Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 73 af 73

Emner: Dagens dybsindige citat

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    822

    Re: Dagens dybsindige citat

    We are taught that life is like a racetrack: that merit will find its own reward. This is the central way our system legitimates itself and motivates people to compete. But what a strange racetrack! In reality some people start half-way along the track, while others are forced to run with a millstone around their necks, while others are not even allowed on to the racetrack at all. The values of an equal and meritocratic society which capitalism inculcates into people are constantly at loggerheads with the actual material inequalities in the world.
    John Lea and Jock Young, What is to be done about Law and Order?, 1984
    EC1V Finsbury

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Dagens dybsindige citat

    Endnu engang var Sinkeparadokset oppe at vende i skakten. Det ledte mig ad sære omveje til den her, som jeg føler mig sært ramt af:

    "twentydollarbill 04 October 2009 at 12:29 pm
    I am unskilled, incompetent, and very self aware of it. In most tasks, I perform way below average, and constantly struggle to hold a steady job — my entire life. I’m 26 years old. What I’m about tell you, is a long held secret conspiracy — ‘stupid people’ share in common.

    Once upon a time, I had the ego.. confidence and determination, to never admit I was wrong. To lie about my skills. We… the incompetent people, fhave always ully realized our shortcomings, we simply don’t want to admit it.

    * People who are viewed incompetent, often make less money, have worse spouses, get teased a lot, and even get taken advantage of. Do you really want to be in this category? We sure the hell don’t. But some of us are born ‘dumb’.

    We clearly recognize shortcomings of others too. I’m often drawn to intelligent people, and prefer to be around them. I enjoy learning and trying to figure out topics, that are clearly over my head However, it is true that many ignorant people, do infact, prefer the company, of other ignorant individuals. Simply because a disguise isn’t necessary around our own kind.

    Let us pretend we’re ‘above average’, damn it. Because before I read the comments, I thought median and average had the same defintion."

    fra http://www.damninteresting.com/unski...-unaware-of-it
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    922

    Re: Dagens dybsindige citat

    "At jeg er universets midte
    er ingen hazaderet dom
    jeg slutter mig rent logisk til det
    resten er jo udenom"

    Et af Piet Hein's gruk.
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
    - Bill Shankly

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    202

    Re: Dagens dybsindige citat

    ›"At jeg er universets midte
    ›er ingen hazaderet dom
    ›jeg slutter mig rent logisk til det
    ›resten er jo udenom"

    ›Et af Piet Hein's gruk.

    Ja, det er det ganske vist. For du postede det nemlig også som det 6. i denne tråd ;)

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Dagens dybsindige citat

    "Be careful what you wish for"
    (Ståle Solbakken)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Dagens dybsindige citat

    Imagine..

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Dagens dybsindige citat

    Nu startede jeg forfra i tråden, i mangel af bedre ting at tage mig til her til aften, og #11 er meget sigende for tingenes tilstand ovre på den anden side af Atlanten.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Dagens dybsindige citat

    Jeg kunne have gjort tingene bedre, 100% sikkert. Jeg kan meget gerne byttes ud, jeg skal ikke stå i vejen for det, hvis nogen vil det. Men det, jeg vil advare meget stærkt mod, det er de fuldstændigt hjernedøde, idiotiske, håbløse krav om at vi skal gå i en fuldstændig anden retning eller gøre noget andet end noget, som beviseligt har indkasseret os ekstreme transfers, ekstreme indkomster i europæisk spil, mange mesterskaber og pokaltitler. Vi har nået mere i fodbold-Europa, som vi ikke må miste, fordi nogen skriger på noget, som er idiotisk i forhold til hvad vi står for. Vores DNA, den må ikke væk. Fjern mig, no problem. Men gå ikke væk fra DNA'et. Det er... Be careful what you wish for."
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Dagens dybsindige citat

    Når man pointerer at toget kører ud over afgrunden, men selv har lagt skinnerne :)
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Dagens dybsindige citat

    “Jeg kan ikke garantere, at jeg kan gøre det bedre end den nuværende træner, men jeg kan ærligt talt dårligt forestille mig, at jeg skulle kunne gøre det ringere”
    (Skide Kylling)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Dagens dybsindige citat

    "Jeg har kun kærlighed til overs for klubben og vil arbejde hårdt for at være dygtig nok til at vende tilbage senere i min karriere."
    (Viktor Fischer)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Dagens dybsindige citat

    To situationer fra gårsdagens træning på 10'eren:

    1)
    Marios og Khocholava kommer ud fra KB hallen og på vej mod banen:
    Marios: Can you jump over that fence? (Hegnet mellem KB hallen og banerne)
    Khocholava: Of course I can. I'm just not too sure about my landing on the other side..

    2)
    Kvist kommer ud på banen i civilt tøj for at snakke med Engell og Mounir. PC kommer gående langs banen:
    PC (råber): Du skal KRAFTEDEME ikke stå på træningsbanen i civilt tøj! Kan du komme væk?!
    Kvist: Du har sgu da også civilt tøj på.
    PC: Står jeg måske på banen? Nej, jeg står udenfor den!
    (...)
    PC: Haha, jeg laver bare sjov med dig..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Dagens dybsindige citat

    Sagt om den eneste mand i bestyrelsen i Parken, som burde have forstand på fodbold, ham, der ansatte en træner før en sportsdirektør, og ham, som ikke havde nogen anelse om hvor stort et trænertalent, Bo Svensson er, inden han spurgte, om han ville være vikar til de fandt "en rigtig træner":

    Altså, han er kastet ud på dybt vand her. Alt for dybt vand. Men... Jeg kunne sige meget om dette, men det vælger jeg at afstå fra.
    (Ståle Solbakken, 2020)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 6 brugere er enige:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens BBB-citat vol. IV
    By Maarum in forum Diverse
    Svar: 566
    Sidste Meddelelse: 27.01.24, 11:52
  2. Dagens citat
    By zebos in forum Diverse
    Svar: 203
    Sidste Meddelelse: 10.11.23, 02:08
  3. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54
  4. Dagens citat: Thomas Helmig
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 10.05.04, 13:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •