Se afstemningsresultater: Hvem holder du med?

Stemmeafgivere
66. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Argentina

    50 75.76%
  • Mexico

    9 13.64%
  • Er neutral

    7 10.61%
Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Argentina-Mexico

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,689

    Argentina-Mexico

    Dagens anden 1/8-finale spilles på Zentralst.... undskyld FIFA World Cup Stadium i Leipzig kl. 21, hvor Argentina og Mexico dyster om retten til at spille mod vinderen af kampen Tyskland-Sverige.

    Argentina har virket ganske overbevisende i deres indledende pulje, hvor de blandt andet lammetævede Serbien/Montenegro med hele 6-0, i en kamp hvor de unge talenter Tevez og Messi fik VM-debut og i høj grad var involveret i anden halvlegs tre scoringer. Træner Pekerman har luksusproblemer i aften, for skal han fortsætte med den unge garde, eller bliver det igen de faste stjerner Crespo og Saviola der skal udgøre angrebet. Højrebacken Burdisso er skadet og bliver erstattet af Coloccini, ellers er sydamerikanerne i stærkeste opstilling.

    Mexico har for deres del ikke været helt oppe at ringe, angrebsstjernen Borghetti har været skadet det meste af VM men vender måske tilbage i aften. En 3-1 sejr over svage Iran kombineret med en 0-0 fuser mod Angola og et nederlag til et reservespækket Portugal indgyder formentlig ikke den store respekt hos de dobbelte argentinske verdensmestre. Med Luis Perez i karantæne får Zinha nok en plads på holdet fra start, mens en formentlig skadesfri Borghetti ryger op i front sammen med Guillermo Franco.

    Flere af dagens modstandere spiller til daglig på samme klubhold, bl.a. kan Barcelonas Marquez få fornøjelsen af Messi, mens Sorin og Riquelme fra Villareal kan mødes med Guille Franco.

    Formodede holdopstillinger:

    Argentina:
    Abbondanzieri
    Coloccini-Ayala-Heinze-Sorin
    Maxi-Mascherano-Cambiasso
    Riquelme
    Crespo-Saviola

    Mexico:
    Sanchez
    Mendez-Marquez-Osorio-Salcido-Pineda
    Torrado-Pardo
    Zinha
    Franco-Borghetti

    I mine øjne er Argentina en af de klareste favoritter i 1/8-finalerne, måske sammen med Italien overfor Australien. Så mit bud er en sikker 3-1 sejr til Argentina i aften.
    Mvh.
    Esmis

    -smølle 01:36
    Esmis: du er for begavet og har for meget vid til at være indifferent, og desuden har du briller. Moderne briller, endda. Du er hardcore FC om du vil det eller ej :-)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    310

    Re: Argentina-Mexico

    Jeg har svært ved at se hvordan Mexico skulle kunne score mod Argentinas defensiv.

    Samtidig er jeg ret sikker på at Saviola vælges som makker til Crespo. Han er væsentligt bedre til løb på tværs og i dybden. Tevez minder for meget om Crespo selv.

    Tip: 2-0 til Argentina. Crespo melder sig for alvor ind i VM med begge scoringer.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Argentina-Mexico

    Jeg savner afstemningsmuligheden "er dybt splittet, men glæder mig!"

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. VM-gruppe A: Sydafrika, Mexico, Uruguay, Frankrig
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 06.07.10, 12:40
  2. Angola - Mexico
    By rous in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 16.06.06, 18:21
  3. Mexico-Iran
    By Snogen in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 12.06.06, 11:07
  4. Se Elrio´s mål mod Mexico!
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 26.07.05, 09:08

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •