Side 73 af 81 FørsteFørste ... 236370717273747576 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,081 til 1,095 af 1204

Emner: Hvad tænker du på v.2

  1. #1081
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    Som taget ud af en tråd på SSO. “Ingen over Alpha!”
    Yikes. Sikke et debatniveau. Jeg er ikke den eneste, der har fået fadøl i aften, kan jeg regne ud.

  2. #1082
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Virkelig ikke værre? De slog og sparkede på frivillige vagter? Det er fandme ikke ok!
    Jeg forsvarer på ingen måde dem på banen, hvilket mine indlæg også gerne skulle afspejle. Men at hele fanmiljøet fra den tribune, tosserne kom fra, skal anklages, er ude af proportioner.

  3. #1083
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Jeg forsvarer på ingen måde dem på banen, hvilket mine indlæg også gerne skulle afspejle. Men at hele fanmiljøet fra den tribune, tosserne kom fra, skal anklages, er ude af proportioner.
    Enig, det er forholdvis få brodnekar (en del mere end 20 dog). Beklager, hvis jeg misforstod dit indlæg, hvor du skrev ‘så er det heller i værre’.
    Vold er fuldstændigt uacceptabelt.

  4. #1084
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Yikes. Sikke et debatniveau. Jeg er ikke den eneste, der har fået fadøl i aften, kan jeg regne ud.
    Jeg fatter bare ikke hvorfor du bliver ved med at blive i en eller form for offer-rolle og siger, at det er hele sektionen der bliver anklaget. Det ser jeg ingen steder at det er, tværtimod? Det er den offer-rolle jeg finder noget bif’sk, og så jævnfører jeg til mit oprindelige svar om at hele situationen med baneløb og slåskamp med egne vagter, er ekstrem prol/bif.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #1085
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Alle Hader Os! Mentalitet Vestegnen!

    Vågn dog op!
    Der bliver ytret utilfredshed mod dem, som løber på banen. At du ser det som at alle er mod Sektionen og anklager hele Sektionen, det må fanme stå for din egen offer-regning. Men du må virkelig føle dig ramt af en eller anden årsag.

    Men du har ikke lavet andet i BBB end at forsvare dem, der var på banen med, at de var fulde og stive, som om det bare er helt okay så. Jeg er SÅ træt af det. Der er ingen undskyldninger for den opførsel. Men det var sgu tydeligt, at det ikke var alle, der bare var stive. De var nok mere høje på andre ting hvis noget.


  7. #1086
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Jeg er helt ok, tak. Der mangler i min optik et modstykke til den forargelse, der hersker. Så var det VIRKELIG heller ikke værre.

    Men det bliver brugt som et våben mod S12 og hele den fankultur, der også hersker omkring klubben, når nogle stive, kåde, unge tosser fucker op, og det er det jeg reagerer på. Husk nu for helvede bare proportionerne.

    Jeg ser ikke spøgelser. Fra min plads i Parken ser jeg nogle konservative gamle mænd med lommen bare glødende af Tweet-kladder klar til at blive sendt, det øjeblik det (i øvrigt forventede) sker. Slap dog lidt af, siger jeg bare.
    Jeg er oprigtigt interesseret i, hvorfor nu mener der mangler et modstykke? Og bliver dit modstykke, at bagatellisere det der skete? Og hvorfor synes du, at alkoholpåvirkning er en formildende omstændighed?
    Det kunne selvfølgelig have været værre - det har vi jo set eksempler på både i udlandet og herhjemme, men det der skete var vel slemt nok?

  8. #1087
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Hvad med lige at huske proportionerne? Der var 20-30 baneløbersinker, og 34.970-80 på tilskuerrækkerne. At en mere eller mindre samlet NC skal råbe bonderøve mod S12 er helt ude i hampen. Det var grotesk at være vidne til, både sinkeriet på banen og på tribunen.
    Da B 1903 i 1991 spillede mod Trabzonspor på Gentofte Stadion, var der en idiot bag målet, der kastede et kanonslag ned mod Trabzonspors målmand. Dengang stod det meste af endetribunen og råbte af idioten. Om han blev fanget, ved jeg ikke, men jeg er ret sikker på, at han ikke følte sig skide stor i slaget efter den oplevelse.

    Hvis nu hele B-tribunen sammen med C-tribunen havde råbt bonderøve (eller noget andet) af de idioter, der løb ind på banen i dag, havde de dels nok ikke syntes det var så fedt at føre sig frem på den måde, dels havde vi på C nok ikke haft den her fornemmelse af, at den opførsel i en eller anden grad er sanktioneret af B som tribune generelt. Det handler om at træde i karakter og tage afstand frem for at gå i forsvarsposition, hver gang folk på B opfører sig åndssvagt - det gør det nemlig i stigende grad svært ikke at se det som et udtryk for hele tribunens opførsel.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1088
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    ... stive, kåde, unge tosser fucker op, og det er det jeg reagerer på. Husk nu for helvede bare proportionerne.
    Ja. Hvem af os har er ikke i vores kåde ungdom været lidt fulde, og så helt spontant kommet til at maskere os og slå lidt på nogle fuldstændig uskyldige mennesker. Det sker for alle.

    Det er bare definitionen på at være et kæmpe egoistisk røvhul - der gerne ødelægger ting for andre, for at opnå egne behov, og i øvrigt ikke har nogen impulskontrol, og som voksen fortsat ville dumpe en marshmallow-test. Det er en type af opførsel, som generelt gør det værre for alle andre, at være i samfundet som helhed.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  11. #1089
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Da B 1903 i 1991 spillede mod Trabzonspor på Gentofte Stadion, var der en idiot bag målet, der kastede et kanonslag ned mod Trabzonspors målmand. Dengang stod det meste af endetribunen og råbte af idioten. Om han blev fanget, ved jeg ikke, men jeg er ret sikker på, at han ikke følte sig skide stor i slaget efter den oplevelse.

    Hvis nu hele B-tribunen sammen med C-tribunen havde råbt bonderøve (eller noget andet) af de idioter, der løb ind på banen i dag, havde de dels nok ikke syntes det var så fedt at føre sig frem på den måde, dels havde vi på C nok ikke haft den her fornemmelse af, at den opførsel i en eller anden grad er sanktioneret af B som tribune generelt. Det handler om at træde i karakter og tage afstand frem for at gå i forsvarsposition, hver gang folk på B opfører sig åndssvagt - det gør det nemlig i stigende grad svært ikke at se det som et udtryk for hele tribunens opførsel.
    Det minder mig om en kedelig regnvejrkamp i slagelse, hvor en af de unge trak en nitte og fik indløbs-romerlys vagten blandt nedre C folk. Det var en fornøjelse at se alle rundt om træde 2 m tilbage og lade vagterne pille ham og hans ven ud af stadion.

    Jeg er helt enig med dig. Hvis B vil vinde respekten på nedre C kræver det en tydelig afstandtagen, på stedet, til situationer som den igår.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1090
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0(Jeg tror ikke på, at en person, der 1-2 gange om ugen med lethed kan kommandere 4.000+ mennesker, hvoraf en pæn andel enten er godt stive eller bonget op på coke, til at være imponerende koordineret i sang og handling i flere timer, ikke kan kommandere selvsamme mennesker til at lade være med at lave en pitch-invasion. Især ikke to gange.)
    .o0(Fuck jeres Omerta-tankegang)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #1091
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    .o0(Jeg tror ikke på, at en person, der 1-2 gange om ugen med lethed kan kommandere 4.000+ mennesker, hvoraf en pæn andel enten er godt stive eller bonget op på coke, til at være imponerende koordineret i sang og handling i flere timer, ikke kan kommandere selvsamme mennesker til at lade være med at lave en pitch-invasion. Især ikke to gange.)
    .o0(Fuck jeres Omerta-tankegang)
    Han kan i hvert gøre et forsøg på at få dem tilbage på tribunen i det kvarter, hvor de stod lige foran. Det skete så vidt jeg kunne se ikke. Og det er meget skuffende.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1092
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    237

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Også trist at samtlige parkerede biler der blev passeret på marchen skulle have klistermærker på.
    Det er fandme dårlig stil.


  18. #1093
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Spinelli Se meddelelser
    Også trist at samtlige parkerede biler der blev passeret på marchen skulle have klistermærker på.
    Det er fandme dårlig stil.
    Det er jo ikke bare dårlig stil, men decideret hærværk på folks ejendom !
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #1094
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Spinelli Se meddelelser
    Også trist at samtlige parkerede biler der blev passeret på marchen skulle have klistermærker på.
    Det er fandme dårlig stil.
    Jeg har aldrig forstået de stickers. De bliver jo solgt organiseret på S12, hvilket overgår min forstand. Det eneste de stickers viser er: “her er vi, vi er nogle idioter der ikke kan tage vare på vores egen by”.
    Selv i en penislængdemålingskonkurrence med dem ude vest fra, kan jeg ikke se hvad der går tabt i, ikke at bruge stickers. Det vil være de billigeste point at købe blandt almindelig fans, at droppe stickers. Det tager absolut intet fra muligheden for at skabe stemning og awareness.

  21. #1095
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0(…det er træningskampene vi skal tabe…)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 255
    Sidste Meddelelse: 14.01.24, 10:18
  2. Hvad tænker du lige nu?
    By giggs in forum Diverse
    Svar: 784
    Sidste Meddelelse: 09.05.10, 15:28
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15
  5. Hvad tænker du på?
    By Woody II in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 03.07.06, 16:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •