Side 52 af 81 FørsteFørste ... 2424950515253545562 ... SidsteSidste
Viser resultater 766 til 780 af 1205

Emner: Hvad tænker du på v.2

  1. #766
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    .oO(Tænk, at TV3 valgte ikke bare at gøre sig selv upopulær blandt Københavns fans, men også decideret til grin, over så ligegyldig og billig en tv-kamp som TNS-udekampen)
    Man må forstå, at TV3 og Viaplay intet har med hinanden at gøre, men crosspromotion mellem dem er selvfølgelig helt naturligt. Omg...

  2. De følgende 2 brugere er enige:
    MCN, rsj

  3. #767
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ja, jeg har sgu' også siddet og klukket her til morgen over colsens svar og Jon Paghs nedsmeltning. Den er jo helt gal!
    Link plz...

    Edit: fandt det selv og finder selv ud.oO

  4. #768
    Kamparrop Slettet

    Hvad tænker du på v 2

    HejOvervejer at anskaffe mig en elcykkel, som skal bruges til job kørsel..har ca 35 km hver vej, og mine overvejelser går lidt på, hvad elmotoren egentligt gir..gir den ekstra fart på toppen, eller hjælper den så det føles som 15 km at køre 30??Håber på lidt hjælpMvh Kokken

  5. #769
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Hvad tænker du på v 2

    Citat Oprindeligt indsendt af Kamparrop Se meddelelser
    HejOvervejer at anskaffe mig en elcykkel, som skal bruges til job kørsel..har ca 35 km hver vej, og mine overvejelser går lidt på, hvad elmotoren egentligt gir..gir den ekstra fart på toppen, eller hjælper den så det føles som 15 km at køre 30??Håber på lidt hjælpMvh Kokken
    Jeg har kun brugt på en "standard" 25km/t el-cykel. Dvs. den hjælper indtil man når 25 km/t. Hvis du kører mere end 25, så hjælper motoren slet ikke. For en normal person, så betyder det, at man ganske enkelt kører 25 km/t altid. Næsten ligegyldigt hvor hårdt man træder. Den helt store hjælp mærker man, når man sætter i gang, f.eks. efter at have holdt for rødt. Meget hurtigt og uden brug af kræfter, så er man oppe på 25km/t.

    Det er ganske snedigt, hvis man skal køre lidt længere, og ikke gider at blive svedig eller som jeg havde et halv-smadret knæ, der skulle have lidt pause. Men jeg synes ikke de giver meget mening for en sund og rask person i nogen lunde form og på kortere distancer. Jeg kommer hurtigere de 7 km på arbejde på min almindelige cykel, fordi den ikke vejer 100kg og kan køre hurtigere end 25km/t.

    Hvis du skal køre 35 km hver vej, så ville jeg nok skaffe mig en "speed pedelec" eller 45km/t-elcykel eller hvad de nu hedder.

    Jeg kan fortælle, at nyeste udgave af Tænk og Test har en test af el-cykler med centermotor (center-motor er langt at foretrække og også dyrest).
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #770
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Hvad tænker du på v 2

    Citat Oprindeligt indsendt af Kamparrop Se meddelelser
    HejOvervejer at anskaffe mig en elcykkel, som skal bruges til job kørsel..har ca 35 km hver vej, og mine overvejelser går lidt på, hvad elmotoren egentligt gir..gir den ekstra fart på toppen, eller hjælper den så det føles som 15 km at køre 30??Håber på lidt hjælpMvh Kokken
    Jeg har en Gazelle med centermotor. Kostede ca. 20.000, da jeg købte den, og den har jeg cyklet ca 12.000 km på.

    Der findes 2 typer elcykel. En med motoren i forhjulet, og en hvor motoren sidder centralt og trækker med på pedalerne. Typisk kræver en cykel med trækket foran kun, at du træder rundt i pedalerne, medens en med centermotor, at du yder en vis kraft.

    På de fleste elcykler kan du selv bestemme, hvor meget elmotoren skal hjælpe, men de fleste har sat hjælpen på maks. Og når farten overstiger 25 km/t, så stopper hjælpen.

    Hvordan føles det så på en elcykel? Fantastisk :) Op til de ca 25 km/t svæver du næsten :) Jeg sveder rigtig meget, men på min elcykel kan jeg sagtens køre 10-15 km med regntøj på uden at blive gennemblødt på indersiden :)

    Hvis du skal køre ca 70 km hver dag, så vil anbefale, at du har enten har din lader med med eller har en lader på arbejde og hjemme.

    Hvilken prisklasse regner du med at købe cykel i?

    Mvh Bjørn

  8. #771
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .oO(Wind som tager straffe som om han har spillet CL i årtier)
    Hislen af TorbenØ.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #772
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .oO(Fuck Europa League)

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #773
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0 Når man ikke vil lægge sig ud med Trump og samtidigt vil virke troværdig udi ordenshåndhævelse. Så når man til sådan en kendelse: https://www.bt.dk/udland/aap-rocky-kendt-skyldig

    MCN

  13. #774
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    .o0 Når man ikke vil lægge sig ud med Trump og samtidigt vil virke troværdig udi ordenshåndhævelse. Så når man til sådan en kendelse: https://www.bt.dk/udland/aap-rocky-kendt-skyldig

    MCN
    Er det da en mildere dom en andre domme for lignende forseelser?

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #775
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af angatyr Se meddelelser
    Er det da en mildere dom en andre domme for lignende forseelser?
    Hehe, jeg ved godt, hvad du sigter efter. Men nu hedder tråden altså: ‘hvad tænker du på’. Jeg kunne selvfølgeligt i stedet have skrevet, at jeg tænker på, ‘at jeg er glad for, at jeg ikke skulle være dommer i den sag’ og så bare lade den stå der. Nu var jeg så bare lige skridtet mere eksplicit her.

    MCN

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #776
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #777
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Nu har jeg i mange år gået og troet, at da Meulensteen blev fyret som træner i BØF italesatte han den organisatoriske kvalitetsforskel mellem os og BØF, ved at påpege, at vi var fucking miles away (og at BØF var en syg patient). Men ok, jeg har åbenbart taget grueligt fejl, som man kan se af dette indlæg https://www.bif-support.dk/sso/board....php?id=596280

    Som tiden dog kan læge alle sår��

    MCN

  20. #778
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Nu har jeg i mange år gået og troet, at da Meulensteen blev fyret som træner i BØF italesatte han den organisatoriske kvalitetsforskel mellem os og BØF, ved at påpege, at vi var fucking miles away (og at BØF var en syg patient). Men ok, jeg har åbenbart taget grueligt fejl, som man kan se af dette indlæg https://www.bif-support.dk/sso/board....php?id=596280

    Som tiden dog kan læge alle sår��

    MCN
    Hvis ret skal være ret, så var det nu rent faktisk dansk fodbold som sådan, der ifølge Meulensteen ville være Fucking miles away, såfremt Brøndby gjorde som FC København og købte profiler udefra i stedet for at bruge egne talenter. ��

    Det gik på, hvor de kommende danske landsholdsspiller skulle komme fra.
    Sidst redigeret af giggs : 20.08.19 kl. 17:58
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #779
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Hvad tænker du på v.2


  23. #780
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Hvad tænker du på v.2

    IMG_3224.JPG

    .oO(Nej, 'det har du jo ikke behov for'.
    Fucking klovn ...)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (2 members and 1 guests)

  1. -runge,
  2. FMC01

Lignende emner

  1. Svar: 255
    Sidste Meddelelse: 14.01.24, 10:18
  2. Hvad tænker du lige nu?
    By giggs in forum Diverse
    Svar: 784
    Sidste Meddelelse: 09.05.10, 15:28
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15
  5. Hvad tænker du på?
    By Woody II in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 03.07.06, 16:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •