Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Argentina-Serbien/Montenegro

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Argentina-Serbien/Montenegro

    Der er vel ikke rigtig andet at sige om den kamp end at skulle et hold som Frankrig, England eller Brasilien, i den form de er lagt ud i, rende ind i Argentina i den form de er lagt ud i, ville en røvfuld være en meget akut mulighed for dem alle tre.

    Sammenlign dette mål til 2-0 med det måske mest overvurderede mål i verdenshistorien, Brasiliens 'bedste VM-mål nogensinde' til 4-1 i VM-finalen 1970 mod et udmattet italiensk hold der havde overgivet sig, og læg så lige mærke til forskellen i det tempo den spilles rundt på - ikke noget med at stille sig oven på bolden inden man lægger assisten her.

    Blændende sager fra Argentina. Nu får vi så se om de laver en 'Danmark i Mexico' og topper alt for tidligt.

    mvh,
    -smølle

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Argentina-Serbien/Montenegro

    Ja, jeg overvurderede det balkanske forsvar lidt da jeg satte mine sparepenge på 3-1...

    Det sjove er at min Brøndby-chef gav mig en sviner over at holde på Italien og Argentina, han vil jo se poleret flot sambabold med masser af mål, og ikke små fedtede 1-0 sejre kørt hjem på ujævn stil...

    Nogen andre som glæder sig til mandag?;)

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Re: Argentina-Serbien/Montenegro

    dette mål til 2-0 med det måske
    ›mest overvurderede mål i verdenshistorien, Brasiliens 'bedste
    ›VM-mål nogensinde' til
    4-1 i
    ›VM-finalen 1970
    mod et udmattet italiensk hold der havde
    ›overgivet sig, og læg så lige mærke til forskellen i det tempo
    ›den spilles rundt på - ikke noget med at stille sig oven på
    ›bolden inden man lægger assisten her.

    En af årsagerne til at Brasiliens sidste mål fra 1970-finalen i manges øjne har en særlig status er, at næsten samtlige brasilianske spillere rørte bolden i det angreb, som foregik over en lang passage i spillet, hvor ikke en eneste italiener kom i berøring med bolden. Der blev driblet, kombineret, fintet og afleveret med første-, anden og tredjeberøringer. Det var et mål, der soleklart understregede dette fantastiske brasilianske holds totale overlegenhed.
    Ja, Italien var trætte - og ja, de havde allerede tabt kampen. Men det har aldrig været et særsyn med trætte fodboldhold i slutningen af en kamp - og alligevel er et mål som dette et særsyn.
    Og så synes jeg, at sammenligningen med tempoet i Argentinas spil anno 2006 er noget urimelig. Der er trods alt 36 år imellem de to fodboldkampe.

    Bortset fra det er jeg enig i, at Argentinas kamp i går gav løfter om noget stort. Jeg håber, at de fortsætter, at Brasilien også rammer formen - og at de to støder ind i hinanden. Får man et VM-drama mellem de to sydamerikanske giganter på et tidspunkt, hvor begge er i topform, kan man ikke ønske sig meget mere i denne sommer.
    -


    "Vi er stolte som ind i helvede."
    (Don Ø, 23. august 2006.)



    ♪ Die Meister, Die Besten, Les Grandes Equipes, The Champions♪

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    425

    Videoklip med Sorins hælaflevering ønskes...

    Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et videoklip med Sorins fantastiske hælaflevering fra kampen mod Serbien-Montenegro?

    På forhånd tak

    Casper
    Køhlert har en pragtfuld udstråling.
    Infamous's Avatar

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Videoklip med Sorins hælaflevering ønskes...

    ›Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et videoklip med Sorins
    ›fantastiske hælaflevering fra kampen mod Serbien-Montenegro?

    Mon ikke den kommer heri, jeg gider ikke lige kigge alle 8 minutter igennem selv :-)

    http://youtube.com/watch?v=p38vWRdH2...sorin%20serbia
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. VM Gruppe D - Tyskland, Australien, Serbien, Ghana
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 24.06.10, 05:07
  2. Serbien/Montenegro-Holland
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 11.06.06, 17:05
  3. Argentina-Elfenbenskysten
    By JM in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 11.06.06, 11:20
  4. Pakkeløsning til Serbien
    By gref in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 08.09.04, 18:49
  5. Erfaringer fra Serbien?
    By malk in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 31.08.03, 22:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •