Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 21

Emner: Fantastisk artikel i dagens EB

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    417

    Fantastisk artikel i dagens EB

    Under overskriften ”Baghjul til Brøndby” snublede
    jeg over denne passage..

    Såvel organisatorisk som økonomisk har Parkens kontortårn
    længe kastet sin lange skygge helt ud over Vestegnen, hvor Per
    Bjerregaards panik nu er så fremskreden, at han har ansat
    sin egen søn som sportsdirektør


    Jeg var lige ved at tabe kaffen af grin - mon ikke Rasende Rasmus
    og hellige Iver nu iværksætter en boykot også af EB?

    Den synes jeg lige i skulle have med.


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Fantastisk artikel i dagens EB

    ›Under overskriften ”Baghjul til Brøndby” snublede
    ›jeg over denne passage..

    ›”Såvel organisatorisk som økonomisk har Parkens kontortårn
    ›længe kastet sin lange skygge helt ud over Vestegnen, hvor Per
    ›Bjerregaards panik nu er så fremskreden, at han har ansat
    ›sin egen søn som sportsdirektør


    ›Jeg var lige ved at tabe kaffen af grin - mon ikke Rasende Rasmus
    ›og hellige Iver nu iværksætter en boykot også af EB?

    Man må da håbe de læser det, for så er der garaneti for endeløs morskab når de begynder at skabe sig hysterisk.

    Lige en detalje, (MP) står for mester og pokalvinder. Vi er kun mestre, så du kan retteligt skrive (M). Grunden til der er mange der har haft (MP) de sidste par år er at først vi og derefter Bif vandt the double, men da det ikke skete i år, er vi altså kun (M).
    ....men det kan jo også bare være mig der ikke har fattet en anden betydning i det (MP) du har stående :-)
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    248

    Re: Fantastisk artikel i dagens EB

    ››Under overskriften ”Baghjul til Brøndby” snublede
    ››jeg over denne passage..
    ››
    ››”Såvel organisatorisk som økonomisk har Parkens kontortårn
    ››længe kastet sin lange skygge helt ud over Vestegnen, hvor Per
    ››Bjerregaards panik nu er så fremskreden, at han har ansat
    ››sin egen søn som sportsdirektør


    ›Holdkæft en fed artikel! Jeg tror da vist lige jeg skal have dagen Ekstrablad!

    Der skal sq mere til før jeg køber Ekstra Bladet. Men nu hvor der er gang i overskriften ”Baghjul til Brøndby” så se lige dette udsnit af en humoristisk indlæg på BIF´s debatforum, det er sq godt skrevet :o)

    Jesper Grønkjær til FCK! En fantastisk signing, der fuldstændigt sætter Brøndby. Som Riis satte Indurain i 1996 - et tronskifte! FCK stopper midt på bakken, og kikker tilbage på Brøndby >>Forlænger Michael Laudrup eller gi'r I op?<<. Laudrup stak, samme dag som hans søn debuterede for arvefjenderne. Som om det ikke var nok, spiller FCK'ernes WM-udsendte som en drøm; de signer frække Frederik Berglund, hvis debutkamp for fiskerbyen Brøndbyerne nok ikke glemmer foreløbigt; udover en (meget) lovende venstre back, køber de fandme også én af Danmarks allerstørste landsholdsprofiler - Jesper Grønkjær! At de så giver ham nr. 10, hvilket kunne være en lille stikker til Brøndbys ditto.. Men, nej, sammenligningen lader sig ikke en gang gøre i teorien - Martin Ericson mod Grønkjær..

    Vi er sat!
    ~ Kun døde fisk flyder med strømmen ~

    Skal I bruge et mål, siger du?? Et vigtigt et?`Bare rolig: Vi sender Allbäck, han scorer altid, når det kræves.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Fantastisk artikel i dagens EB

    Det indlæg på sso er ganske enkelt fantastisk......


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Fantastisk artikel i dagens EB

    ›Jeg var lige ved at tabe kaffen af grin - mon ikke Rasende Rasmus
    ›og hellige Iver nu iværksætter en boykot også af EB?

    Mit gæt er at Blokken arrangerer et stort opsat møde, hvor de lige får sat på plads hvad der må skrives om klebben!!!1! Lige som dengang de fik sat Tipsbladet på plads.

    Og hvorfor har jeg ikke set nogen kommentere på denne Meulensteen udtalelse: "jeg er glad for at komme til en klub med en ung histrorie"? Der er vist sket et brist i kommunikationen et eller andet sted, for vi ved jo godt hjem der har opfundet traditioner, og dermed kan man jo ikke have en ung historie. Derudover har han endnu ikke optrådt i diverse medier med "spark og slå" halstørklædet.

    Mit personlige bud er, at Per (ikke perperperper, men direktøren/eks.sportsdirektøren/agenten mv.) har sønnike til en alvorlig far-søn samtale indenfor kort tid, hvis dette ikke bliver ændret meget snart. Ellers ligner det umiddelbart 14 dages stuearrest til den nye (på papiret) sportschef. Og det er vel svært at komme ud og lave kontraktforlængelser, hvis han ikke må komme ud for far :o)
    - We'll Sing on our own! -

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Fantastisk artikel i dagens EB

    ›Under overskriften ”Baghjul til Brøndby” snublede
    ›jeg over denne passage..

    ›”Såvel organisatorisk som økonomisk har Parkens kontortårn
    ›længe kastet sin lange skygge helt ud over Vestegnen, hvor Per
    ›Bjerregaards panik nu er så fremskreden, at han har ansat
    ›sin egen søn som sportsdirektør


    ›Jeg var lige ved at tabe kaffen af grin - mon ikke Rasende Rasmus
    ›og hellige Iver nu iværksætter en boykot også af EB?

    ›Den synes jeg lige i skulle have med.


    Det er jo så også OK at sige det om BØF nu hvor hele Danmarks kæledægge Michael Laudrup ikke er træner mere. Røvslikkeriet har måske fået en ende...?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Fantastisk artikel i dagens EB

    ››Jeg var lige ved at tabe kaffen af grin - mon ikke Rasende Rasmus
    ››og hellige Iver nu iværksætter en boykot også af EB?

    ›Mit gæt er at Blokken arrangerer et stort opsat møde, hvor de
    ›lige får sat på plads hvad der må skrives om klebben!!!1! Lige
    ›som dengang de fik sat Tipsbladet på plads.


    ja visse fans af Brøndbyernes a/s har jo ikke ikke ligefrem et gnidningsløst forhold til ytringsfriheden, f.eks erindrer jeg jo også denmgang Dorset og Urban blev lovet bål og brænd for at gøre lidt grin med klebben.
    Europapokal

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    338

    Re: Fantastisk artikel i dagens EB

    ›Under overskriften ”Baghjul til Brøndby” snublede
    ›jeg over denne passage..

    ›”Såvel organisatorisk som økonomisk har Parkens kontortårn
    ›længe kastet sin lange skygge helt ud over Vestegnen, hvor Per
    ›Bjerregaards panik nu er så fremskreden, at han har ansat
    ›sin egen søn som sportsdirektør


    ›Jeg var lige ved at tabe kaffen af grin - mon ikke Rasende Rasmus
    ›og hellige Iver nu iværksætter en boykot også af EB?

    ›Den synes jeg lige i skulle have med.

    HAHAHA!

    Endda vestegnens yndlingsavis der siger sådan noget. Der kan man bare se...

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    234

    Re: Fantastisk artikel i dagens EB

    ›ja visse fans af Brøndbyernes a/s har jo ikke ikke ligefrem et
    ›gnidningsløst forhold til ytringsfriheden, f.eks erindrer jeg jo
    ›også denmgang Dorset og Urban blev lovet bål og brænd for at gøre
    ›lidt grin med klebben.

    Men lidt for nuancernes skyld, så er Dorset jo også erklæret FCK tilhænger. Jeg har da set ham en del gange i Parken. Så han er måske heller ikke den mest objektive kilde?

    White and blue - forever me and you

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,689

    Re: Fantastisk artikel i dagens EB

    ››ja visse fans af Brøndbyernes a/s har jo ikke ikke ligefrem et
    ››gnidningsløst forhold til ytringsfriheden, f.eks erindrer jeg jo
    ››også denmgang Dorset og Urban blev lovet bål og brænd for at gøre
    ››lidt grin med klebben.

    ›Men lidt for nuancernes skyld, så er Dorset jo også erklæret FCK
    ›tilhænger.

    .... og skribent her på SL
    Mvh.
    Esmis

    -smølle 01:36
    Esmis: du er for begavet og har for meget vid til at være indifferent, og desuden har du briller. Moderne briller, endda. Du er hardcore FC om du vil det eller ej :-)

  13. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    458

    Re: Fantastisk artikel i dagens EB

    under hvilket dæknavn er han?

  14. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Fantastisk artikel i dagens EB

    ››ja visse fans af Brøndbyernes a/s har jo ikke ikke ligefrem et
    ››gnidningsløst forhold til ytringsfriheden, f.eks erindrer jeg jo
    ››også denmgang Dorset og Urban blev lovet bål og brænd for at gøre
    ››lidt grin med klebben.

    ›Men lidt for nuancernes skyld, så er Dorset jo også erklæret FCK
    ›tilhænger. Jeg har da set ham en del gange i Parken. Så han er
    ›måske heller ikke den mest objektive kilde?

    White and blue - forever me and you

    Objektivitet eller ej så har han da ret til at have sin mening og skal ikke trues med tæsk eller lignende for at skrive den i avisen.

    Derudover aå gør han grin med en hel masse ting på bagsiden(som jon netop er et stykke subjektivitet, det er meningen med den) men kun bifferne blev så stødte over hans ord at de valgte at true manden.
    Europapokal

  15. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    1,492

    Fantastisk artikel i dagens EB

    FC København har disket op med fremragende forstærkninger til truppen. Vi ved det herinde og de ved det ude på vestegnen. Hvilket fremgår tydeligt at de mange nedgørelser der klart tilsidesætter enhver objektivitet. Der er da nogle stykker inde på de vestegnske foraer som har lavet nogle fornuftige indlæg. Men de er da i absolut mindretal. De fleste har som bekendt travlt med at bagatelisere vores indkøb. Berglung, Oscar Wendt, Grønkjær. Der findes ingen garantier i livet. Men alle disse signinger er håndplukket til de allersvageste dele af holdet.

    Berglund: kender vi fra suppen og der behøves ingen yderligere introdukton.

    Oscar Wendt: snappet fra Mild på IFK G´s side
    "Klart det känns tråkigt. Men Oscar har utvecklats oerhört det senaste året och självklart varit intressant för många klubbar utanför Sverige. Nu blir det FC Köpenhamn och vi önskar honom all lycka."
    Han har blandt andet været i Hollandsk søgelys. Ingen tvivl om at han indeholder et stort talent.

    Grønkjær:
    Ubetinget en af de største profiler vi har hentet. Manden er i hans prime og har intet mindre end 60 landskampe på bagen. Fremragende signing. Gennembrudsstærk og kan spille både højre og venstre side. Man vil nok i stil med Brian Laudrup forsøge at stække ham mentalt ved diverse råb rundt omkring i landet. Men det skal nok forsvinde hurtigt når kasserne begynder at rulle ind. Men så kender vi da de danske provinsielle stadions igen

    Hvis alle vores spillere fungerer godt så kører FC København alle hold i DK tværs over. Ganske enkelt. Hvis Brøndby på tilsvarende måde havde oprustet til et hold som lige havde vundet mens vi stadig slikkede sårene. Jeg havde været meget bekymret for fremtiden. Men selvfølgelig skal FC København spille stabilt og yde hårdt arbejde for at genvinde et mesterskab. Intet må tages for givet

    Betyder det at de på vestegnen er sat helt af ? Usigterne i øjeblikket er dystre. Nok har man fundet en meget dygtig træner i René Meulensteen. Tidligere træner i Qatar og reservetræner for Man U.Men begrænset erfaring har han jo . Han står dog overfor en meget stor opgave. Spørgsmålet er om han kan sammesætte et slagkraftigt mandskab der kan tage kampen op med FCK. Indenfor de økonomiske rammer som doktoren har givet. Man fristes til at sige at han næsten kommer på en umenneskelig opgave.

    Ser man ud mod europa er der så grobund for optimisme. Holdet har aldrig været stærkere og klubben er gearet til det på alle leder og kanter. Også tilskuermæssigt. Om Ståles ideer virker og om holdet kan præstere fodbold på det niveau vil tiden vise. Med de nye spillere har man tilført flere muligheder og ikke mindst mere speed på visse pladser. Meget afhænger dog af vores lodtrækning
    Sidst redigeret af Jay-fucker : 25.06.06 kl. 00:45

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    209

    Re: Fantastisk artikel i dagens EB

    ja den med at Meulensteen skriver" Bif har en forholdsvis kort historie" studsede jeg osse over. Det er ikke tit man hører det og det passer vist ikke ind i de fleste Bifferes verdensbillede af deres klub som en fin gammel traditionsklub i Danmark, som slet ikke kan tage en ung klub som FCK alvorligt. Doktoren må lære Meulensteen hvad han skal sige så det er korrekt. F.eks at AGF er de ægte arvefjender fordi Bif som sagt er en oldgammel dansk klub, som har spillet tusindvis arvefjendeopgør imod AGF. Tsk tsk sikke en start for deres nye træner...

  18. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Brøndby kommer stærkt tilbage!

    Betyder det at de på vestegnen er sat helt af ? Usigterne i øjeblikket er dystre.
    Nyd det drenge. Til august er det slut!

    Historisk er BIF dømt ude og væk 3-4 gange, og hver gang er de alligevel kommet stærkt tilbage. Det gør de også denne gang.

    Så nyd det endeligt den næste måneds tid. Gerne med underholdende citater fra andre kendte fodbold debatsider.

    Man skal nyde sommeren mens den er her. Fodboldvirkeligheden kan vi altid vende tilbage til i august måned.

    Og til sidst. Husk at den tid som er gået godt, den kommer ikke skidt tilbage.
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  19. De følgende 9 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens artikel
    By Mads740 in forum Diverse
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 19.11.11, 01:34
  2. Dagens ikke-artikel
    By Hafnia Victor in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 29.04.10, 13:24
  3. Dagens Ståle artikel i BT.
    By Nikir in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 06.07.05, 11:48
  4. Dagens artikel i B.T.
    By FC Altid in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 02.10.03, 23:03
  5. Fantastisk
    By DIF in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 14.08.03, 08:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •