Side 54 af 81 FørsteFørste ... 4445152535455565764 ... SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 1204

Emner: Hvad tænker du på v.2

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

  2. #797
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0(en arbejdsdag tilbage i morgen....og så en uges ferie - JO TAK!!!)
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  3. #798
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .oO(hvis man ender med at få lukket hele sin tribune i næste runde til februar, ville man så ikke i bakspejlet ønske man havde bragt en mere dybsindig kritik end bare "UEFA MAFIA" med en skyder i midten flere gange i træk?)

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #799
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Jeg er egentlig enig, men helt grundlæggende er det vel et brud med ytringsfriheden, at man ikke må tage et banner med, hvor der står "UEFA Mafia". Jeg tænker at UEFA ved hvad de gør- og jeg er ikke jurist - men burde man ikke i princippet kunne køre en sag ved menneskerettighedsdomstolen? Altså, nu er det virkelig ikke et særligt elegant banner, men hvis man mener at uefa er udemokratisk, så skal man vel have lov til at ytre det - også med et banner på et stadion, eller hvad?
    Danmark til Valby Bakke

  6. #800
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Deres konkurrence, deres regelsæt. De har en privat turnering, som vi er tilmeldt. Det står os frit for at blive væk. Men når vi er med i deres turneringer, er det deres regler, vi følger.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #801
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Hmm, så de kan give klubben en bøde, men den enkelte fans ytringsfrihed kan UEFA vel ikke knægte? De kan vel heller ikke lave et regelsæt der påbyder at man spytter på alle med gul-blå trøjer.
    Danmark til Valby Bakke

  9. #802
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    De kan vel heller ikke lave et regelsæt der påbyder at man spytter på alle med gul-blå trøjer.
    eh hehe. At spytte på folk karakteriseres mig bekendt som par. 244-vold, så den slags er som regel altid - forbudt. Også i forhold til folk i gult.

  10. #803
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    eh hehe. At spytte på folk karakteriseres mig bekendt som par. 244-vold, så den slags er som regel altid - forbudt. Også i forhold til folk i gult.
    Ja, visse love giver bare ikke mening i praksis.

    OT: Uefa og stadionejer bestemmer i vid udstrækning,hvad man må og ikke må. Man må fx heller ikke tage egne drikkevarer med. Men der er givetvis grænse for lagt det kan gå. Tænker ikke at de kan sanktionere offentlig kritik fra spillere eller trænere, men det er jo også noget helt andet.
    Sidst redigeret af FCK4LIF3 : 28.11.19 kl. 08:34 Årsag: Tilføjet lidt OT

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #804
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg er egentlig enig, men helt grundlæggende er det vel et brud med ytringsfriheden, at man ikke må tage et banner med, hvor der står "UEFA Mafia". Jeg tænker at UEFA ved hvad de gør- og jeg er ikke jurist - men burde man ikke i princippet kunne køre en sag ved menneskerettighedsdomstolen? Altså, nu er det virkelig ikke et særligt elegant banner, men hvis man mener at uefa er udemokratisk, så skal man vel have lov til at ytre det - også med et banner på et stadion, eller hvad?
    Hvis man argumenterer for ytringsfrihed i denne situation, kan UEFA vel næsten anklage fansene for injurier? (Jeg ved godt den er lidt søgt og nok ikke holder i retten)
    Hvis man gerne vil bruge sin ret til at ytre sig, vil det derfor måske have været ønskeligt med en mere velformuleret kritik, medmindre det man vil sige faktisk er "UEFA er en organisation indenfor organiseret kriminalitet", eller noget i den stil.

  13. #805
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af angatyr Se meddelelser
    Hvis man argumenterer for ytringsfrihed i denne situation, kan UEFA vel næsten anklage fansene for injurier? (Jeg ved godt den er lidt søgt og nok ikke holder i retten)
    Hvis man gerne vil bruge sin ret til at ytre sig, vil det derfor måske have været ønskeligt med en mere velformuleret kritik, medmindre det man vil sige faktisk er "UEFA er en organisation indenfor organiseret kriminalitet", eller noget i den stil.
    Hvem har bevisbyrden i den sammenhæng? Er det fans, der skal bevise at UEFA er en organisation inden for organiseret kriminalitet, eller er det UEFA, som skal bevise at de ikke er det..?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. #806
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvem har bevisbyrden i den sammenhæng? Er det fans, der skal bevise at UEFA er en organisation inden for organiseret kriminalitet, eller er det UEFA, som skal bevise at de ikke er det..?
    Eh hehe.

    Mig: "Kiwi er en tyv".

    Kiwi: "Øh, nej da".

    Mig "Bevis at du ikke er!".

    Her fik du svaret.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #807
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvem har bevisbyrden i den sammenhæng? Er det fans, der skal bevise at UEFA er en organisation inden for organiseret kriminalitet, eller er det UEFA, som skal bevise at de ikke er det..?
    Mon ikke UEFA bare skal bevise at de ikke er dømt for at være mafia?
    Disclaimer: Jeg ved intet om jura, og aner dermed ikke hvad jeg snakker om.

  17. #808
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af angatyr Se meddelelser
    Mon ikke UEFA bare skal bevise at de ikke er dømt for at være mafia?
    Disclaimer: Jeg ved intet om jura, og aner dermed ikke hvad jeg snakker om.
    I love it.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #809
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Ja, visse love giver bare ikke mening i praksis.
    Præcis :-)

    Hehe, ej, jeg husker fra gymnasiet at ovenover alting stråler moder EU/ECHR. GDPR problematiken ift skader er et nyligt eksempel. Man kan som privat forening og grundejer vedtage alle de regelsæt man vil, men det står enhver frit for at få prøvet deres sag ved de guddommelige EU-indstandser som f.eks. Bosmann gjorde, da han ene mand i 90'erne gav FIFA og UEFA røvfuld og revolutionerede de slavelignende transferregler, der eksisterede dengang.

    Det det fjollede banner banner er nok i småtingsafdelingen, men jeg tænker nu alligevel om ikke det kunne være et brud på ytringfriheden, så længe det altså ikke er injurierende :-)

    En helt anden ting er det temmeligt ironiske i at man modsvarer kritik - hvor endimensionel den end er - med at stange bøder ud. Nogen vil sikkert mene, at det bekræfter pointen...
    Danmark til Valby Bakke

  20. #810
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Al snak om ytringsfrihed slutter ved det faktum, at Parken ikke er offentligt rum.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 255
    Sidste Meddelelse: 14.01.24, 10:18
  2. Hvad tænker du lige nu?
    By giggs in forum Diverse
    Svar: 784
    Sidste Meddelelse: 09.05.10, 15:28
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15
  5. Hvad tænker du på?
    By Woody II in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 03.07.06, 16:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •