamp i Hamborg, på det fantastiske AOL Arena med en kapacitet på 55.000.



    Lidt mere om Argentina her

    Og lidt om Elfenbenskysten her
    Sidst redigeret af JM : 10.06.06 kl. 02:08

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Argentina-Elfenbenskysten

    Jeg skal gerne give en stemningsrapport i aften fra AOL ;o)

    *glæder sig som et lille barn*
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Argentina-Elfenbenskysten

    ›Jeg skal gerne give en stemningsrapport i aften fra AOL ;o)

    ›*glæder sig som et lille barn*


    Så ti dog stille...
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar


  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    922

    Re: Argentina-Elfenbenskysten

    Super god fodbold i første halvleg. Overasker mig, at Argentina er så meget under pres, som de har været meget af tiden. Stor respekt til Elfenbenskysten for, at spille så offensivt og virkelig spille deres chance

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Argentina-Elfenbenskysten

    ›Super god fodbold i første halvleg. Overasker mig, at Argentina
    ›er så meget under pres, som de har været meget af tiden. Stor
    ›respekt til Elfenbenskysten for, at spille så offensivt og
    ›virkelig spille deres chance


    Havde de spillet mod næsten alle andre end Argentina for fuld æder, havde de dræbt dem... 'Kysten er super. Damn en dræberpulje!
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  7. #6
    Hjaltefanden Slettet

    Re: Argentina-Elfenbenskysten

    Var Argentina ikke ret heldige dér? Elfenbenskysten ligner et meget stærkt hold.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    200

    Re: Argentina-Elfenbenskysten

    ›Var Argentina ikke ret heldige dér? Elfenbenskysten ligner et meget stærkt hold.

    Absolut ikke. I første halvleg spillede de efter min mening de bedste 45 minutter der er blevet præsteret blandt de hidtige hold. Ikke mindst fordi de var oppe imod et hold der rent faktisk viste noget.

    Deres pasningsspil er knivskarpt, angriberne giftige og teorien om at de skulle være for afhængige af Riquelme i det opbyggende ser ikke umiddelbart ud til at holde, idet Cambiasso så meget stærk ud. Desuden spiller de med stort hjerte, det er tydeligt. De forsøger at trække tempoet lidt ud i 2. halvleg, hvilket mislykkedes, men efter Drogbas scoring er det tydeligt at de sætter tempo på igen. De scorer sågar et tredje mål, som jeg mente ikke burde have været annuleret (har dog ikke set det igen i slow).

    -anhu

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    jak

  11. #8
    Hjaltefanden Slettet

    Re: Argentina-Elfenbenskysten

    ››Var Argentina ikke ret heldige dér? Elfenbenskysten ligner et
    ›meget stærkt hold.

    ›Absolut ikke. I første halvleg spillede de efter min mening de
    ›bedste 45 minutter der er blevet præsteret blandt de hidtige
    ›hold. Ikke mindst fordi de var oppe imod et hold der rent faktisk
    ›viste noget.

    ›Deres pasningsspil er knivskarpt, angriberne giftige og teorien
    ›om at de skulle være for afhængige af Riquelme i det opbyggende
    ›ser ikke umiddelbart ud til at holde, idet Cambiasso så meget
    ›stærk ud. Desuden spiller de med stort hjerte, det er tydeligt.
    ›De forsøger at trække tempoet lidt ud i 2. halvleg, hvilket
    ›mislykkedes, men efter Drogbas scoring er det tydeligt at de
    ›sætter tempo på igen. De scorer sågar et tredje mål, som jeg
    ›mente ikke burde have været annuleret (har dog ikke set det igen
    ›i slow).

    ›-anhu

    Hvis det udelukkende er et udtryk for Argentinas klasse, at de scorede deres mål på tidspunkter, hvor de var ved at være trængt, så må vi nok også regne med, at de når langt. Jeg tror dog ikke, at resultatet vil være 2-0 i 100 ud af 100 første halvlege, som den vi så i går.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    Apu

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Argentina-Elfenbenskysten

    Hvad der undrede mig er, at spillere som Aimar og Palacio blev skiftet ind før Tevez og Messi. Er det et udtryk for rangstigen, eller havde det andre taktiske grunde, der ikke mig tydelige ?

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    138

    Re: Argentina-Elfenbenskysten

    Uden tvivl taktiske grunde, de vidste de var under pres, og sejren skulle bare køres hjem.Vi skal nok få Carlos Tevez og Lionel Messi at se, det tvivler jeg ikke et sekund på.

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Argentina-Elfenbenskysten

    ›Uden tvivl taktiske grunde, de vidste de var under pres, og
    ›sejren skulle bare køres hjem.Vi skal nok få Carlos Tevez og
    ›Lionel Messi at se, det tvivler jeg ikke et sekund på.


    Messi er jo heller ikke 100 frisk efter sin skade... Og det var næppe nødvendigt med de store offensive indskiftninger igår, så Tevez ville også virke som et underligt valg.

    En ting jeg bed fast i var Argentinas evne til at presse 'Kystens forsvar selv med to mænd mod 5-6 stykker. MEGET effektivt. Måske stod de orange på hælene, men i forhold til hvordan de spillede offensivt så så det ud som om Argentina havde en af de der dage hvor alt gik godt. Hvis de bliver ved med at spille sådan skal Brasilien altså passe gevaldigt på...
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    jak

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tyskland - Argentina
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 09.07.06, 02:34
  2. Argentina-Mexico
    By Esmis in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 24.06.06, 13:42
  3. Argentina-Serbien/Montenegro
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 17.06.06, 21:49

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •